ben arabamı servise bırakıp çay içmeye bilmem nereye gitmem başında beklerim
forumda millet anlatıyo başlarına neler gelmiş
daha demin okudum liftten düşürmüşler
bazı servisler içeri almıyo
yukarda toyotda camekanlı bi bölümden izleyebilioz yazmışlar bu sistem benimde ajklımdan geçiodu güzel bi uygulama
benim amacım yanıonda durup ustaya gereksiz şeyler sorup ayak bağı olmak değil arabama ne yapıldığını görmek
arkadaşımın şanzıman yağını koymayı unutmuşlar bi sürü sorun oldu çözüldü ama kafa şişiriolar ne gerek var ben göreyim aracımı
benim araç daha 4000 kmde ilk 0 aracım bu
benim aracı aldığım yerin servis nasıl acaba baktıracaklarmı gitmeden müşteri ilişkileri bilmem nesi vardı ona telf edip sorcam
Alıntıları Göster
camekandan izleme olayı bence de güzel, ama hyundai dede servis alanından çağırmadıkça girmeniz hoş karşılanmıyor, tabi kovmuyorlar..
kablolu yayın gazeteler çay kahve servisi camekanlı mekandan izlemenizi aracınızı sağlıyorllar
ww.nin servisleri için de pek iyi şeyler söylemiyorlar.
quote:
Orijinalden alıntı: donniedarko
honda izmir uzuner servisi mükemmel! fiat samtaş adapazarı çok kötü!
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: donniedarko
honda izmir uzuner servisi mükemmel! fiat samtaş adapazarı çok kötü!
Uzunerin izmitte olması lazım.
quote:
Orijinalden alıntı: türbülans
ben zonguldakta yaşıyorum..o yüzden sadece buradaki servisleri değerlendirebilirim..ve aklınıza gelebilecek her marka araba kullandım şimdiye kadar..sık araba değiştiren birisiyim..bir aralar megane vardı..20 bin bakımında servise götürdüm..4 saat serviste kaldı..sadece yağ ve filtre değiştirilmiş..parça parasının 2 katı kadar işçilik ücreti aldılar..lanet olsun dedim..zaten bu bölgede renault servisinden memnun olan yok..bir ara da opel tigra m vardı..ön disklerden gelen uğulu sesi üzerine servise götürdüm..yol testi diye 1 depo benzini bitirdiler ve ses duymadık dediler..beraber yol testine çıktık..her ne hikmetse o zaman duydular..ön disklerin değişmesi gerek dediler ve bana fahiş bir fiyat söylediler..oysaki o araçta corsanın ön aksamı vardı ve corsa da bu parçaların fiyatı bana söylediklerinin yarıdan da azıydı..corsa nınkilerde anlaştık..araba 2 gün serviste kaldı..2 gün sonra ellerinde parça olmadığını söylediler..yine lanet olsun diyerek arabayı servisten aldım..burada sanayideki kıytırık usta ön fren balatalarını değiştirdikten sonra ses falan kalmadı.ford focus kullanırken 40.000 bakımında arabayı saat 10 da servise bıraktım..sen ister bekle ister git dolaş dediler..gittim saat 1 e kadar dolandım..1 de servise gittim arabayı lift e kaldırmışlar öylece duruyor..ilgilenen yok..oturdum sağolsunlar çay verdiler..saat 3 te arabanın işi bitti..yağ ve filtre değiştirmişler..hava filtresi ve buji değiştirmişler..benden parça parasının 3 katı kadar işçilik aldılar..yine lanet okudum..fiat için bişey diyemeyeceğim..tek söyleyebileceğim sahtekar bunlar..focus u sattıktan sonra ufak bir araba alayım dedim şehir içinde kullanmak için..tofaş servisine gittim..bir tane palio varmış ellerinde..arabayı beğendim..oradaki usta bana abi git istediğin yere göster çok temiz araba cart curt filan dedim..bende tofaş arabası almaya niyetlensem zaten göstermek için servise götüreceğim mantığıyla hiç bir yere göstermedim..araba nedir ne değildir servis bilmeyecekte kim bilecek öyle değil mi?her neyse arabayı aldım..2 ay kullandım..bir gün tesadüfen pasta cila için bıraktığım kaportacı bana kazıklandığımı,arabanın kazalı olduğunu,şasi düzeltilme işlemi yapılmış olduğunu,her iki ön çamurluk ve kaputun değişmiş olduğunu söyledi..hatta kırmızı renkli bir palio nun kaputunu takmışlar ve üzerine tek kat mavi boya atmışlar..arabayı 3 milyar zararla güç bela sattım..bu konuyla ilgili fiat a mail attım..aradan 1 sene geçti ne arayan var ne soran..şu anda pederin 96 toyotasını kullanıyorum..iki ay önce 60 bin bakımına götürdüm..randevum filan olmadığı halde 15 dk sonra yağ,yağ filtresi,hava filtresi ve radyatör suyunu değiştirerek bana teslim ettiler..normal bakım kapsamında bujilerinde değiştirilmesi gerekiyormuş ama oradaki usta bana bujiler en az 10 bin km daha idare eder dedi..gerek yokmuş değiştirmeye..1 saatin altında bir işlem olduğundan işçilik bile almadılar..sadece parça parası verdim çıktım..toyota ya memnuniyetimi bildiren bir mail attım..geçen hafta toyota dan bir zarf geldi..bir kupon göndermişler..70 bin o kuponla toyota servisine gidersem 70 bin bakımı ücretsiz yapılacakmış..servis anlayışı bence böyl olmalı..saygılar
quote:
Orjinalden alıntı: türbülans
ben zonguldakta yaşıyorum..o yüzden sadece buradaki servisleri değerlendirebilirim..ve aklınıza gelebilecek her marka araba kullandım şimdiye kadar..sık araba değiştiren birisiyim..bir aralar megane vardı..20 bin bakımında servise götürdüm..4 saat serviste kaldı..sadece yağ ve filtre değiştirilmiş..parça parasının 2 katı kadar işçilik ücreti aldılar..lanet olsun dedim..zaten bu bölgede renault servisinden memnun olan yok..bir ara da opel tigra m vardı..ön disklerden gelen uğulu sesi üzerine servise götürdüm..yol testi diye 1 depo benzini bitirdiler ve ses duymadık dediler..beraber yol testine çıktık..her ne hikmetse o zaman duydular..ön disklerin değişmesi gerek dediler ve bana fahiş bir fiyat söylediler..oysaki o araçta corsanın ön aksamı vardı ve corsa da bu parçaların fiyatı bana söylediklerinin yarıdan da azıydı..corsa nınkilerde anlaştık..araba 2 gün serviste kaldı..2 gün sonra ellerinde parça olmadığını söylediler..yine lanet olsun diyerek arabayı servisten aldım..burada sanayideki kıytırık usta ön fren balatalarını değiştirdikten sonra ses falan kalmadı.ford focus kullanırken 40.000 bakımında arabayı saat 10 da servise bıraktım..sen ister bekle ister git dolaş dediler..gittim saat 1 e kadar dolandım..1 de servise gittim arabayı lift e kaldırmışlar öylece duruyor..ilgilenen yok..oturdum sağolsunlar çay verdiler..saat 3 te arabanın işi bitti..yağ ve filtre değiştirmişler..hava filtresi ve buji değiştirmişler..benden parça parasının 3 katı kadar işçilik aldılar..yine lanet okudum..fiat için bişey diyemeyeceğim..tek söyleyebileceğim sahtekar bunlar..focus u sattıktan sonra ufak bir araba alayım dedim şehir içinde kullanmak için..tofaş servisine gittim..bir tane palio varmış ellerinde..arabayı beğendim..oradaki usta bana abi git istediğin yere göster çok temiz araba cart curt filan dedim..bende tofaş arabası almaya niyetlensem zaten göstermek için servise götüreceğim mantığıyla hiç bir yere göstermedim..araba nedir ne değildir servis bilmeyecekte kim bilecek öyle değil mi?her neyse arabayı aldım..2 ay kullandım..bir gün tesadüfen pasta cila için bıraktığım kaportacı bana kazıklandığımı,arabanın kazalı olduğunu,şasi düzeltilme işlemi yapılmış olduğunu,her iki ön çamurluk ve kaputun değişmiş olduğunu söyledi..hatta kırmızı renkli bir palio nun kaputunu takmışlar ve üzerine tek kat mavi boya atmışlar..arabayı 3 milyar zararla güç bela sattım..bu konuyla ilgili fiat a mail attım..aradan 1 sene geçti ne arayan var ne soran..şu anda pederin 96 toyotasını kullanıyorum..iki ay önce 60 bin bakımına götürdüm..randevum filan olmadığı halde 15 dk sonra yağ,yağ filtresi,hava filtresi ve radyatör suyunu değiştirerek bana teslim ettiler..normal bakım kapsamında bujilerinde değiştirilmesi gerekiyormuş ama oradaki usta bana bujiler en az 10 bin km daha idare eder dedi..gerek yokmuş değiştirmeye..1 saatin altında bir işlem olduğundan işçilik bile almadılar..sadece parça parası verdim çıktım..toyota ya memnuniyetimi bildiren bir mail attım..geçen hafta toyota dan bir zarf geldi..bir kupon göndermişler..70 bin o kuponla toyota servisine gidersem 70 bin bakımı ücretsiz yapılacakmış..servis anlayışı bence böyl olmalı..saygılar
İşte Sevis diye buna derim.
quote:
Orijinalden alıntı: ZoNa
quote:
Orjinalden alıntı: türbülans
ben zonguldakta yaşıyorum..o yüzden sadece buradaki servisleri değerlendirebilirim..ve aklınıza gelebilecek her marka araba kullandım şimdiye kadar..sık araba değiştiren birisiyim..bir aralar megane vardı..20 bin bakımında servise götürdüm..4 saat serviste kaldı..sadece yağ ve filtre değiştirilmiş..parça parasının 2 katı kadar işçilik ücreti aldılar..lanet olsun dedim..zaten bu bölgede renault servisinden memnun olan yok..bir ara da opel tigra m vardı..ön disklerden gelen uğulu sesi üzerine servise götürdüm..yol testi diye 1 depo benzini bitirdiler ve ses duymadık dediler..beraber yol testine çıktık..her ne hikmetse o zaman duydular..ön disklerin değişmesi gerek dediler ve bana fahiş bir fiyat söylediler..oysaki o araçta corsanın ön aksamı vardı ve corsa da bu parçaların fiyatı bana söylediklerinin yarıdan da azıydı..corsa nınkilerde anlaştık..araba 2 gün serviste kaldı..2 gün sonra ellerinde parça olmadığını söylediler..yine lanet olsun diyerek arabayı servisten aldım..burada sanayideki kıytırık usta ön fren balatalarını değiştirdikten sonra ses falan kalmadı.ford focus kullanırken 40.000 bakımında arabayı saat 10 da servise bıraktım..sen ister bekle ister git dolaş dediler..gittim saat 1 e kadar dolandım..1 de servise gittim arabayı lift e kaldırmışlar öylece duruyor..ilgilenen yok..oturdum sağolsunlar çay verdiler..saat 3 te arabanın işi bitti..yağ ve filtre değiştirmişler..hava filtresi ve buji değiştirmişler..benden parça parasının 3 katı kadar işçilik aldılar..yine lanet okudum..fiat için bişey diyemeyeceğim..tek söyleyebileceğim sahtekar bunlar..focus u sattıktan sonra ufak bir araba alayım dedim şehir içinde kullanmak için..tofaş servisine gittim..bir tane palio varmış ellerinde..arabayı beğendim..oradaki usta bana abi git istediğin yere göster çok temiz araba cart curt filan dedim..bende tofaş arabası almaya niyetlensem zaten göstermek için servise götüreceğim mantığıyla hiç bir yere göstermedim..araba nedir ne değildir servis bilmeyecekte kim bilecek öyle değil mi?her neyse arabayı aldım..2 ay kullandım..bir gün tesadüfen pasta cila için bıraktığım kaportacı bana kazıklandığımı,arabanın kazalı olduğunu,şasi düzeltilme işlemi yapılmış olduğunu,her iki ön çamurluk ve kaputun değişmiş olduğunu söyledi..hatta kırmızı renkli bir palio nun kaputunu takmışlar ve üzerine tek kat mavi boya atmışlar..arabayı 3 milyar zararla güç bela sattım..bu konuyla ilgili fiat a mail attım..aradan 1 sene geçti ne arayan var ne soran..şu anda pederin 96 toyotasını kullanıyorum..iki ay önce 60 bin bakımına götürdüm..randevum filan olmadığı halde 15 dk sonra yağ,yağ filtresi,hava filtresi ve radyatör suyunu değiştirerek bana teslim ettiler..normal bakım kapsamında bujilerinde değiştirilmesi gerekiyormuş ama oradaki usta bana bujiler en az 10 bin km daha idare eder dedi..gerek yokmuş değiştirmeye..1 saatin altında bir işlem olduğundan işçilik bile almadılar..sadece parça parası verdim çıktım..toyota ya memnuniyetimi bildiren bir mail attım..geçen hafta toyota dan bir zarf geldi..bir kupon göndermişler..70 bin o kuponla toyota servisine gidersem 70 bin bakımı ücretsiz yapılacakmış..servis anlayışı bence böyl olmalı..saygılar
İşte Sevis diye buna derim.
Alıntıları Göster
ULUSLARARASI ORTAK YAPILAN ANKETLERDE (HANİSERVİSE GİTTİKTEN SONRA SİZİ ARARLAR İSVİÇREDEN)AŞAĞIDAKİ SONUÇ ÇIKMIŞTIR
AVRUPADA VE DÜNYADA ÜLKEMİZDAHİL EN İYİ .TOYOTO ÜLKEMİZDE EN KÖTÜLER 9.VW 10.OPEL
quote:
Orijinalden alıntı: ototeknik
ULUSLARARASI ORTAK YAPILAN ANKETLERDE (HANİSERVİSE GİTTİKTEN SONRA SİZİ ARARLAR İSVİÇREDEN)AŞAĞIDAKİ SONUÇ ÇIKMIŞTIR
AVRUPADA VE DÜNYADA ÜLKEMİZDAHİL EN İYİ .TOYOTO ÜLKEMİZDE EN KÖTÜLER 9.VW 10.OPEL
Alıntıları Göster
Opel servisleri iyidir ama pahalıdır...
Ama çoktur.
Opelin özel servisleri hem ucuz hem iyi biz özellere gidiyoruz...
Gerçi ben Opele pahalı derdim, Polo nun bakım ücretlerini gördüm, VW nin yanında bedava kalıyor...
quote:
Orijinalden alıntı: antiochos
Opel servisleri iyidir ama pahalıdır...
Ama çoktur.
Opelin özel servisleri hem ucuz hem iyi biz özellere gidiyoruz...
Gerçi ben Opele pahalı derdim, Polo nun bakım ücretlerini gördüm, VW nin yanında bedava kalıyor...
Alıntıları Göster
pegeut 307 düşünüyordum servisine güvenemedim , aslında adamların yapacagı birşey yok 307 lerin çogu sorunlu adamlarda bıkmışlar , servis bile illallah ediyor örnekler sikayetimvar.com
ford marka düşünüyordum ; nedense arabadan memnun kişiler ama servis le ilgili hala sorun yaşayanlar var , ilgisiz denmekte
doguş süper gerçekten , işlerini biliyorlar müşteri nezaman geldi ne yaptırdı , müşteri kalıtesi nasıl, bunları tutuyor , hatta sana ona göre davranıyor , ama anlamadıgım adamlar servis kredisi veriyor 12 aya taksit yapıyor bunu duyunca kıllandım , yahu dedim okadar pahalı mı ki kredi veriyor servis için diye çekinerek RENOYA DÖNDÜM ,
RENO eski arabam renoydu sanayıden masrafsız çıkabiliyordum yenisinde ise servis e gidecegiz sonucu bakalım ne olacak
quote:
Orijinalden alıntı: antiochos
Opel servisleri iyidir ama pahalıdır...
Ama çoktur.
Opelin özel servisleri hem ucuz hem iyi biz özellere gidiyoruz...
Gerçi ben Opele pahalı derdim, Polo nun bakım ücretlerini gördüm, VW nin yanında bedava kalıyor...
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: antiochos
Opel servisleri iyidir ama pahalıdır...
Ama çoktur.
Opelin özel servisleri hem ucuz hem iyi biz özellere gidiyoruz...
Gerçi ben Opele pahalı derdim, Polo nun bakım ücretlerini gördüm, VW nin yanında bedava kalıyor...
OPEL 'İN YETKİLİ SERVİSLERİ BERBAT!!!!!!!!!
quote:
Orijinalden alıntı: ŞANS
quote:
Orjinalden alıntı: antiochos
Opel servisleri iyidir ama pahalıdır...
Ama çoktur.
Opelin özel servisleri hem ucuz hem iyi biz özellere gidiyoruz...
Gerçi ben Opele pahalı derdim, Polo nun bakım ücretlerini gördüm, VW nin yanında bedava kalıyor...
OPEL 'İN YETKİLİ SERVİSLERİ BERBAT!!!!!!!!!
Alıntıları Göster
genel olarak şu markanın servisleri iyi bu markanın servisleri kötü diyemem,ve denmemeli de.denmemesinin bir sebebi bu iş görecelidir,kimisi hizemetten memnun olur kimi insanı menun edemezsin.başka bir sebebi her markanın bütün servisleri aynı değildir.kimisi iyidir,kimisi kazıkçıdır. diğer sebebi ise hiçbir marka servisinin kötü olmasını istemez ve onlara uyması gereken belirli standartlar sunar. burada sorun şu;hangi servisin belirtilen talimatlara ne kadar uyduğudur sorun. kimi esnaftır,müşteriye değer verir ,güleryüz gösterir,çayını kahvesini verir,ona göre hareket eder. kimi sadece servistir arabanı bırakırsın parayı basar,ilgilenmez,düzgün iş yapmaz arabanı alırsın tekrar.
peki hangi servis iyidir diye ille de bir seçim yapılacaksa bence bir yerleşim biriminde hangi yetkili servisin şubesi çoksa o iyidir. tek olan yer vazgeçilmez olduğunu düşünür,müşterileri mecbur oraya gidecektir,bu durumu suistimal etme ihtimaller yüksektir.
konya bursa gibi şehirlerde 4 - 5 tane reno servisi varsa bu servisler müşteriye iyi davranmak zorundadır,yoksa bir süre sonra müşteriler diğer servisleri tercih eder aç kalırlar..
quote:
Orijinalden alıntı: emre.
genel olarak şu markanın servisleri iyi bu markanın servisleri kötü diyemem,ve denmemeli de.denmemesinin bir sebebi bu iş görecelidir,kimisi hizemetten memnun olur kimi insanı menun edemezsin.başka bir sebebi her markanın bütün servisleri aynı değildir.kimisi iyidir,kimisi kazıkçıdır. diğer sebebi ise hiçbir marka servisinin kötü olmasını istemez ve onlara uyması gereken belirli standartlar sunar. burada sorun şu;hangi servisin belirtilen talimatlara ne kadar uyduğudur sorun. kimi esnaftır,müşteriye değer verir ,güleryüz gösterir,çayını kahvesini verir,ona göre hareket eder. kimi sadece servistir arabanı bırakırsın parayı basar,ilgilenmez,düzgün iş yapmaz arabanı alırsın tekrar.
peki hangi servis iyidir diye ille de bir seçim yapılacaksa bence bir yerleşim biriminde hangi yetkili servisin şubesi çoksa o iyidir. tek olan yer vazgeçilmez olduğunu düşünür,müşterileri mecbur oraya gidecektir,bu durumu suistimal etme ihtimaller yüksektir.
konya bursa gibi şehirlerde 4 - 5 tane reno servisi varsa bu servisler müşteriye iyi davranmak zorundadır,yoksa bir süre sonra müşteriler diğer servisleri tercih eder aç kalırlar..
Alıntıları Göster
Ben toyota kullanıyorum Arkadaşalr aracılığı ile farklı markalrın sevislerini tecrübe ettim hatta başka bir toyota sevisinide gördüm
Adana da Onatça plaza nın servisi gibi başak yer görmedim gerçi benim dememe gerk yok adamalr 2 yıl üst üste Türkiye servis 1.si seçildiler ve birde kaponyada toyota way mi ismi bir ödül aldılar türkiyede Tek bu servis aldı bu ödülü kolay verilmiyormuş ve uluslararası anlamı varmış neyse Servis çok kaliteli ikramnlarıda gayet iyi hele servis ücretleri ÇOKÇOK iyi 10.000 bakımaına 125 milyon vermiştim 2005 te 20000 bakımı sanırım 175 milyondu
Adanda ve civarında iseniz bence onatça plaza
quote:
Orijinalden alıntı: Dolunay
Ben toyota kullanıyorum Arkadaşalr aracılığı ile farklı markalrın sevislerini tecrübe ettim hatta başka bir toyota sevisinide gördüm
Adana da Onatça plaza nın servisi gibi başak yer görmedim gerçi benim dememe gerk yok adamalr 2 yıl üst üste Türkiye servis 1.si seçildiler ve birde kaponyada toyota way mi ismi bir ödül aldılar türkiyede Tek bu servis aldı bu ödülü kolay verilmiyormuş ve uluslararası anlamı varmış neyse Servis çok kaliteli ikramnlarıda gayet iyi hele servis ücretleri ÇOKÇOK iyi 10.000 bakımaına 125 milyon vermiştim 2005 te 20000 bakımı sanırım 175 milyondu
Adanda ve civarında iseniz bence onatça plaza
Alıntıları Göster
Bende 1000 km. bakımını Adana onatça'da yaptırmıştım.Ustaların herhalde ayda bir yıkadıkları yağlı tulumları ile arabama dalmaları sonucu bir hafta ön kapı iç döşemeleri ve ön koltuklardaki yağ lekelerini temizlemek için uğraşmıştım...Yağlı kıçlarının ve ellerinin izleri her yerde leke izi bırakmıştı...
quote:
Orijinalden alıntı: jeanneau 46
Bende 1000 km. bakımını Adana onatça'da yaptırmıştım.Ustaların herhalde ayda bir yıkadıkları yağlı tulumları ile arabama dalmaları sonucu bir hafta ön kapı iç döşemeleri ve ön koltuklardaki yağ lekelerini temizlemek için uğraşmıştım...Yağlı kıçlarının ve ellerinin izleri her yerde leke izi bırakmıştı...
Alıntıları Göster
Mazda servisleri birkaçı haricinde çok iyi.
quote:
Orijinalden alıntı: SabitSalınım
Mazda servisleri birkaçı haricinde çok iyi.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: SabitSalınım
Mazda servisleri birkaçı haricinde çok iyi.
DAĞITIMI OTOKOÇ YAPINCA SERVİSLER NE OLUR ACABA
quote:
Orijinalden alıntı: jeanneau 46
Bende 1000 km. bakımını Adana onatça'da yaptırmıştım.Ustaların herhalde ayda bir yıkadıkları yağlı tulumları ile arabama dalmaları sonucu bir hafta ön kapı iç döşemeleri ve ön koltuklardaki yağ lekelerini temizlemek için uğraşmıştım...Yağlı kıçlarının ve ellerinin izleri her yerde leke izi bırakmıştı...
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: jeanneau 46
Bende 1000 km. bakımını Adana onatça'da yaptırmıştım.Ustaların herhalde ayda bir yıkadıkları yağlı tulumları ile arabama dalmaları sonucu bir hafta ön kapı iç döşemeleri ve ön koltuklardaki yağ lekelerini temizlemek için uğraşmıştım...Yağlı kıçlarının ve ellerinin izleri her yerde leke izi bırakmıştı...
HEMEN DE ÖDÜLÜN ALTINA YATIP SALIVERMİŞLER KENDİLERİNİ! HAYRET YA!
quote:
Orijinalden alıntı: ŞANS
quote:
Orjinalden alıntı: jeanneau 46
Bende 1000 km. bakımını Adana onatça'da yaptırmıştım.Ustaların herhalde ayda bir yıkadıkları yağlı tulumları ile arabama dalmaları sonucu bir hafta ön kapı iç döşemeleri ve ön koltuklardaki yağ lekelerini temizlemek için uğraşmıştım...Yağlı kıçlarının ve ellerinin izleri her yerde leke izi bırakmıştı...
HEMEN DE ÖDÜLÜN ALTINA YATIP SALIVERMİŞLER KENDİLERİNİ! HAYRET YA!
Alıntıları Göster
Evet Marka üzerinde pek durmamak gerek galiba. Her markanın iyi ve kötü servisleri var anlaşılan. Bari önerilerimizi sevis isimleri ve bölgeleri verelim de belki benim gibi iyi bir servisinden şikayetçi olup yeni bir Servis için tavsiyeye ihtiyacı olan arkadaşlar vardır.
Tavsiye ettikleriniz / etmedikleriniz
quote:
Orijinalden alıntı: ZoNa
Evet Marka üzerinde pek durmamak gerek galiba. Her markanın iyi ve kötü servisleri var anlaşılan. Bari önerilerimizi sevis isimleri ve bölgeleri verelim de belki benim gibi iyi bir servisinden şikayetçi olup yeni bir Servis için tavsiyeye ihtiyacı olan arkadaşlar vardır.
Tavsiye ettikleriniz / etmedikleriniz
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: ZoNa
Evet Marka üzerinde pek durmamak gerek galiba. Her markanın iyi ve kötü servisleri var anlaşılan. Bari önerilerimizi sevis isimleri ve bölgeleri verelim de belki benim gibi iyi bir servisinden şikayetçi olup yeni bir Servis için tavsiyeye ihtiyacı olan arkadaşlar vardır.
Tavsiye ettikleriniz / etmedikleriniz
Marka da önemli, gerekli yedek parçayı yurt dışından getiren ana distribütör.Bazen bir parçayı 2-3 ayda getiriyorlar, bir de markanın servislerine, servisteki teknisyenlere verdiği eğitim filan da çok önemli.Yine servis ve parça ücretleri ana firma tarfaından belirlendiğinden burada markanın yaklaşımı önem taşıyor. Bu nedenlerle marka ve servis olayını birbirinden ayrı tutmamamız düşüncesnindeyim.
hepsi kötü ... hepsi düdüklemeye çalışıyo en iyisi özel servisler ve burdaki ustalar genelde servisten yetişmiş insanlar
parasını ekonomik kullanmak isteyenler özel servis ... yok benim param çok diyenler servis...
quote:
Orijinalden alıntı: skardes
hepsi kötü ... hepsi düdüklemeye çalışıyo en iyisi özel servisler ve burdaki ustalar genelde servisten yetişmiş insanlar
parasını ekonomik kullanmak isteyenler özel servis ... yok benim param çok diyenler servis...
skardes, hepsi kötü değil, sen kötülerine bile bile üsteleyerek gitmişsin bence.. Burda insanlar birşeyler paylaşıyor yok özel servis falan diyorsun, arkadaşım hepsi iyi demiyoruz zaten, çoğu kötü ama iyileri de gayet iyi.
quote:
Orijinalden alıntı: skardes
hepsi kötü ... hepsi düdüklemeye çalışıyo en iyisi özel servisler ve burdaki ustalar genelde servisten yetişmiş insanlar
parasını ekonomik kullanmak isteyenler özel servis ... yok benim param çok diyenler servis...
quote:
Orjinalden alıntı: skardes
hepsi kötü ... hepsi düdüklemeye çalışıyo en iyisi özel servisler ve burdaki ustalar genelde servisten yetişmiş insanlar
parasını ekonomik kullanmak isteyenler özel servis ... yok benim param çok diyenler servis...
Evet skardes iyi olanları da vardır muhakkak bence onları da belirtelim yoksa kötülerin ekmeğine bal sürmüş oluruz.
quote:
Orijinalden alıntı: ZoNa
quote:
Orjinalden alıntı: skardes
hepsi kötü ... hepsi düdüklemeye çalışıyo en iyisi özel servisler ve burdaki ustalar genelde servisten yetişmiş insanlar
parasını ekonomik kullanmak isteyenler özel servis ... yok benim param çok diyenler servis...
Evet skardes iyi olanları da vardır muhakkak bence onları da belirtelim yoksa kötülerin ekmeğine bal sürmüş oluruz.
Alıntıları Göster
ihtiyaçları karşılayabilme miktarıdır mennuniyet ise beklentinin objektif olması lazım. Ben bu işi yaptım ve bazılarını münkün değil mennun edemezsin... sonuçta markanın tavrıdır mennuniyeti sağlayan...