Şimdi Ara

General Mobile Discovery Şarj Almıyor (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
3
Favori
22.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de eşim için Temmuz ayında beyaz 4GB GM Disco almıştım. Geçen hafta şarj olmamaya başladı. Telpa servise göndermiştim, bugün aradılar, arızanın garanti kapsamında olmadığını söyleyip 50TL ücret talep ettiler. Dedim neyse yapın bari ben internet sayfanızdan ödeme yaparım diye. Sonra foruma bir bakayım dedim, bu sorunla ilgili bir sürü yazı yazılmış, sorunun üretim hatası olduğu aşikar. Ben de sinirlenip tekrar arayıp dedim (tabii 1 saat MH'ne bağlanmayı bekleyip) gönderin telefonu istemiyorum tamirat. Şimdi servis harici bu şarj soketi için ne yapılabilir, alternatif çözüm bulan oldu mu hiç?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forever1907

    Ben de eşim için Temmuz ayında beyaz 4GB GM Disco almıştım. Geçen hafta şarj olmamaya başladı. Telpa servise göndermiştim, bugün aradılar, arızanın garanti kapsamında olmadığını söyleyip 50TL ücret talep ettiler. Dedim neyse yapın bari ben internet sayfanızdan ödeme yaparım diye. Sonra foruma bir bakayım dedim, bu sorunla ilgili bir sürü yazı yazılmış, sorunun üretim hatası olduğu aşikar. Ben de sinirlenip tekrar arayıp dedim (tabii 1 saat MH'ne bağlanmayı bekleyip) gönderin telefonu istemiyorum tamirat. Şimdi servis harici bu şarj soketi için ne yapılabilir, alternatif çözüm bulan oldu mu hiç?

    valla antalya'da yapan bir yer olsa gidip yaptıracam bu ne eziyet ya hem para istiyorlar he mparayı aldıktan 2 hafta sonra gönderiyorlar nerdeyse 1 ay telefon onlarda kalacak nalet olsun yapacakları işe.




  • bende eşime almıştım
    beğendiğimden birde kendime aldım
    yaklaşık 1-2 haftadır sarj olmamaya başladı
    ilginç bir şekilde iki kablodan sadece biri ile sarj oluyor
    oda prizde sarj olmuyor
    sadece bilgisayarda sarj oluyor
    garantiye gönderecektim ama bu forumu ve diğer şikayetlerin olduğu yerleri görünce vazgeçtim (erteledim şu an bulunduğum yerde tükeci heyeti filan uğraşamayacağım için)
    ama 2-3 ay sonra gideceğim yerde sonuna kadar uğraşacağım
    biz garantisi var diye aynı çin malından 100-200 fazla verelim sonrada yok efendim bu garantiye girmiyo desinler öyle şey olmaz

    hem ikinci telefonu aldığıma pişman oldum şimdi
    hemde öneripte aldırdığım belkide on kişi var ona piman oldum şimdilik sen önerdin bak başımıza ne geldi diyen yok ama
    görünen o ki yakında olacak

    artık bir daha ne general mobile alırım nede telpa garantili bir ürün alırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsa

    bende eşime almıştım
    beğendiğimden birde kendime aldım
    yaklaşık 1-2 haftadır sarj olmamaya başladı
    ilginç bir şekilde iki kablodan sadece biri ile sarj oluyor
    oda prizde sarj olmuyor
    sadece bilgisayarda sarj oluyor
    garantiye gönderecektim ama bu forumu ve diğer şikayetlerin olduğu yerleri görünce vazgeçtim (erteledim şu an bulunduğum yerde tükeci heyeti filan uğraşamayacağım için)
    ama 2-3 ay sonra gideceğim yerde sonuna kadar uğraşacağım
    biz garantisi var diye aynı çin malından 100-200 fazla verelim sonrada yok efendim bu garantiye girmiyo desinler öyle şey olmaz

    hem ikinci telefonu aldığıma pişman oldum şimdi
    hemde öneripte aldırdığım belkide on kişi var ona piman oldum şimdilik sen önerdin bak başımıza ne geldi diyen yok ama
    görünen o ki yakında olacak

    artık bir daha ne general mobile alırım nede telpa garantili bir ürün alırım

    Bende bir iki kişiye önermiştim. Şimdi her arızada beni arıyolar. Pişman oldum alacağıma da önereceğime de... Şimdi de ölü pixel ortaya çıktı. Ekranın iki ayrı yerinde var. Bi hayli de büyük.. Ama göndermicem garantiye... Bide tüketici haklarını ben aradım 3 aya kadar uzar dediler başka telefonm olmadığı için o işe giremedm. Durumunu buraya güncellersen sevinirim...




  • Arkadaşımda görmüştüm bende aldım almadan önce bayabi araştırmıştım bu sarj meselesini kutudan çıkan kabloyu sadece ilk sarjda kullandım ondan sonrasında orjinal samsung sarjını kullandım 2 aya yakın bir zaman oldu şuanda ne ölü pixel nede sarj sorunu var telefon 4gb hangi parti bilmiyorum.
  • bende 16 gb olanını 2 ay önce aldım. Kendi kablosundan başka kabloyu görmüyordu bende kablo farklı diye düşünüyordum ki az önce sarj almadı. Telpaya 50 tl yedirmek istemiyorum ama yapacak birşey yok.Mahkeme demişler ama ilçede oturuyorum onun peşinde extra para harcayamam ama telpanın bir ders almasıda lazım...
  • Benim cihazda eklendi aynı soruna. Bide şarj oluyor gösterip almama sorunu çıktı. Bir rezalettir gidiyor.
  • Soket problemi olabilir kronik sorunu cunku

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 gün önce aldım inşallah sorun yaşamam AMİN <3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhad97

    3 gün önce aldım inşallah sorun yaşamam AMİN <3

    telefon çok güzel fakat şarjı çok problemli bir sorun olmasa bile hemen bitiyor zor şarj oluyor.insallah problem yaşamazsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkdenizLee

    atın ne olduğu belirsiz romları rootlayın abidik gubidik sebepler yüzünden sonra vay efendim telefonum şarj almıyor vay efendim telefonumun ekranı pembeleşiyor bay efendim hafızam boş ama dolu gösteriyor sorun bakalım adam gibi kullananlara bu sorunlar varmıymış

    Ne saçmalamışsın sen böyle ya :D beyinde bi kısıtlama olduğu belli fiziksel bi sorun Gm de bunu kabul etti zaten saçmalama.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhrmh1

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhad97

    3 gün önce aldım inşallah sorun yaşamam AMİN <3

    telefon çok güzel fakat şarjı çok problemli bir sorun olmasa bile hemen bitiyor zor şarj oluyor.insallah problem yaşamazsın

    Aynen Pili Çabuk Bitiyor Günde En az 2 Kere Şarj Ediyorum Yeni Batarya Alcam :D
  • beyler benim telefonda 16gb lık. kendi şarjını kullanıyordum fakat dun aksam sajra koyup yattım %20 lerde idi. sabah uyandım şarja baktım %62 yi geçmiyor. 1saat daha tuttum halen %62de. şarj oluyor yazıyor. ekranın ortasında. sag ustte pıl gostergeside doluyormuş gibi görünüyor fakat %62yi geçmiyor bir türlü sebep nedir ? virüs bulaşmışta böyle olmuşmudur yoksa soket mi bozuktur benimde. bozuk olsa şarj doluyor demez ama ?
  • arkadaşlar

    bende telefonu bu hafta aldım kardeşime, 16 gb. şarja takmış şarj olmuyor (ilk şarjı). sonra iade edelim derken, bilgisayara usbden bağlayınca şarj oluyor dedi.

    şimdi bahsedilen rutin problemin başlangıç noktası bumu? ürünü iademi edeyim ne dersiniz? yoksa kaliteli bir şarj aleti alıp devammı etmeli?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: AkdenizLee

    atın ne olduğu belirsiz romları rootlayın abidik gubidik sebepler yüzünden sonra vay efendim telefonum şarj almıyor vay efendim telefonumun ekranı pembeleşiyor bay efendim hafızam boş ama dolu gösteriyor sorun bakalım adam gibi kullananlara bu sorunlar varmıymış

    Ne saçmalamışsın sen böyle ya :D beyinde bi kısıtlama olduğu belli fiziksel bi sorun Gm de bunu kabul etti zaten saçmalama.

    kardes cok haklisin, sanki biz hor kullandik biz hataliyiz. Genel muduru bile kabul ettikten sonra hala neyin kafasi bu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xmutti X kullanıcısına yanıt
    eger sarj olmuyorsa hic ugrasma iade et veya yenisini al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Facebookta Telpa mağdurları için grup açtık destek ve yardımlarınızı bekliyoruz...
    https://www.facebook.com/groups/734664193218519/
  • İyi telefon ama tek problemi bu şarj giriş yeri gerçekten.
    Hanıma söyledim o kadar dikkat et diye. Şarj ederken illa ki kablo ile oynamak gerekiyor.
    Keşke dava etmeden, hakem heyetine gitmeden kendiliğinden garanti kapsamına soksalar.
    Hakem heyetine gittikten sonra her şekilde, karar yüzde 90 tüketicinin lehine çıkıyor, ama nereden baksan iki ay bekleyeceksin.
    Görüşeceğim bende telefonu aldığım yer ile, bakalım ne olacak sonuç :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurttan

    İlgilenen arkadaşlara başımdan geçenleri anlatayım.

    Servise telefonu elden teslim ettim İstanbul/Levent'te .
    Ertesi gün sms geldi.Tamir olacak para yatırın şu hesaba vs.Aynı gün aradılar söyledikleri de şuydu

    "Şarj soketi değişecek 50 tl kabul ediyor musunuz? "

    Hernekadar garantisi olan 2 aylık telefon nasıl ücret istersiniz desem de

    "Kullanıcı hatası telefonunuz garanti dışı" dendi.
    İtirazlarıma rağmen
    " kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz ? " gibi "kısa kes ulen" tarzında davranıldı.

    Tamir edin , gelip paranızı verip alacağım dedim.Aradan 10 gün geçti.Bu süre zarfında birkaç kere aradım.
    En sonunda da telefonunuz garanti dışı, önceliği garantide olan telefonlara veriyoruz , dendi.
    Herneyse telefonu teslim aldım
    .
    Kamerasından ses gelmeye başladı bu seferde.Forumdaki çoğu kişide oluyormuş okuduğuma göre.

    Telefonu alabilmek için bir ay sıra beklediğine mi yanarsın 650 tl ye mal olmasına mı hergün bir sorun çıkartacak korkusuyla kullanmaya mı garantili telefona para ödeyerek yaptırmaya mı ?

    Bu firmaya aldığı para helal değil, çalışanlarınada. Bende helal etmiyorum.

    Son sözüm ;
    Parasına bakıp bu telefonu almayın arkadaşlar... Yarın, sorun çıkarttığında üzülürsünüz.


    Arkadaşım ben İzmirdeyim.şarj soketim bozuldu hatta binevi kendim bozdum. Şarj aletimin ucu yamulmuştu aklıma bi salaklık geldi dur lan napıyonda demedim.kendime tuttum şarj aletini soktum sokete içinde sağ sol yaparak düzelttim.Çat diye bir ses geldi.Servise götürdüm soket bozuldu şarj almıyor usb sorunu da var dedim ve hiç sıkıntısız aldılar 5 gün sonra gittim aldım hiçbir sıkıntısı yok hiç ne kullanıcı hatası dediler ne bişey.Hatta Kitkatı beğenmeyip Jelly Bean ' ede cevirememistim servis sayesinde 4.2.1 e dönmüş bence çok güzel bir servis sistemi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kardeş bizim problemimiz ilk çıkan general mobile ile ilgiliydi. Sanırım senin tlf modeli farklı. Biz bu problemi yaşarken İzmir servisinin olduğu yer de dutluktu SADASd (sanırım). O zamanlar bir tek İstanbulservisi vardı. Neyse... Küçük bi telefon hatası yüzünden 50 tl alarak çok kullanıcı kaybettiler... Şu an bayilere tanıtım görevlisi göndermek zorunda kalıyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.