Şimdi Ara

Gelmeyen VDSL sinyali ve gönderilmeyen Teknik Destek Ekibi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 24 Ağustos'ta VDSL geçiş işlemimin tamamlandığını belirttiler.Keneetic n300 modem bir türlü VDSL sinyali almadı, alt komşumda Turknetli ve onda denediğimde modem anında VDSL sinyali aldı. Bugün ise geceden beri internet kesik ve Turknet destek kaydına cevap yazamıyorum, cevap kısmını kapattıklarından buradan yazıyorum.
    Gelmeyen VDSL sinyali ve gönderilmeyen Teknik Destek Ekibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LordDoctor -- 8 Eylül 2020; 14:42:21 >







  • 36 saat oldu hâlâ internet yok, 2 gün önce en azından adsl sinyali vardı şimdi o da yok. Ne arıyorsunuz randevu alıyorsunuz ne de bir yetkiliye ulaşıp durum sorabiliyorum. Destek mesajındaki cevap kısmını kapatıp sadece yakından ilgileniyorum diyorsunuz. @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LordDoctor L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Vdsl e nasıl geçtiniz? Saha dolabınız mı değişti?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuşmalarda böyle bir cümle gecmedi fakat boş port bulunuyormuş ve o porta almışlar beni. Vdsl'e geçtiniz dedikleri gunden beri adsl sinyali alıyordum 2 gün önce gece yarısı internet kesildi ve hâlâ kesik durumda. Güya ekipleri gelip kontrol edecekmiş. Bugün kendim ankastreyi kontrol ettim ve hiçbir şekilde sinyal gelmiyor ankastreye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LordDoctor L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerinde destek ekiplerinin arama yapması için bilgi verdim. Randevu için size dönüş sağlayacaklar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ozele bakar misin ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batuhan16007 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde yaşamış olduğunuz sorunun biran önce çözümlenmesi için teknik arkadaşım ekiplerle irtibat halinde, gelişmeleri paylaşacağız.
  • Sevgili Turknet geçen hafta perşembe sabahından itibaren haftasonunu saymazsak 3 iş günü, sayarsak 5 gündür internet yok. Ekiplerimize bildirdik sizi arayacaklar dediniz aramadılar. Evde ebaya giren çocuk var kaç gün daha sürecek bu? Ekiplerinizin çalışma saatleri kaçla kaç arası, ona göre telefonun başından ayrılayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LordDoctor L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerin arama yapması için tekrardan bilgi verdim. Size dönüş sağlayacaklar. Bende takibini yapıyorum.
  • 2 gün önce yerinde destek ekibi geldi ve sorunumu çözdü. Sorunun kaynağı Türk Telekomun işgüzarlık yaparak benim çalışan hattımı yanlış derze bağlamasıymış. Bir haftalık kullanmadığım internet süresinin faturamdan düşülmesi için yaptığım talebe de olumlu yanıt döndü Turknet.
  • LordDoctor L kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.