Şimdi Ara

Gittigidiyor ödememi yaptığını söylüyor ama bankaya gelmedi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
1
Favori
869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gittigidiyor üzerinden satmış olduğum ürünü 02.03.2018 tarihinde alıcı onayladı ve o gün paranız hesabınıza aktarıldı şeklinde mail geldi. Fakat banka hesap hareketlerinde paranın geldiğine dair hiç bir bilgi yok.

    Para gelmediği halde gittigidiyor biz ödemenizi sorunsuz yaptık şeklinde cevap verip duruyor. Banka ile görüştüm gelen para yok diyorlar.

    Gittigidiyor a her ticket açtığımda sorunsuz paranız gönderildi cevabı alıyorum. Ne yapmalıyım? Böyle bir durum yaşayan oldu mu?



  • Diyebileceğim tek şey gittigidiyordaki banka bilgilerinizi kontrol edin ve gittigidiyordan gönderime dair bir belge varsa onu isteyin.
    Belgede paranın aktarıldığı hesap bilgilerini kontrol edersiniz.
  • sikayetvarda bunun gibi yüzlerce sikayet var bi bak istersen
  • paranın yatırıldığına dair dekont iste bakalım ne diyecekler.
  • bankaya ödeme itirazı yap. benim sorun yaşadığım banka ing idi. 3600 tl tutardı. 3 ay süründüm. bankaya itiraz edince 3 günde parayı yatırdılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Sırrı

    bankaya ödeme itirazı yap. benim sorun yaşadığım banka ing idi. 3600 tl tutardı. 3 ay süründüm. bankaya itiraz edince 3 günde parayı yatırdılar

    Gelen ödemeye itiraz ediliyor mu hocam?
  • Gittigidiyor iyice saçmalamaya başladı. 1 yıldır kullanmıyordum uzun bir süre daha kullanmam.
  • Bende de benzer sıkıntı var, GG Teknosa dükkanından cep telefonu aldım, arızalandı servise gitti, iade kararı çıktı, teknosa geri ödemenin gg ye gönderildiğini söylüyor, gg önceleri gelmedi dedi, şimdi ise inceleniyor demeye başladı velhasıl 10 gündür ödeme bekliyorum. Önümüzdeki Ptesi ye kadar gelmez ise şikayet sitelerine yazmaya başlayacağım.
  • EFT numarası veya dekont istedim bekliyorum.
  • Ödemeyi hala yapmadılar. Bu aralar gittigidiyor üzerinden sakın ürün satmayın. Devamlı ödemenizi yaptık diyorlar ama dekont vs vermiyorlar.
  • OHAMARE kullanıcısına yanıt
    Bende 20-25 gün sonra uğraşarak paramı aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blindfire -- 26 Mart 2018; 10:10:56 >
  • Blindfire kullanıcısına yanıt
    Aynı durumu yaşıyorum. Sinirlendim gittigidiyor 1 senedir çok bozmuş. Yetkili servis iade kararı çıktı satıcı iadeyi yaptı ve 10-15 gündür GittiGidiyor oyalaliyor yalan söylüyor bekleyin yatacak diyor. MH ticket mesajlara da dönmüyorlar.
    MH de farklı farklı kişiler hepsi papağan gibi bekleyin ilgili birime iletiyoruz en kısa sürede diyorlar.
    Şikayetvar da ayni şekilde gittigidiyorun paralari alikoyduğu yalan söylediği iade etmeyip oyaladiği ile ilgili onlarca şikayet var. Hepsi aynı 3-4 ay 1 yıl iade yapmadığını yazmışlar.
    Resmen gittigidiyorun politikası olmuş bu durum rastgele olasılıkla hata sonucu değil şirketin stratejisi olmuş belli ki.
    Ne yapacaz bilmiyorum. Bankaya harcama itiraz dilekçesi olmaz sanırım 1,5 yıl önce alışveriş gerçekleşmiş servis iade raporu sonucu para iadesi alacaz sonuçta.
    Thh de çok uzun 10 ay sürüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ellekem -- 26 Mart 2018; 13:26:02 >
  • GG'de alacağınız yada iadeniz varsa allah yardımcınız olsun
  • senseman62 kullanıcısına yanıt
    Siz nasıl sorunlu bir iade süreci yaşamıştıniz?
  • ellekem kullanıcısına yanıt
    Tencere almıştım sürat kargo ile geldi kapağı kırıktı...yeni kapak istedim satıcıdan olmaz iade edin dediler.İade ettim satıcı ayın 3 ünde iadeyi yapmış ama GG den bir türlü alamadım iadeyi..35 gün sonra anca alabildim.

    Adam iadeyi yapmış GG'nin dünyadan haberi yok..iade gelmedi satıcıya ulaşıyoruz bilgi veriyoruz diyip duruyolar .Müşteri hizmetleri tam bi saçmalık sürekli papağan gibi aynı şeyleri söylüyorlar.Satıcının cep numarasını veriyorlar 2 tane ikiside yanlış çıkıyor.

    En son kargo kağıdından adamın cebini buldum da adamlara ulaştım bana iadeyi yaptıklarını söylediler.Sonra satıcı iade dekontu verdide adam şikayet vara yazdım dekontu yüzlerine çalıp.Ben dekonta ulaşamasaydım daha çok süründürürlerdi beni.30 gün önce iade yapılmış adamların nasıl bi sistemi varsa göremiyor.

    GG aracı firmadır...komisyonu alır geri çekilir..sonra sıkıntı mı oldu.Derdini kime anlatırsan anlat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senseman62 -- 26 Mart 2018; 13:46:2 >




  • senseman62 kullanıcısına yanıt
    Görmediklerin bilmediklerinden değil size öyle deyip uğraştırma oyalamak icin. Siz farketmişsiniz ondan sonra da tamam gördük iade yatmış bekleyin biraz size de yatacaktir falan diyeceklerdir. İlgili birimi bilgilendirme yapıyoruz diyeceklerdir
    Parayı sonuna kadar gasp etme ve işletme mantığıyla böyle yapıyorlar.3-4 ay 1 yıl tutabildikleri kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ellekem -- 26 Mart 2018; 18:26:32 >
  • Aynı problemi 2 hafta önce yaşadım,aldığım ürünü bir saat sonra iptal ettim ve paranız iade edildi mesajını aldım ancak üzerinden 5 gün geçmesine rağmen iade yansımadı,ardından gittigidiyor sayfasındna alddığım referans kodu ile 0850 252 32 29 u aradım,referans kodunu girince beklemeden temsilciye ulaştım,durumu anlattım bakıyorum hemen dedi ve bir sorun oluşmuş iade askıda kalmış dedi,tekrar işleme alıyorum dedi ve 10 dk sonra iade kartımdaydı. Görüştüğüm temsilcinin adı Yılmaz,belki bir faydası olur sorun yaşayanlara.
  • Hala ödeme yapmadı gittigidiyor.
  • OHAMARE kullanıcısına yanıt
    Dekont filan gondermediler mi hala, vergi borcunuz filan varsa bloke konmuştur belki
  • Konudaki tüm mağdurlar inş mesajımı görürsünüz. Benim arkadaşım aynı şekilde bir ürün aldı ürün gelmeden iade talep etti(çünkü kazıklandığını anladı). Satıcı ben ona para verdim ettim ekmeğimle oynuyosunuz tarzı bir zırlamaya girmiş özelden, sonuç olarak iade ettik diyor gg. Arkadaşım defalarca arıyor ediyor, sonunda ise paranın çoktan satıcıya verildiği sorunu satıcıyla çözmelisiniz içerikli salak saçma bir mesaj alıyor ?? Arkadaşım tüm ofislerini arayıp derdini anlatmasına rağmen çözemedi sorununu en son, BİMER Reise yazdı. Yanıt aldığı gün gittigidiyor bir yerleri tutuşa tutuşa özür dileriz hebele hübele satıcıya ceza verildi paranız iade edildi tarzı mailler telefonlar :)). Bunlara güç gösterisi lazım. Normal vatandaşı karınca yerine koyuyolar. Utanmazlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.