Şimdi Ara

Gigabyte x470 Anakart arızası-muhattap bulamıyorum.Gigabyte Türkiye diye birşey yok.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • EDİT: Gigabyte Türkiye'den bi arkadaş arayıp rma servis ile iletişime geçmemi söyledi yardımcı olucaklarını belirttiler. Rma Servis beni tekrar arena bilişim'e yönlendirdi kısır döngüye girdik kısaca. Bu durumda ben Tüketici Haklarına başvurucağım Markayı'mı yoksa resmi dist. firmayı mı etmem gerekiyor tecrübesi olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim.
    Rma servisin söylediğine göre arena 2 yıl garanti veriyor gigabyte 1 sene ek garanti veriyormuş .




    2018 yılında yukko.com'dan x470 gigabyte anakart satın almıştım garanti belgesi çıkmamıştı telefonla arayarak durumu izah ettim gerek yok dediler faturam ve seri numaram belli olduğu için problem yaşamazsınız dediler .10.08.2020 tarihinde pc kasasını başka yere koymak isterken wifi alicisini kablosunu kopardım. Yukko.com'a yazdım(kapatmışlar firmayı) Arena'ya yönlendirdi arena bilgisayar ile görüştüm benden seri numarası isteryip yeni ve farklı bir wifi alicisi gönderdiler teşekkür edip kullandım. 1-2 sonrada anakartın sürücü kısımdan bios sürümlerini kontrol ettim F51 bios yayınlamışlardı, biosu güncelledikten ram slotları bozuldu 1,3,4 ram slotu herhangi birşey yapmama rağmen bozuldu, herneyse garanti için tekrar arena bilgisayarla iletişime geçtim.''Ürünü fatura fotokopisi garanti belgesi ve detaylı arıza notuyla birlikte Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak teknik servisimize gönderebilirsiniz
    Ürünün seri numarasını not ediniz böylece servis sürecini takip.arena.com.tr adresimize girerek arıza takibi bölümünden takip edebileceksiniz '' cevap verdiler.
    Anakartı baloncuklu poşete sarıp gönderdim(Garanti belgesi haric istedikleri tüm belgeleri kutuya koydum) gönderdiğime dair kargo bilgilerini vs paylaştım ertesi gün ise kargo takip koduyla baktığımda söyle bi mesaj vardı kargo bilgisinde Alıcı Kabul Etmedi (Ücret, Ürün Bedeli, Eksik İrsaliye/Fatura vb. Nedenlerle) yazıyı gördükten sonra tekrar mail attım neden böyle birşey oldu diye ardından bana söyle bi cevap verdiler ;Fatura tariine göre garantisi bitmiş görünüyor o nedenle kabu edilmemiştir Yukko faturası 5. aya kesilmiş

    Lakinhttps://member.aorus.com/tr/productwarranty şu websitede ve aorus gaming sayfasında ürün kaydedince ürünlere 3 yıl destek sagladıklarını yazdım bana tekrar şu cevabı verdiler ; Ürünlerin Uusal garanti süreleri 3 yıldır. Türkiye’de garanti belgenizdeki süre üzerinden işleme alınır bu süre 2 yıl ise 2 yıl destek verilir
    Lakin ben ürünü satin aldığımda garanti belgesi cıkmamıstı bunu yukko ile görüştüğümü vs anlattım garantisi belgesi olmayan bitmiş ürüne 2-3 gün önce ücretsiz wifi alicisi gönderdiniz vs yazdım . cevap bile vermediler. Ardından @Gigabyte Türkiye diye google aratınca web site çıkıyor mail ve telefon numarası yazıyordu 4-5 defa mail attim geri dönüş yapmadılar telefonla aradım RMA Servis'in numarasıymış durumu anlattım garantiyi sordum 2017 tarihinden itibaren alinan anakartlar 3 yıl garantiliymiş dedi bayan arkadaş başka bi işlem yapamıcağını belirtti. Gigabyte global'e mail attim onlar da ilk satın aldığınız yer ile iletişime geçin dedi daha sonra detaylı olarak durumu anlattım cevap yazmadılar haber bekliyorum.

    Şimdi bu durumda beni nereye başvurmalıyım ?

    Bütün Konuşmalar mail üzerinden oldu.(sadece 2018 tarihinde garanti belgesini sorduğum olay telefonla halletmiştik resmi bi kayıt mevcut değil.)
    Gigabyte Türkiye'ye Mail ve sosyal medya hesaplarından yazdım Cevap vermediler 10 gün oldu . Telefon numarası Olarak RMA Servisi vermişler onlarla konuştum birşey yapamıyoruz dediler.
    Gigabyte Global'den cevap bekliyorum.detaylı olarak durumu izah ettim.

    Koskaca firma da muhattap olabilceğim kimse yok mu ? Ben bu kadar ürün satin aliyorum satin aldıktan sonra destek bulamıyorsam nasıl bir iş yapiyor bu firma? Nereye şikayet edebilirim yol gösterebilecek varsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkay1074 -- 28 Ağustos 2020; 17:5:29 >







  • Forumda Gigabyte'tan uzak durun yazmaktan parmaklarım nasır bağladı.
    https://forum.donanimhaber.com/gigabyte-teknik-servisine-ulasabilen-uzmana-ihtiyac-var--123684867
  • Arena çakallık yapıp "ulusal" garanti süresi 3 yıl olan ürüne "ben 2 yıl garanti verdim, inanmıyorsan garanti belgesine bak" diyorsa yapacak pek birşey yok, işinizi Gigabyte üzerinden halletmeyi deneyin. Arena garantili ürün almamak lazımmış bunu anlamış olduk. Eğer Gigabyte sattığı ürünün arkasında durmayacaksa Gigaybte almamak gerektiğinide anlamış oluruz.

    Edit: Şikayetvar'da gezerken aşağıdaki konuya denk geldim, sizinkiyle örtüşüyor. Orayada cevap yazdım gerçi. Savunmaları bu şekilde bilginiz olsun.
    www.sikayetvar.com
    Arena Bilgisayar Gigabyte Gaming Rx580 8gb - Garanti Süresi Sorunu
    https://www.sikayetvar.com/arena-bilgisayar/arena-bilgisayar-gigabyte-gaming-rx580-8gb-garanti-suresi-sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yoizhik -- 19 Ağustos 2020; 20:2:28 >




  • Yoizhik kullanıcısına yanıt
    garanti belgesinde 36 ay yazıyor yanlız. giga 750ti almıştım onda 36 ay 1070 ondada 36 ay yazıyor idi. gigabyte zaten dünyada sorunlu garantiye sahip bir firma. yurtdışında da aynı işte gigabyte alıyorsan garantisiz say diyorlar. bütün markalar tr de sorunlu arkadaş adam gibi firma yok şaka gibi malesef.. bozulursa at çöpe diyor hepsi
  • Yoizhik kullanıcısına yanıt
    Evet bu şikayeti bende gördüm daha sonra gigabyte marka anakart alanlara sordum Endeks bilişim filan 3 yıl garanti vermiş kağitta öyle yazıyor teyit ettim özellikle. Hayır birde RMA servisi telefonla arayıp teyit ettim 2017 itibaren alınan ürünler 3 yıl garantili

    Ekleme: hayır anlamadığım olay şu wifi adaptörünün kablosu koptu seri numarasını verdim ücretsiz gönderdim he hani garanti bitmişti yoktu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkay1074 -- 19 Ağustos 2020; 21:23:56 >
  • Bende de aynı problem var . arena bilgisayar garantili anakartıma servis bakmıyor. Gigabyte türkiye zaten ulaşılmıyor. Birdaha da asla gigabyte marka ürün almam aldırmam yaptıkları dolandırcılık ürünü satana kadar destek ver sonra ortadan kaybol yazıklar olsun böyle markaya. GİGABYTE MARKA ÜRÜN ALMAYIN ALDIRMAYIN
  • gigabyte şaşırtmıyor iyikide almıyorum tercihte etmiyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    z87-a Anakart için ram sorunu
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Arena ve Gigabyte...
    Çok geçmiş olsun.

    Onlar sadece youtuberlara para yedirdiler.

    Mesut çevik vs o kadar gorusuyordu bunlarla ne oldu Gigabyte Türkiye?
  • Avrupa gigabyte geçen gün adres bilgilerimi aldi birdaha cevap vermediler.teknik servis arıyorlar sanirim
  • berkay1074 kullanıcısına yanıt
    Evet normalde size dönmeden önce buradaki temsilcileri ile yazışırlar.

    1 haftaya kadar dönüş yaparlar (dı eski yıllarda).

    Müşteri memnuniyetine çok önem veren (!?) buradaki temsilcileri onları yanıltıp yamuk yaparlarsa hiç şaşırmam.

    Umarım Tüketici Hakem Heyetine gitmeye gerek kalmadan sorununuz çözülür.
  • Evet gigabyte türkiye'den bir arkadaş benimle telefonla iletişime geçti. ürünü rma servis'in iletişim bilgisini verdi anakartın arızasını halledebilceiğini söyledi bir sorun olursa ismimi vermeniz yeter dedi.. Telefonu kapattıktan sonra rma servis'den bi arkadaş ile görüştüm aynı şeylerı yine bu arkadaşa anllatım, bu arkadaşda bana ürün'de para iadesi vs cıkarsa arena bilişim onaylaması lazım dedi yani ürünü direk benim değil arena bilişimin onlara yollaması, üründe para iadesi,değişim çıkarsa onlarla halletmem gerektiğini anlattı arkadaş. Daha sonra gigabyte türkiyede ki yetkili arkadaşın ismini verdim bu kişi buraya yönlendirdi ismimi verirseniz yardımcı olurlar dediğini vs. söyledim . ardından bana durumumu anlatan anakartın arızasınız seri numarası vs tüm bilgileri olan bi mail atmamı istedi rma@rmaservis.com adresine, tamam dedim kapattık. ardından mail attım beni arayan gigabyte yetkilisin numarsını ismini vs yazdım öyle kaldı 2-3 gün oldu geri dönüş yapmadılar.maili gönderdikten sonra da 2-3 defa rma serivisi yine aradım ilgilenicez diye telefonu kapattilar. Daha fazla arayıp argo konuşmak istemediğim için akışına bıraktım :D

    Tüketici Haklarına başvurmayı planlıyorum gigabyte türkiye mi? arena bilişimi mi şikayet etmem gerekiyor?

    Çünkü rma servisdeki yetkilinin bana söylediği şuydu arena bilişim 2 yıl garanti veriyor evet ama gigabyte'ta ekstra 1 yıl garanti veriyor 2017'den itibaren satın alımlarda bu geçerliymiş .




  • Evet az önce rma servis geri dönüş yaptı şaka gibi beni tekrar arena bilişime yönlendirler:d

    ben uğraşmayı bıraktım artım bu konu hakkında tecrübesi olan arkadaşlar yardım edebilirmi? markayı'mı resmi dist.'rümü şikayet etmem gerekiyor.
  • berkay1074 kullanıcısına yanıt
    servise demediniz mi arena kabul etmiyor diye? her 2 tarafı da şikayet edin zaten gidince yol gösterirler durumu anlatınca
  • Gigabyte Türkiye, Asus Türkiye, MSI Türkiye vb. bunların Türkiye temsilcilikleri/büroları mı var? Bu "bilmem ne Türkiye" denen şey, markanin ithalatçısı/yetkili servisidir genelde. Anakartı aldığınız tarihlerde garanti belgesinde 2 yıl mı 3 yıl mı yazıyordu o mesele? 2 ise Türkiye'de destek alamazsınız.

    Global garantiler ya da markaların belli ürünlere verdiği uzun garanti süreleri, 4-5-6 yıl vb., Türkiye'de işlemiyor. Burda yönetmelik "en az 2 yıl servis hizmeti verilir" diyor bizimkiler de bundan hareketle minimum süreyi seçiyor.

    Sizin mesele artık Gigabyte ile... İnceleme yapılacaksa ürünü onlara göndermenizi isterler, inceleme gerektirmeyen bi sorunsa "şuraya-buraya gönderin sonra ordan size yenisi gelir" derler muhtemelen. Büyük ihtimalle de kargoyu size kitlerler.
  • Valla benim anakartta da endeks bilişim ücret istedi de gigabyte almanyayı aradıktan 10-12 gün sonra gigabyte tr'den biri aradı beni kartı geri istedi ücretsiz değişim yaptılar 1 ay sonra. aynı zamanda thh'ye vermiştim oradan da değişim kararı çıktı. Gigabyte TR mail ekibi biraz sıkıntılı fakat RMA tarafı olaya direk müdahele etmişti bende.
  • Faturada adı geçen firma önceliklidir sonrasında bu markanın TR temsilcisi olan distribütör firmayı thh ne vereceksiniz! Garantinin 3 yıl olduğunu kanıtlayan garanti belgesi, site ekran çıktısı pdf vb kanıtlarla thh ne başvuru yapacaksınız.

    Edit: Burada ki bilgiye bakarak hak iddia etmeniz güç thh de pek şansınızın olduğunu da düşünmüyorum çünkü "sınırlı yerel garanti bölgesel farklılıklar olabilir" denmiş!

    Gigabyte x470 Anakart arızası-muhattap bulamıyorum.Gigabyte Türkiye diye birşey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A21AA1D72 -- 4 Eylül 2020; 16:25:48 >




  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Valla anakartımı gözüm gibi koruyayım o halde ya... Tırstım şimdi bak.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.