Şimdi Ara

Ω | GOD OF WAR | PS4 ANA KONU | GOTY 2018 | Ω (791. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16.390
Cevap
96
Favori
700.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
34 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 789790791792793
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • StativeDread kullanıcısına yanıt
    Hocam gerçekten çok teşekkürler son olarak sövmeyin ama birde videodaki 4.44 dk daki saldırıyı nerden bulacağım konusunda yardımcı olursanız çok mutlu olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fenerlove66 F kullanıcısına yanıt


    Tüm rünik atakların olduğu videonun sol üstünde isimleri yazıyor. O isimleri YouTube'da aratarak yerlerini kolayca bulabilirsiniz. Rica ederim bu arada, iyi oyunlar...
  • StativeDread kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunu bugün bitirdim. Öncelikle neslin en iyi oyunlarından biri ama GoW 3 kadar keyif vermedi bana. Özellikle Blades of Chaos’u alana kadar dövüşler oldukça tatsız tuzsuz, sıkıcı geçti.
    4 oyundan sonra oyunun türünü değiştirmek büyük cesaret, tps; açık dünya öğeleri açısından iyi olmakla birlikte dövüşlerdeki hıza ve enerjiye tam uyum sağlayamamış, bu açıdan diğer oyunlardaki akıcılık yok.
    Ama benim için en büyük handikap hikaye oldu.

    Koca bir oyun oynadık ama yıllarca sorulan, teoriler üretilen Kratos öldü mü, ölmediyse nasıl ölmedi kısmında en ufak açıklama olmaması büyük hayal kırıklığı oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Chaurli'nin sesi Develerden ve Yunus Balıklarının sesinden meydana gelmiş. :)


    The "voice" of the gentle giant Chaurli from #GodOfWar was made mostly from camels, ocras, and my own voice.



  • "And here I thought your kind were supposed to be so enlightened. So much better than us. So much smarter. And yet here you hide out in the woods, like a coward." - Baldur

    Ω | GOD OF WAR | PS4 ANA KONU | GOTY 2018 | Ω
  • GoW 2018, klasik GoW'un dışına çıkmış olsa da, PS4'ün en beğendiğim oyunlarından biriydi. İskandinav mitolojisini güzel bir hikaye ve open world elementleriyle birleştirmesi ve Kratos'un geri dönmesi zaten fazla söze gerek bırakmıyor. Tabii boss çeşitliliğinin azlığı, yan karakter sayısı, QTE olmaması gibi birkaç eksiği vardı, ama gayet kaliteli bir iş çıkarmışlardı.

    Oyuna geçen sene en yüksek (4.) zorlukta başlayıp o şekilde platinlemiştim. Oyunun en zor boss'u olan Sigrun'u en üst zorlukta geçmek için Ekşi Sözlük'te uzun bir rehber de yazmıştım. İhtiyaç duyanlar için paylaşayım.

    Uzun olduğu için spoiler'a alıyorum:




    *** Öncelikle, kullanmanız gereken runik saldırı ve tılsımlardan bahsedeyim:

    Runik saldırı olarak en hızlı dolan, en hızlı yapılan, en ağır hasarı veren, tek rakibe odaklı olanları seçin. Şunlar olabilir:

    * Artemis'in Gazabı
    * Hyperion Kancası (hızlı gerçekleşir ve ağır hasar verir)
    * Leviathan'ın İzi
    * Thiazi'nin Pençesi (tam güç için bekletmek gerekiyor ama ciddi hasar veriyor)

    Tılsım olarak:

    * Diyarlar Tılsımı (art arda 4 runik saldırı gerçekleştirmenize yarayan, zamanı yavaşlatma tılsımı. Geliştirdikçe yavaşlatma süresi artıyor. Tılsımı kritik anlar için de saklamaya çalışın. Özellikle sonlarda, boss'un HP'si azken kullanıp garantiye almak mantıklı)

    Zırh ve efsun olarak:

    * Dolum süresi özelliğiniz düşükse, bu fight için o özelliği geliştiren zırhları ve efsunları giymeniz faydalı olacaktır.


    Rehber:

    *** PS4 Pro kullanıyorsanız, cihazı performans moduna getirin. Bu fight'ta 30 FPS ile kısıtlanmak iyi olmayabilir.
    Öte yandan konsol, CPU yüzünden Sigrun'un arenasında 60 FPS'ye ulaşamıyor. Yapımcılar o arenayı, göl bölgesinden izole ederek CPU'nun yükünü azaltsa iyi olurmuş.

    *** Sigrun, daha önceki bütün Valkyrie'lerin saldırılarını ve büyülerini random olarak kullanan bir boss. Bazı saldırılarının kendi içinde bir sırası olsa da, genellikle random oluyor.
    4. zorluktaki zorluğunun esas nedeni ise, HP'sinin aşırı fazla olması ve bazı saldırılarının Kratos'u tekte alması.

    *** İlk dikkat edeceğiniz şey, hangi saldırıyı yapacağını önceden anlamak olmalı. Bu konuda birkaç şey söyleyecek olursak (söyleyeceklerim, o saldırıları kullanan önceki Valkyrie'ler için de geçerli):


    * Sizin yönünüze göre sağa kayarsa veya geriye giderse, bunun ardından üzerinize hücum etmesi durumunda bloklanamayan saldırıyı yapıyor. Sağa doğru kaçınarak kurtulabilirsiniz.

    * Sola kayarsa, üzerinize hücum etmesi durumunda bloklanabilen çift saldırıyı yapıyor. Tabii devamında, kırmızı ya da sarı vuruşlar gerçekleştirebiliyor; ancak bunlardan kaçınmak ya da savuşturmak kolay.

    * Lav saldırısının ardından, bloklanabilen ya da bloklanamayan saldırısıyla hücum edecektir. Hangisinin olacağı gene hücum yönüne göre anlaşılabilir.
    Bundan kaçınırken lavların üzerinden geçebilirsiniz. Uzun süre durmadıkça hasar vermiyor.

    * Havaya yükselip kör eden saldırıyı yapacağı zaman, geri ok tuşuna basıp hemen arkaya dönün. Bir etki ve hasar almazsınız.
    Zamanında dönemeyip de görüntü kararırsa, boss'un üzerine koşun. Bu sayede yapacağı hareketleri görebilirsiniz.

    * Havaya yükselip silahını savurarak özel saldırısını yapacağı zaman, L2 + R1 ile balta fırlatarak saldırısını kesin. Saldırısının savurma animasyonu uzun sürdüğünden, balta fırlatmak için zamanınız oluyor.
    Çok uzaktaysanız bu saldırıdan etkilenmezsiniz; ancak yakalanırsanız tekte ölüyorsunuz. Dolayısıyla her durumda baltayı atın.

    Bu saldırıyı, kör eden saldırıdan ayırt etmek başta zor gelebilir; ancak alışınca hiç sorun yaşamazsınız.

    * En çok dikkat etmeniz gereken, aniden havaya yükselip üzerinize çullandığı saldırılar. Bu saldırıların sayısı 1, 2 veya 3 olabiliyor. Bazılarından önce lav saldırısı da yapıyor, bu durumda o saldırıdan 2 kez kaçınmanız gerekiyor.

    Bu saldırılardan kaçınırken, kamerayı boss'a doğru tutun. Zira saldırısı bitince, bazen aniden bloklanamayan hücum saldırısını gerçekleştiriyor.

    Bu arada, kaçınma mesafenizi arttıran efsunlar, üzerinize çullanmasından kaçınırken fayda getirebilir.

    * Yerdeyken silahı savurarak yaptığı bloklanamayan özel saldırıdan yuvarlanarak uzaklaşmanız lazım. Üst maddede bahsettiğim efsun bunda da fayda getirir. Efsunu takınca bir kere yuvarlanmanız yetiyor.

    * Üzerinize uçarak geldiği saldırılar, en kolay kaçınılan saldırıları. Ya 1 kere ya 3 kere geliyor ve sonrasında kolaylıkla saldırabiliyorsunuz.

    * Kalkana büründüğü durumlarda, L1'e iki kere basarak veya runik saldırı kullanarak kalkanını bozabilirsiniz. Bu hareketi sık yaptığından, saldırmak için sık sık fırsatınız olacak.

    * Rage of Sparta özelliğinizi, Atreus'un kurt saldırısıyla birleştirerek kullanmanız mantıklı olabilir. Kurt saldırısı boss'u stun ettiği için, rage ile kolayca vurarak HP tazeleyebilirsiniz.
    Sigrun'un HP'si çok fazla olduğundan, Rage of Sparta HP'nizi tazeletmek dışında pek bir işe yaramıyor.

    * Saldırıları çeşitli ve random olsa da, son ana kadar aynı saldırıları yapıyor. Sonlarda farklı bir saldırı veya destek almıyor.

    * Saldırılarını tamamladıktan veya sarı saldırılarını savuşturduktan sonra, sizin saldırmanız için hep belli bir zaman veriyor. Ayrıca, boss'un sendeleme sınırı gibi bir durum var ki, bunları normal saldırılarla harcamayıp runik saldırılarla değerlendirmeniz doğru olur. Zira bir noktadan sonra, runik saldırıdan da kurtulup hücuma geçebiliyor.


    Tabii rehber yerine Youtube videolarından faydalanarak, kendinizin deneyip çözmesi daha mantıklı olabilir. Yine de, uğraşacak zamanınız yoksa rehberin faydası olacaktır. Sigrun, 4. zorlukta hazırlıksız girerseniz ciddi anlamda uğraştıran bir boss'tur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 12 Eylül 2019; 22:47:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Castle Bravo kullanıcısına yanıt
    Gowda boss sayısı eksikligi animasyon eksikliği qte eksikliği karakter eksikliği olmasının en büyük sebebi çalışan sayısının az kalmış olması. Çünkü adamlar normal de şey kafasında başlamışlar oyuna en fazla 15 saatlik oyun yaparız zaten yan görev falanda olmayacakmış oyun bitince bir bakmışlar 40 saatlik içerik var toplamda :D Tabi ona göre adam toplamadıklaır için çok sıkıntı olmuş bir çok şeye yetişememişler proje dallanıp budaklanmış boss yapan ekip başka işlere verilmiş yetişsin diye falan. Şuan santa monica sitesinde 45 tane farklı daldan iş ilanı var misal bayayağı bir ekibi büyütüyorlar son bir yıldır sürekli iş ilanlarını tazeliyorlar bir kaç ayda bir. Bu son çıkan gow hemen hemen 300 kişilik bir ekip ile yapılmış ama 40 50 saat civarı süren AAA oyunları 450 500 çalışanın altı kurtarmaz bu devirde hele gow gibi kalite odaklı bir yapımsa. Yani umarım sony sınırlamamıştır Santa monicayı işte şu kadar çalışanı geçmeyin masraf artmasın vb tarzında ekibi şöyle saylamından büyütürler yeni oyun için. Misal Uncharted serisinin firmasına baktğımızda her oyunları en fazla 15 saat sürdüğünden ve hep aynı motorun sadece biraz gelişmisini kullandıklarından
    300 kişilik ekiple çok rahat oyun yapabiliyorlardı. Son Tlou oyunu ise bizim en büyük oyunumuz demişlerdi ve hala çıkmadı uzadı bayağı bir gelişim süreci muhtemelen gow da ki olay gibi beklediklerinden devasa bir oyun çıktı ortaya dallanıp budaklanıp proje :D Tabi bunda firmanın yeni bir teknoloji kullanmasının payıda yüksek. Bu tarz işler sıkıntı ya oyun dünyasında film gibi değil 2 saat çektin geçtin hadi neysede devasa oyunlarda sürekli işler beklediğin gibi gitmiyor.




  • KishouArima kullanıcısına yanıt
    Ben çıktığı dönem bu oyunu baya eleştirmiştim. Oyunun köklerini bırakıp değişmesi beni rahatsız etmişti. Boss savaşları azdı. Olanlar epik değildi falan derken baya gömmüştüm ama oyun güzel bir oyundu tabi. Sadece serinin kendi içindeki diğer oyunları ile kıyaslayınca zayıf kalıyordu, ana üçlemeden bahsediyorum bu arada saçma sapan sonradan gelen oyunlardan değil.

    Kratos'un değişimi de hoşuma gitmemişti. Baba figürü olarak hiç düşünmedim ben Kratos'u, nitekim oyunda da öyleydi zaten. Baba olmak istemesine rağmen çuvalladığı oluyordu. Sevmediğim bir özellik olsa da oyunda başarılı işlenmiş.

    Ama o dönem bütün gömmelerime rağmen oyunu aslında çok beğendiğimi oyunu özleyince fark ettim. Şimdi de 2. oyun için sabırsızlıkla bekliyoruz. Umarım 2. oyun ilk yapımda eksik kaldığı noktaları kapatır.

    GoW serisinin öne çıkan özelliği epik savaşlarıydı ve maalesef son oyunda öyle epik bir savaş görememek üzücüydü. Yeni oyunda God of War ismine yakışır savaşlar görmek istiyorum.




  • Boss savaşı yerine valkür ler ön plana çıkmış. Aslında bossları da pek aratmıyor. Özellikle 9. Valkür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • snakefatih kullanıcısına yanıt
    Hocam zorluk olarak evet zorlardı ama özel bir yanları yoktu onların da. Son karşılaştığımız iyiydi, onun hakkını yemeyeyim. Baldur ve ejderha bossları da güzeldi ama God of War gibi bir oyun için bu çok az. Hele hele sadece skini değişmiş mini bosslarla sürekli karşılaşmak bir süre sonra sıktı beni.

    Ama oyun asıl kartlarını da oynamadı, onun da farkındayım. 2. oyundan ümidim daha fazla benim o yüzden. Ares, Zeus, Hydra, Cronos vs Bunlarla ne mükemmel savaşlara girdik. Yeni GoW'dan da beklentimiz o yönde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cheryl Mason

    Ben çıktığı dönem bu oyunu baya eleştirmiştim. Oyunun köklerini bırakıp değişmesi beni rahatsız etmişti. Boss savaşları azdı. Olanlar epik değildi falan derken baya gömmüştüm ama oyun güzel bir oyundu tabi. Sadece serinin kendi içindeki diğer oyunları ile kıyaslayınca zayıf kalıyordu, ana üçlemeden bahsediyorum bu arada saçma sapan sonradan gelen oyunlardan değil.

    Kratos'un değişimi de hoşuma gitmemişti. Baba figürü olarak hiç düşünmedim ben Kratos'u, nitekim oyunda da öyleydi zaten. Baba olmak istemesine rağmen çuvalladığı oluyordu. Sevmediğim bir özellik olsa da oyunda başarılı işlenmiş.

    Ama o dönem bütün gömmelerime rağmen oyunu aslında çok beğendiğimi oyunu özleyince fark ettim. Şimdi de 2. oyun için sabırsızlıkla bekliyoruz. Umarım 2. oyun ilk yapımda eksik kaldığı noktaları kapatır.

    GoW serisinin öne çıkan özelliği epik savaşlarıydı ve maalesef son oyunda öyle epik bir savaş görememek üzücüydü. Yeni oyunda God of War ismine yakışır savaşlar görmek istiyorum.
    Evet, GoW 2018'i ben de beğensem de, eksikleri yüzünden kişisel sıralamamda GoW 1 ve 2'nin gerisine koyuyorum. Sıralamam GoW 1 -> GoW 2 -> GoW 2018 -> GoW 3 -> GoW Ascension şeklinde.
    GoW 1 ve 2'nin yeri çok ayrıydı. Gelecekte de, open world bir oyunla yerlerinin doldurulması zor görünüyor.

    GoW 3'ün ise, epiklik ve boss savaşları olarak serinin en iyisi olduğunun farkındayım. Ancak senaryo, kurgu ve derinlik olarak seriyi bozan bir oyun olduğunu düşünüyorum. Bir de, Kratos'un Olympus Tanrılarını o kadar kolay yenmemesi gerekirdi. Kratos 1. ve 2. oyunda güçlenmiş ve farklı mertebelere ulaşmış olsa da, 3'teki durum abartılıydı. GoW 3'ü iki oyuna bölerek, daha detaylı bir kurguyla sunmaları gerekirdi.


    @KishouArima

    Durumu güzel özetlemişsiniz. Yapım sürecinde yaşanan sıkıntılar en çok ejderha boss'unda dikkat çekiyordu. Sahneleri QTE'ye göre tasarlanmasına rağmen QTE yoktu.

    Yine de keyifli ve kaliteli bir oyundu. Yapılacak her şeyi yapıp satmama rağmen, sırf Kratos'un kayıkta anlattığı hikayeleri dinlemek için tekrar oynayasım geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 14 Eylül 2019; 0:18:44 >




  • Castle Bravo kullanıcısına yanıt
    Sadece o da değil cehennem bölümünde başka bir Boss olacakmış son anda yetişmediğinden Troll yapmışlar acayip sırıtıyor :D Anında anlıyorsun burada başka boss varmış net diyorsun Benim sıralamam da Gow 1 biraz geride çünkü eskiklikleri çoktu ilk oyun olduğu için. Gow 2 favorim Cory barlog yapımı zaten gene gow 2018 gibi sıralama yaparsam 1 Gow 2 2 Gow 2018 3 Gow Gow 1 4 Gow 3 sanırım ya da 3 ve birinci gow yer değiştirebilir emin değilim. Ben Gow 3 en iyi bosslara sahip diyenlere katılmıyorum epik bosslar var doğru ama bir Bossu iyi yapan onun tasarımı bence tip olsun combat olsun ve bunu en iyi başaran oyun gow iki gow iki de bosslar bayağı ceşitliydi hepsi farklı olduğunu hissettiriyordu. Özellikle oyunun direkt başındaki heykel bossu bayağı özgündü bayağı epikti sırf gowu iki açılışı benim için gow 3 de ki her sahneden epik geliyor çünkü sunum çok başarılı heykel belki Posedion kadar güçlü değil ama sunum aşırı iyi olunca insan daha çok etkileniyor :D Bunları kattığımızda ben hala en iyi boss savaşları gow iki de var derim hep ikinci sırada gow 3 gelir bence. Son gowda valkür savaşları misal ne için konmuş bakmışlar ana senaryo Bossları yetişmiyor bari biraz telafi etmek için Valkür koyalım demişler akıllıca da davranmışlar çoğu kişi valkürlere dalıp unuttular ana senaryoda ki Boss eksiğini :D




  • Arkadaşlar oyunu bitirdim ama kafama takılan ve çözemediğim bir şey var. Özelliklerinizin olduğu tabloda level (yani 2-3-4 vb.) yazan yerin yanında bir ikon var. O ikonun ne olduğunu çözemedim. İnternette bazı görsellerde o kısım kırmızı, bazılarında sarı falan ama benimki denksiz duruyor. Tılsım falan mı diye düşündüm ama o da değil, internette aradığımda da çıkmadı. Biri beni aydınlatabilir mi o simge neyi gösteriyor ve ne işe yarıyor diye? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gow çok güzel oyun. 2. kez oynamadım henüz hem zaman hem başka oyunlardan fırsat olmadı ama kesinlikle bir tekrar arıyorum bu aralar.
  • God of War - Mekan Tasarımları - Işıklandırmalar - Teknik Anlamda olabilecek herşeyi Döküman ve görselle ayrıntılı bir şekilde anlatmışlar..

    https://twvideo01.ubm-us.net/o1/vault/gdc2019/presentations/Hobson_Josh_The_Indirect_Lighting.pdf
  • U.C.V kullanıcısına yanıt
    O brok tan aldığın tılsım.Tek kullanımlıktır her kullanımda bir daha alman gerekir.

    "öldüğün zaman yerde yatarken sana 5 saniye zaman verir ekrandada kare işareti çıkar eğer basarsan atreus gelir göğüste o tılsıma bıçak saplar ve seni canlandırır."

    Kısacası bir seferlik öldüğünde canlanma tılsımı o.

    Renkleride örnek olarak : kırmızı alırsan canlandığında öfken full canlanırsın öldüğün yerde anında, sarı olursa canın full canlanırsın vb...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 007ByLee -- 24 Eylül 2019; 15:4:51 >
  • 007ByLee 0 kullanıcısına yanıt
    Yanıt için teşekkürler
  • Iyi gunler arkadaslar gow 4 te harita acinca ve yukseltme yapma ekraninda fan sesi asiri artiyor. Oyunda bile bu kadar ses cikmiyor normalmi bu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • THU2019

    Awesome talk from the amazing Dela Longfish from @SonySantaMonica at #THU2019 @Trojan_Unicorn


    Ω | GOD OF WAR | PS4 ANA KONU | GOTY 2018 | Ω


    Ω | GOD OF WAR | PS4 ANA KONU | GOTY 2018 | Ω


    Ω | GOD OF WAR | PS4 ANA KONU | GOTY 2018 | Ω




  • 
Sayfa: önceki 789790791792793
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.