|
GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (152. sayfa)
-
-
Sorun hala devam etmekte. Şimdi tekrar denedim fakat aynı mesaj çıkıyor.
-
İnternetim ilk bağlandığı dönem 48 saat sinyal sorunu sonucu bağlantım kurulamamıştı. Sorun düzeldikten 24 saat sonra tekrar aynı sıkıntıyı yaşıyorum. DSL ışığım yanmıyor, zaten mevcut hızdan memnun olmadığım için destek kaydı açmıştım o çözülmeden tamamen bağlantım tekrar kesildi. Süreç benim için çok kötü gidiyor. Muhtemelen cayma hakkımı kullacğım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Abonelik bilgilerinizi özel mesaj ile iletmenizi rica ediyoruz. Probleme müdahale etmek ve çözümlemek isteriz.
Saygılarımızla -
Bende gectim bugun, aslinda ne yalan soyleyim turknete gececektim 6 ay 250 tl kampanyasina ama turknet bir turlu gunlerdir 178 le baslayan fiber aboneliklere churn yapmayi beceremedi, bende gigaspeed gectim
Gecis 2 saat sürdü, benim icin churn cok onemliydi cunku ordaki adresime en az 1 ay gidemeyecegimden ekipmanlari iade edemeyecektim churn olmaliydi ekipmanlar gigaspeede devrolmalıydı
Herneyse looking glass verileri olumlu ve 2 saat icinde gecis tamamlandi ozetle, comnet muhtemelen birkac gune portlari komple kapatacak, devreyi kaybetmeden churn yapabildim,
Bakalim kullanmaya gittigimdede memnun kalirim inş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gece veri çekiyor İşbank, beklemeniz gerekiyor olabilir...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Mesajı yazdıktan 20dk kadar sonra tekrar denememi istediler ve ödemeyi yapabildim.
-
Otomatik odeme icin kredi karti ad soyad kisminin guncellenecegini soylediler. En temiz yontem bu sanirim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İş bankasından kredi kartı ile ödemede 12.5TL komisyon kesiyor banka. Güncellenirse OIM'den ödeme yaparım.
-
İş bankası hesabım yok, Gigaspeed in kendi sitesinden ödemeyi yapamıyorum. Nasıl ödeyeceğim bu faturayı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Atm den kartsız işlemlerden deneyin; Faturamatik'den.
-
Kartı kaydedin daha sonra ödeme yapmaya çalışın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
OIM üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Nasıl bir problem yaşıyorsunuz ödeme noktasında ?
Saygılarımızla -
İşleminiz gerçekleştiriliyor, bekleyiniz diyor ama hiçbir işlem olmuyor. Ekran öyle kalıyor sadece
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar 100 mb vdsl kullanıyorum, Hız testim bu şekilde. Özellikle download hızı bana çok düşük geldi. Sizde durum nedir ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
SNR değerinizi kontrol edin. Yüksek ise biraz düşürüp test edebilirsiniz.
-
100 mbps vdsl paketinizi aldım, 70mbps altyapım destekliyor, buraya kadar sıkıntı yok. Fakat eve geldim farklı saatlerde 8 ile 11 mbps download alıyorum şaka gibi böyle bir uçurumun snr değeriyle alakası falan yok. Diğer firmalarda hiç böyle bir şey yaşamamıştım. @gigaspeed
-
Merhaba,
Arıza kaydı bıraktınız mı ? Eğer bırakmadıysanız 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimize kayıt bırakarak, destek alabilirsiniz. Evet bu durum normal değil ve müdahale edilmesi gerekmektedir.
Saygılarımızla -
@gigaspeed paket değişimi nasıl oluyor? 35mbit olan paketimi 100'e çevirmek istiyorum. destek kısmından yazdım, kayıt bıraktım aranmak için geri dönen olmadı. 1302412551 hesabımı 35mbit fiberden 100mbit fibere çevirmek istiyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X