Şimdi Ara

Genç Avantaj kalanı Android'le sorgulama ussd hatası (cozuldu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar *456#1116# yapınca reddedildi hatası alıyorum Android telefon kullanıyorum başka telefonlarda oluyor eski hattımda androidle *123# gibi sorgulamalar yapabiliyordum ama bu sorunu nasıl çözebilirim bilmiyorum vodafone müşteri hizmetleri sorun telefonunuzda dedi doğal olarak yardımcı olabilecek biri var mı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avi907 -- 10 Nisan 2011; 21:15:52 >



  • deneme yanilma yoluyla cozdum *456# ile android uzerinden sorgulama yapilabiliyor cozum arayan olursa diye mesajim bulunsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avi907

    deneme yanilma yoluyla cozdum *456# ile android uzerinden sorgulama yapilabiliyor cozum arayan olursa diye mesajim bulunsun..



    Android işletim sistemine sahip telefonumda *123#17# ve benzeri sorgulamalar yapamıyorum.

    yani *__#__# olunca sorgulama yapılamıyor, Turkcell deki gibi *__*__# şeklindeki sorgulamalar yapılabiliyor.

    Çözüm var mı arkadaşlar??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazymecheng




    Android işletim sistemine sahip telefonumda *123#17# ve benzeri sorgulamalar yapamıyorum.

    yani *__#__# olunca sorgulama yapılamıyor, Turkcell deki gibi *__*__# şeklindeki sorgulamalar yapılabiliyor.

    Çözüm var mı arkadaşlar??


    maalesef yok dünya devine durumu defalarca anlattım anlamak istemedi hayır *456# sorgulamasını geri getirecek çok zor iş değil m.vodafone.com.tr den dene istersen bazı arkadaşlar sorgulayabiliyor bende aylardır sistem hatası veriyor bunuda çözemedi hala vodafone bu konuda inanılmaz beceriksiz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avi907

    deneme yanilma yoluyla cozdum *456# ile android uzerinden sorgulama yapilabiliyor cozum arayan olursa diye mesajim bulunsun..


    bu çözüm nedir anlamadım. Ben *123#4# çevireceğim. *456# ile nasıl çevirebilirim bunu?

    Bu arada *123#4#'ye bir çözüm bulunabildi mi android telefonlara?
  • Bende hala sorun aynı! Sorunu çözülen bir Arkadaş varmı ?
  • Ben de hala çözemedim bu sorunu. Şöyle bişey geldi aklıma: vodafone'da online self servis var. O kısma girdiğinizde aylık görüşme detaylarınızı görüntüleyebiliyosunuz. Ama toplam dakikayı veya sms'i söylemiyor. Buralarda bi yerlerde böyle bişe olmalı diyo insan ama yok. Belki gözden kaçırıyorumdur. Bu sıkıntıyı yaşayan arkadaşların da bakmasını rica ediyorum. Bu sorunu bi şekilde çözmeliyiz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    e-tab 5 aktivasyon sorunu
    9 yıl önce açıldı
    İlanlar da SMS sorunu.
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • android ile aynı sorun devam ediyor.
    vodafone a geçeli ortalama 1.5 ay oldu ve hala kalan sms ve dakikamı bir kez bile sorgulayabilmiş değilim
  • Ben de aynı sorunu yaşıyorum. Vodafone gerçekten duyarsız, bir o kadar da müşterisine karşı saygısız. Akıllı telefon kullanıcılarının %50'den fazlası Android kullanıcısı. Bütün Android kullanıcıları bu sorunu yaşıyor ve bu sorun defalarca müşteri temsilcilerine iletildi. Onu da geçtim sikayetvar.com 'da bu şikayet defalarca dile getirilmiş. Verilen cevaplar ne yazıkki pişkinlikten başka sözle tarif edilecek gibi değil. *456# çözümünü de kapatmış olmaları onların bu konuda iyi niyetli olmadığını gösteriyor.
    Kaldıki bu yaptıkları tüketici kanununa göre açıkça suçtur. Müşteri satın aldığı ürün/hizmet hakkında ihtiyaç duyduğu bilgiye kolayca ulaşabilmelidir. Vodafone gibi bir dünya devinden böylesine ucuz ayak oyunlarını yakıştıramıyorum. Eğer bu tavırlarına devam ederlerse 3 hafta önce bıraktığım Avea'ya geri dönmeyi düşünüyorum. Olmadı Turkcell'e bile geçerim. Bu işte herşeyden önemli unsurun "GÜVEN" olduğunu Vodafone yöneticileri bilmek zorundadır! Ben şahsen güvenimi daha ilk haftalardan kaybettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehlidost

    Ben de aynı sorunu yaşıyorum. Vodafone gerçekten duyarsız, bir o kadar da müşterisine karşı saygısız. Akıllı telefon kullanıcılarının %50'den fazlası Android kullanıcısı. Bütün Android kullanıcıları bu sorunu yaşıyor ve bu sorun defalarca müşteri temsilcilerine iletildi. Onu da geçtim sikayetvar.com 'da bu şikayet defalarca dile getirilmiş. Verilen cevaplar ne yazıkki pişkinlikten başka sözle tarif edilecek gibi değil. *456# çözümünü de kapatmış olmaları onların bu konuda iyi niyetli olmadığını gösteriyor.
    Kaldıki bu yaptıkları tüketici kanununa göre açıkça suçtur. Müşteri satın aldığı ürün/hizmet hakkında ihtiyaç duyduğu bilgiye kolayca ulaşabilmelidir. Vodafone gibi bir dünya devinden böylesine ucuz ayak oyunlarını yakıştıramıyorum. Eğer bu tavırlarına devam ederlerse 3 hafta önce bıraktığım Avea'ya geri dönmeyi düşünüyorum. Olmadı Turkcell'e bile geçerim. Bu işte herşeyden önemli unsurun "GÜVEN" olduğunu Vodafone yöneticileri bilmek zorundadır! Ben şahsen güvenimi daha ilk haftalardan kaybettim.

    ben aveaya geri döndüm kabak tadı verdi artık vodafone pek bi cazibesi kalmadı amatörlüğü de cabası...




  • Vodafone Fiyatları uygun zira benim en büyük sıkıntım limitsiz tarifeler,

    vodafonede 36 bin dakika üzeinden limitsiz tarife var bu beni cezbediyor ancak, turkcell veya bi başkasında limitsiz yok:S
  • Bu sorunun çözümü nedir arkadaşlar bende bu dertten muzdaribim?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.