Gigaspeed'e başvuru yaptım evrakları göderdiler ve çıktısını alıp doldurup imzalayıp tekrar taratıp taraflarına email olarak ilettim ve hala e-devletten başvuru yapılmıyor olması da üzücü. Evrakları aynı zamanda kargolamamı söylediler evrakları kargolayacağım fakat MNG kargo için anlaşma kodu iletmediler arıyorum zaten ulaşamıyorum kayıt bırakıyorsunuz onlar size dönecek kargo şubesinde bekliyorum fakat arayan soran mail ya da sms atan yok kodu. Çıkıp eve dönüyorum ve benim kod için mail atmamın üzerine kodu yolluyorlar ve evrakları bu gün gidip yolluyorum kargo ile. Daha sonra bana sms geliyor aktivasyon süreciniz tamamlanmıştır diye şaşırıyorum çünkü beni arayan eden yok 180 metre uzaklıkta bulunan santralden portum takılmadı hala telekom ekipleri ne ara geldi ne ara hallettiler diye şaşırıyorum çünkü böyle bir şey yok. Ne evime ne mahhalledeki santral kutusuna gelip işlem yapan birekip yok bu kadar hızlı gelemezler zaten. Evde kurulum istemediğim için bana binanıza etiket bırakıldı diyorlar fakat binaya bırakılan bir etiken yok dolayısıyla elektirikçi çağırıp ya da kendim daire içinde olacak olan kurulumu yapamıyorum arayıp sorduğumda kurulum istemediniz diyorlar ben de diyorum ki eve ve ya daireye bırakılan bir etiken yok ev müstakil ve eve gelen internet kablosu elektirikk direğinden geliyor. Daha önce de böyle kullandım ekipler direkten evime kadar olan kısmı hallediyor halletmek zorunda çünkü o noktadan sonrası ise bana ait. Daire içi kurulumu ben zaten yapacağım elektirikçi telekomun direğine müdahale edemez etmiyor diyorum o zaman 500 TL evde kurulum ücreti ödeyeceksiniz öyle yapacağız diyorlar :) Anlayacağınız ne evime ne de portumun takılması için gelen herhangi bir ekip yok işlemi tamamen uzaktan yaparak çoktan internet hizmetini aktif etmişler geçişlerde bile bu kadar hızlı geçiş sağlanmıyor üstelik sıfır kurulumda bu ne hız :)) Benim talebim şu daireme kadar gelecek olan kablo ve ya kutuya zaten telekom sorumluluğunda gerisini zaten ben hallederim evimin içine girip modem kurulumu yapmalarına gerek yok. Bakalım daha hizmeti başlatmadan fiyasko eğer halledemezlerse direkt iptal edeceğim böyle bir rezillik yok. Müşteri hizmetlerinden de bana kabloya etiket bırakıldı diyorlar o sırada eve gelen kabloya bakıyorum aynı şekilde duruyor binada kutu olsaydı binaya bırakılırdı diyor yani binada kutu olmadığını için mi ben 500 TL ödemek zorundayım ha binaya gelip etiken bıraktılar ha benim evime gelen kabloya. Telekomun direğine ben ve ya elektirikçi nasıl müdahale etsin. |
GİGASPEED'İN YAPAMADIĞI KURULUM REZİLLİĞİ
-
-
Direkten gelen kablo tek parça olarak daire içine mi yoksa daire kapısına kadar mı? Ev müstakil dediniz; ankastre kutusu da yok galiba. Daire içine giriyorsa kurulum kapsamına girebilir. Etiketlemeyi de Telekom gerçekleştiriyor. Telekomdan alınan bilgi doğrultusunda etiketleme yapıldı denmiş olabilir.
-
Hocam siz kurulum istemediğiniz zaman otomatik olarak telekom ilgili direk veya anskastreye etiket bırakır. Keşke eğer başta kurulumlu isteseydiniz belki de bu tarz sorunla karşı karşıya kalmazdınız. Ancak sonradan kurulum istemeniz durumunda ücretli kurulum kapsamında işlem yapılıyor. Bu durum bütün ISS"lerde aynı şekilde. Fiyatları telekom belirlediği için ISS aynı şekilde size bu fiyat bilgisini veriyor. Dilerseniz elektrikçi veyada ISS üzerinden ücretli işlem talep edebilirsiniz.
Daireniz ve direğin bulunduğu yerin görsellerini buradan iletirseniz ona göre size yönlendirme yapabiliriz hocam.
-
Direkten gelen kablo tek parça şeklinde geliyor daire kapısına kadar. Fakat ne evime gelen bir ekip var etiket bırakmak için kablo öylece duruyor evin dışında ne de mahallede bulunan ve bana 180 metre uzaklıkta bulunan santral kutusundan bir işlem yapıldı. Normalde oradan port takılır işlem yapılır ve direkten evime gelen kablonun başı yapılır ve gerisini ben hallederim ev içi bağlantı modem kurulumu vesayre fakat gelen herhangi bir ekip yok, etiken yok.
-
Ben evde kurulum istemedim 500 TL olduğu için kendim ve ya bir elektirikçi yardımıyla yapmayı düşünüyordum fakat direkten gelen kabloya etiket bırakılmadı o kablonun ucu olduğu gibi duruyor internet kutusu da olmadığı için oraya da etiket bırakılmadı zaten gelen herhangi bir ekip yok ekipleri hiç yönlendirmemişler fakat bana binanıza etiket bırakıldı diyorlar ben de hayır bırakılmadı yok çünkü diyorum.
Yani önceden kurulum ve ya sonradan farketmiyor benden 500 TL istiyorlar ya da elektirikçi çağırın diyorlar.
Telekom zaten benim evime kadar o kabloyu getirmek zorunda müstakil olsun ve ya bina olsun farketmez ki.
Yarın elektirik direğinden gelen kablonun görselini ileteyim.
-
Merhaba,
Yaşadığınız durum için üzgünüz. Sürecin başından beri aboneliğinizi hızlı bir şekile oluşturmak ve size hizmet vermek için çabalıyoruz. Yeni aboneliklerde kurulum ücreti talep edilmektedir. Ancak müşterilerimiz kurulumunu kendisi yapmayı talep ederse, kurulumları kendileri gerçekleştirir. Talebinizi incelediğimizde binanızda bir ankastre olmadığından dolayı, Türk Telekom ekipleri size en yakın noktada etiketleme yapmış görünüyor. Bu da ankastre olmadığından dolayı, direk üzerinde gerçekleşmiş. Bundan sonraki süreçte sizin bağlantıyı alıp, evinize taşımanız gerekmektedir.
Eğer evde kurulum talep ederseniz, ekipler kurulumu evinize kadar gerçekleştireceklerdir. Bu konuyla ilgili de bilgilendirme tarafınıza yapılmıştır. Evde kurulum ücreti 500TL'dir. Ancak 12 ay kalma sözünüze aylık 30TL olarak toplamda 360TL tarafınızdan tahsis edilebilir. Eğer bu işlemi başlatmak istiyorsanız, bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Saygılarımızla
-
Ankastrede de 2 tel bırakırlar; kurulum istemezseniz buradan eve kadar olan kablo bağlantısı, kablo ucu jak, priz bağlantısı veya modem kurulumunu Telekom yapmaz. Bende kurulum istememiştim; bağlantıyı kendim yapmıştım.
Yalnız bana etiket bırakmışlardı; belki size kutu olmadığı ve tek kullanıcı olduğu için bırakmamış olabilirler; tahmini.
Kurulum ödemek istemiyorsanız ev içi kabloyla; eve gelen kabloyu yakla bağlayabilirsiniz. En pratik ve ucuz yöntem.
-
Türk telekom ekipleri herhangi bir etiket bırakma işlemi yapmadı yapsa zaten ben kurulumu yapacağım evimin önündeki direkten evime gelen bir kablo mevcut onun ucunu yapmaları yeterli benim için.
Telekom ekipleri hiç gelmedi bu kadar hızlı gelmezler zaten o direkten evime gelen kabloyu zaten çekmek zorunda telekom ya da etiket her neyse bırakmak zorunda binamda kutu olsa binaya gelip yapmak zorunda.
Bu kadar basit ama çoktan iptal talebi ilettim hiç başlamayan hizmeti aboneliği iptal ediyorum çok zor dğeil ekiplere bunu iletmek ağzınızdan çıkan tek şey kurulum 500 TL bu kadar.
Böyle rezillik olmaz böyle mağdur edilmez size abone olmak isteyen müşteriye tavrınız bu mu.
Konuyu okuyan arkadaşlardan ricam bir daha düşünün eğer bu firmayı düşünürseniz.
-
Eğer etiket bırakılmış olsa ben de sizin gibi kurulumu kendim yapacağım ama nafile zaten etiket bırakılmadı diyorum bırakılmış diyorlar zaten bu ekiplerin bu kadar hızlı gelip bir işlem yapması mümkün değil daha evrakları bu gün kargoya verdim maili dün ilettim ve ben telefon ile durumu sorgulamak için aradığımda otomatik mesaj geldi aboneliğiniz aktif edilmiştir diye şaşırdım.
500 TL kurulum ücreti çok fazla ama amacım bunu ödememek değildi modemim var zaten eskiden de aynı şekilde kurulumalrı kendim yaptım ve hangi firmadan internet alırsam alayım telekom ekipleri her zaman port ve ya elektirik direğinden gelen kabloya baktılar ve daireme kadar olan kısmı hallettiler zaten gerisi ben de evimin içine gelip kurulum yapmadı hiç biri.
Elektirik direğinden gelen kabloyu ben modeme doğrudan takıyorum normalde.
-
Hocam etiketlik birşey yok ki; o çok sayıda abonenin hizmet aldığı yerde kullanıcının kendine ait hattı işaretlemek için.Direkte ki kutuda etiket olsa da birşey değişmez; zaten Telekom müdahale ediyor. Belki etiket düşmüştür.
Sizin eve kablo geliyor zaten; kablonun ucuna RJ11 jak çakıp modeme takın. Aktivasyon yapılmış ; kullanıcı adı ve şifresinizi girip internetiniz aktif mi bakın. Kablo ucu jak takma işlemi de kuruluma girer; kurulum hizmeti istemezseniz
kendiniz halletmek zorundasınız. Bütün firmalarda durum aynı; alınan ücret Telekom'a ödeniyor. Bir nevi servis ücreti gibi.
-
Direkten eve gelen kablo sağlam değil bir yerde başka bir daireye bir kablo ek yapılmış zaten bu gün kontrol ettim herhangi bir işlem yapmamışlar Telekom ekipleri hiç gelmemiş yani :)
Aboneliği iptal ettim çoktan, daha kurulum aşamasında bu kadar zor çıkarıp müşteri mağdur edilmez. Çok şükür başlamadan bitti.
-
Müstakil ev, daire, bozuk kablo, ek; sizin durum karışık gibi biraz. Telekom'dan hizmet almanız daha mantıklı olur; altyapı sorunlu ise. Hakkınızda hayırlısı olsun.
-
İlk kez bağlantı kurulacaksa Telekom ekipleri adresinize gelip sinyal kontrolüyle beraber etiketleme yapmak zorunda. Kurulum hizmeti almanız veya ücreti ödemeniz gerekmez bu işlem için.
Eğer herhangi bir servis sağlayıcı bu işlem için size ücret çıkarırsa belgeleriyle beraber Ticaret bakanlığına şikayet oluşturabilirsiniz. Etiketleme işleminden telekom saha ekipleri sorumlu.
-
Çok teşekkürler ben de bundan bahsediyorum. Onlara da açıkladım ancak telefonda sizi dinlemiyorlar bile ya elektirikçi çağırıp siz yapacaksınız ya da 500 TL kurulum ücreti ödeyeceksiniz diyorlar başka bir şey demiyorlar.
Ben durumu açıklarken sözümü kesiyorlar sürekli telefonda daha sonra durumu anladık size dönüş yapacağız diyorlar sonra mail geliyor yazan şu;
Aboneliğinize ait etiketleme istemiş olduğunuz şekilde kapıda kurulum olarak tamamlanmıştır. Binanıza ait kutunun direkte olduğunu çağrı merkezimiz tarafından bizlere bildirilmiştir. Konuya istinaden kurulumun tamamlanması adına ev içi destek hizmeti verilmektedir. Onay verdiğiniz taktirde işlemler başlatılacaktır. Bu işlemi onaylamadığınız taktirde elektrikçi yardımı ile kurulumu tarafınızca tamamlayabilirsiniz. İyi günler dilerim.
İptal ettim hiç uğraşamam PoyrazNey'e başvuru yapacağım en azından hem kurulum hem aktivasyon için 700 TL istiyorlar
-
Kablonun ,direğin ve dairenin resmini atacağım dediniz; atmadınız. Kurulum hizmeti istemiyorum dediniz; şimdi neden kurulum hizmeti istiyorsunuz anlamadım. Direkten kablo direk eksiz olarak modeme geliyorsa; kablonun ucu neden açık? Siz bu açık uça bağlantıyı kendiniz neden yapmadınız? Bence sizin ev içi kablo ile direkten gelen kablonun bağlantısı yapılmamış gibi. Kurulum sadece modem kurulumunu kapsamaz ayrıca; priz,jak, bu uçtan eve kablo çekilmesi gibi. Bunlar içinde kurulum ücreti istenmesi doğal. Etiketleme de Reis arkadaşın dediği gibi Telekom tarafından yapılıyor; bilgi de Telekom tarafından firmaya veriliyor.Yanlış anlamayın da konu biraz flu. Keşke 700TL ödemek yerine; Gigaspeed'in 12 ay kalma sözüne ücretsiz aktivasyon ve 12*30= 360 TL kurulum indiriminden faydalansaydınız. Poyraznet'e 340 TL fazladan vermek zorunda kalmazdınız.
-
quote:
Orijinalden alıntı: zerotominusoneÇok teşekkürler ben de bundan bahsediyorum. Onlara da açıkladım ancak telefonda sizi dinlemiyorlar bile ya elektirikçi çağırıp siz yapacaksınız ya da 500 TL kurulum ücreti ödeyeceksiniz diyorlar başka bir şey demiyorlar.
Ben durumu açıklarken sözümü kesiyorlar sürekli telefonda daha sonra durumu anladık size dönüş yapacağız diyorlar sonra mail geliyor yazan şu;
Aboneliğinize ait etiketleme istemiş olduğunuz şekilde kapıda kurulum olarak tamamlanmıştır. Binanıza ait kutunun direkte olduğunu çağrı merkezimiz tarafından bizlere bildirilmiştir. Konuya istinaden kurulumun tamamlanması adına ev içi destek hizmeti verilmektedir. Onay verdiğiniz taktirde işlemler başlatılacaktır. Bu işlemi onaylamadığınız taktirde elektrikçi yardımı ile kurulumu tarafınızca tamamlayabilirsiniz. İyi günler dilerim.
İptal ettim hiç uğraşamam PoyrazNey'e başvuru yapacağım en azından hem kurulum hem aktivasyon için 700 TL istiyorlar
Hocam, ilk başta kurulumlu giriş yaptırsaydınız, bu tarz sürprizlerle karşı karşıya kalmazdınız, Sonuç olarak, direkten gelen kabloyu kurulumlu yaptırsaydınız, en ufak sorunla siz değil, Telekom ilgilenirdi. Fakat hem ekli kablo hem ekli olduğunu belirtiyorsunuz; bu da ileride kopmalara ve hız düşüklüğüne sebebiyet verebilir.
Bütün operasyonlar Türk Telekom sistemiyle bağlı kalınarak yapılıyor. Eğer başta kurulum girişi yaptırsaydınız, üstekinin arkadaşınızın dediği gibi indirimli kurulum ücreti öderdiniz. Fakat siz kendi istediğinize göre, "ben her şeyi yapacağım, kurulumsuz giriş" şeklinde talep ettiğinizde, Telekom en yakın telefon kutusuna etiket bırakır, fakat hane içerisine kesinlikle gelmezler. Baktınız etiket bırakılmamış, arkadaşınızın dediği gibi uçmuşta olabilir veya daha önceden hanenize giden kablonuzu ekipler istisna olarak bağlamışta olabilir, mağdur olmamanız açısından.
Eğer elinizde etiket bırakılmadı şeklinde görseli firmaya iletseydiniz. Firma bu konuda Türk Telekom tarafından kayıt açıp etiketin durumunu sorgulayabilir. Ancak bu sefer siz bağlantısız kalacağınızdan dolayı ücretlendirme yerine zamanınızdan olacaktınız. Sonuçta, siz kurulumlu talepte bulunmadığınız için. Sonradan kurulum istediğinizde ISS türk telekom tarafına kayıt açtığında firmaya belirli bir ücret talep ediyor. Bütün operatörlerde de aynı süreç geçerli, bu sefer Türk Telekom elite hizmeti devreye giriyor, bunun da servis ücreti 500 TL gibi rakamlardan başlıyor. Firma sizden bu ücreti talep etmiş, aslında dilerseniz Türk Telekom'un websitesinde yer alan kurumsal firmalara servis ücretlendirmesine göz atabilirsiniz.
Direkte olan durumlarda kesinlikle kurulumsuz riskine girmeyin, hocam. Eğer apartmanda vs. yaşıyorsanız, halihazırda kablonuz varsa, kurulumsuz elbette istenebilir fakat, el becerisi gerekiyor bu durumlarda. Sağlıkla kalınız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imate -- 1 Mart 2024; 22:16:28 >
-
Resimleri çekip buraya atmayı tamamen unutmuşum, bu gün direkten gelen kabloyu takip ettim kablonun bir yerinden ek yapılmış neden bilmiyorum fakat ek yapılan yerden itibaren 2 adet kablo çıkıyor her ikisini de takip ettim uçları koparılmış gibi 4 yıldır bu hanede internet hizmeti yok bu süre içerisinden ne yapıldı bilmiyorum telekom ekipleri de bir müdahale de bulunmuş olabilir, ikiye kabloyu bu gün ben kendi çabalarımla dairenin içine kadar çektim bu noktadan sonra RJ11 jak ile modeme bağlamam yeterli olacaktır. Ben neden bu işlem için 500 TL ödeyeyim. fakat ben evime gelen kablonun sağlıklı gelip gelmediğinden emin değilim bu kabloların bakımı kontrolu için ne yapmam gerekiyor bilmiyorum Telekom'u bi arayacağım bunun için.
Ben her iki kabloyuda dairemin içine camdan aldım ev 1.katta zaten. uçlarını modeme kendim bağlayıp takacağım daha önce de aynı şekilde hizmet alıyordum ve 70mbps ye kadar destekliyor altyapım ben en az 50 göreyim tamamdır.
Kurulum istemiyorum zaten ancak Gigaspeed'in bu rezilliği yerine ve 500 TL + 400 aktivasyon için vermek yerine 700 TL PoyrazNet'e vermeyi yeğlerim.
Size de konuya olan ilginiz için teşekkür ederim fakat bir çok konuda mesajınızı gördüm ve sürekli Gigaspeed övüyorsunuz ve sürekli şu 12 ay 360 TL durumundan bahsettiğinizi gördüm. Firma çalışanı mısınız ? anlayamadım 12 boyunca bu iss'de kalmam mümkün değil ben çoğu kişinin de bu tarz firmalarda kaldığını düşünmüyorum zaten ortalama 6 ayda bir bir çok kişi geçiş yapıyor zaten.
-
Firma çalışanı olmak suç mu? Değilim; olsam söylerim. Poyraznet konusunda fatura ile ilgili konu geçti; cevap yazdım. Şimdi Poyraznet çalışanı mı oldum? Kendiniz bağlantıyı sağlamışsınız, tercih ettiğiniz firmadan da kurulum istemediğinizi belirterek, kurulum ücretinden muafiyet talep etmeniz gerekecek gibi. 700 TL'den kurulumun düşürülmesi lazım gibi.
12*30 olayı; bazı arkadaşlar yeni abonelikte kur+akt ödemeyeceğim ya da en az ödeyeceğim firma hangisidir diye sordukları için. Sadece Gigaspeed değil, Fixnet, Comnet'i de belirtiyorum ya da taahhütlü firmayı.
Benzer içerikler
- reklam engelleyen dns 2024
- millenicom modem iade
- atlantis internet yorumlar
- türknet mi türk telekom mu
- digitürk internet nasıl
- vodafone ev interneti tarifeleri
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X