Şimdi Ara

GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (151. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
3.241
Cevap
84
Favori
116.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 149150151152153
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ssbrutality S kullanıcısına yanıt

    Luzumsuz haset ediyorsun bence


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İş bankasında otomatik talimatım var geçen ay sorunsuz ödendi bu ay son ödeme tarihi 1 gün geçmesine rağmen çekmedi hesabımda bakiyem vs sorun yok neden olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burak550 B kullanıcısına yanıt

    4 gündür aynı soruyu soruyorum ancak cevap vermiyorlar.


    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/160262178

  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    Sayın Gigaspeed; bazı arkadaşlar ödeme ile ilgili sorunlarını dile getirmiş. Sistemle ilgili sorun mu var? Arkadaşları fatura gibi; kağıt-kürek işleriyle meşgul etmemek gerekir gibi.

     

  • İnternet bağlanır bağlanmaz aynı gün fatura bilgisi geldi. Daha yeni bağlandı insaf yaw. Birde ilk 3 ay 30TL indirim yok muydu? 299.90TL fatura göndermişler. Müşteri hizmetlerini aradım geri dönüş yapacaklarını bildirir ses kaydı ile herhangi arayan soran yok. Müşteri memnuniyeti açısından çok sıkıntı yaşatacak anlaşılan. İnş. Sorun yaşamayız. @gigaspeed

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • volki1988 V kullanıcısına yanıt

    Geçiş yaparken hiçbirşeyi okumuyorsunuz sonra burada dert yanıyorsunuz. Ön ödemeli çalışıyorlar ve sitelerinde de yazıyor sözleşmede de. Açıp baktığınız yok bari forumu okuyun. Sürekli aynı muhabbet dönüyor. İlk ay 299 sonraki 3 aya 269 kesiyorlar. Bunu da soran kaç kişi oldu kaç kere de cevaplandı.

  • Serhat5757 S kullanıcısına yanıt
    Sözleşmeyi dikkatli okumamışım. Ayrıca buradaki cevaplara baktığımda da ön ödemeden bahseden olmamış. Bende doğal olarak sordum. Bir bilen vardırda bilgi verir yardımcı olur belki diye. Az önce müşteri temsilcisi aradı. Konuştuk, bilgi verdi. Teşekkürler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Serhat5757 S kullanıcısına yanıt

    Faturalarımız ön ödemelidir fatura oluşturulduğu tarih itibari ile 1 ayı kapsar ,faturanızda ilk ay normal ücretlendirme yapılmıştır. 2. 3.ve 4.dönem faturalarınızda 30 TL indirim sağlanacaktır.

    Anlayışınız için teşekkür eder iyi günler dileriz.


    Denildi.


    Fatura ödeme konusunda sorun var sanırım. Online işlemler de ödeme yapamıyorum. İş bankası üzerinde de ödeme yapamıyorum.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Bence çok sorulan soruları konuyu güncelleyip ilk mesaja sabitlemelisiniz.

  • İş bankasından deneyen arkadaşlar : 130+ no yapıp dener misiniz?

  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    İş bankasıyla sorunları varmış akşama doğru düzelecekmiş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    İş bankasıyla problem varmış bir kaç gündür sorun tamamlanınca ödeyebilirsiniz denildi gecikme zammı umarım yansıtılmaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Abonelik bilgilerinizi özel mesaj ile iletmenizi rica ediyoruz. Eğer bir problem varsa, müdahale etmek isteriz. Şu anda kullanıcılarımız İş Bankası üzerinden veya OIM ödemelerini gerçekleştirebilmektedir. Yine aynı şekilde bu problemi yaşayan diğer abonelerimizde abonelik bilgilerini özel mesaj ile iletebilirler.

    Saygılarımızla
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Abone numaramızı ve borç görüntülenmediğine dair ekran görüntüsünü özel mesaj ile tarafınıza ilettim.


    Yardımlarınızı rica ederim.

  • merkürnet geçiş talebi ilettim 3 gündür gigasped dönmüyormuş olumlu yada olumsuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teknolak7 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Başvuru bilgilerinizi iletebilirseniz, kontrolleri sağlayabiliriz.

    Saygılarımızla
  • Mert KÜÇÜKUNCU kullanıcısına yanıt

    Hallettirdik o saçma mesajı.

  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    Merhaba @gigaspeed

    11.12.2024 tarihinde yaptığım başvurumu iptal etmek zorunda kalmıştım.

    şimdi tekrar başvuru yapmak istediğimde "Bu kimlik numarasıyla kayıtlı kullanıcı bulunmaktadır." şeklinde hata veriyor. konu ile ilgili yardımcı olabilir misiniz.

  • abasaran kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    "Başvuru Sorgula" kısmından mevcut hesabınıza giriş yapıp, başvurunuzu, mevcut aboneliğiniz üzerinden sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • 
Sayfa: önceki 149150151152153
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.