Şimdi Ara

General Mobile Discovery Şarj Almıyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
3
Favori
22.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnşallah bi sıkıntı olmaz arkadaşım. Benim telefonum daha yeni elime geçti. Bidaha bişey olrsa garantiyi bozup telefoncuda yaptıracam
  • Merhaba arkadaşlar ben telefonu ağustos sonunda bayisinden ölü piksel vb kontrol ederek aldım .
    Bir haftadır telefonun şarjı çabuk bitiyordu bir baktım ki şarj bölümünde temassızlık gibi birşey varmış .Zaten telefon şarj olmuyormuş.
    Forumdan ve şikayetvar dan gördüğüm kadarıyla bu telefonu alanların neredeyse hepsi bu sorunu yaşayacak..
    Bugün telefonu leventteki telpa servise verdim.Kimsecikler yoktu zaten bina girişine bir kız yerleştirmişler başka kimseyi ne görebiliyosun ne görüşebiliyosun. Telefonu birbuçuk hafta sonra alırsınız diyerek fiş verip gönderdiler.İnşallah garanti dahilinde sorunumu çözerler.
    Gelişme oldukça diğer arkadaşlar da buradan bilgilendirirse biz de ona göre davranalım servise..
  • Kurttan kardeş bende 11.1.12013 de 10 gün önce verdim .garanti kapsamında yazıyordu. bugün mesaj attılar kullanıcı hatası diye . Anlıyacağın garanti dışına bırakıyor firma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurttan

    Merhaba arkadaşlar ben telefonu ağustos sonunda bayisinden ölü piksel vb kontrol ederek aldım .
    Bir haftadır telefonun şarjı çabuk bitiyordu bir baktım ki şarj bölümünde temassızlık gibi birşey varmış .Zaten telefon şarj olmuyormuş.
    Forumdan ve şikayetvar dan gördüğüm kadarıyla bu telefonu alanların neredeyse hepsi bu sorunu yaşayacak..
    Bugün telefonu leventteki telpa servise verdim.Kimsecikler yoktu zaten bina girişine bir kız yerleştirmişler başka kimseyi ne görebiliyosun ne görüşebiliyosun. Telefonu birbuçuk hafta sonra alırsınız diyerek fiş verip gönderdiler.İnşallah garanti dahilinde sorunumu çözerler.
    Gelişme oldukça diğer arkadaşlar da buradan bilgilendirirse biz de ona göre davranalım servise..


    Telefonu bu durumda olan arkadaşlara şunu sormak istiyorum ;

    Telefonu tamir ettirip 50 tl yi verecek misiniz ?
    Tüketici hakem heyetine başvuracak mısınız ? Başvuracaksanız telefonu önce tamir ettirip sonra mı başvuracaksınız?
    Ve sorunu hakem heyetine götürüp olumlu sonuç alan var mı içiniz de?
    Lütfen bilgilerinizi paylaşın bizlerde ona göre hareket edelim..




  • Arkadaşlar dün verdiğim telefon için önce mesaj attılar biraz öncede aradılar 50 tl istiyorlar tamir için;
    "Garanti dahilinde telefonum ve bu telefonu alan insanların 2/3 si bu sorunu yaşıyorsa bu kullanıcı hatası değildir." dememe rağmen telefondaki hanımefendi
    kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz gibi bir ifadeyle telefonu kapatmaya çalıştı anladığım kadarıyla telpa binasının kapısına diktikleri hem danışma hem tamir için telefonları alan kişi.

    Tamir edin gelip parasını ödeyip alacağım dedim..

    Bu arada bu forumda destek olan sizlere de çok teşekkür ederim gerekli gereksiz konularda atıp tutmaya bayılıyorsunuz ama iş yardıma bilgi paylaşımına gelince hiçkimse ilgilenmiyor !
  • Ben bu durumun kesinlikle kullanıcı hatası olduğunu düşünmüyorum.Satılan ürünlerde bu kadar yüksek oranda aynı problem oluşuyorsa, bu durum üretici firmanın,ürünü yeterli kalite kontrol yapmadan piyasaya sürdüğüne işarettir.Ürün bence gizli ayipli mal statusunde.Bilirkişi raporu alınıp,dava açılırsa olumlu bir netice alınabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: z.C..

    Ben bu durumun kesinlikle kullanıcı hatası olduğunu düşünmüyorum.Satılan ürünlerde bu kadar yüksek oranda aynı problem oluşuyorsa, bu durum üretici firmanın,ürünü yeterli kalite kontrol yapmadan piyasaya sürdüğüne işarettir.Ürün bence gizli ayipli mal statusunde.Bilirkişi raporu alınıp,dava açılırsa olumlu bir netice alınabilir.

    sağol en azından bir kişi fikir yürüttü ve yardımcı oldu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurttan

    Arkadaşlar dün verdiğim telefon için önce mesaj attılar biraz öncede aradılar 50 tl istiyorlar tamir için;
    "Garanti dahilinde telefonum ve bu telefonu alan insanların 2/3 si bu sorunu yaşıyorsa bu kullanıcı hatası değildir." dememe rağmen telefondaki hanımefendi
    kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz gibi bir ifadeyle telefonu kapatmaya çalıştı anladığım kadarıyla telpa binasının kapısına diktikleri hem danışma hem tamir için telefonları alan kişi.

    Tamir edin gelip parasını ödeyip alacağım dedim..

    Bu arada bu forumda destek olan sizlere de çok teşekkür ederim gerekli gereksiz konularda atıp tutmaya bayılıyorsunuz ama iş yardıma bilgi paylaşımına gelince hiçkimse ilgilenmiyor !

    Arkadasim bana bize herkese dedikleri gibi kullanici hatasi diyecekler (ki insallah demezler). 50 tl yetmezmis gibi tamiri salliyolar da salliyolar. Eger aciliyetim olmasaydi tamir ettirmeyip tuketici hakem heyetine basvuracaktim. Bu surec de 3 aya kadar suruyomus... Tamir sonrasi herhangi bir islem yapilabiliyor mu bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aynı problemi bende yaşıyorum merak ettiğim bir konu var ücret ödemeden yaptırma imkanımız yokmu hiç bir şekilde
    bu kadar kişide sorun olamaz her halde kullananların 3/2 si aynı dertten muzdarip
    para ödemeden yaptırabilen varsa acil yardım rica diyorummm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyslcg

    aynı problemi bende yaşıyorum merak ettiğim bir konu var ücret ödemeden yaptırma imkanımız yokmu hiç bir şekilde
    bu kadar kişide sorun olamaz her halde kullananların 3/2 si aynı dertten muzdarip
    para ödemeden yaptırabilen varsa acil yardım rica diyorummm

    Bir arkadas yazmisti elden goturmus fakat ondan da ucret istemisler. Oradaki bikac musteri de ayni problemi yasamis, ariza cikarip topluca itiraz etmisler teknik servis sorumlusu gelip ucret almayacaklarini soylemis ve uretim hatasi olarak yaptirmislar. Bikac kisi toplanip birinci elden teknik servise goturme imkanin var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlgilenen arkadaşlara başımdan geçenleri anlatayım.

    Servise telefonu elden teslim ettim İstanbul/Levent'te .
    Ertesi gün sms geldi.Tamir olacak para yatırın şu hesaba vs.Aynı gün aradılar söyledikleri de şuydu

    "Şarj soketi değişecek 50 tl kabul ediyor musunuz? "

    Hernekadar garantisi olan 2 aylık telefon nasıl ücret istersiniz desem de

    "Kullanıcı hatası telefonunuz garanti dışı" dendi.
    İtirazlarıma rağmen
    " kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz ? " gibi "kısa kes ulen" tarzında davranıldı.

    Tamir edin , gelip paranızı verip alacağım dedim.Aradan 10 gün geçti.Bu süre zarfında birkaç kere aradım.
    En sonunda da telefonunuz garanti dışı, önceliği garantide olan telefonlara veriyoruz , dendi.
    Herneyse telefonu teslim aldım
    .
    Kamerasından ses gelmeye başladı bu seferde.Forumdaki çoğu kişide oluyormuş okuduğuma göre.

    Telefonu alabilmek için bir ay sıra beklediğine mi yanarsın 650 tl ye mal olmasına mı hergün bir sorun çıkartacak korkusuyla kullanmaya mı garantili telefona para ödeyerek yaptırmaya mı ?

    Bu firmaya aldığı para helal değil, çalışanlarınada. Bende helal etmiyorum.

    Son sözüm ;
    Parasına bakıp bu telefonu almayın arkadaşlar... Yarın, sorun çıkarttığında üzülürsünüz.




  • Az önce yatarken fark ettim telefon şarj almıyodu sokete takıp havada veya bir eşyanın kerarına koyduğumda alıyor ama masa üstüne vs bırakınca almıyor şimdi bizdemi hatalıyız :S bide bir ay servis olaylarından bahsedenler var gidecek 50 tl ye yanıcaz yoksa bu sorun tekrar gerçekleşicekmi acaba diye düşünmeyeme yoksa 1 ay servis sorununamı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bobby Zzz

    Az önce yatarken fark ettim telefon şarj almıyodu sokete takıp havada veya bir eşyanın kerarına koyduğumda alıyor ama masa üstüne vs bırakınca almıyor şimdi bizdemi hatalıyız :S bide bir ay servis olaylarından bahsedenler var gidecek 50 tl ye yanıcaz yoksa bu sorun tekrar gerçekleşicekmi acaba diye düşünmeyeme yoksa 1 ay servis sorununamı

    Kendi USB kablosunumu kullanıyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fafa1236


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bobby Zzz

    Az önce yatarken fark ettim telefon şarj almıyodu sokete takıp havada veya bir eşyanın kerarına koyduğumda alıyor ama masa üstüne vs bırakınca almıyor şimdi bizdemi hatalıyız :S bide bir ay servis olaylarından bahsedenler var gidecek 50 tl ye yanıcaz yoksa bu sorun tekrar gerçekleşicekmi acaba diye düşünmeyeme yoksa 1 ay servis sorununamı

    Kendi USB kablosunumu kullanıyorsunuz ?

    evet kendi usb si çok sert takılıyodu şimdi çok yumuşak takılıyomuş gibi ama tahminimce takılmıyo :D sabit ttutmak gerekiyo telefonu şarj alsın diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bobby Zzz

    quote:

    Orijinalden alıntı: fafa1236


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bobby Zzz

    Az önce yatarken fark ettim telefon şarj almıyodu sokete takıp havada veya bir eşyanın kerarına koyduğumda alıyor ama masa üstüne vs bırakınca almıyor şimdi bizdemi hatalıyız :S bide bir ay servis olaylarından bahsedenler var gidecek 50 tl ye yanıcaz yoksa bu sorun tekrar gerçekleşicekmi acaba diye düşünmeyeme yoksa 1 ay servis sorununamı

    Kendi USB kablosunumu kullanıyorsunuz ?

    evet kendi usb si çok sert takılıyodu şimdi çok yumuşak takılıyomuş gibi ama tahminimce takılmıyo :D sabit ttutmak gerekiyo telefonu şarj alsın diye

    Keşke en bastan farklı bir kablo kullansa idiniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar Samsung'un usb kablosu hiç zorlanmadan giriyor ver çıkıyor onu kullansam arıza yaşatır mı?
  • ALLAH ISLAH ETSIN BU TELPAYI . . .
  • Arkadaş bu kadar kişi bu sorunu yaşadı ve haksız yere 50 lira cebinden verdi. Bunlardan hiç biri tüketici hakem heyetine gitmeyi akıl edemedi mi? Sabahtan beri okuyorum benden para aldılar diye. Bir kişi de tüketici hakem heyetine gittim şunları yaşadim diye yazsa diye okuyup duruyorum ama yok. Hakem heyetine gitmezseniz telpa daha çok kazıklar sizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    Arkadaş bu kadar kişi bu sorunu yaşadı ve haksız yere 50 lira cebinden verdi. Bunlardan hiç biri tüketici hakem heyetine gitmeyi akıl edemedi mi? Sabahtan beri okuyorum benden para aldılar diye. Bir kişi de tüketici hakem heyetine gittim şunları yaşadim diye yazsa diye okuyup duruyorum ama yok. Hakem heyetine gitmezseniz telpa daha çok kazıklar sizi

    Hakem heyetini aradın mı hiç kardeşim? :) En az 3 ay çekiyolar ... Keşke yedek bi telefonumuz olsaydı da hakem heyetine gidebilseydik. Alo 172 yi ara derim
  • PentaVeRe P kullanıcısına yanıt
    Tamam bu yaşadıklarını anlat da bilelim. Hakem heyetline gittim, bugün git 3 ay sonra gel dediler de ki bilelim. Forumdan birileri de çıkar yol gösterir belki.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.