< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
GOD OF WAR: RAGNAROK | PS4/PS5 | TÜRKÇE DİL DESTEĞİ | 9 KASIM 2022 (469. sayfa)
-
-
hepsi svartalfheim da diye hatırlıyorum
-
Hallettim hocam aradığım tohum değil sincap yavrularıydı ztn yanlış sormuşum😅
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
:d kolay gelsin hocam
-
Oyunun tekrar oynanabilirliği inanılmaz zayıf. 10.000 TL verseler bile bu oyunu tekrar oynamam. 1 dakika savaşıp 10 dakika yürüyoruz. Sürekli diyalog, diyalog, diyalog...
Bu oyunu 2. defa bitirene '' Nobel Sabır '' ödülü verilmeli.
NOT: GOW 1-2-3 oyunlarını en az 10 defa bitirdim.
-
Sırf Atreus bölümlerini oynamamak için de bende oyunu bırakıyorum hep. Keşke o bölümler olmasaydı.
-
Oyun akamıyor bir türlü :)
Bir önceki oyunda keşfetmek için deli gibi dolanıyordum, notlar alıyordum falan ancak bu oyunu sanıyorum ki ana görevleri yapıp bırakacağım. Yine de zorluyorum kendimi her detaya hakim olmak için ama bakalım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
dostum bu oyunun yan içerikleri daha iyi bence es geçme ejderhalar ve cinnetkarlardan mahrum kalırsın sonra :D
-
Cok büyük bir hata yaparsınız, yan etkinlikler oyunun en iyi yanı diyebilirim.
-
Öyleyse vazgeçmeden tekrar deneyeceğim yan etkinlikleri.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yaşım 32... Şimdiki nesil pek bilmez. Bizim gibi yaşlı kurtlar iyi hatırlar. Bundan 15-20 yıl önce berbat grafiklerle oyunlar oynardık. Teknoloji resmen çağ atladı.
PS1 ve PS2 döneminde grafikler çok kötüydü. Şöyle bir grafiği rüyamızda bile göremezdik. Mevcut nesil çok şanslı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yurtsever1453 -- 20 Ekim 2024; 5:17:44 >
-
O zaman oynadığımız oyunların tadı da bi başkaydı ama be. Şimdiki nesil bizim o dönem aldığımız zevki alıyor mu acaba
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Oyunu bitirdiğim halde Kratos hala çok zayıf. Gelenden geçenden şaplak yiyip bayılıyor.
Teke tek kafes dövüşüne çıksak ben Kratos'u darmadağın ederim. Adam resmen mazlum gibi. Gelen geçen şaplak atıyor ve bayıltıyor.
Savaş Tanrısı daha güçlü olmalı.
-
İki oyunu da oynadım. Şunu söyleyebilirim, 2018 GOW daha derli toplu. Güç dengesi yerinde, eğer şov yapmayıp düzgün oynarsam ölmeden oyunu bitirebiliyorum. New Game de ha keza Kratos hayvani güçlü oluyor. Fakat aynı şey Ragnarok için geçerli değil. Sen ne kadar güçlensen de rakibin senden çok daha güçlü. Güç barından anlaşılıyor zaten rakip 5-6 vuruşta bizi çok rahat öldürebiliyor. Ekranda çok fazla hareket var ayırt etmekte güçlük çekiyorum çoğu zaman. Düşmanlar aynı anda hem sarı hem de mavi saldırı yapıyor, 1 kere mi L1 mi yapacaksın 2 kere L1 mi yetişemiyorum. Bazı düşmanlar aşırı saçma özellikle Phantom. Şu an 2018 oynuyorum gayet de rahat akıyor oyun. Gücünü artırıyorum, olması gerektiği gibi Kratos çok güçlü oluyor. Level 3 iken Level 6 Kadimi öldürdüm. Ragnarok'ta bu mümkün değil. Güç dengesi ciddi anlamda yerlerde. Kratos demeye bin şahit lazım.
-
''Savaş Tanrısı'' deyince insan başka bir şey bekliyor. Sanırım Sony oyunu zorlaştırıp eğlence katmaya çalışmış ama ayarı çok kaçırmış.
Rekabetçi bir oyun yapalım derken gelenden geçenden şamar yiyen bir Kratos oluşmuş. Adamın hiçbir korkutuculuğu kalmamış. Diyorum ya tam bir mazlum durumunda. Ben acıyorum bu adama. 3-4 vuruşta kevgire dönüyor. 2018 oyunu böyle değildi.
-
2018de cidden güç dengesi çok çok iyi. Gelişimi görebiliyorsun. Ragnarok'ta bu yok. Easy Mod bile kasıyor. Koskoca Savaş Tanrısı bu hale düşmemeliydi. Çok üzücü bir durum. Umarım yeni oyunda bu yanlışı düzeltirler.
-
Benim umudum kalmadı. Bir sonraki oyunda Kratos yaşlı, tonton bir dedeye dönecek. '' Lütfen savaşmayalım, birlikte kırlarda dolaşalım, çiçekleri sevelim.'' diyecektir.
Ben Odin'le yaptığımız savaşı çok daha epik beklerdim. Geniş bir alanda klasik bir savaştı ve tatmin olmadım.
Odinle savaşırken dağların yıkılmasını, denizlerin taşmasını beklerdim. Savaş bulutlarda yapılmalıydı. Sony bu konuda çok geriye gitti. Boss savaşları etkileyici değil.
15 yıl önce şunu yapmıştı SONY... Şimdi düz bir alanda Odin'le savaşıyoruz. Sanki 2024'te değil 2000 yılındayız.
ShirrakoyoutubeGod of War 3 Remastered Gameplay Walkthrough PS5 No Commentary 2160p 60fps HD let's play playthrough review guide Showcasing all cutscenes movie edition, all boss fights / boss fights, side missions, upgrades, outfits / costumes, all characters, best moments, final boss and true ending, secret ending. Subscribe for more! Shirrako Store: https://teespring.com/stores/shirrako-store Discord: https://discord.com/invite/shirrako Follow me on Facebook: https://www.facebook.com/ShirrakoGaming/ Follow me on Twitch: http://www.twitch.tv/shirrakogaming Follow me on Twitter: https://twitter.com/shirrakogaminghttps://www.youtube.com/watch?v=QeLn95iayAY&t=69s
-
Maalesef sadece Kratos değil aksiyon, çevre, boss dövüşleri, oynanış ve hayal gücü de hantallaştı yeni oyunlarla.
Benim için Ragnarok'taki en heyecanlı anlardan biri Atreus'un kurda dönüşüp koştuğu sahnedir. Ragnarok orada durağan ve tahmin edilebilir bir oyunun dışına çıkmıştı benim için. Atreus bölümleri sıkıcı olsa da dediğim sahne beni baya etkilemişti.
Yine ilk oyunda Atreus'un kaybolduğu ve sisler arasında koştuğumuz sahne de buna benzerdi ve baya heyecanlıydı.
Son Odin ve Thor dövüşleri ise Street Fighter ile Tekken arasında saçma dövüşlerdi. İlk Thor dövüşü ise mekan değiştirmeli, gökyüzünde uçmalı ve sürpriz dolu olduğu için harikaydı.
Ragnarok sekansında Thor nasıl Jormungand'a uçup kafasına vurduysa, biz de Jormungand'a daha yakın olmalı, hatta yılanın üzerinde olmalı, Jormungand bir anda yok olunca yüksekten denize çakılmalıydık. Atreus'un Asgard'a ışınlanıp denize düştüğü sahne de mükemmeldi, bir benzeri yılan için de yapılabilirdi.
Aceleye getirerek mahvettiler oyunun sonunu bence. Oyun yeni dinamikleri ve karakterleriyle de güzeldi ama sonlara doğru saçmaladığı için çoğu insan oyunun tamamını gömüyor.
Son Odin Thor savaşları, Fenrir savaşı filan bana basit geldi. Uzay gibi mekanda 2 valkürle olan savaş da daha iyi olabilirdi, tek esprisi Atreus'un ayıya dönüşmesiydi. Maske olayı aşırı sarıyordu, sahte bir heyecanla bizi kandırdılar resmen falan filan. Yazık oldu...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
O maske olayı gerçekten merak uyandırıcıydı. Neden her şeyi böyle aceleye getirdiler anlamak güç. 1 oyun daha yapıp Nors Mitolojisi bu şekilde tamamlamak çok mu zordu?
2018'deki oyunu da hesaba katarsak epik boss dövüşü sayısı da belki 2 veya 3'tür ki bu da FFXVI'nın boss dövüşlerinin yanında son derece yavan kalıyor bence.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X