Şimdi Ara

Gigabyte DS3 Rezaleti Ve Garanti Sözleşmesi..!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Öncelikle Bu Konunun Yeri Burası Mı Bilmiyorum Ama Anakartla İlgili Bi Sorun Oldugundan Buraya Yazmayı Gerek Duydum.. Bu Konudalarda Fazla Bilgim Yok Ve Sizlerin Tecrübelerine İhtiyacım Var Yardımcı Olursanız Sevinirim Konu Biraz Uzun Neyse Konuya Gelirksek


    Yeni Bi Pc Toplamak İstiyodum Bunun İçin Yaklaşık 2 Ay Araştırma Yaptım.. Ve Sonunda Parçaları Belirledim Yavaş Yavaş Almaya Karar Verdim Mayıs Sonunda Core 2 Duo E6600 Ve 965P DS3 Aldım Geri Kalan Parçalarıda Haziran Sonunda Alıcaktım Bu Aldığım Parçalar Haziran Sonuna Kadar Hiç Açılmadan Evde Durdu Haziran Sonu Diğer Parçalarıda Aldım Ve Artık Taşınmayı Beklemeye Başladım 1 Hafta Sonra Taşındık Ve Sistemi Kurdum 2 Gün Sorunsuz Bi Şekilde Oynadım 2 Gün Sonra Pc Başındayken Birden Kapandı Ve Açılmamaya Başladı Power Tuşuna Basınca Hiç Bi Hareket Yoktu Neyse Bilgisayarı Aldım Götürdüm Vatana Görevliler Orda Test Etti Ve Sorunun Anakartta Oldugunu Sölediler Anakarta Elektrik Gelmiyomuş Garantiye Gitmesi Gerektiğini Sölediler Ve Ürün Garantiye Gitti 15 Gün Sonra Telefon Açarak Ürünün Geldiğini Bildirdiler Ve Almaya Gittim Ürünü Verdiklerinde Değiştigini Sölediler Yani Tamir Olmamış 0 Olarak Firma Yollamış.. Ama Başka Bi Sorunla Karşılaştım 8800 GTS Olan Ekran Kartımda Sorun Varmış Ekrana Görüntü Vermiyomuş Onu Alalı 29 Gün Oldugu İçin Hemen Yenisiyle Değiştirdiler.. Sistemi Montajlıyıp Verdiler.. Direk Pc'yi Alıp Eve Geldim Kabloları Falan Herşeyi Taktım Artık Açmak İçin Sabırsızlaniyodum Power Tuşuna Bastım Ve Bi Şokla Karşılaştım Açılırken Orta Uzunlukta Bi Ses Geldi Ve Ekranda Hiç Görüntü Yoktu Tekrardan Götürdüm Vatana Ve Sorunun Bios Ayarlarından Olduğunu Sölediler Bios Ayarları Düşükmüş Neyse Yükseltip Verdiler Ve Orda Test Ettik Açılıyodu Bilgisayar.. Ama Baya Yavaş Şekilde Format Atıp Düzelir Düşüncesiyle Eve Geldim Yine Kabloları Taktım Power Tuşuna Bastım Yine Aynı Sorun.. 2.Kez Açmayı Denedim Ve Bu Sefer Açıldı O Gün Yaklaşık 2 Saat Kullandım Ve Kapattım Sabah Kalktıgımda Yine Aynı Sorunla Karşılaştım Yine Vatanın Yolunu Tuttum Artık Güvenlik Görevlisi Bile Tanıyodu Beni H.g Abi Falan Dedi Herif.. Başından Beri Bizimle İlgilenen Görevli Arkadaşın Yanına Gittik Ve Sorunun Büyük İhtimalle Ekran Kartından Oldugunu Sölediler Başka Bi Marka Almamı Önerdiler Bende Üstüne Para Vererek 2900XT Almaya Karar Verdim Ama Son Kez Bi Test Yapmak İstediler Yaklaşık 1 Saat Test Ettiler Ve Kötü Haber Geldi Sorunun Anakarttdan Olduğunu Sölediler Anakartın Biosunda Sorun Varmış Biosu Kaydetmiyomuş Öle Bişe Dediler Sinirden Tam Algılayamadım Ürünün Tekrara Garantiye Gitmesi Gerekiyomuş 0 Olan Ürün Nasıl Bozuk Çıkıyo Anlamadım.. Neyse Sorularıma Gelirsek...

    Şimdi Bu Anakart 15Gün Garantide Kaldı Geldiğinde Bozuk Olarak Geldi Garanti Sözleşmesinde 30 Gün İçinde Ürün Tamir Edilemezse Yenisiyle Değiştirmek Zorundalarmış Diye Yaziyo Şimdi Ürün Bozuk Olarak Geldiği İçin 15 Gün Zamanları mı Kaldı Oluyo Bu? Yani 15 Gün İçinde Gelmezse Yenisini Vermek Zorundalar Dimi? Ama Ürünlerin Gidiş Nedenleri Farklı İlk Gidişinde Elektrik Gelmiyodu 2.Sinde İse Bios Sorunu Ama Ürünü Yolladıgımda Bios Saglamdı Arkadşlar Kısaca Bu Adamlar Ürün 15 Gün İçinde Gelmezse Yenisi Vermek Zorundalar Dimi?







  • Büyük bir ihtimal göndermediler bile Hocam 3.kez sorun çıkarırsa yenisini vermek zorundalar ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mall05

    Büyük bir ihtimal göndermediler bile Hocam 3.kez sorun çıkarırsa yenisini vermek zorundalar ..
    ürün her gelişiyle 30 günlük süre tekrar başlar.yanii evvelden 15 gün kaldı diye 2.gidişinde 15 kalması diye bir madde yok.
    ama bir ürün aynı arızayı 2,farklı arızaları 4 defa gösterirse yenisiyle değişim yapılır.o kart eninde sonunda değişecek.sıfır olan kartın hatasının neticesinde çöplük paklar.bunu onlarda biliyorlar ama uğraştırıyorlar işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mall05

    Büyük bir ihtimal göndermediler bile Hocam 3.kez sorun çıkarırsa yenisini vermek zorundalar ..
    Hayır her garantiye gidişinde tekrar 30 gün süreleri oluyo . 3.den sonra yasal hakkını ara derim . aynı anakart ve işlemciyi kullanıyorum hiç sorun yaşamadım . belki evindeki elektrik sisteminde sorun vardır vatanda sorunsuz çalışıyosa ? bide güç kaynağın ne ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    ürün her gelişiyle 30 günlük süre tekrar başlar.yanii evvelden 15 gün kaldı diye 2.gidişinde 15 kalması diye bir madde yok.
    ama bir ürün aynı arızayı 2,farklı arızaları 4 defa gösterirse yenisiyle değişim yapılır.o kart eninde sonunda değişecek.sıfır olan kartın hatasının neticesinde çöplük paklar.bunu onlarda biliyorlar ama uğraştırıyorlar işte

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Hirotaro

    ürün her gelişiyle 30 günlük süre tekrar başlar.yanii evvelden 15 gün kaldı diye 2.gidişinde 15 kalması diye bir madde yok.
    ama bir ürün aynı arızayı 2,farklı arızaları 4 defa gösterirse yenisiyle değişim yapılır.o kart eninde sonunda değişecek.sıfır olan kartın hatasının neticesinde çöplük paklar.bunu onlarda biliyorlar ama uğraştırıyorlar işte




    İyide Adamlar 30 Gün İçinde Zaman Bulamayp Yapamadı Diyelim Yenisini Vermek İstemiyolar Bozuk Ürünü Yollayp Zaman Kazanmış Oluyolar Sürekli Bu Biraz Haksızlık Değilmi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ManitoN

    Hayır her garantiye gidişinde tekrar 30 gün süreleri oluyo . 3.den sonra yasal hakkını ara derim . aynı anakart ve işlemciyi kullanıyorum hiç sorun yaşamadım . belki evindeki elektrik sisteminde sorun vardır vatanda sorunsuz çalışıyosa ? bide güç kaynağın ne ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ManitoN

    Hayır her garantiye gidişinde tekrar 30 gün süreleri oluyo . 3.den sonra yasal hakkını ara derim . aynı anakart ve işlemciyi kullanıyorum hiç sorun yaşamadım . belki evindeki elektrik sisteminde sorun vardır vatanda sorunsuz çalışıyosa ? bide güç kaynağın ne ?


    Yok Dostum Vatandada Aynı Sorunu Yapiyo Eski Pc'mi Sorunsuz Bi Şekilde Kullaniyorum Elektrik Sisteminde Bişe Yok Yani..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ManitoN

    Hayır her garantiye gidişinde tekrar 30 gün süreleri oluyo . 3.den sonra yasal hakkını ara derim . aynı anakart ve işlemciyi kullanıyorum hiç sorun yaşamadım . belki evindeki elektrik sisteminde sorun vardır vatanda sorunsuz çalışıyosa ? bide güç kaynağın ne ?

    Alıntıları Göster
    2 kez garantiye gönderdin birinde yenisi ile değişti görünüyor ve yeni kart 1 defa arıza vermiş.175

    Toplam süre 30 günü aştığı için direkt yenisini vermek zorunda değiller.

    Yeni kart 1 defa arıza yaptığı için garantiye gider ve 30 iş günü içinde tamir etmeliler.

    Kart aynı sebeple 3 kez veya farklı arızalardan 4 kez arıza yaparsa, istersen verdiğin parayı kuruşu kuruşuna geri alırsın istersende yenisi ile değiştirtirsin.

    Yalnız Yeni gelen kartın arızalı olma durumu hakkında tüketici yasasında herhangi bir ibare hatırlamıyorum.

    Şimdi yapacağın en iyi şey : TELEFONU AL VE ÜCRETSİZ OLARAK 175 İ ARA, ORAYA HAKLARIN HAKKINDA İSTEDİĞİN ŞEYİ SORABİLİRSİN. ONLAR DAHA İYİ BİLİRLER.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: minnik

    2 kez garantiye gönderdin birinde yenisi ile değişti görünüyor ve yeni kart 1 defa arıza vermiş.175

    Toplam süre 30 günü aştığı için direkt yenisini vermek zorunda değiller.

    Yeni kart 1 defa arıza yaptığı için garantiye gider ve 30 iş günü içinde tamir etmeliler.

    Kart aynı sebeple 3 kez veya farklı arızalardan 4 kez arıza yaparsa, istersen verdiğin parayı kuruşu kuruşuna geri alırsın istersende yenisi ile değiştirtirsin.

    Yalnız Yeni gelen kartın arızalı olma durumu hakkında tüketici yasasında herhangi bir ibare hatırlamıyorum.

    Şimdi yapacağın en iyi şey : TELEFONU AL VE ÜCRETSİZ OLARAK 175 İ ARA, ORAYA HAKLARIN HAKKINDA İSTEDİĞİN ŞEYİ SORABİLİRSİN. ONLAR DAHA İYİ BİLİRLER.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: minnik

    2 kez garantiye gönderdin birinde yenisi ile değişti görünüyor ve yeni kart 1 defa arıza vermiş.175

    Toplam süre 30 günü aştığı için direkt yenisini vermek zorunda değiller.

    Yeni kart 1 defa arıza yaptığı için garantiye gider ve 30 iş günü içinde tamir etmeliler.

    Kart aynı sebeple 3 kez veya farklı arızalardan 4 kez arıza yaparsa, istersen verdiğin parayı kuruşu kuruşuna geri alırsın istersende yenisi ile değiştirtirsin.

    Yalnız Yeni gelen kartın arızalı olma durumu hakkında tüketici yasasında herhangi bir ibare hatırlamıyorum.

    Şimdi yapacağın en iyi şey : TELEFONU AL VE ÜCRETSİZ OLARAK 175 İ ARA, ORAYA HAKLARIN HAKKINDA İSTEDİĞİN ŞEYİ SORABİLİRSİN. ONLAR DAHA İYİ BİLİRLER.


    Aradım Az Önce İgrenç Bi Oporatör Hizmetleri Var Ses Duyamiyorum Evin 3 Yerinde Telefon Var Hepsinde Aynı İnt Kestim Öle Deneedim Yine Yok Çok Kısık Oporatör Ne Biçim İş Bu Ya Gerçi Türkiye Burası Çok Normal...

    Ürünü İade Edememmi Ben Şimdi.. Üstüne Para Verip Commando Falan Alim Bari Yeter Artık :S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salvinn

    quote:

    Orjinalden alıntı: minnik

    2 kez garantiye gönderdin birinde yenisi ile değişti görünüyor ve yeni kart 1 defa arıza vermiş.175

    Toplam süre 30 günü aştığı için direkt yenisini vermek zorunda değiller.

    Yeni kart 1 defa arıza yaptığı için garantiye gider ve 30 iş günü içinde tamir etmeliler.

    Kart aynı sebeple 3 kez veya farklı arızalardan 4 kez arıza yaparsa, istersen verdiğin parayı kuruşu kuruşuna geri alırsın istersende yenisi ile değiştirtirsin.

    Yalnız Yeni gelen kartın arızalı olma durumu hakkında tüketici yasasında herhangi bir ibare hatırlamıyorum.

    Şimdi yapacağın en iyi şey : TELEFONU AL VE ÜCRETSİZ OLARAK 175 İ ARA, ORAYA HAKLARIN HAKKINDA İSTEDİĞİN ŞEYİ SORABİLİRSİN. ONLAR DAHA İYİ BİLİRLER.


    Aradım Az Önce İgrenç Bi Oporatör Hizmetleri Var Ses Duyamiyorum Evin 3 Yerinde Telefon Var Hepsinde Aynı İnt Kestim Öle Deneedim Yine Yok Çok Kısık Oporatör Ne Biçim İş Bu Ya Gerçi Türkiye Burası Çok Normal...

    Ürünü İade Edememmi Ben Şimdi.. Üstüne Para Verip Commando Falan Alim Bari Yeter Artık :S

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Salvinn


    quote:

    Orjinalden alıntı: minnik

    2 kez garantiye gönderdin birinde yenisi ile değişti görünüyor ve yeni kart 1 defa arıza vermiş.175

    Toplam süre 30 günü aştığı için direkt yenisini vermek zorunda değiller.

    Yeni kart 1 defa arıza yaptığı için garantiye gider ve 30 iş günü içinde tamir etmeliler.

    Kart aynı sebeple 3 kez veya farklı arızalardan 4 kez arıza yaparsa, istersen verdiğin parayı kuruşu kuruşuna geri alırsın istersende yenisi ile değiştirtirsin.

    Yalnız Yeni gelen kartın arızalı olma durumu hakkında tüketici yasasında herhangi bir ibare hatırlamıyorum.

    Şimdi yapacağın en iyi şey : TELEFONU AL VE ÜCRETSİZ OLARAK 175 İ ARA, ORAYA HAKLARIN HAKKINDA İSTEDİĞİN ŞEYİ SORABİLİRSİN. ONLAR DAHA İYİ BİLİRLER.


    Aradım Az Önce İgrenç Bi Oporatör Hizmetleri Var Ses Duyamiyorum Evin 3 Yerinde Telefon Var Hepsinde Aynı İnt Kestim Öle Deneedim Yine Yok Çok Kısık Oporatör Ne Biçim İş Bu Ya Gerçi Türkiye Burası Çok Normal...

    Ürünü İade Edememmi Ben Şimdi.. Üstüne Para Verip Commando Falan Alim Bari Yeter Artık :S


    yolladığın ürün tamir edilemiyorsa senden izin almadan değiştiremezler.para iadesi mi ürünün sıfırı ile değişimi mi olacak sen karar verirsin.git onlara üzerine para verip başka kart alayım de.eğer izin vermezlerse teknik servis makbuzlarını göster tüketici hakem heyetine gidiyorum de.eğer yine ses çıkarmazlarsa hakem heyetine gidip durumu anlat.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salvinn

    quote:

    Orjinalden alıntı: minnik

    2 kez garantiye gönderdin birinde yenisi ile değişti görünüyor ve yeni kart 1 defa arıza vermiş.175

    Toplam süre 30 günü aştığı için direkt yenisini vermek zorunda değiller.

    Yeni kart 1 defa arıza yaptığı için garantiye gider ve 30 iş günü içinde tamir etmeliler.

    Kart aynı sebeple 3 kez veya farklı arızalardan 4 kez arıza yaparsa, istersen verdiğin parayı kuruşu kuruşuna geri alırsın istersende yenisi ile değiştirtirsin.

    Yalnız Yeni gelen kartın arızalı olma durumu hakkında tüketici yasasında herhangi bir ibare hatırlamıyorum.

    Şimdi yapacağın en iyi şey : TELEFONU AL VE ÜCRETSİZ OLARAK 175 İ ARA, ORAYA HAKLARIN HAKKINDA İSTEDİĞİN ŞEYİ SORABİLİRSİN. ONLAR DAHA İYİ BİLİRLER.


    Aradım Az Önce İgrenç Bi Oporatör Hizmetleri Var Ses Duyamiyorum Evin 3 Yerinde Telefon Var Hepsinde Aynı İnt Kestim Öle Deneedim Yine Yok Çok Kısık Oporatör Ne Biçim İş Bu Ya Gerçi Türkiye Burası Çok Normal...

    Ürünü İade Edememmi Ben Şimdi.. Üstüne Para Verip Commando Falan Alim Bari Yeter Artık :S

    Alıntıları Göster
    Değiştirebiliyorsan başka bir anakart al.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Değiştirebiliyorsan başka bir anakart al.

    Alıntıları Göster
    Bence vatan bilgisayarın teknik servisine de pek güvenmemek lazım. Ancak sorunun gerçekten üzücü en kısa zamanda çözülmesini dilerim. Ben de şu an büyük bir hevesle topluyorum kasayı bakalım ne olacak sonumuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    quote:

    Orjinalden alıntı: Salvinn


    quote:

    Orjinalden alıntı: minnik

    2 kez garantiye gönderdin birinde yenisi ile değişti görünüyor ve yeni kart 1 defa arıza vermiş.175

    Toplam süre 30 günü aştığı için direkt yenisini vermek zorunda değiller.

    Yeni kart 1 defa arıza yaptığı için garantiye gider ve 30 iş günü içinde tamir etmeliler.

    Kart aynı sebeple 3 kez veya farklı arızalardan 4 kez arıza yaparsa, istersen verdiğin parayı kuruşu kuruşuna geri alırsın istersende yenisi ile değiştirtirsin.

    Yalnız Yeni gelen kartın arızalı olma durumu hakkında tüketici yasasında herhangi bir ibare hatırlamıyorum.

    Şimdi yapacağın en iyi şey : TELEFONU AL VE ÜCRETSİZ OLARAK 175 İ ARA, ORAYA HAKLARIN HAKKINDA İSTEDİĞİN ŞEYİ SORABİLİRSİN. ONLAR DAHA İYİ BİLİRLER.


    Aradım Az Önce İgrenç Bi Oporatör Hizmetleri Var Ses Duyamiyorum Evin 3 Yerinde Telefon Var Hepsinde Aynı İnt Kestim Öle Deneedim Yine Yok Çok Kısık Oporatör Ne Biçim İş Bu Ya Gerçi Türkiye Burası Çok Normal...

    Ürünü İade Edememmi Ben Şimdi.. Üstüne Para Verip Commando Falan Alim Bari Yeter Artık :S


    yolladığın ürün tamir edilemiyorsa senden izin almadan değiştiremezler.para iadesi mi ürünün sıfırı ile değişimi mi olacak sen karar verirsin.git onlara üzerine para verip başka kart alayım de.eğer izin vermezlerse teknik servis makbuzlarını göster tüketici hakem heyetine gidiyorum de.eğer yine ses çıkarmazlarsa hakem heyetine gidip durumu anlat.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: valenciaendoor


    quote:

    Orjinalden alıntı: Salvinn


    quote:

    Orjinalden alıntı: minnik

    2 kez garantiye gönderdin birinde yenisi ile değişti görünüyor ve yeni kart 1 defa arıza vermiş.175

    Toplam süre 30 günü aştığı için direkt yenisini vermek zorunda değiller.

    Yeni kart 1 defa arıza yaptığı için garantiye gider ve 30 iş günü içinde tamir etmeliler.

    Kart aynı sebeple 3 kez veya farklı arızalardan 4 kez arıza yaparsa, istersen verdiğin parayı kuruşu kuruşuna geri alırsın istersende yenisi ile değiştirtirsin.

    Yalnız Yeni gelen kartın arızalı olma durumu hakkında tüketici yasasında herhangi bir ibare hatırlamıyorum.

    Şimdi yapacağın en iyi şey : TELEFONU AL VE ÜCRETSİZ OLARAK 175 İ ARA, ORAYA HAKLARIN HAKKINDA İSTEDİĞİN ŞEYİ SORABİLİRSİN. ONLAR DAHA İYİ BİLİRLER.


    Aradım Az Önce İgrenç Bi Oporatör Hizmetleri Var Ses Duyamiyorum Evin 3 Yerinde Telefon Var Hepsinde Aynı İnt Kestim Öle Deneedim Yine Yok Çok Kısık Oporatör Ne Biçim İş Bu Ya Gerçi Türkiye Burası Çok Normal...

    Ürünü İade Edememmi Ben Şimdi.. Üstüne Para Verip Commando Falan Alim Bari Yeter Artık :S


    yolladığın ürün tamir edilemiyorsa senden izin almadan değiştiremezler.para iadesi mi ürünün sıfırı ile değişimi mi olacak sen karar verirsin.git onlara üzerine para verip başka kart alayım de.eğer izin vermezlerse teknik servis makbuzlarını göster tüketici hakem heyetine gidiyorum de.eğer yine ses çıkarmazlarsa hakem heyetine gidip durumu anlat.


    Az Önce Bütün Makbuzları Düzenledim Yarın Gidicem Vatana Aynen Yapıcam Dediklerini Yalnız Tüketici Hakem Heyeti Nerde Nasıl Başvurucam Oraya..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salvinn

    quote:

    Orjinalden alıntı: valenciaendoor


    quote:

    Orjinalden alıntı: Salvinn


    quote:

    Orjinalden alıntı: minnik

    2 kez garantiye gönderdin birinde yenisi ile değişti görünüyor ve yeni kart 1 defa arıza vermiş.175

    Toplam süre 30 günü aştığı için direkt yenisini vermek zorunda değiller.

    Yeni kart 1 defa arıza yaptığı için garantiye gider ve 30 iş günü içinde tamir etmeliler.

    Kart aynı sebeple 3 kez veya farklı arızalardan 4 kez arıza yaparsa, istersen verdiğin parayı kuruşu kuruşuna geri alırsın istersende yenisi ile değiştirtirsin.

    Yalnız Yeni gelen kartın arızalı olma durumu hakkında tüketici yasasında herhangi bir ibare hatırlamıyorum.

    Şimdi yapacağın en iyi şey : TELEFONU AL VE ÜCRETSİZ OLARAK 175 İ ARA, ORAYA HAKLARIN HAKKINDA İSTEDİĞİN ŞEYİ SORABİLİRSİN. ONLAR DAHA İYİ BİLİRLER.


    Aradım Az Önce İgrenç Bi Oporatör Hizmetleri Var Ses Duyamiyorum Evin 3 Yerinde Telefon Var Hepsinde Aynı İnt Kestim Öle Deneedim Yine Yok Çok Kısık Oporatör Ne Biçim İş Bu Ya Gerçi Türkiye Burası Çok Normal...

    Ürünü İade Edememmi Ben Şimdi.. Üstüne Para Verip Commando Falan Alim Bari Yeter Artık :S


    yolladığın ürün tamir edilemiyorsa senden izin almadan değiştiremezler.para iadesi mi ürünün sıfırı ile değişimi mi olacak sen karar verirsin.git onlara üzerine para verip başka kart alayım de.eğer izin vermezlerse teknik servis makbuzlarını göster tüketici hakem heyetine gidiyorum de.eğer yine ses çıkarmazlarsa hakem heyetine gidip durumu anlat.


    Az Önce Bütün Makbuzları Düzenledim Yarın Gidicem Vatana Aynen Yapıcam Dediklerini Yalnız Tüketici Hakem Heyeti Nerde Nasıl Başvurucam Oraya..

    Alıntıları Göster
    Ben Istanbul Valiliği Tüketici Masasına Fax ile başvurmuştum. Hemen ilgileniyorlar.
    Valiliğin web sayfasında ki dilekçeyi doldurup fatura ile birlikte verilen numaraya faxlaman yeterli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Ben Istanbul Valiliği Tüketici Masasına Fax ile başvurmuştum. Hemen ilgileniyorlar.
    Valiliğin web sayfasında ki dilekçeyi doldurup fatura ile birlikte verilen numaraya faxlaman yeterli.

    Alıntıları Göster
    dostum haklarını sonuna kadar kullan burası Türkiye bıle olsa kanun olarak avrupa ulkelrı kadar tuketıcı haklarımız var (gercı uygulanmıyor ama) sonuna kadarda pesınden ayrılma verdıgım yol paraları vs ılede yenı anakarta para verme ben ole yapmıstım bı kere..gercı fark fazla degıldı ama ...burayada sonucları yazkı ark boyle bı sorunla karsılasırlarsa ona gore alacakları yerıde bılsınler..saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reko

    dostum haklarını sonuna kadar kullan burası Türkiye bıle olsa kanun olarak avrupa ulkelrı kadar tuketıcı haklarımız var (gercı uygulanmıyor ama) sonuna kadarda pesınden ayrılma verdıgım yol paraları vs ılede yenı anakarta para verme ben ole yapmıstım bı kere..gercı fark fazla degıldı ama ...burayada sonucları yazkı ark boyle bı sorunla karsılasırlarsa ona gore alacakları yerıde bılsınler..saygılar

    Alıntıları Göster
    Vatanda bunu yaparsa biz nerden alış veriş yapıcağız paramızla rezil oluyoruz a.s
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reko

    dostum haklarını sonuna kadar kullan burası Türkiye bıle olsa kanun olarak avrupa ulkelrı kadar tuketıcı haklarımız var (gercı uygulanmıyor ama) sonuna kadarda pesınden ayrılma verdıgım yol paraları vs ılede yenı anakarta para verme ben ole yapmıstım bı kere..gercı fark fazla degıldı ama ...burayada sonucları yazkı ark boyle bı sorunla karsılasırlarsa ona gore alacakları yerıde bılsınler..saygılar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: reko

    dostum haklarını sonuna kadar kullan burası Türkiye bıle olsa kanun olarak avrupa ulkelrı kadar tuketıcı haklarımız var (gercı uygulanmıyor ama) sonuna kadarda pesınden ayrılma verdıgım yol paraları vs ılede yenı anakarta para verme ben ole yapmıstım bı kere..gercı fark fazla degıldı ama ...burayada sonucları yazkı ark boyle bı sorunla karsılasırlarsa ona gore alacakları yerıde bılsınler..saygılar


    merak etme dostum yarn gidicem vatana bi aksilik olmazsa. sonuçlarıda yazarım buraya..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:SASU:.

    Vatanda bunu yaparsa biz nerden alış veriş yapıcağız paramızla rezil oluyoruz a.s

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: .:SASU:.

    Vatanda bunu yaparsa biz nerden alış veriş yapıcağız paramızla rezil oluyoruz a.s


    sorma ben 4.leventteyim topkapı şubesinden aldım dünyanın bi ucu .... git gel bütün günüm gidiyo..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salvinn

    quote:

    Orjinalden alıntı: .:SASU:.

    Vatanda bunu yaparsa biz nerden alış veriş yapıcağız paramızla rezil oluyoruz a.s


    sorma ben 4.leventteyim topkapı şubesinden aldım dünyanın bi ucu .... git gel bütün günüm gidiyo..

    Alıntıları Göster
    Ayrıca o 30 gün,30 işgünüdür.Yani cts ve pzr ve arada varsa tatilleri çıkarırsan yaklaşık 1,5 ay dır.Önce biraz ıkındırırlar takipçi olmalısın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhatti -- 30 Temmuz 2007; 22:13:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salvinn

    quote:

    Orjinalden alıntı: .:SASU:.

    Vatanda bunu yaparsa biz nerden alış veriş yapıcağız paramızla rezil oluyoruz a.s


    sorma ben 4.leventteyim topkapı şubesinden aldım dünyanın bi ucu .... git gel bütün günüm gidiyo..

    Alıntıları Göster
    arkadaşım bende yarın yeni parçalar alıyorum baya para bayılacağım yani istersen birlikte gidelim yararım olur sana belki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:SASU:.

    arkadaşım bende yarın yeni parçalar alıyorum baya para bayılacağım yani istersen birlikte gidelim yararım olur sana belki

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: .:SASU:.

    arkadaşım bende yarın yeni parçalar alıyorum baya para bayılacağım yani istersen birlikte gidelim yararım olur sana belki



    dostum özel msj attım bakarmısın




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.