Şimdi Ara

Gigabyte x58a-ud3r phase led sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • salı gecesi bilgisayarımı normal bir şekilde kapattım
    çarşamba eve gelio açıtığımda phase led 6 ışığı da yanıyor ve bilgisayar açılmasına rağmen ram sayma işlemine geçmiyordu. ram çıkarttım diğer kabloları taktım çıkardım yan yatır falan...yine aynı durumdaydı ama bir süre sonra açıldı. sonra normal birşekilde kapattım
    perşembe eve geldiğim de yine aynı hatayı verdiği gibi bir de sb led kırmızı olarak yanıp birkaç saniyede bir kendini resetlemeye başladı ve çarşamba günü görebildiğim siyah ekranı bile göremez oldum
    konu hakkında bilgisi olan var mı acaba?



  • Ek Bilgi:

    OverVoltage LED
    DDR Gerilimi-L2 Seviye 2 (Orta, Sarı)
    SB Gerilim-L3 Seviye 3 (Yüksek, Kırmızı)

    Phase LED
    L3- Seviye 3 (Yüksek, Kırmızı)

    Anakartta yukarıda bahsetttiğim ledler yanıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uyk_RA

    Ek Bilgi:

    OverVoltage LED
    DDR Gerilimi-L2 Seviye 2 (Orta, Sarı)
    SB Gerilim-L3 Seviye 3 (Yüksek, Kırmızı)

    Phase LED
    L3- Seviye 3 (Yüksek, Kırmızı)

    Anakartta yukarıda bahsetttiğim ledler yanıyor

    Selam
    Siz evde yokken bilgisayarı Cin'ler-Şeytan'lar kullanıyor olmasın sakın!

    Şaka bir yana, bence sizin PSU sorun yaratıyor. Ödünç alabileceğini ve çalştığından emin olduğunuz bir PSU ile deneyin derim. Eğer durumda bir değişiklik olmuyorsa, anakart üzerindeki kondanzatörleri gözlemlemek ve ölçmek gerekir.
    Kolay gelsin..




  • ürünü aldığım yerde anakartta sorun olduğunu; işlemci ile anakart yüzeyinin birbirlerine temas eden yüzeyde kısa devre olabileceği ve durum gigabyte ana dağıtıcısı tarafından 50/50 ihtimalle kullanıcı hatası (anakart yüzeyindeki yüzlerce tırnaktan bir-ikisinin kırılmış olması-bu durum hata sonrası işlemciyi takıp çıkartırken benden kaynaklanıyor bile olabilir) olarak yorumlanabileceği söylendi aynı durumda asusun ise direk ürün değişimi yaptığı da belirtildi. (belki ürünü aldığım yer reklam yapıyor olabilir)
    kısacası hata sonrası oluşan ya da oluşmuş bir sıkıntıyı hatanın nedeni olarak yorumlamarından korkuyorum.

    şimdi yaklaşık 2 hafta bekleyeceğim eğer sorun ücretsiz giderilirse sorun yok, ama ücret isterlerse daha da gigabyte ürünü almam.
    reklam ya da bir ürünü karalama gibi bir niyetim yok sadece benim yaşadığım ya da yaşacaklarımın sizlere örnek teşkil olmasını ve de faydalanabileneceğiniz düşünerek bilgi vermek istedim.




  • Bu sorunları yaşadım ilgili firma yaptık diyerek yolladı. Ancak ürünü eve götürdüğüm de 3. kez üst üste restart yapıp normal açılmaya başladı, sürekli bu biçimde açılarak çalışıyor. Ürünü tekrar firmaya yolladım, tekrar adam gibi tamir edilmesini ya da ürün değişikliği istedim eğer yapmazlar ise forum ortamlarında sıkıntımı daha yüksek sesle dile getireceğim ki benim gibi başkaları da mağdur olmasın arkadaşlar
  • Gün ve gün durumu paylaşmak istiyorum sizlerle
    NOVA ELEKTRONİK SİS. LTD. ŞTİ. (perakende)-Ürünü aldığım Ankaradaki Nova Bilgisayar olarak da bilinen firma
    iki adet daha firma varmış sanırım aracı
    ENDEKS BİLİŞİM SAN. VE DIŞ TİC. LTD. ŞTİ. (yetkili dağıtıcı) Nova'nın tamir için yolladığını söylediği ana dağıtıcı firma

    Seri Numarası: SN102400031051
    Stok Kodu: ANAGBTINT1366002
    Ürün Adı: Gigabyte X58A-UD3R Intel 1366Pin DDR3 S+GL ATX
    Garanti Sonu: 28 Eylül 2013 Cumartesi

    Nova bilgisayar "şirket olduğumuz için bizi pek sallamıyorlar" diyip işin içinden sıyrılma çabası içinde;
    0-Endeks Bilişim ürünü tamir ettik diyerek 2 hafta sonra Novaya yolluyor,
    1-Nova Salı akşamı Gelen ürünü kendileri denemeden bana tamir oldu diyerek teslim ediyorlar,
    2-Çarşamba sabahı işyerinden izin alarak bir anca önce sorunun halledilmesi için tekrar götürüyorum
    3-Bugün ne yaptınız diye aradığımda hala göndermediklerini, arada zaten arada (bayi, ara dağıtıcı vb.) 2 firma daha olduğunu söylerek sürecin uzayabileceğini belirtiyorlar

    Bu arada 6 Nisandan bu yana bilgisayarımı kullanamıyorum...




  • Selam
    Zaman buldukça siteye girerek, konuyu takip ediyorum.
    Bu insanların diline biber sürmedikçe hepsi biri birine yönlendirir veya suçu bir başkasında bulurlar.. Bunların işi sırf satıp para kazanmak ama insanların sorunları olduğunda da yeteri kadar ilgilenmemektir. Çok hızlı sattıkları kadar, servis işlerinide en kısa sürede yapsalar ne güzel olur değil mi? Ama bunu yapmazlar kardeş..
    Kolay gelsin ve hakkınızda hayırlısı olsun..
  • gigabyte marka x58 extreme modelli anakartımda buna benzer bir sorun vardı 2 san,ye çalışıyor yada çalışmıyor pc kapanıyordu.2 kere tamir oldu denerek vatanbilgisayar aradı gittim aldım taktım çalışmadı 3.de vatan çalışanları bile biz bunun değişimini talep edeceğiz dediler ve anakart sıfırı ile değişti.Bunun tamiri varmı bilemiyorum ama ürün değiştirilmişti sıfırı ile.
  • merhaba Bay_KG,
    biz ürünleri neden garantili alıyoruz? kullanım sırasında sıkıntı olduğu zaman sorunların rahatça ve hızla çözebilmesi için, bu paraları niye veriyoruz yoksa herkes gider 2. el garantisi bitmiş ürünü %30-50 oranında daha ucuza alırız. içlerinde iyi örnekler yok mu elbette vardır, onları da bilelim ki bundan sonraki kararlarımızda dikkat edelim.
    saol/amin kardeşim

    el_nino_09,
    sana aldığın yeri sormamım sebebi cevabında gizli; Nova bilgisayar ürünü ilk götürdüğümde gözümü korkutmak ya da üzerindeki sorumluluğu azaltmak için "gigabyte firması %50-%50 buna kullanıcısı hatası diyebilir" gibi birşeyler söyleyerek "biz deil gigabyte böyle yapıyor" demeye getiriyor. benim kızdığım konu ben bu ürünü Nova bilgisayardan almışım ama onlar sanki yurtiçi/mng/aras kargo firmasıymış gibi hareket ediyorlar. Vatan bilgisayarı da tebrik ediyorum ürünü satıp arkasına yaslanıp "bundan sonrası beni ilgilendirmez gerisi son kullanıcıyla-dağıtım firması arasında" gibi bir tavır içine girmediği için.

    Ayrıca 6 nisandan beri bilgisayarımı kullanamadığımı daha önce söylemiştim; 3 hafta geçti bu daha ilk servis süresi, ikincisi de bir bu kadar sürse toplamda 6 hafta, diyelimki ürünü değiştirin diye 3. kez yolladığımda 8-9 haftaya çıkacak bu süre, sonunda değiştirilse bile kaybedilen zamanın hesabını kim verecek?




  • Nova Bilgisayar 26 Nisan perşembe öğlen 3-4 gibi (yaptığım telefon konuşmasından sonra) ürünü Ankaradaki ÇÖZÜM BİLGİSAYAR A.Ş. ye (Ara Firma) yollamış bügün ilgili firmayla konuştuğumda; ürünün hala kendilerinde olduğunu ve kargo günü ENDEKS BİLİŞİM SAN. VE DIŞ TİC. LTD. ŞTİ.ne yollayacaklarını söylediler.

    Çarşamba-Perşembe-Cuma-Cumartesi-Pazar-Pazartesi (6 GÜN) hala ürün arızayla birebir ilgilenecek firmaya ulaştırılmadı...
  • Ürün ENDEKS BİLİŞİM SAN. VE DIŞ TİC. LTD. ŞTİ.ye ulaşmış onlar da GİGABYTE Firmasının Teknik Servisine Yollamışlar hesapta olmayan/bahsi geçmeyen bir Firma daha çıktı :) artık sinirden gülüyotrum


    Çarşamba-Perşembe-Cuma-Cumartesi-Pazar-Pazartesi-Salı-Çarşamba-Perşembe-Cuma (10 GÜN)
    Toplamda Geçen Süre:29 Gün
  • Ürün bugün itibariyle GİGABYTE Firmasının Teknik Servisine ulaşmış.
    Allahtan onlar da Yurt Dışındaki Ana Firmaya yollamıyorlar :)

    Çarşamba-Perşembe-Cuma-Cumartesi-Pazar-Pazartesi-Salı-Çarşamba-Perşembe-Cuma-Cumartesi-Pazar-Pazartesi (12 GÜN)
    Toplamda Geçen Süre:31 Gün
  • Ürün dün İtibariyle GİGABYTE Firmasının Teknik Servisi tarafından tamir edildiği söylenerek ÇÖZÜM BİLGİSAYAR A.Ş.ye yollanmış.

    Çarşamba-Perşembe-Cuma-Cumartesi-Pazar-Pazartesi-Salı-Çarşamba-Perşembe-Cuma-Cumartesi-Pazar-Pazartesi-Salı-Çarşamba (14 GÜN)
    Toplamda Geçen Süre:33 Gün
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.