Gittigidiyor ile ilgili yaşadığım bir problemi aktarmak üzere konu açmış bulunmaktayım.Konu bireysel olduğu için buraya taşımayı düşünmemiştim ama sikayetvar'daki mesajları okuyunca yazma gereği duydum.
Sikayetvar platformunda GG ile ilgili şikayetlerin çoğu iade ile ilgili.Vakti olan arkadaşlarımız göz atarsa durumu kendileri de görecektir.
Gelelim benim durumuma:
20 Haziran'da bir ayakkabı aldım.Ayakkabının küçük gelmesi ve bir numara büyüğünün satışta olmaması sebebiyle "satıcı ile görüşerek" aldığım kargo bilgileriyle ayakkabıyı geri gönderdim.Satıcı "27 Haziran'da GG havuz hesabına iade gönderdim." diyor.GG ise "Bize gelen iade yok." diyor.Müşteri hizmetlerine yazıyorum,ciddiyetsiz bir şekilde "Satıcıdan dekont istedik,bekleyin." diyorlar.Bir aydır satıcıdan dekont temin edilemedi.Mağaza yalan söylüyorsa GG neden yaptırım uygulamıyor?Mağaza, satışlarına devam ediyor.GG yalan söylüyorsa da hakem heyetiyle çözeceğiz artık.
İade etme ihtimaliyle GG'den alışveriş yapmak isteyen arkadaşlarımızı, sürecin yorucu ve çözümsüz olduğu hususunda uyarmak isterim. İyi günler dilerim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme