Şimdi Ara

General Mobile Discovery Şarj Almıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
3
Favori
22.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu sayfa bu telefondan 2 tane almaktan vazgeçtiğim sayfadır.

    1200-2000 lira arası telefona para bayılmam; ama 600-700 lira da çöpe veremem.

    Telefon belli ki sorunlu. Plastik koruyucuyu çıkarırken ses tuşlarını koparan da var. Biraz dikkat ile sorun olmazdı ama telefonu şarj da mı etmeyeceğiz bilader!

    Bir de servisin garanti kapsamında yapıp yapmayacağı bile belli değil. Keza garanti kapsamında yapsa ne olur ki? Sonuçta git gel garanti 1 aya yakın telefonsuz kalıyor musun? Kalıyorsun. Güle güle Discovery.
  • PentaVeRe P kullanıcısına yanıt
    Hala serviste herhangi bir gelişme yok, sorduğumda da yasal 20 iş günü muhabbeti yapıyorlar,malesef bekliyorum.
  • atın ne olduğu belirsiz romları rootlayın abidik gubidik sebepler yüzünden sonra vay efendim telefonum şarj almıyor vay efendim telefonumun ekranı pembeleşiyor bay efendim hafızam boş ama dolu gösteriyor sorun bakalım adam gibi kullananlara bu sorunlar varmıymış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorundan bende yakınıyorum ama telefonun kasasında hafif bi eğilme var yani kullandı hatası demeleri %90 bu yüzden inş 50tl ile kurtulurum sonra garantiyi falan unutucam zaten miui yüklerim hemen servisten dönünce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkdenizLee

    atın ne olduğu belirsiz romları rootlayın abidik gubidik sebepler yüzünden sonra vay efendim telefonum şarj almıyor vay efendim telefonumun ekranı pembeleşiyor bay efendim hafızam boş ama dolu gösteriyor sorun bakalım adam gibi kullananlara bu sorunlar varmıymış

    Evet dostum var, telefon daha 1 aylık ve eşime almıştım telefonda gelen uygulamalar hariç eklenen tek uygulama instagram bunun dışında bir yükleme yok ama problem var.
    Zaten bu durumun teknik bir problem olduğu bariz ortada artık.. Şuanda çevremde bu teli kullanan 3 kişi var ve 2 si aynı dertten müzdarip, Allah verede diğer arkadaşın başıda ağrımasın aynı sorundan.
  • Ücret isterlerse eğer kesinlikle Tüketici mahkemesine başvurmak gerekiyor. Bir iki kişi bunu yaparsa 50 lira istemek yemez bir daha.
  • AkdenizLee kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım benim problemin rom la ne alakası var? Bugün aradım adamları ürün tamire girmiş, hiçbir ücret de talep etmediler... Böyle bir problem yaşamışken ben bile şirket hakkında kötü konuşmadım sen nasıl böyle konuşuyosun anlamadım.. Kimsin necisin bilmem ama elektronik şans işi böyle problemler olabiliyor. GM discoveryi ablam da arkadaşım da kullanıyor öyle bi problem yok onlarda Bende böyle bişey çıkması da benim şansım.. Adamlar bir sürü ürün sattılar illa ki problemli ürün çıkacak ortaya. Kaldı ki samsung ya da apple gibi markalarda da böyle problemler ortaya çıkıyor. Bunlardan haberin yoksa ya elektronikten anlamıyosun ya da forumda yer edinmek için böyle sert konuşup cevap almaya çalışlıyosun. Profilini aç da ne tarz bi insansın görelim.
  • Selamlar. Sonuçla ilgili herhangi bir bilgim olmadığı için olumlu ya da olumsuz bişey yazamadm. Ablam ve bi arkadaşım da bu telefonu kullanıyor ama böyle bişey başlarına gelmedi gayet de düzgün çalışıyor telefonları. Bana kalırsa başka markalara para vereceğine bu telefonu al derim. Şu an s4 alanların durumunu biliyosundur, birsürü problemleri var. İlk çıktığında s3 de de bu tarz problemler yaşanmıştı. Yine karar senin arkadaşım.. Ama ben teknik servisinden de memnun kaldım.
  • Arkadaşlar bugün müşteri hizmetleriyle konuştum. Alet garanti kapsamında tamir ediliyo. Para falan ödemicem :) Para istenilen arkadaşlar telefonu çarptı heralde yada arızayı sunuş şekliyle alakalı. (isteyenlere servise gönderdiğim yazıyı özelden atabilirim;) Servis hızından da şimdilik memnunum. Muhtemelen bu hafta içinde elimde olacak telefon. Gelişmeleri yazıcam :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkdenizLee


    quote:

    Orijinalden alıntı: PentaVeRe

    Arkadaşım benim problemin rom la ne alakası var? Bugün aradım adamları ürün tamire girmiş, hiçbir ücret de talep etmediler... Böyle bir problem yaşamışken ben bile şirket hakkında kötü konuşmadım sen nasıl böyle konuşuyosun anlamadım.. Kimsin necisin bilmem ama elektronik şans işi böyle problemler olabiliyor. GM discoveryi ablam da arkadaşım da kullanıyor öyle bi problem yok onlarda Bende böyle bişey çıkması da benim şansım.. Adamlar bir sürü ürün sattılar illa ki problemli ürün çıkacak ortaya. Kaldı ki samsung ya da apple gibi markalarda da böyle problemler ortaya çıkıyor. Bunlardan haberin yoksa ya elektronikten anlamıyosun ya da forumda yer edinmek için böyle sert konuşup cevap almaya çalışlıyosun. Profilini aç da ne tarz bi insansın görelim.

    Ne diyorsun la sen değişik

    Diyorum ki burda başımıza gelen bişey var ve belli ki sende böyle bi telefon yok, olmayan telefonun arızası hiç yok. Bilip bilmeden bizi suçluyosun. İnsan bi sorar telefona başka bir işlem yaptınız mı yapmadınız mı diye... Ki zaten telefondaki sorun yazılımsal değil donanımsal. Burda problemi halletmek için paylaşımda bulunuyoruz. Katkın olacaksa yorum yap ama başka amaçlar için yorum yapma, bilgi kirliliğine yol açma lütfen..!




  • merhaba arkadaşlar benim mesleğim cep telefonu tamiri ve bnmde gm discovery marka telefonum var problem cok basit şarj soketini değiştrdin mi problem düzeliyor ama istedikleri ücret cok uçuk ve saçma bir rakam kullanıcı hatası olması için 100 kişiden 2 kişide olursa böyle bir hata kullanıcı hatası olabilir fakat bu hata nerdeyse her 3 gm telefonunun 2sinde var bende yarın servise göndercem eğer ücret isterlerse cok ayıp ederler taktıkları soket cok dandik bi soket zaten 50 lira işçiliğemi alıyorlar eğer öyleyse bizde anlıyoz bu işten yollasınlar parçayı bana bende takarım soketi zor bişey değil
  • 50 lira alıyorlar benden aldılar..
  • PentaVeRe P kullanıcısına yanıt
    Sistemden kontrol ettiğimde "Garanti kapsamında" ibaresi var sanırım ücret talep etmeyecekler, öyle umuyorum tabi tanımlamayı yanlış yorumlamadıysam..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    Sistemden kontrol ettiğimde "Garanti kapsamında" ibaresi var sanırım ücret talep etmeyecekler, öyle umuyorum tabi tanımlamayı yanlış yorumlamadıysam..

    Müşteri hizmetlerini aradım, o ibare garantisininin devam ettiği anlamına geliyomuş, arızanın garanti kapsamında olduğunu anlatmıyormuş. Bizi aramadan altta 'Teknik ekibe aktarıldı, tamir devam ediyor.' yazısı oluyorsa garanti kapsamında tamir edildiği anlamına geliyomuş... Benimki garanti kapsamında tamir ediliyo.
  • Konu hakkında önemli haber.

    Dün şarj arızası olan telefonumu servise götürdüm. 50 TL istediler. Durum acil olduğu için kabul ettim. 1 saat içinde yapılacak dediler bekledim. 1 saatlik bekleme sırasında 8 kişi daha geldi aynı arızadan. Herkese 50 TL dediler. Daha telefonu 2 gün önce alan biri bile vardı aramızda. 9 müşteri olarak bunun bir saçmalık olduğunu malzeme kalitesinden kaynaklandığını ve garanti dahilinde yapılmasını istedik. (Edebiyle küçük bir ayaklanma yaşandı)

    Bir süre sonra teknik servis şefi olduğunu söyleyen bir arkadaş geldi. Öncelikle durumu kendi açılarından anlattı ve haklı olduklarını iddia etti. Kötü kullanmışsınız kırmışsınız demeye çalıştı. Bizde ısrarla malzeme kalitesi kötü dedik. Bu arkadaş bu masalı anlatırken 2 müşteri daha geldi aynı sorundan. Ortalık biraz daha karıştı. Önce indirim yapmayı teklif etti. Kimse kabul etmedi. Bir süre aramızdan ayrıldı ve geri geldiğinde ücretsiz yapılacağı bilgisini verdi.

    Dün telpa ya giden ben dahil birçok müşteri bu arızayı ücretsiz olarak yaptırdık.
    Onarım sırasında teknik servis şefi arkadaşla özel sohbetlerimiz oldu. Ancak kendisini zor durumda bırakmamak adına herşeyi burada cümle cümle anlatamayacağım ama. Özetle 4 Gb'lık ürünlerde soketininin çok sağlam olmadığı problemi üreticiye ilettiklerini ve 16Gb lık modelde ise üreticinin soketi sağlamlaştırdığını bize aktardı.

    Zor da olsa hatasını kabul ederek problemleri ücretsiz ve garanti dahilinde onardıkları için Telpa çalışanlarına teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrsilver -- 31 Ekim 2013; 11:02:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrsilver

    Konu hakkında önemli haber.

    Dün şarj arızası olan telefonumu servise götürdüm. 50 TL istediler. Durum acil olduğu için kabul ettim. 1 saat içinde yapılacak dediler bekledim. 1 saatlik bekleme sırasında 8 kişi daha geldi aynı arızadan. Herkese 50 TL dediler. Daha telefonu 2 gün önce alan biri bile vardı aramızda. 9 müşteri olarak bunun bir saçmalık olduğunu malzeme kalitesinden kaynaklandığını ve garanti dahilinde yapılmasını istedik. (Edebiyle küçük bir ayaklanma yaşandı)

    Bir süre sonra teknik servis şefi olduğunu söyleyen bir arkadaş geldi. Öncelikle durumu kendi açılarından anlattı ve haklı olduklarını iddia etti. Kötü kullanmışsınız kırmışsınız demeye çalıştı. Bizde ısrarla malzeme kalitesi kötü dedik. Bu arkadaş bu masalı anlatırken 2 müşteri daha geldi aynı sorundan. Ortalık biraz daha karıştı. Önce indirim yapmayı teklif etti. Kimse kabul etmedi. Bir süre aramızdan ayrıldı ve geri geldiğinde ücretsiz yapılacağı bilgisini verdi.

    Dün telpa ya giden ben dahil birçok müşteri bu arızayı ücretsiz olarak yaptırdık.
    Onarım sırasında teknik servis şefi arkadaşla özel sohbetlerimiz oldu. Ancak kendisini zor durumda bırakmamak adına herşeyi burada cümle cümle anlatamayacağım ama. Özetle 4 Gb'lık ürünlerde soketininin çok sağlam olmadığı problemi üreticiye ilettiklerini ve 16Gb lık modelde ise üreticinin soketi sağlamlaştırdığını bize aktardı.

    Zor da olsa hatasını kabul ederek problemleri ücretsiz ve garanti dahilinde onardıkları için Telpa çalışanlarına teşekkür ederim.

    Bana böyle bişey demediler hiç, ısrar etmeme de gerek kalmadı. Başkalarının başına böyle şeyler gelince şaşırıyorum valla. Acaba elden götürdüğünüz için mi böyle davranıyolar. Özel bilgileri saklayıp servis fişini paylaşabilir misin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PentaVeRe

    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    Sistemden kontrol ettiğimde "Garanti kapsamında" ibaresi var sanırım ücret talep etmeyecekler, öyle umuyorum tabi tanımlamayı yanlış yorumlamadıysam..

    Müşteri hizmetlerini aradım, o ibare garantisininin devam ettiği anlamına geliyomuş, arızanın garanti kapsamında olduğunu anlatmıyormuş. Bizi aramadan altta 'Teknik ekibe aktarıldı, tamir devam ediyor.' yazısı oluyorsa garanti kapsamında tamir edildiği anlamına geliyomuş... Benimki garanti kapsamında tamir ediliyo.

    Benim üründe de aynı ibare kullanılmış ("Teknik ekibe aktarıldı, tamir devam ediyor.") ozaman benim telde garanti kapsamında tamir ediliyor..
    # Birde benim telde ekran donuyordu ve ekran görüntüsü kendi kendine büyüyordu, teli kitleyip tekrar açtığımda düzeliyordu, bu surunu başka yaşayan var mı acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    quote:

    Orijinalden alıntı: PentaVeRe

    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    Sistemden kontrol ettiğimde "Garanti kapsamında" ibaresi var sanırım ücret talep etmeyecekler, öyle umuyorum tabi tanımlamayı yanlış yorumlamadıysam..

    Müşteri hizmetlerini aradım, o ibare garantisininin devam ettiği anlamına geliyomuş, arızanın garanti kapsamında olduğunu anlatmıyormuş. Bizi aramadan altta 'Teknik ekibe aktarıldı, tamir devam ediyor.' yazısı oluyorsa garanti kapsamında tamir edildiği anlamına geliyomuş... Benimki garanti kapsamında tamir ediliyo.

    Benim üründe de aynı ibare kullanılmış ("Teknik ekibe aktarıldı, tamir devam ediyor.") ozaman benim telde garanti kapsamında tamir ediliyor..
    # Birde benim telde ekran donuyordu ve ekran görüntüsü kendi kendine büyüyordu, teli kitleyip tekrar açtığımda düzeliyordu, bu surunu başka yaşayan var mı acaba?

    Bende öyle bişey olmadı. Bunu bildirmediysen bence arayıp bildir, işin biraz uzar ama hallolur bence. Bide ürünü alalı 1 ay olmadıysa her durumakarşı değişim talep et yoksa aynı problemin 3 kere olmasını beklersin aletin değişimi için..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PentaVeRe

    quote:

    Orijinalden alıntı: mrsilver

    Konu hakkında önemli haber.

    Dün şarj arızası olan telefonumu servise götürdüm. 50 TL istediler. Durum acil olduğu için kabul ettim. 1 saat içinde yapılacak dediler bekledim. 1 saatlik bekleme sırasında 8 kişi daha geldi aynı arızadan. Herkese 50 TL dediler. Daha telefonu 2 gün önce alan biri bile vardı aramızda. 9 müşteri olarak bunun bir saçmalık olduğunu malzeme kalitesinden kaynaklandığını ve garanti dahilinde yapılmasını istedik. (Edebiyle küçük bir ayaklanma yaşandı)

    Bir süre sonra teknik servis şefi olduğunu söyleyen bir arkadaş geldi. Öncelikle durumu kendi açılarından anlattı ve haklı olduklarını iddia etti. Kötü kullanmışsınız kırmışsınız demeye çalıştı. Bizde ısrarla malzeme kalitesi kötü dedik. Bu arkadaş bu masalı anlatırken 2 müşteri daha geldi aynı sorundan. Ortalık biraz daha karıştı. Önce indirim yapmayı teklif etti. Kimse kabul etmedi. Bir süre aramızdan ayrıldı ve geri geldiğinde ücretsiz yapılacağı bilgisini verdi.

    Dün telpa ya giden ben dahil birçok müşteri bu arızayı ücretsiz olarak yaptırdık.
    Onarım sırasında teknik servis şefi arkadaşla özel sohbetlerimiz oldu. Ancak kendisini zor durumda bırakmamak adına herşeyi burada cümle cümle anlatamayacağım ama. Özetle 4 Gb'lık ürünlerde soketininin çok sağlam olmadığı problemi üreticiye ilettiklerini ve 16Gb lık modelde ise üreticinin soketi sağlamlaştırdığını bize aktardı.

    Zor da olsa hatasını kabul ederek problemleri ücretsiz ve garanti dahilinde onardıkları için Telpa çalışanlarına teşekkür ederim.

    Bana böyle bişey demediler hiç, ısrar etmeme de gerek kalmadı. Başkalarının başına böyle şeyler gelince şaşırıyorum valla. Acaba elden götürdüğünüz için mi böyle davranıyolar. Özel bilgileri saklayıp servis fişini paylaşabilir misin?

    mrsilver olayı paylaştığın iyi oldu, bu durumla karşılaşan arkadaşların kafalarında soru işareti kalmadan haklarını aramaları için çok geçerli bir paylaşım.

    PentaVeRe her ne servisi olursa olsun başında bir şahıs tarafından işletiliyorlar, distribütörler garantisi altınada sattığı-piyasaya sunduğu her ürün için komisyon alıyor, servislerin ise geliri karşıladıkları garantili ürün bazında distribütör tarafından ödeniyor, garantiye girmeyen ürünlerde ise ürün sahiplerinden tahsil ediliyor.. tabi distribütörün garanti kapsamında tamir edilen ürüne ödediği rakam senin garanti kapsamına girmeyen ürüne ödediğin rakkamdan çok daha az ve ödeme yapan taraf olarak 1. tercihi sen oluyorsun(ne kadar fazla koparsalar kardır mantığı ama bunun dozunu iyi ayarlamak zorundalar).. ve servisler garanti kapsamına alınan ürün konusunda distribütörler tarafından sorgulanır hatta baskı görür..
    Sektör gözetmeksizin büyük distribütörler tarafından garanti altına alınan ürünler daha yüksek fiyatlardadır, tabi doğru orantılı olarak servise-garantiye ayırdığı bütçede daha fazla olur, bu yüzden daha büyük veya daha güvenilir diye adlandırdığımız distribütörler vardır..
    Umarım rahatsız edici bir yazı olmamıştır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PentaVeRe

    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    quote:

    Orijinalden alıntı: PentaVeRe

    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamDesigner

    Sistemden kontrol ettiğimde "Garanti kapsamında" ibaresi var sanırım ücret talep etmeyecekler, öyle umuyorum tabi tanımlamayı yanlış yorumlamadıysam..

    Müşteri hizmetlerini aradım, o ibare garantisininin devam ettiği anlamına geliyomuş, arızanın garanti kapsamında olduğunu anlatmıyormuş. Bizi aramadan altta 'Teknik ekibe aktarıldı, tamir devam ediyor.' yazısı oluyorsa garanti kapsamında tamir edildiği anlamına geliyomuş... Benimki garanti kapsamında tamir ediliyo.

    Benim üründe de aynı ibare kullanılmış ("Teknik ekibe aktarıldı, tamir devam ediyor.") ozaman benim telde garanti kapsamında tamir ediliyor..
    # Birde benim telde ekran donuyordu ve ekran görüntüsü kendi kendine büyüyordu, teli kitleyip tekrar açtığımda düzeliyordu, bu surunu başka yaşayan var mı acaba?

    Bende öyle bişey olmadı. Bunu bildirmediysen bence arayıp bildir, işin biraz uzar ama hallolur bence. Bide ürünü alalı 1 ay olmadıysa her durumakarşı değişim talep et yoksa aynı problemin 3 kere olmasını beklersin aletin değişimi için..

    Ekran sorununu da bildirmiştim 18.10.2013 te fatura edildi 1 ayı geçti ama aslıda daha kısa süre de arıca çıkardı bayram falan girdi araya, bu durumuda belirterek değişimini talep ettim. Sonucu bekleyip göreceğiz..




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.