Şimdi Ara

GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (135. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.255
Cevap
85
Favori
117.477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 133134135136137
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • illsucceed kullanıcısına yanıt

    Comnette hala aktif ama neden hicbiryerde port yok gözüküyor gigaspeed sen beklemekten sıkıldık başka yere geçeyim diyorum port yok diyor ne alaka onu anlamadım ben


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Arızalarla ilgili müdahale gerçekleştiriyoruz. Arıza yaşayan müşterilerimiz özel mesaj ile iletişime geçebilirler. Taşıma işlemleri ile ilgili daha önce de belirttiğimiz gibi ekiplerimiz 2-3 gündür yoğun mesai harcıyorlar.Tüm ekipler tamamen başvuruları almaya yönlendirildi. Şirket yöneticilerimiz bile aramaları cevaplıyor :) En kısa sürede dönüşleri gerçekleştirmek için elimizden geleni yapıyoruz. Sabrınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
  • ekoko54 E kullanıcısına yanıt
    Hangi firmanin aktif olduğu nerden görülüyor


    Bende şimdi onayı verdim gigaspeed için e-devletten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caloom -- 13 Aralık 2024; 11:41:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • caloom kullanıcısına yanıt

    https://www.fixnet.com.tr/internetbasvurutransfer/3521/84274-84271/18-17/1


    Hizmet no yazan yere no yu yazıp ;Enter. Aktif firma gözükür.

  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    Evrakları dün sabah yükleyip onay vermiştim ama henüz tarafıma dönüş yapılmadı. Yardımcı olabilir misiniz?


    Başvuru No: 1302412209

  • merhaba bir hizmetim aktif hale geldi. fiber 35 tarifesi seçiliydi. 100e çevirebiliyor muyuz?

  • elmasevmem kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yoğunluk azaldığında, OIM üzerinden veya müşteri hizmetlerimiz üzerinden iletişime geçerek, geçiş yapabilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • 2 gün oldu bir id ve şifre yok.


    #523609282
    ceyhun yılmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Transfer işlemleriniz tamamlanmak üzeredir. Gün içerisinde geçişiniz tamamlanacaktır. Geçiş tamamlandığında SMS ile bilgilendirme yapılacaktır.

    Saygılarımızla
  • anladığım kadarıyla şu anda firmada herkes sadece onay aramalarına yönlendirilmiş durumda müşteri kaçırmamak adına :S


    bizim gibi şifre bekleyenler nasıl olsa artık bir tarafa gidemez ya. mecbur bekliycez.

  • doctorfizik kullanıcısına yanıt

    Galiba çantada keklik görüyorlar bizi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni başvuru yaptım. İnşallah iptv açılıyordur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • doctorfizik kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Transfer aşamasının tamamı ile ilgilenilmekte. Bu sebeple şifrelerin iletilmesi de bu sürece dahildir. Tüm ekiplerimiz başvuru aşamasının başından sonuna kadar ilgilenmektedir. Amacımız sizi elimizde tutmaya çalışmak değil, kaliteli interneti sağlamaktır. Ancak bildiğiniz gibi olağandışı bir süreç geçiriyoruz. Bu sebeple aksamalar yaşanıyor. Bu durum için sizden özür diliyor, en kısa sürede işlemleri tamamlamak için çabalıyoruz.

    Saygılarımızla
  • nisan ayından beri kullanıyorum, genel olarak memnunum.

  • sahafiec kullanıcısına yanıt

    Akşam saatlerinde video yada iptv izliyormusun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Sevgili abone adaylarımız. Tarafınıza sesli onay için arama gerçekleştiriyoruz ancak birçok başvuru sahibi aramaları cevaplamıyor. Bu sebeple başvuruları en sona aktarılarak, yeniden arama talebi açılıyor. Lütfen 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimizden gelen aramaları cevaplayıp, sesli onayınızı gerçekleştirin. Aksi takdirde geçişleriniz tamamlanamamaktadır.

    Saygılarımızla
  • 
Sayfa: önceki 133134135136137
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.