Şimdi Ara

Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
3
Favori
264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU



    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU



    Ghost of a Tale 2 resmi olarak Duyuruldu!! Tilo'nun macerasının yeni bölümü şimdi Unreal Engine 5'te üretimde.


    Eski DreamWorks animatörü Lionel "Seith" Gallat tarafından kurulan küçük bağımsız geliştirme stüdyosu SeithCG, Ghost of a Tale 2 üzerinde çalıştığını resmen duyurdu . İlk bölüm 2018'de PC'de ve önümüzdeki iki yıl boyunca PS4, Xbox One ve Nintendo Switch'te yayınlandı ve şimdi ekip nihayet devam oyununu üretmeye başladıklarını onayladı. Ayrıca yazar Lionel Gallat, Unity ve dolayısıyla oyunun grafik motoru olacak olan Unreal Engine 5'ten geçişi kolaylaştırmak için gönüllü olarak çalışmaları yavaşlattığını duyurdu.


    Ghost of a Tale kısmen kitle fonlaması ile finanse edildi ve Gallat ve yazar Paul Gardne, programcı Cyrille Paulhiac, sanatçı Jerome Jacinto, besteci Jeremiah Pena ve ses tasarımcısı Nicolas Titeux'tan oluşan küçük ekibi tarafından 2014 ve 2018 yılları arasında geliştirildi. Orta çağ karanlık fantezi dünyasında geçen hikaye, geçmişin bazı gizemlerini çözmeye çalışan bazı zindanlardan geçen Tilo adlı antropomorfik bir farenin maceralarını takip ediyor. Çok istisnai olmayan karşılamaya rağmen Gallat, sonunda varlığını doğruladığı devam oyununu üretmeye karar verdi.


    Grafik motorunu değiştirme kararına gelince, yazar, şaşırtıcı olmayan bir şekilde aynı zamanda tüm dünyadaki geliştiriciler tarafından en çok kullanılan motor olan Unreal Engine 5'e geçmek için geliştirmeyi gönüllü olarak yavaşlattığını belirtti. Ne yazık ki bu devam oyunu için ne kadar beklememiz gerektiğini bilmiyoruz, ancak 2024'ten önce bir daha duymayacağız.



    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU
    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONUSeithtwitter
    “Might as well go public about this: Several months ago we made the tough decision to ditch #Unity3d and move on to #UE5 for our follow-up game to #GhostOfATale. It set us back significantly in terms of schedule (lots of work to recreate) but we know it was the right decision.”
    https://twitter.com/SeithCG/status/1547895268728643586





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 6 Ocak 2024; 0:39:19 >







  • Devam filmi? Film?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt

    Çeviri yapmıştım ancak Film olan yerler oyun olarak dönüştürmeyi unutmuşum. :) Hatırlatma için teşekkürler.

  • Scarn Limanı'ndan Mutlu Yıllar!

    Bekle, burası Baron'un gemisi limanda olduğu için gece sokağa çıkma yasağı uygulanan müstahkem bir şehir olabilir mi? Bu garip bir şekilde özel bir soru. Kim bilir!!



    Asılı ipler sadece süs değildir; Muridea ile "pençeler" (kuşçu uluslar için aşağılayıcı bir terim) arasındaki Konkordato'nun imzalanmasından önceye dayanmaktadır ve başlangıçta Kuşların talihsiz vatandaşların üzerine çullanmasını önlemek için bir güvenlik önlemi olarak tasarlanmıştır.



    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU




  • "Ghost Of a Tale 2'nin gelişimi iyi bir hızda ilerliyor ve mağazamızda neler olduğunu gördüğünüzde mutlu olacağınızı düşünüyorum... 😉"



    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONU
    Ghost of a Tale 2 | PS5 | ANA KONUx (formerly twitter)
    Seith (@SeithCG) on X
    https://x.com/SeithCG/status/1777392729875456335
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.