Şimdi Ara

GMD Garanti Süreci ve Bire Bir Değişim [Yardım]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.GMD yi çok araştırarak aldım başıma böyle
    şeyler gelmez diye düşünüyordum fakat geldi.Telefondaki sorunlar:

    1)Dün telefonu ilk defa düşürdüm deri cüzdan kılıf olmasına rağmen tam mikrafonun üstüne düştü.
    Kasada görünürde bişey yok fakat mikrofon çalışmıyor, görüşme yapamıyorum.

    2)Telefonda 10 taneden fazla ölü pixel var.

    3)Telefon 4 gb modeli olduğundan şarj soketi sorunu var aldığım günden beri samsung şarj aleti kullanıyorum
    fakat biraz da olsa giriş yerinden oynuyor.

    Tüm bu sebeplerden dolayı bire bir değişim talep etsem sizce durum ne olur?

    Garanti benden belli bir ücret talep eder mi?

    Garantiye nasıl göndereceğim?Daha önce herhangi bir şeyi garantiye vermediğim için cahilim biraz.

    Yardım eden etmeyen herkese teşekkür ederim.Saygılarımla







  • Up
  • Ölü piksel varken niye direk geri vermedin ki? Şimdi düştüğünü anlayıp her şeyi ona bağlayacaklar
  • knightmert K kullanıcısına yanıt
    Bu ölü pixelleri görmek için bile çok uğraştım telefonu ilk aldığımda kafaya takmadım nasılsa görünmüyor diye
  • Düşürme ile ölü pikselleri ilişkilendiremezler. Şarj soketini belki... Her durumda mevcut problemleriyle garantiye verme yeni cihaz talep etme hakkınız var.
  • ben gmd yi 3 ay kullandım kasa olarak sağlam düşünce kırılması çok zor ama içindeki malzeme sağlam degil
    Hani derler ya içi beni yakar dışı seni
  • DeLiCe_DoLuCa D kullanıcısına yanıt
    Peki sizce bire bir değişim mi yaparlar? ücretsiz onarım mı yaparlar? para mı isterler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackbird1996

    Peki sizce bire bir değişim mi yaparlar? ücretsiz onarım mı yaparlar? para mı isterler?

    Ne yapmaları gerektiğini biliyorum ama ne yapacaklarını tahmin etmem imkansız. Telpa bu, selam verseniz borçlu çıkarırlar.. Siz gerekli kanıtları elinizde bulundurun.

    Teknik olarak 3 taneden fazla ölü pikseli geçtiği için (ki yeni kanunda 1'e düştü ama yeni kanunu hazmetmeleri zaman alır diye 3 diyelim) doğrudan değişim yapmaları gereklir. Bu durumda tüm cihaz değişir ancak bazı çakallar ekran değişimi yoluna gidebiliyorlar, garanti kapsamında markadan gelen yeni cihazı da piyasaya sürüyorlar.

    Şarj soketi probleminin de bilinen ve çok rastlanan, dolayısıyla "kronik" bir problem olduğunu, bu yüzden özellikle değişim istediğinizi belirtin (yasal olarak bu sorundan kaynaklı böyle bir hakkınız yok ama).. Sorunun kronikliğini muhtemelen kabul etmeyip sizden ücret isterlerse de bu forum (başlık değil, tüm forum) başta olmak üzere interentte bulabildiğiniz herşeyi gösterin ve kabul etmemeleri halinde doğrudan tüketici hakem heyetine gideceğinizi, cihazın fiyatı da yüksek olmadığı için onların sözlerinin geçerli olduğunu, zorla paranı geri alabileceğinizi söyleyin. Sonrasında da tüketiciyi yanıltarak haksız kazanç elde etmeye çalıştıkları için hakem heyeti kararını tazminat istemiyle mahkemeye taşıayacağınızı da ekleyin.. Cihaz parasından fazlasını verince akılları başlarına gelir belki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackbird1996

    Peki sizce bire bir değişim mi yaparlar? ücretsiz onarım mı yaparlar? para mı isterler?

    Ne yapmaları gerektiğini biliyorum ama ne yapacaklarını tahmin etmem imkansız. Telpa bu, selam verseniz borçlu çıkarırlar.. Siz gerekli kanıtları elinizde bulundurun.

    Teknik olarak 3 taneden fazla ölü pikseli geçtiği için (ki yeni kanunda 1'e düştü ama yeni kanunu hazmetmeleri zaman alır diye 3 diyelim) doğrudan değişim yapmaları gereklir. Bu durumda tüm cihaz değişir ancak bazı çakallar ekran değişimi yoluna gidebiliyorlar, garanti kapsamında markadan gelen yeni cihazı da piyasaya sürüyorlar.

    Şarj soketi probleminin de bilinen ve çok rastlanan, dolayısıyla "kronik" bir problem olduğunu, bu yüzden özellikle değişim istediğinizi belirtin (yasal olarak bu sorundan kaynaklı böyle bir hakkınız yok ama).. Sorunun kronikliğini muhtemelen kabul etmeyip sizden ücret isterlerse de bu forum (başlık değil, tüm forum) başta olmak üzere interentte bulabildiğiniz herşeyi gösterin ve kabul etmemeleri halinde doğrudan tüketici hakem heyetine gideceğinizi, cihazın fiyatı da yüksek olmadığı için onların sözlerinin geçerli olduğunu, zorla paranı geri alabileceğinizi söyleyin. Sonrasında da tüketiciyi yanıltarak haksız kazanç elde etmeye çalıştıkları için hakem heyeti kararını tazminat istemiyle mahkemeye taşıayacağınızı da ekleyin.. Cihaz parasından fazlasını verince akılları başlarına gelir belki.

    Alıntıları Göster
    kardeşim geçmiş olsun garanti sürecinde problem yaşamazsın umarım




  • infazci43 İ kullanıcısına yanıt
    Eyw kardeşim sağol
  • DeLiCe_DoLuCa D kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarınız için minnettarım teşekkür ederim çok büyük yararınız oldu.acaba sadece ölü pikselden değişim istersem düşürme olayını karıştırmasam daha mı iyi olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackbird1996

    Yazdıklarınız için minnettarım teşekkür ederim çok büyük yararınız oldu.acaba sadece ölü pikselden değişim istersem düşürme olayını karıştırmasam daha mı iyi olur?

    Düşürme olayını zaten unutun.. Onu söylediğiniz an Afrika'daki açlığın sebebi bile telefonu yere düşürmeniz olur birden bire..
  • DeLiCe_DoLuCa D kullanıcısına yanıt
    Peki tamam o zaman sadece ekranda 10 dan fazla ölü pixel var ve şarj soketi sıkıntılı diyeceğim.Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackbird1996

    Peki tamam o zaman sadece ekranda 10 dan fazla ölü pixel var ve şarj soketi sıkıntılı diyeceğim.Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
    Arkadaşlar benim öğrenmek istediğim bir şey var ben telefonu düşürdüm ekran kapağı ezildi sadece, telefonda ve ekranında yada herhangi biryerinde bişey yoktu garantiye gönderdim kapağı değiştirsinler diye ama servis aradı kapak ile ekran birlikte olduğu için ikisini birden değiştiriyoruz dediler 165 tl istediler bende mecbur tamam dedim fakat cihaz hala gelmedi bu cumaya kadar gelmezse 1 ay olmuş olucak benim hakem heyetine başvuma hakkım varmı yenisi ile değişim için..

    Bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renovatio90

    Arkadaşlar benim öğrenmek istediğim bir şey var ben telefonu düşürdüm ekran kapağı ezildi sadece, telefonda ve ekranında yada herhangi biryerinde bişey yoktu garantiye gönderdim kapağı değiştirsinler diye ama servis aradı kapak ile ekran birlikte olduğu için ikisini birden değiştiriyoruz dediler 165 tl istediler bende mecbur tamam dedim fakat cihaz hala gelmedi bu cumaya kadar gelmezse 1 ay olmuş olucak benim hakem heyetine başvuma hakkım varmı yenisi ile değişim için..

    Bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim..

    1 ay olduğundan yenisi ile değiştirmek zorundalar diye biliyorum bende
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mu5tafa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Renovatio90

    Arkadaşlar benim öğrenmek istediğim bir şey var ben telefonu düşürdüm ekran kapağı ezildi sadece, telefonda ve ekranında yada herhangi biryerinde bişey yoktu garantiye gönderdim kapağı değiştirsinler diye ama servis aradı kapak ile ekran birlikte olduğu için ikisini birden değiştiriyoruz dediler 165 tl istediler bende mecbur tamam dedim fakat cihaz hala gelmedi bu cumaya kadar gelmezse 1 ay olmuş olucak benim hakem heyetine başvuma hakkım varmı yenisi ile değişim için..

    Bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim..

    1 ay olduğundan yenisi ile değiştirmek zorundalar diye biliyorum bende

    Alıntıları Göster
    20 iş günü içinde gelmesi lazım ya hafta sonlarınıda katınca 1 ay içinde gelmesi gerekiyor ama sorun şu ben para ile yaptırıyorum ya burda bir tanıdığımız para ile yaptırdığın için hakem heyetine başvursanda kabul olmaz dedi varmı böyle birşey..

    Birde ben hakem heyetine nasıl başvurucam hiç bir bilgim yok ne yapmam gerek..




  • Renovatio90 kullanıcısına yanıt
    Hocam eskiden 30 iş günüydü o 20 mi oldu? Öyleyse hemen hesaplayın geçti mi geçmedi mi diye.
    Ona göre iletişime geçin. Bir de yanlış hatırlamıyorsam sanki teknik servisin eline geçtiği günden itibaren sayılıyor 20 veya 30 iş günü... Emin değilim ama bir bakmak lazım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acer_sahibi77

    Hocam eskiden 30 iş günüydü o 20 mi oldu? Öyleyse hemen hesaplayın geçti mi geçmedi mi diye.
    Ona göre iletişime geçin. Bir de yanlış hatırlamıyorsam sanki teknik servisin eline geçtiği günden itibaren sayılıyor 20 veya 30 iş günü... Emin değilim ama bir bakmak lazım...

    Evet 20 gün oldu kardeş..

    Telefonum geldi ama ilk aldığımdan daha farklı telefonun bazı simgeleri felan herhalde yeni güncellemeyi yapıpta gönderdiler mesela msj yazarken turuncuydu harfler felan şimdi mavi ve mesajı gönder simgesinin resmi daha değişik bir simge felan bende anlamadım normalde telefon ilk satılırken ki sürümü 4.2 değilmiydi bende şuan 4.2.1 yazıyor sürümde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renovatio90

    quote:

    Orijinalden alıntı: acer_sahibi77

    Hocam eskiden 30 iş günüydü o 20 mi oldu? Öyleyse hemen hesaplayın geçti mi geçmedi mi diye.
    Ona göre iletişime geçin. Bir de yanlış hatırlamıyorsam sanki teknik servisin eline geçtiği günden itibaren sayılıyor 20 veya 30 iş günü... Emin değilim ama bir bakmak lazım...

    Evet 20 gün oldu kardeş..

    Telefonum geldi ama ilk aldığımdan daha farklı telefonun bazı simgeleri felan herhalde yeni güncellemeyi yapıpta gönderdiler mesela msj yazarken turuncuydu harfler felan şimdi mavi ve mesajı gönder simgesinin resmi daha değişik bir simge felan bende anlamadım normalde telefon ilk satılırken ki sürümü 4.2 değilmiydi bende şuan 4.2.1 yazıyor sürümde..

    Ücret odediniz mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Renovatio90

    quote:

    Orijinalden alıntı: acer_sahibi77

    Hocam eskiden 30 iş günüydü o 20 mi oldu? Öyleyse hemen hesaplayın geçti mi geçmedi mi diye.
    Ona göre iletişime geçin. Bir de yanlış hatırlamıyorsam sanki teknik servisin eline geçtiği günden itibaren sayılıyor 20 veya 30 iş günü... Emin değilim ama bir bakmak lazım...

    Evet 20 gün oldu kardeş..

    Telefonum geldi ama ilk aldığımdan daha farklı telefonun bazı simgeleri felan herhalde yeni güncellemeyi yapıpta gönderdiler mesela msj yazarken turuncuydu harfler felan şimdi mavi ve mesajı gönder simgesinin resmi daha değişik bir simge felan bende anlamadım normalde telefon ilk satılırken ki sürümü 4.2 değilmiydi bende şuan 4.2.1 yazıyor sürümde..

    Ücret odediniz mi

    Evet ekran değişimi için 166,45 tl ödedim




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.