Şimdi Ara

GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (161. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3.241
Cevap
84
Favori
116.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 158159160161162
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bendede aksamları hız çok düşük maalesef saolsun ekip yolladılar hemen oda binanın hatları sıkıntılı dedi klasik telekom cevabı

    3 ay sonunda değişeceğiz mecbur

  • amashe kullanıcısına yanıt

    Herifler? Heriflere nasıl girdiysen öyle de çıkarsın..

  • Beyler internet kesintilerinin %95 sebebi servis sağlayıcılar değil altyapı sahipleridir. ..
    "i kiss you mahir"den beri çok şey değişti ..
  • Merhabalar, yaklaşık 2 hafta once yeni eve taşındım ve gigaspeed e abone oldum, evde kurulum hizmetini de satın aldım. Türk Telekom ekibi aradı ve cumartesi geleceklerini söylediler. Daha sonra internet bağlantısı sağlanmıştır diye mesaj aldım , evimde duvarda gelen bir internet kablosu var. Fakat kablolarin ucu kesilmiş , kendi DSL kablomunda ucunu kesip bağladım ve modeme taktım. Modem kurulumunu gerçekleştirken ISS sağlayıcında diğer i seçip gerekli yerleri doldurunca internete baglanamadim fakat Türk Telekom VDSL yazan yeri seçtiğim zaman bana verilen id ve şifre ile giriş yaptım ve internetim vardı yaklaşık 2 hafta bu şekilde sorunsuz kullandım, fakat 4 gün önce DSL ışığı yanmamaya başladı. İlk başta kendi yapmış olduğum modem bağlantısından dolayı diye düşündüm ve işlemi tekrarladım, bağlantıyı sağlamlastirdim, farklı 0 kablo ile denedim. Fakat DSL ışığı hiç bir şekilde yapmadı. Halbuki en son sefer yaparken üstün körü denemek için kabloları bağlandığım zaman internet hemen gelmişti. Daha sonra tabiki teknik destek ile iletişime geçtim fakat sorun olmadığını modem ayarlarından kaynaklı olduğunu söylediler. Dedikleri gibi de yaptım modem ayarlari vs fakat hiç bir gelişme yok. Bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim acaba.
    1302412986 abone numaram.




  • Serhat5757 S kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim Serhat.

  • Buraya sanki kabloları gigaspeed çekmiş gibi garip garip mesajlar atmanız neyi değiştiriyor acaba.

    Comnet'in yalnızca VDSL satmasının sebebi genelde ADSL abonelerinin mesafesinden ötürü sorunlarının bitmemesiydi.

    Diğer sağlayıcılarında çoğu bu şekilde iş yapmaya çalışıyor.


    Hali hazırda zaten dışarıdan gelen telekom kablosu sonrasında içerideki kablonuz sıkıntılıysa telekomda kullansanız başka bir şirkette kullansanız birşey değişmeyecek. Bunun aksini iddia eden de varsa onlarca örnek gösterebilirim. Modeminizin arayüzü destekliyorsa girin bakın hat değerleriniz nedir, paket hataları mevcut mu veya kablonuzda birden fazla ek varsa ve bina yapısı uygunsa tek parça halinde modeme kadar kablo çekin.


    Gigaspeed kulllanıyorum. Son seferinde de bağlantı olduğu halde kendim kablolarda düzenleme yaptığım için modemi kapattığımdan ötürü bağlantı süresi : 13 gün 23 saat 5 dakika 24 saniye





  • quote:

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/160303079


    Mesaj atacağım demiştim, 3 gün çalışma varmış 3.gün düzeldi. Ancak h.sonu vs ulaşılamaması biraz sorun yaratabilir...
  • merhaba.

    farklı firmadan size geçiş sağladım.

    eski firmam bugün aradı farklı firmaya geçiş yaptığım için aboneliğim iptal oldu diye,

    fakat sizden daha bir geri dönüş sağlanmadı, abonelikle ilgili.

    şu anda internetim yok.

    @gigaspeed


    edit:

    pazar günleri dükkan kapalıymış.=)

    pazartesi k.ad ve şifre geldi.


    hızımda ve pingler'de sıkıntı yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akibeel -- 31 Aralık 2024; 14:28:15 >
  • Başka bir isme kayıtlı bir aboneliğin ücretini oimden ödüyemiyormuyum?

  • Firmanın WhatsApp hattı var mı?
  • geçmemek için ben de sebep sayayım müşteri hizmetlerini her gün arayıp kayıt bırakıyorum tam 10 gün oldu dönüş yapacaklar (tam 10 gündür) müşteri hizmetleri arasın diye her gün arıyorum. sadece tek bir konu için aradılar o da fatura kesilince ödeme yapmıştım ancak açılmamıştı. ama onun dışındaki problem için 10 gündür bekliyorum. hız deseniz inanılmaz düşük 2-3mb hızı alıyorum.

  • Sabah uyandığımda internet kesikti 1 küsür saat geçti hala yok. Her gece aynı mubabbet. Firma bir açıklama yapmıyor
  • 3 ay dolduysa, siz de farklı firmaya geçiş yapıp firmayla ilişkinizi kesin. En pratik çözüm.

  • _THANOS_ _ kullanıcısına yanıt
    Hocam modemsel sorun olabilir mi genel bir sorun yaşamıyoruz

    3 ay dolduysa farklı firma da deneyebilirsin
  • RedMinner kullanıcısına yanıt

    Modemde bir sorun varsa nasıl tespit edeceğim ki?


    Yılbaşı diye zamlar gelsin öyle geçeyim dedim nereye geçeceğimi de bilmiyorum

  • Modemden hat değerlerini atarsan; yorum yapabilir, RedMinner.

    Modemde sorun olup olmadığını; farklı adaptör ve modemle test etmeniz lazım. Sorun devam ediyorsa; hatta veya iss de sorun olabilir.

    Satın alınacak mala zam geldikten sonra satın almak; zamlı satın almak olur.  Olmamalı.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Ben bir ara atmıştım diye hatırlıyorum, bu konuydu galiba. Sorun yok demişlerdi.



    Geçiş yaptıktan sonra zam gelirse 3 ay kuralından dolayı zamlı tarife üzerinden ödeme yapacağımı kastetmiştim.

  • _THANOS_ _ kullanıcısına yanıt

    Sabit fiyat garantili; Gıbırnet , Rekornet ve Netgsm gibi firmalara bakın o zaman. Yalnız altyapısal sorun varsa; geçtiğiniz firmada da aynı sorun olabilme ihtimali var.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Rekornet biraz pahalıymış; Netgsm düşündüm ama çok şikayet var hocam. Gıbırnet deneyebilirim

  • 
Sayfa: önceki 158159160161162
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.