Şimdi Ara

Gelin bir de SERVİSLER'i değerlendirelim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
3.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erbilge

    Kesinlikle en berbat servis Renault'da müşteriyle hiç ilgilendikleri yok. Zaten servis demeye de bin şahit lazım
    Walla biz aracın garanti süresi dolduktan sonra sanayide gerçekten bilinen ve işinin ehli olan hüseyin ustamıza bi sorun karşısında teslim ediyoruz ve içimiz son derece rahat çünkü o işini biliyor ki bugüne kadar hiç bi problem yaşatmadı onun yaptığı işler....

    Acentaların servisinde araba satılana kadar satıldıktan sonra ilgi alaka sıfır hele ki bi iki sene geçtiyse araçın alınışı tamam iş yaptırmak için üstüne düşmek gerekio...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: handofdoom

    Walla biz aracın garanti süresi dolduktan sonra sanayide gerçekten bilinen ve işinin ehli olan hüseyin ustamıza bi sorun karşısında teslim ediyoruz ve içimiz son derece rahat çünkü o işini biliyor ki bugüne kadar hiç bi problem yaşatmadı onun yaptığı işler....

    Acentaların servisinde araba satılana kadar satıldıktan sonra ilgi alaka sıfır hele ki bi iki sene geçtiyse araçın alınışı tamam iş yaptırmak için üstüne düşmek gerekio...

    Alıntıları Göster
    YAaa konuyla alakalı deil belki ama ben niye avatar ve imza ekliyemiyorum yaaa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: handofdoom

    Walla biz aracın garanti süresi dolduktan sonra sanayide gerçekten bilinen ve işinin ehli olan hüseyin ustamıza bi sorun karşısında teslim ediyoruz ve içimiz son derece rahat çünkü o işini biliyor ki bugüne kadar hiç bi problem yaşatmadı onun yaptığı işler....

    Acentaların servisinde araba satılana kadar satıldıktan sonra ilgi alaka sıfır hele ki bi iki sene geçtiyse araçın alınışı tamam iş yaptırmak için üstüne düşmek gerekio...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: handofdoom

    Walla biz aracın garanti süresi dolduktan sonra sanayide gerçekten bilinen ve işinin ehli olan hüseyin ustamıza bi sorun karşısında teslim ediyoruz ve içimiz son derece rahat çünkü o işini biliyor ki bugüne kadar hiç bi problem yaşatmadı onun yaptığı işler....

    Acentaların servisinde araba satılana kadar satıldıktan sonra ilgi alaka sıfır hele ki bi iki sene geçtiyse araçın alınışı tamam iş yaptırmak için üstüne düşmek gerekio...


    Sanki bakımda adamlara parasını ödemiyoruz. hele bir de masraf Kasko vasıtası ile Şirketten alınacaksa
    yandınnnnn ki ne yandın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZoNa

    quote:

    Orjinalden alıntı: handofdoom

    Walla biz aracın garanti süresi dolduktan sonra sanayide gerçekten bilinen ve işinin ehli olan hüseyin ustamıza bi sorun karşısında teslim ediyoruz ve içimiz son derece rahat çünkü o işini biliyor ki bugüne kadar hiç bi problem yaşatmadı onun yaptığı işler....

    Acentaların servisinde araba satılana kadar satıldıktan sonra ilgi alaka sıfır hele ki bi iki sene geçtiyse araçın alınışı tamam iş yaptırmak için üstüne düşmek gerekio...


    Sanki bakımda adamlara parasını ödemiyoruz. hele bir de masraf Kasko vasıtası ile Şirketten alınacaksa
    yandınnnnn ki ne yandın

    Alıntıları Göster
    honda izmir uzuner servisi mükemmel!
    fiat samtaş adapazarı çok kötü!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donniedarko

    honda izmir uzuner servisi mükemmel!
    fiat samtaş adapazarı çok kötü!

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: donniedarko

    honda izmir uzuner servisi mükemmel!
    fiat samtaş adapazarı çok kötü!

    amanınnnn
    kastalia duymasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: donniedarko

    honda izmir uzuner servisi mükemmel!
    fiat samtaş adapazarı çok kötü!

    amanınnnn
    kastalia duymasın

    Alıntıları Göster
    honda, maslak çiftkurtlar.
    hyundai, maslak oto

    tavsiye verelim belki memnun olmayanlar orayı deneyip memnun kalabilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roy

    honda, maslak çiftkurtlar.
    hyundai, maslak oto

    tavsiye verelim belki memnun olmayanlar orayı deneyip memnun kalabilir...

    Alıntıları Göster
    işte Fiat ın bir numara olduğu konu servis kalitesi denilince aklıma 2 firma gelir.

    1-Arçelik

    2- Fiat (Tofaş)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roy

    honda, maslak çiftkurtlar.
    hyundai, maslak oto

    tavsiye verelim belki memnun olmayanlar orayı deneyip memnun kalabilir...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: royartar

    honda, maslak çiftkurtlar.
    hyundai, maslak oto

    tavsiye verelim belki memnun olmayanlar orayı deneyip memnun kalabilir...


    Hyundai Maslak'tan ben de memnunum. Üstelik öyle tanıdık bildik bir servis de değil. İyi çalışıyorlar demek ki...
    Belki de oto sanayinin girişinde yer alıyor olmanın verdiği gazla öyledir, kim bilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedikodu

    quote:

    Orjinalden alıntı: royartar

    honda, maslak çiftkurtlar.
    hyundai, maslak oto

    tavsiye verelim belki memnun olmayanlar orayı deneyip memnun kalabilir...


    Hyundai Maslak'tan ben de memnunum. Üstelik öyle tanıdık bildik bir servis de değil. İyi çalışıyorlar demek ki...
    Belki de oto sanayinin girişinde yer alıyor olmanın verdiği gazla öyledir, kim bilir?

    Alıntıları Göster
    walla bende tanımıyordum aracımı ordan aldım servis müdürüyle tanıştırdılar ondan beridir muhabbet vs gayet samimi bir ortam orda çalışan insanlar da öyle samimi, çok memnunum servisten walla, nazar değmesin.. eski servisimin ordan geçtim de geçen dedim allah korusun.. sanayinin tepesindeki ATİK oto.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roy

    walla bende tanımıyordum aracımı ordan aldım servis müdürüyle tanıştırdılar ondan beridir muhabbet vs gayet samimi bir ortam orda çalışan insanlar da öyle samimi, çok memnunum servisten walla, nazar değmesin.. eski servisimin ordan geçtim de geçen dedim allah korusun.. sanayinin tepesindeki ATİK oto.

    Alıntıları Göster
    Siz ne diyorsunuz millet.

    YETKİLİ SERVİS BENİM 1,5 YAŞINDAKİ ARACIMI TAMİR SIRASINDA LİFTTEN DÜŞÜRDÜ BİR YANI ÜZERİNE YAA YAA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mllm

    Siz ne diyorsunuz millet.

    YETKİLİ SERVİS BENİM 1,5 YAŞINDAKİ ARACIMI TAMİR SIRASINDA LİFTTEN DÜŞÜRDÜ BİR YANI ÜZERİNE YAA YAA

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mllm71

    Siz ne diyorsunuz millet.

    YETKİLİ SERVİS BENİM 1,5 YAŞINDAKİ ARACIMI TAMİR SIRASINDA LİFTTEN DÜŞÜRDÜ BİR YANI ÜZERİNE YAA YAA


    yuh.. nasıl başardılar onu? ve sonuç ne oldu? ben olsam dava açardım yani yuh, bu kadarına pes.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roy

    quote:

    Orjinalden alıntı: mllm71

    Siz ne diyorsunuz millet.

    YETKİLİ SERVİS BENİM 1,5 YAŞINDAKİ ARACIMI TAMİR SIRASINDA LİFTTEN DÜŞÜRDÜ BİR YANI ÜZERİNE YAA YAA


    yuh.. nasıl başardılar onu? ve sonuç ne oldu? ben olsam dava açardım yani yuh, bu kadarına pes.

    Alıntıları Göster
    Açtım tabii ki. Benimki tam bir tüketici başarısı oldu. Bu konuyu 1-2 hafta sonra bir topic açıp yazacaktım. Çünkü tüketiciyi koruma haftası yakın. Ama yeri geldi madem topic açıyorum. Bu konu önemli orada yazalım.




  • ben zonguldakta yaşıyorum..o yüzden sadece buradaki servisleri değerlendirebilirim..ve aklınıza gelebilecek her marka araba kullandım şimdiye kadar..sık araba değiştiren birisiyim..bir aralar megane vardı..20 bin bakımında servise götürdüm..4 saat serviste kaldı..sadece yağ ve filtre değiştirilmiş..parça parasının 2 katı kadar işçilik ücreti aldılar..lanet olsun dedim..zaten bu bölgede renault servisinden memnun olan yok..bir ara da opel tigra m vardı..ön disklerden gelen uğulu sesi üzerine servise götürdüm..yol testi diye 1 depo benzini bitirdiler ve ses duymadık dediler..beraber yol testine çıktık..her ne hikmetse o zaman duydular..ön disklerin değişmesi gerek dediler ve bana fahiş bir fiyat söylediler..oysaki o araçta corsanın ön aksamı vardı ve corsa da bu parçaların fiyatı bana söylediklerinin yarıdan da azıydı..corsa nınkilerde anlaştık..araba 2 gün serviste kaldı..2 gün sonra ellerinde parça olmadığını söylediler..yine lanet olsun diyerek arabayı servisten aldım..burada sanayideki kıytırık usta ön fren balatalarını değiştirdikten sonra ses falan kalmadı.ford focus kullanırken 40.000 bakımında arabayı saat 10 da servise bıraktım..sen ister bekle ister git dolaş dediler..gittim saat 1 e kadar dolandım..1 de servise gittim arabayı lift e kaldırmışlar öylece duruyor..ilgilenen yok..oturdum sağolsunlar çay verdiler..saat 3 te arabanın işi bitti..yağ ve filtre değiştirmişler..hava filtresi ve buji değiştirmişler..benden parça parasının 3 katı kadar işçilik aldılar..yine lanet okudum..fiat için bişey diyemeyeceğim..tek söyleyebileceğim sahtekar bunlar..focus u sattıktan sonra ufak bir araba alayım dedim şehir içinde kullanmak için..tofaş servisine gittim..bir tane palio varmış ellerinde..arabayı beğendim..oradaki usta bana abi git istediğin yere göster çok temiz araba cart curt filan dedim..bende tofaş arabası almaya niyetlensem zaten göstermek için servise götüreceğim mantığıyla hiç bir yere göstermedim..araba nedir ne değildir servis bilmeyecekte kim bilecek öyle değil mi?her neyse arabayı aldım..2 ay kullandım..bir gün tesadüfen pasta cila için bıraktığım kaportacı bana kazıklandığımı,arabanın kazalı olduğunu,şasi düzeltilme işlemi yapılmış olduğunu,her iki ön çamurluk ve kaputun değişmiş olduğunu söyledi..hatta kırmızı renkli bir palio nun kaputunu takmışlar ve üzerine tek kat mavi boya atmışlar..arabayı 3 milyar zararla güç bela sattım..bu konuyla ilgili fiat a mail attım..aradan 1 sene geçti ne arayan var ne soran..şu anda pederin 96 toyotasını kullanıyorum..iki ay önce 60 bin bakımına götürdüm..randevum filan olmadığı halde 15 dk sonra yağ,yağ filtresi,hava filtresi ve radyatör suyunu değiştirerek bana teslim ettiler..normal bakım kapsamında bujilerinde değiştirilmesi gerekiyormuş ama oradaki usta bana bujiler en az 10 bin km daha idare eder dedi..gerek yokmuş değiştirmeye..1 saatin altında bir işlem olduğundan işçilik bile almadılar..sadece parça parası verdim çıktım..toyota ya memnuniyetimi bildiren bir mail attım..geçen hafta toyota dan bir zarf geldi..bir kupon göndermişler..70 bin o kuponla toyota servisine gidersem 70 bin bakımı ücretsiz yapılacakmış..servis anlayışı bence böyl olmalı..saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    ben zonguldakta yaşıyorum..o yüzden sadece buradaki servisleri değerlendirebilirim..ve aklınıza gelebilecek her marka araba kullandım şimdiye kadar..sık araba değiştiren birisiyim..bir aralar megane vardı..20 bin bakımında servise götürdüm..4 saat serviste kaldı..sadece yağ ve filtre değiştirilmiş..parça parasının 2 katı kadar işçilik ücreti aldılar..lanet olsun dedim..zaten bu bölgede renault servisinden memnun olan yok..bir ara da opel tigra m vardı..ön disklerden gelen uğulu sesi üzerine servise götürdüm..yol testi diye 1 depo benzini bitirdiler ve ses duymadık dediler..beraber yol testine çıktık..her ne hikmetse o zaman duydular..ön disklerin değişmesi gerek dediler ve bana fahiş bir fiyat söylediler..oysaki o araçta corsanın ön aksamı vardı ve corsa da bu parçaların fiyatı bana söylediklerinin yarıdan da azıydı..corsa nınkilerde anlaştık..araba 2 gün serviste kaldı..2 gün sonra ellerinde parça olmadığını söylediler..yine lanet olsun diyerek arabayı servisten aldım..burada sanayideki kıytırık usta ön fren balatalarını değiştirdikten sonra ses falan kalmadı.ford focus kullanırken 40.000 bakımında arabayı saat 10 da servise bıraktım..sen ister bekle ister git dolaş dediler..gittim saat 1 e kadar dolandım..1 de servise gittim arabayı lift e kaldırmışlar öylece duruyor..ilgilenen yok..oturdum sağolsunlar çay verdiler..saat 3 te arabanın işi bitti..yağ ve filtre değiştirmişler..hava filtresi ve buji değiştirmişler..benden parça parasının 3 katı kadar işçilik aldılar..yine lanet okudum..fiat için bişey diyemeyeceğim..tek söyleyebileceğim sahtekar bunlar..focus u sattıktan sonra ufak bir araba alayım dedim şehir içinde kullanmak için..tofaş servisine gittim..bir tane palio varmış ellerinde..arabayı beğendim..oradaki usta bana abi git istediğin yere göster çok temiz araba cart curt filan dedim..bende tofaş arabası almaya niyetlensem zaten göstermek için servise götüreceğim mantığıyla hiç bir yere göstermedim..araba nedir ne değildir servis bilmeyecekte kim bilecek öyle değil mi?her neyse arabayı aldım..2 ay kullandım..bir gün tesadüfen pasta cila için bıraktığım kaportacı bana kazıklandığımı,arabanın kazalı olduğunu,şasi düzeltilme işlemi yapılmış olduğunu,her iki ön çamurluk ve kaputun değişmiş olduğunu söyledi..hatta kırmızı renkli bir palio nun kaputunu takmışlar ve üzerine tek kat mavi boya atmışlar..arabayı 3 milyar zararla güç bela sattım..bu konuyla ilgili fiat a mail attım..aradan 1 sene geçti ne arayan var ne soran..şu anda pederin 96 toyotasını kullanıyorum..iki ay önce 60 bin bakımına götürdüm..randevum filan olmadığı halde 15 dk sonra yağ,yağ filtresi,hava filtresi ve radyatör suyunu değiştirerek bana teslim ettiler..normal bakım kapsamında bujilerinde değiştirilmesi gerekiyormuş ama oradaki usta bana bujiler en az 10 bin km daha idare eder dedi..gerek yokmuş değiştirmeye..1 saatin altında bir işlem olduğundan işçilik bile almadılar..sadece parça parası verdim çıktım..toyota ya memnuniyetimi bildiren bir mail attım..geçen hafta toyota dan bir zarf geldi..bir kupon göndermişler..70 bin o kuponla toyota servisine gidersem 70 bin bakımı ücretsiz yapılacakmış..servis anlayışı bence böyl olmalı..saygılar
    Gittiğiniz servislerde işçiliğin parça fiyatının 2 katı olduğunu yazmışsınız da,

    VW İzmir Gönen'e 30.000 bakım yaptırdım.
    KDV hariç: Parçalar 120 Ytl işçilik 60 Ytl




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mllm

    Gittiğiniz servislerde işçiliğin parça fiyatının 2 katı olduğunu yazmışsınız da,

    VW İzmir Gönen'e 30.000 bakım yaptırdım.
    KDV hariç: Parçalar 120 Ytl işçilik 60 Ytl

    Alıntıları Göster
    işçilik hesaplanmasında arabanın servise giriş ve çıkış saatleri baz alınıyor..eğer 15 dk lık işi 5 saatte yapıyorlarsa sizde parça fiyatının 2 katı işçilik verirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    işçilik hesaplanmasında arabanın servise giriş ve çıkış saatleri baz alınıyor..eğer 15 dk lık işi 5 saatte yapıyorlarsa sizde parça fiyatının 2 katı işçilik verirsiniz

    Alıntıları Göster
    VW'de bakımların kaç dakikada yapılacağı önceden belli. Belki parça fiyatları biraz pahalı ama, servisin hangi işi kaç dakikada yapacağı önceden belli.
    Örneğin, arkadaşın aracının amortisörlerini değiştirmişler. 1 saatin %31'i yani 18 dakika yazmışlar. İki amortisör 18 dakikada değiştirilemez. Saati 90 Ytl den 30 Ytl işçilik almışlar 2 amortisör için. Bence iyi bir fiyat.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mllm

    VW'de bakımların kaç dakikada yapılacağı önceden belli. Belki parça fiyatları biraz pahalı ama, servisin hangi işi kaç dakikada yapacağı önceden belli.
    Örneğin, arkadaşın aracının amortisörlerini değiştirmişler. 1 saatin %31'i yani 18 dakika yazmışlar. İki amortisör 18 dakikada değiştirilemez. Saati 90 Ytl den 30 Ytl işçilik almışlar 2 amortisör için. Bence iyi bir fiyat.

    Alıntıları Göster
    ford servisini kötü diyecektim ama yukardakileri okuyunca vazgeçtim. otokoç idare eder fena değil.ama bundan 5-6 yıl önce otokoç çok daha iyiydi ama araç sayısı arttıkça şimdi eski kalite yok.aslında araç sayısına göre (HIZLA ARTIYOR) servis kapasitelerini artırmaları lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emekli1955

    ford servisini kötü diyecektim ama yukardakileri okuyunca vazgeçtim. otokoç idare eder fena değil.ama bundan 5-6 yıl önce otokoç çok daha iyiydi ama araç sayısı arttıkça şimdi eski kalite yok.aslında araç sayısına göre (HIZLA ARTIYOR) servis kapasitelerini artırmaları lazım.

    Alıntıları Göster
    ya böle şeyler yaşadığınızda sizi üzen servisleri
    direk firmanın merkezine bildirirseniz sizinle ilgilenirler gibi gelio bana...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rechtsanwalt

    ya böle şeyler yaşadığınızda sizi üzen servisleri
    direk firmanın merkezine bildirirseniz sizinle ilgilenirler gibi gelio bana...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: crepassio

    ya böle şeyler yaşadığınızda sizi üzen servisleri
    direk firmanın merkezine bildirirseniz sizinle ilgilenirler gibi gelio bana...





    haklısın arkadaşım..bende ilgilenirler diye şikayetimi bildirdim fiat a..1 sene geçti haber yok..toyotaya memnuniyetimi bildirdim..adamlar al daha da memnun ol diye kupon gönderdiler..zihniyet farkı sonuçta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    quote:

    Orjinalden alıntı: crepassio

    ya böle şeyler yaşadığınızda sizi üzen servisleri
    direk firmanın merkezine bildirirseniz sizinle ilgilenirler gibi gelio bana...





    haklısın arkadaşım..bende ilgilenirler diye şikayetimi bildirdim fiat a..1 sene geçti haber yok..toyotaya memnuniyetimi bildirdim..adamlar al daha da memnun ol diye kupon gönderdiler..zihniyet farkı sonuçta

    Alıntıları Göster
    ben arabamı servise bırakıp çay içmeye bilmem nereye gitmem başında beklerim

    forumda millet anlatıyo başlarına neler gelmiş

    daha demin okudum liftten düşürmüşler

    bazı servisler içeri almıyo

    yukarda toyotda camekanlı bi bölümden izleyebilioz yazmışlar bu sistem benimde ajklımdan geçiodu güzel bi uygulama

    benim amacım yanıonda durup ustaya gereksiz şeyler sorup ayak bağı olmak değil arabama ne yapıldığını görmek

    arkadaşımın şanzıman yağını koymayı unutmuşlar bi sürü sorun oldu çözüldü ama kafa şişiriolar ne gerek var ben göreyim aracımı

    benim araç daha 4000 kmde ilk 0 aracım bu

    benim aracı aldığım yerin servis nasıl acaba baktıracaklarmı gitmeden müşteri ilişkileri bilmem nesi vardı ona telf edip sorcam




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.