Bildirim
Gelin bir de SERVİSLER'i değerlendirelim
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
kesinlikle katılıyorum, daha önce babamın aracını kullanıyorken aynı marka araç, farklı bir servisteydik.. araçtan soğudum o derece kullanma hevesim kalmadı... insanın rahat olabilmesi için servisine güveniyor olması şart.. şimdide aynı marka kullanıyorum yeni bir araç servisim farklı, ama çok mutluyum gerçekten zevk alıyorum..
araba alırken önce servislerini inceliyorum artık. Çok önemli. -
ford dan boşunamı nefret ediyorum
-
quote:
Orjinalden alıntı: royartar
kesinlikle katılıyorum, daha önce babamın aracını kullanıyorken aynı marka araç, farklı bir servisteydik.. araçtan soğudum o derece kullanma hevesim kalmadı... insanın rahat olabilmesi için servisine güveniyor olması şart.. şimdide aynı marka kullanıyorum yeni bir araç servisim farklı, ama çok mutluyum gerçekten zevk alıyorum..
araba alırken önce servislerini inceliyorum artık. Çok önemli.
Evet benim de olduğum durum bu. Serviste yaşadığım sorunlardan dolayı feci soğumuş durumdayım hani görmek bile istemiyorum desem yalan olmaz. Kısmetse satıp hem hem arabyı yenileyelim hemde Servisi... -
genelde her şehirdeki servisler farklı oluyor
yaşadığın şehirde hangi servis daha memnun ediyorsa aracı ondan almalı -
bence servisi olan bir satış firmasından almalı yani, satan yerin altı servis olcak o zaman çok fark ediyor, benim eski kullandığım araç da yetkili servise gidiyordu satış yoktu ama ve çok berbattı servis.
ne alaka derseniz, mesela ben satın aldığım yerin servisine gidiyorum, adamlar imajları zedelenmesin diye aracı ordan aldığım için 2 kat hizmet, ilgi göstermeye çalışıyorlar... oranın satış kısmı etkilenir benim kötü düşüncemden çünkü -
quote:
Orjinalden alıntı: royartar
bence servisi olan bir satış firmasından almalı yani, satan yerin altı servis olcak o zaman çok fark ediyor, benim eski kullandığım araç da yetkili servise gidiyordu satış yoktu ama ve çok berbattı servis.
ne alaka derseniz, mesela ben satın aldığım yerin servisine gidiyorum, adamlar imajları zedelenmesin diye aracı ordan aldığım için 2 kat hizmet, ilgi göstermeye çalışıyorlar... oranın satış kısmı etkilenir benim kötü düşüncemden çünkü
Evet bende öyle düşünüyorum. Satış kaygısı taşımayan yerler (Servis) müşteriyi nasıl olsa birdaha görmeyiz mantığı ile kaba düzen çalışıyorlar. ( Lütfen yarası olanlar gocunsun) Bu yollar, bu kurallara uymama tutkusu, Tek rakiblerinin THY olduğunu düşünen insanlar oldukça da müşteri bulamama kaygısı da yaşamıyorlar.
Satış ve Servis olması bencede Müşteri memnuniyeti ve devamlılığı açısından bir avantaj. Hem Satan hemde alan için.
-
Arkadaşlar zaman zaman belirtmişimdir senelerce özel şöförlük yaptım inanın servislerde öyle şeyler ile karşılaştım ki o yüzden şu anda yerli arabaya binmekteyim size bir örnek vereyim Honda yetkili servisine arabayı götürürsünüz arabayı bırakır siz bekleme salonuna geçersiniz usta arabayı tamir etmeye başlar önce benzininiz çok ise onu boşaltır, benzin ibresini yükseltir. arabayı tamir eder sizde biner gidersiniz. aMA 50 KM bile demeden benzin biter yolda kalırsınız. Servise tekrar dönersiniz bu sefer usta size benzin göstergeniz bozulmuş der birde onun için para ödersiniz. bunun gibi kaçtane isterseniz örnek verebilirim size onun için servise giderken çok dikkat edin arkadaşlar -
toyota servisi beni hiç üzmedi..
her gittiğimde ya sanat galerilerinde geziniyorum
ya canlı müzik dinliyorum yada aracımın bakımını camekanlı bir odadan izleyip çayımı içiyorum. -
royatar kardeş bende senin düşündüğünün tam tersini yapıyorum neden mi?? peugeot aldım .aldığım firma aracı satarken kütük atmak istediği için başka bir yetkili servise götrdüm.eşime 2006 model toyota aldık ordada aynı problemi yaşadım henüz servise gitmedi ama gideceği zaman başka bir servise götüreceğim.yaptıkları terbiyesizliğide her yerde anlatıyorum....ben müşteriyim ben kaybetmem ama firmalar müşteri değil enayi gibi gördükleri için benimgibi potansiyel müşterileri kaybederler. -
13 senedirrenaultyetkili servisimle dost olduk.gözümkapalı anahtarıteslimedebiliyorum.biliyorumkikazıklamak,fazlafiyat vermek gibi birşey yapmayacak.o yüzden şimdi alacağımız araçta renault olacak.düşünsenize iyi bir servisim olmasaydı 13 sene renault9 çekilirmiydi -
servisten ziyade müşteri hizmetlerinden ve genel merkazlerine kadar icracı olmalarını beklerim
sadece tel ile arayıp yalakalık yapmalarını değil.
ben aradığım zaman sorunumu çözmelerini beklerim -
volkwagen doğuşun servisleri çok kazık -
yaw acaba bu servisler arabaya gereken özeni gösteriyorlar mı... yani sadece yağına suyuna bakıp postalıyorlar mı... benim arabam fiat doblo götürüyorum saat 1 de saat taaa 5 de teslim ediyolar ne yapıyolar bukadar saat bakıyorum sıra da yok eeee ozman ne acaba mesela serviste her yerine bakıyolar mı -
quote:
Orjinalden alıntı: ikitilkitr
royatar kardeş bende senin düşündüğünün tam tersini yapıyorum neden mi?? peugeot aldım .aldığım firma aracı satarken kütük atmak istediği için başka bir yetkili servise götrdüm.eşime 2006 model toyota aldık ordada aynı problemi yaşadım henüz servise gitmedi ama gideceği zaman başka bir servise götüreceğim.yaptıkları terbiyesizliğide her yerde anlatıyorum....ben müşteriyim ben kaybetmem ama firmalar müşteri değil enayi gibi gördükleri için benimgibi potansiyel müşterileri kaybederler.
işte, gerçekten iyi satış yerleri kaybetmek istemez, benide eski hyundai servisim öyle kazıklamaya kalktı vs bıraktım, şimdiki servisimdeki insanları yeni tannımama rağmen çok daha samimi davranıyorlar 92 den beri götürdüğümüz 10 küsür senelik diğer servisin yanında...
-
peugeot da hepsi berbat ötesi... birtek Demaks idare eder gibi.... -
Kesinlikle en berbat servis Renault'da müşteriyle hiç ilgilendikleri yok. Zaten servis demeye de bin şahit lazım -
hiç fiat marka aracim olmadı ama eş-dostun arabasını goturduğumuzde verilen hizmet çok hoşuma gitmişti ( pendik-alper oto , kartal-kırmak ) gerçi bu ikisi hariç hiç fiat servisine gitmedim.Benim bu servislerde gördüğüm tek sorun yoğunluğun fazla olmasıydı.Bunun haricinde reno ve toyota servisleride bence iyi sayılır.Ama opel servislerinden nefret ediyorum, içeri girin ne yaklaşım nede hizmet iyi -
quote:
Orjinalden alıntı: miraz.miraz
yaw acaba bu servisler arabaya gereken özeni gösteriyorlar mı... yani sadece yağına suyuna bakıp postalıyorlar mı... benim arabam fiat doblo götürüyorum saat 1 de saat taaa 5 de teslim ediyolar ne yapıyolar bukadar saat bakıyorum sıra da yok eeee ozman ne acaba mesela serviste her yerine bakıyolar mı
Ben arabamı tamire verip 20 gün sonra alabildiğim servisten eve giderken neredeyse kazaa yapıyordum.
Nedenmi ? 60-70 üzerine çıkınca sol şeritten sağ şerit'e kadar kendi kendine geziyordu araba. Arabayı
Rot-Balans a sokmayı unutmuşlar -
quote:
Orjinalden alıntı: labmen
hiç fiat marka aracim olmadı ama eş-dostun arabasını goturduğumuzde verilen hizmet çok hoşuma gitmişti ( pendik-alper oto , kartal-kırmak ) gerçi bu ikisi hariç hiç fiat servisine gitmedim.Benim bu servislerde gördüğüm tek sorun yoğunluğun fazla olmasıydı.Bunun haricinde reno ve toyota servisleride bence iyi sayılır.Ama opel servislerinden nefret ediyorum, içeri girin ne yaklaşım nede hizmet iyi
Ben 2 ayrı Yetkili servise gittim.ikisniden de böö geldi. 4 never Fiat diyorum. Ancak şu arabamı satmadan önce servise gitmem gerekirse belirttiklerinizden birine gitmeyi düşünebilirim. Aralarında nadir de olsa işini adam gibi yapan vardır herhalde.
Benzer içerikler
- esp nedir
- toyota yaris lastik basıncı
- demir profilden garaj yapımı
- eski tarihli lastik alınır mı
- en iyi 4x4 suv
- tesla şarj ücreti
- dacia jogger yorumları
- audi a6 2025
- katı hal batarya
- aurus araba
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X