Şimdi Ara

Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
3
Favori
310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU



    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU



    Ghost of a Tale 2 resmi olarak Duyuruldu!! Tilo'nun macerasının yeni bölümü şimdi Unreal Engine 5'te üretimde.


    Eski DreamWorks animatörü Lionel "Seith" Gallat tarafından kurulan küçük bağımsız geliştirme stüdyosu SeithCG, Ghost of a Tale 2 üzerinde çalıştığını resmen duyurdu . İlk bölüm 2018'de PC'de ve önümüzdeki iki yıl boyunca PS4, Xbox One ve Nintendo Switch'te yayınlandı ve şimdi ekip nihayet devam oyununu üretmeye başladıklarını onayladı. Ayrıca yazar Lionel Gallat, Unity ve dolayısıyla oyunun grafik motoru olacak olan Unreal Engine 5'ten geçişi kolaylaştırmak için gönüllü olarak çalışmaları yavaşlattığını duyurdu.


    Ghost of a Tale kısmen kitle fonlaması ile finanse edildi ve Gallat ve yazar Paul Gardne, programcı Cyrille Paulhiac, sanatçı Jerome Jacinto, besteci Jeremiah Pena ve ses tasarımcısı Nicolas Titeux'tan oluşan küçük ekibi tarafından 2014 ve 2018 yılları arasında geliştirildi. Orta çağ karanlık fantezi dünyasında geçen hikaye, geçmişin bazı gizemlerini çözmeye çalışan bazı zindanlardan geçen Tilo adlı antropomorfik bir farenin maceralarını takip ediyor. Çok istisnai olmayan karşılamaya rağmen Gallat, sonunda varlığını doğruladığı devam oyununu üretmeye karar verdi.


    Grafik motorunu değiştirme kararına gelince, yazar, şaşırtıcı olmayan bir şekilde aynı zamanda tüm dünyadaki geliştiriciler tarafından en çok kullanılan motor olan Unreal Engine 5'e geçmek için geliştirmeyi gönüllü olarak yavaşlattığını belirtti. Ne yazık ki bu devam oyunu için ne kadar beklememiz gerektiğini bilmiyoruz, ancak 2024'ten önce bir daha duymayacağız.



    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU
    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONUSeithtwitter
    “Might as well go public about this: Several months ago we made the tough decision to ditch #Unity3d and move on to #UE5 for our follow-up game to #GhostOfATale. It set us back significantly in terms of schedule (lots of work to recreate) but we know it was the right decision.”
    https://twitter.com/SeithCG/status/1547895268728643586





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 6 Ocak 2024; 0:39:19 >







  • Devam filmi? Film?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt

    Çeviri yapmıştım ancak Film olan yerler oyun olarak dönüştürmeyi unutmuşum. :) Hatırlatma için teşekkürler.

  • Scarn Limanı'ndan Mutlu Yıllar!

    Bekle, burası Baron'un gemisi limanda olduğu için gece sokağa çıkma yasağı uygulanan müstahkem bir şehir olabilir mi? Bu garip bir şekilde özel bir soru. Kim bilir!!



    Asılı ipler sadece süs değildir; Muridea ile "pençeler" (kuşçu uluslar için aşağılayıcı bir terim) arasındaki Konkordato'nun imzalanmasından önceye dayanmaktadır ve başlangıçta Kuşların talihsiz vatandaşların üzerine çullanmasını önlemek için bir güvenlik önlemi olarak tasarlanmıştır.



    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU




  • "Ghost Of a Tale 2'nin gelişimi iyi bir hızda ilerliyor ve mağazamızda neler olduğunu gördüğünüzde mutlu olacağınızı düşünüyorum... 😉"



    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU
    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONUx (formerly twitter)
    Seith (@SeithCG) on X
    https://x.com/SeithCG/status/1777392729875456335
  • Herkese merhaba! Uzun zaman oldu 🙂


    Ghost of a Tale'i yayınladığımızdan beri neler olduğunu anlatayım...


    Elbette hemen oyunun bakımını yapmak ve hataları düzeltmek için çalıştık (hem erken erişimde hem de piyasaya sürüldükten sonra). Ayrıca bir yerelleştirme stüdyosunu (Level Up Translation) işe aldık ve destek sağladık, ardından nihai oyunu Xbox One'a taşımak için çalıştık (şimdiye kadar yaptığımız en zor şeylerden biri) ve ardından oyunu PlayStation 4 ve Nintendo Switch'e taşımak için başka bir stüdyo (Seaven Studio) tuttuk. Ayrıca sanat ve tasarım belgelerini içeren iki fiziksel sürüm (PS4: Tesura Games / Switch: Super Rare Games) üzerinde çalıştık. Oyun iki ödül bile kazandı!



    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU

    Bundan sonra bir sonraki oyunumuz hakkında düşünmeye başladık. Geliştirmeyi planladık ve ilk oyunda kullandığımız aynı motoru (Unity) kullanarak çalışmaya başladık. Ayrıca özel ihtiyaçlarımızı karşılamak için görevler ve diyalog oluşturma için ayrı bir araç geliştirdik (önceki hazır aracımız gösterişli bir metin editöründen biraz daha fazlasıydı). Paul görevleri ve diyalogları yayınladıktan sonra yeni araç bunları tek bir tıklamayla oyuna entegre etmemizi sağlıyor. Bu bize tam bir yıla mal olan büyük bir zaman yatırımıydı ancak ileride çok akıllıca olduğunu kanıtlayacaktı (spoiler uyarısı).


    Birkaç yıl düzenli çalıştıktan sonra bir resim kendini göstermeye başladı ve ben bundan hoşlanmadım: Oyun sistemleri ve varlıkları oluşturmak yerine motorla savaşmak için daha fazla zaman harcıyorduk. Unity'nin yinelemeli sürecimize getirdiği günlük sınırlamalar ve güçlükler beni giderek daha fazla hayal kırıklığına uğratıyordu...


    O sıralarda Epic yeni Unreal Engine 5 hakkında iletişim kurmaya başladı. Ben de bir göz attım (önceki 4.x yinelemelerini hiç beğenmemiştim) ve bunun oyunumuz için çok daha iyi bir seçenek olduğunu anladım. Bu konuda hiçbir şüphem yoktu ancak birçok bağımsız ve AAA oyun geliştiricisinin mevcut (ve bazen tescilli) motorlarını bırakıp UE5'e geçmeye karar verdiği “büyük geliştirme göçü” olarak adlandırılabilecek olaydan neredeyse bir yıl önce olduğunu unutmayın.


    Unity ve Unreal Engine arasındaki farklar hakkında saatlerce konuşabilirim ve eğer yeterince ilgilenirseniz bunu yapmaktan mutluluk duyarım. Sadece yorumlarda bana bildirin.


    İşte Unreal'daki ilk çalışmalarımızın ilk meyvelerini (huhu) gösteren daha önce paylaşılmış bir ekran görüntüsü:



    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU

    Her neyse, Paul ve Cyrille'e haberi vermek zorundaydım: Üretimin ortasında oyun motorumuzu değiştirmemiz gerekiyordu. Bu sektörde neredeyse hiç olmaz çünkü sonuçları düşünülemeyecek kadar vahimdir. Normalde bir dizi tatsız toplantıdan geçmeniz, stüdyo yöneticilerini ikna etmeniz, yapımcıların ve yatırımcıların gözlerinin içine bakmanız ve “son birkaç yıllık geliştirme sürecini bir kenara bırakıp sıfırdan başlamamız gerekiyor” demeniz gerekir. Akıl almaz bir şey!


    Neyse ki bizim durumumuzda Paul ve Cyrille'in bana güvenmeye ve ellerini taşın altına koymaya istekli oldukları ortaya çıktı. Yine de Cyrille veri yönetimi, kaydetme/yükleme sistemi ve yazma araçları gibi birçok arka uç işlem hattını yapıyordu ve bu onun için C#'ta bildiği ve başardığı her şeyi bir kenara bırakıp C++'a geçmesi anlamına geliyordu. Bu hiç de kolay bir beklenti değildi.


    Ancak görsellerin kalitesinin kararımızı açıkça haklı çıkaracağını umuyorduk, umarım UE5'teki bu (zaten paylaşılmış olan) ekran görüntüsünü görünce siz de aynı fikirde olursunuz:



    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU

    Her ne kadar Paul'ün çalışması en kötü yükü taşımayacak olsa da, yine de testin ilk aşamalarına geri dönmesi ve oyun tasarımıyla karmaşık bir şekilde iç içe geçmiş yeni bir diyalog ve görev sisteminin ilk geliştirilmesine tekrar katılması anlamına geliyordu. Neyse ki diyalogları ve görevleri yazmak için tamamen ayrı bir birinci parti araca yatırım yapma yönündeki önceki tercihimiz, Paul'ün yazma işinin doğasının oyun motoru değişikliğinden çok fazla etkilenmeyeceği anlamına geldiği için iyi bir seçim olduğunu kanıtladı. Bir başka olumlu sonuç da oyunun güçlü yönlerine ve özüne yeniden odaklanmak için zaman kazanmış olmamızdı ki başlangıçta planladığımız gibi ilerlemeye devam etseydik bunu yapamayabilirdik.


    Sonuçta yeni motoru öğrenmek ve eski oyun sistemlerini yeniden yaratmak için yaklaşık bir buçuk yıl “kaybettik”. Ancak bugün tüm bu zaman, acı ve paraya değdiğini söylemekten büyük memnuniyet duyuyorum. Şu anda önceki motorla asla ulaşamayacağımız bir aşamadayız. Hem görsel kalite hem de oynanış zenginliği açısından.


    İşte size tanıdık gelebilecek bir noktada çekilmiş yeni bir ekran görüntüsü, çünkü internette paylaştığımız ilk (Unity) ekran görüntüsüyle kabaca eşleşiyor. Ancak bu kez oyunun yeni motordaki görünümünü yansıtıyor:



    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU

    Her neyse, bu yeni yıla başlarken, ilk seferinde yaptığımız gibi, oyunun ilerleyişi hakkında daha fazla bilgi paylaşmaya başlayacağız. Elbette daha yapacak çok işimiz var, ancak Unreal Engine 5'te bir oyun yapmanın her yönü (teknik, sanatsal, anlatı vb.) hakkında konuşurken bizimle kalacağınızı umuyoruz.


    Bu vesileyle Ghost of a Tale 2 hakkındaki bu ilk geliştirme blog yazısını kapatmama izin verin ve size Mutlu Yıllar dileyin!



    Blog : https://www.ghostofatale.com/were-back/





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.