Şimdi Ara

General Mobile Discovery Şarj Almıyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
3
Favori
22.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Birkhoff

    quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    1.seriden almamaya dikkat edin cihazları 1. seri sorunlu geldi

    nerden anlıyoruz 1. 2. 3. ... seri olduğunu hocam herkez demiş 1. 2. lerde sıkıntı var diyede

    +1
    aynen katiliyorum.....ilk seriside ayni son seriside ayni......ilk cikim beyaz discovery kendimde...son cikan 16 gb lik arkadasta var ..yeni telefonunda olu piksel cikti...ee ilk seri telefonda degil ...bence sans işi herhangi birinde cikabiliyor.....birkac arkadasin basina geldi diye tum sorunlar ilk seride cikiyor diyemeyiz o seriden alip nemnun olanda cok.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desparado1453 -- 31 Ekim 2013; 16:28:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar tamiri durdurmuşlar, ve garanti kapsam dışı olduğunu iletmiler 50,20tl ücret çıkarmışlar..
    Lanet olsun kendi pisliklerini başkalarının üstünden kazanç sağlayarak daha da çirkinleşiyorlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    Adamlar tamiri durdurmuşlar, ve garanti kapsam dışı olduğunu iletmiler 50,20tl ücret çıkarmışlar..
    Lanet olsun kendi pisliklerini başkalarının üstünden kazanç sağlayarak daha da çirkinleşiyorlar..


    Beni aynı şekilde aradılar bugün şok oldum. Zorlama olduğundan dolayı şarj ünitesi kablolarında kopukluk varmış 50 TL karşılığı tamir edebilirlermiş. Etmeyin istemez dedim. Geri istedim cihazı ve ayrıntılı olarak neden para istediklerine dair bi yazı istedim. Ahlaksız bunlar ya... Pazartesi kargoya vercekler salı bana ulaşacak bende tüketici haklarına başvuracam... Tüketici haklarını aradım süreç 3 ay sürebilirmiş ama yine de tüketici haklarına gidicem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PentaVeRe

    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    Adamlar tamiri durdurmuşlar, ve garanti kapsam dışı olduğunu iletmiler 50,20tl ücret çıkarmışlar..
    Lanet olsun kendi pisliklerini başkalarının üstünden kazanç sağlayarak daha da çirkinleşiyorlar..


    Beni aynı şekilde aradılar bugün şok oldum. Zorlama olduğundan dolayı şarj ünitesi kablolarında kopukluk varmış 50 TL karşılığı tamir edebilirlermiş. Etmeyin istemez dedim. Geri istedim cihazı ve ayrıntılı olarak neden para istediklerine dair bi yazı istedim. Ahlaksız bunlar ya... Pazartesi kargoya vercekler salı bana ulaşacak bende tüketici haklarına başvuracam... Tüketici haklarını aradım süreç 3 ay sürebilirmiş ama yine de tüketici haklarına gidicem...

    Aynı zırvalamaları sanada yapmışlar, belki dedikleri doğruda olabilir ama tamamen kendi üretim hatalarından kaynaklı. Bende yaptırmayacaktım ama eşimin telefonu daha fazla telefonsuz kalmaması için inat edmedim ama elimden geleni arıma koymayacağım, bundan sonra boykotumdur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    quote:

    Orijinalden alıntı: PentaVeRe

    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    Adamlar tamiri durdurmuşlar, ve garanti kapsam dışı olduğunu iletmiler 50,20tl ücret çıkarmışlar..
    Lanet olsun kendi pisliklerini başkalarının üstünden kazanç sağlayarak daha da çirkinleşiyorlar..


    Beni aynı şekilde aradılar bugün şok oldum. Zorlama olduğundan dolayı şarj ünitesi kablolarında kopukluk varmış 50 TL karşılığı tamir edebilirlermiş. Etmeyin istemez dedim. Geri istedim cihazı ve ayrıntılı olarak neden para istediklerine dair bi yazı istedim. Ahlaksız bunlar ya... Pazartesi kargoya vercekler salı bana ulaşacak bende tüketici haklarına başvuracam... Tüketici haklarını aradım süreç 3 ay sürebilirmiş ama yine de tüketici haklarına gidicem...

    Aynı zırvalamaları sanada yapmışlar, belki dedikleri doğruda olabilir ama tamamen kendi üretim hatalarından kaynaklı. Bende yaptırmayacaktım ama eşimin telefonu daha fazla telefonsuz kalmaması için inat edmedim ama elimden geleni arıma koymayacağım, bundan sonra boykotumdur.

    Şu an yine sorgulama yaptım cihazı garanti dışı gösteriyolar. Savcılığa da suç duyurusunda bulunacam bu nedir yaa... Önce sen garanti dahilinde tamir devam ediyor diye beyan et sonra yok efendm garanti kapsamına girmiyor de para iste. Olcak iş mi ya. Türk şirketi dedik kazansın dedik adamların yaptığı muameleye bak... Ekran görüntüsünü de aldım herşeyin kaldı ki müşteri hizmetlerini aradığımda da garanti kapsamında tamir ediliyo denildi, adamların kıllığına içindeki kabloları koparmadığını nerden bilecem ben yaa. Telefon bi elime geçsin de gereken yerlere bütün başvuruları yapacam...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PentaVeRe

    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    quote:

    Orijinalden alıntı: PentaVeRe

    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    Adamlar tamiri durdurmuşlar, ve garanti kapsam dışı olduğunu iletmiler 50,20tl ücret çıkarmışlar..
    Lanet olsun kendi pisliklerini başkalarının üstünden kazanç sağlayarak daha da çirkinleşiyorlar..


    Beni aynı şekilde aradılar bugün şok oldum. Zorlama olduğundan dolayı şarj ünitesi kablolarında kopukluk varmış 50 TL karşılığı tamir edebilirlermiş. Etmeyin istemez dedim. Geri istedim cihazı ve ayrıntılı olarak neden para istediklerine dair bi yazı istedim. Ahlaksız bunlar ya... Pazartesi kargoya vercekler salı bana ulaşacak bende tüketici haklarına başvuracam... Tüketici haklarını aradım süreç 3 ay sürebilirmiş ama yine de tüketici haklarına gidicem...

    Aynı zırvalamaları sanada yapmışlar, belki dedikleri doğruda olabilir ama tamamen kendi üretim hatalarından kaynaklı. Bende yaptırmayacaktım ama eşimin telefonu daha fazla telefonsuz kalmaması için inat edmedim ama elimden geleni arıma koymayacağım, bundan sonra boykotumdur.

    Şu an yine sorgulama yaptım cihazı garanti dışı gösteriyolar. Savcılığa da suç duyurusunda bulunacam bu nedir yaa... Önce sen garanti dahilinde tamir devam ediyor diye beyan et sonra yok efendm garanti kapsamına girmiyor de para iste. Olcak iş mi ya. Türk şirketi dedik kazansın dedik adamların yaptığı muameleye bak... Ekran görüntüsünü de aldım herşeyin kaldı ki müşteri hizmetlerini aradığımda da garanti kapsamında tamir ediliyo denildi, adamların kıllığına içindeki kabloları koparmadığını nerden bilecem ben yaa. Telefon bi elime geçsin de gereken yerlere bütün başvuruları yapacam...

    Bende de ayn isey oldu, ilk once garanti kapdaminda onariliyor dediniz sonra garanti disidir dediniz, bu karar neye gore degisti dedim, sacmaladilar..
    Birdaha 5 kurus kazandirirsam namerdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DreamDesigner kullanıcısına yanıt
    Adamlar işi para ya dökmüş telpa 700 tl ye satıyor telefonu her telefon servise 2 kere gelse servis başı 50 liradan, 800 e satmış gibi oluyor.
  •  General Mobile Discovery Şarj Almıyor
    Bendende 50 tl aldılar daha sonra bu mesaj geldi.ellerinde parça yoksa bu servisi kapatsınlar.nasıl servis anlayışı varsa.Bir servisin hiç mi stoğu olmaz.Telefonlara bile 30 dk sonra bakıyolar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi estezi84 -- 3 Kasım 2013; 11:25:05 >
  • arkadaşlar aynı konu burada da işlenmiş. ilgilisi için ekliyorum.

    http://forum.donanimhaber.com/m_81170588/f_//tm.htm#83494175
  • bende aynı problemden dolayı telpaya kargoyla telefonumu göndermiş bulunmaktayım. gelişmeleri bildireceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: estezi84

     General Mobile Discovery Şarj Almıyor
    Bendende 50 tl aldılar daha sonra bu mesaj geldi.ellerinde parça yoksa bu servisi kapatsınlar.nasıl servis anlayışı varsa.Bir servisin hiç mi stoğu olmaz.Telefonlara bile 30 dk sonra bakıyolar.


    Bana da aynı olayı yaptılar ortak. Ödemeyi alınca parça bekleniyora çevirdiler işi... Böyle bi telefonla ciddi bi atılım yaptılar ama 50 tl için adamlar yaktılar kendilerini. Hakkım helal değil bunlara...
     General Mobile Discovery Şarj Almıyor




  • İnşallah sana da kullanıcı hatası demezler kardeş.

    @doganays



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PentaVeRe -- 6 Kasım 2013; 16:56:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PentaVeRe

    quote:

    Orijinalden alıntı: estezi84

     General Mobile Discovery Şarj Almıyor
    Bendende 50 tl aldılar daha sonra bu mesaj geldi.ellerinde parça yoksa bu servisi kapatsınlar.nasıl servis anlayışı varsa.Bir servisin hiç mi stoğu olmaz.Telefonlara bile 30 dk sonra bakıyolar.


    Bana da aynı olayı yaptılar ortak. Ödemeyi alınca parça bekleniyora çevirdiler işi... Böyle bi telefonla ciddi bi atılım yaptılar ama 50 tl için adamlar yaktılar kendilerini. Hakkım helal değil bunlara...
     General Mobile Discovery Şarj Almıyor

    Telefonla arıyorum telefon tamir ediliyor diyor ordaki görevli.Bunlar bence işleri yetiştiremiyor kardeş bir ürün kargoyla 2 günde gelir 1 günde tamir sürse 3 iş günü sürer ama bunlar sallıyorlar resmen.bilseydim geç gönderirdim. en azından telefonsuz kalmazdım.




  • Yuzlerce kez cop dedık almayın etmeyın dedık ama fanboylar ove ove bıtıremedı,buradakı magdur arkadaslara gecmıs olsunınsallah ucretsız ugrastırmadan kısa surede sonuc alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfren

    Ücret isterlerse eğer kesinlikle Tüketici mahkemesine başvurmak gerekiyor. Bir iki kişi bunu yaparsa 50 lira istemek yemez bir daha.

    Nasıl bir yol izlemek lazım. Önce 50 lirayı verip tamir ettirip sonra tüketici hakem heyetine mi basvuralim? Yoksa telefonu tamir edilmeden geri mi alip hakem heyetine mi başvuralım , karara göre mi tamire tekrar verelim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolman7 -- 7 Kasım 2013; 8:17:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu ilk alanlardanim...ilk bir iki ay sorun yoktu....birkac haftadir(sarj sorunu) benim telefondada var .kendi sarj cihazi kablosunu kullanmayarak sorunu cozdum...

    Sadece sarj soketi degil ekranda sorunlu onceden hicbirsey yokken simdi sag ve sol tarafda uzunlamasina sararma olustu...ayrica ekranin ortasinda beyaz nokta olustu( beyaz renkte bariz belli oluyor).....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Black Code -- 7 Kasım 2013; 9:20:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkinci sorunu garanti kapsamında değiştirler diye düşünüyorum. Buna da kullanıcı hatası diyemezler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musti0891

    Telefonu ilk alanlardanim...ilk bir iki ay sorun yoktu....birkac haftadir(sarj sorunu) benim telefondada var .kendi sarj cihazi kablosunu kullanmayarak sorunu cozdum...

    Sadece sarj soketi degil ekranda sorunlu onceden hicbirsey yokken simdi sag ve sol tarafda uzunlamasina sararma olustu...ayrica ekranin ortasinda beyaz nokta olustu( beyaz renkte bariz belli oluyor).....



    Hocam yaşadığın sorun sanırım 'screen bleeding'. Benim optimus 3D de aynı problemi yaşamıştım. Telefonun ikinci şarjından sonra bi baktım ekran sapsarı :) Alalı 1 ayı geçmemişti, servise gönderdim yeni telefon gönderdiler. Servise göndersen muhtemelen ekranı değiştirirler, becerebilirlerse..! Geçmiş olsun ortak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: estezi84

    quote:

    Orijinalden alıntı: PentaVeRe

    quote:

    Orijinalden alıntı: estezi84

     General Mobile Discovery Şarj Almıyor
    Bendende 50 tl aldılar daha sonra bu mesaj geldi.ellerinde parça yoksa bu servisi kapatsınlar.nasıl servis anlayışı varsa.Bir servisin hiç mi stoğu olmaz.Telefonlara bile 30 dk sonra bakıyolar.


    Bana da aynı olayı yaptılar ortak. Ödemeyi alınca parça bekleniyora çevirdiler işi... Böyle bi telefonla ciddi bi atılım yaptılar ama 50 tl için adamlar yaktılar kendilerini. Hakkım helal değil bunlara...
     General Mobile Discovery Şarj Almıyor

    Telefonla arıyorum telefon tamir ediliyor diyor ordaki görevli.Bunlar bence işleri yetiştiremiyor kardeş bir ürün kargoyla 2 günde gelir 1 günde tamir sürse 3 iş günü sürer ama bunlar sallıyorlar resmen.bilseydim geç gönderirdim. en azından telefonsuz kalmazdım.

    Aynenn. Bende aradım şimdi tamir ediliyo yanlış katogoriye sokmuşlar dedi. Yahu keşke telefonu 50 lira fazla para verip alaydık da böyle bi muameleyle karşılaşmayaydık...




  • 4gb kullanıyorum 3 ay önce aldım telefonu. Bu konudan haberim yoktu ancak kensi kablosunu hic kullanmadım samsung orjinal sarj aleti ve nokia n81 in usb kablosunu kullandım şu an için bir problem yok ama inşallah ilerde de çıkmaz. Çok şükür diğer kronik problemlerden de bir şey görünmüyor bakalım ilerde sıkıntı çıkartmaz ise iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.