Şimdi Ara

GOLD BİLGİSAYAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
7.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1,5 yıl önce Gold'dan Nokia E72 aldım, hem de her yerde olduğundan daha fazla para verdim; ama ne oldu aradan bir ay geçti ekran panelinin üzerindeki harflerin silik ya da eksik çıkması sebebiyle mahkemelik olduk. Şükür kazandım ama yıprandığım yanıma kaldı. Mahkeme sürecinde ise GOLD BİLGİSAYAR'ın NOKİA MARKA CEP TELEFONLARINI "KVK'SIZ SATTIĞINI öğrendim. Şaka gibi ama gerçek. Savunmasında da "Size ne biz istediğimiz servis çözümleyici (kendileri İEC Elektronik diye bir firma ile anlaşmışlar) ile anlaşırız" diyor. Güzel ama sorun çıkınca sattığı ürünün arkasında durmuyor. Nokia böyle üretmiş deyip işin içinden kurtulmaya çalışıyor. Nokia da telefon KVK'sız diye ilgilenmiyor. Olan size oluyor anlayacağınız. Benim bir daha GOLD un kapısından geçmeyeceğim kesin lütfen siz de birkaç kez düşünün alışveriş yapmadan önce :(( Bu arada mahkemeyi kazandım GOLD dan NOKİA E72 alan arkadaşlar size de emsal teşkil edebilir bu durum...Tüketici Hakları Mahkemesi Dava No.:2011/513







  • Gold bilgisayar görünce kendime hakim olamadım direk yazmaya başladım. Türkiye'de gold bilgisayar kadar berbat ve adi bir firma yok. Emin olun bakkalınızın muhasebesi onların muhasebesinden daha iyidir. Yanlış kestikleri bir faturayı 12 günde değiştirip gönderemediler. 12 günde en az 20 kere aradım. En az 120 dakika telefonda bekletildim (konuşma süreleri hariç ) Metro Elektronik'ten (Gold ile aynı firma) Meral Hanım, Santralden Hülya Hanım, muhasebeden ve teknik destekten Nurcan Hanım, İpek hanım ve daha ismini hatırlamadığım 2 3 bayan ile daha görüştüm. Asla ulaşılamayan muhasebecilerden Şaban bey ve Murat beyle de görüşemedik.

    12 gün önce faturayı bilgileri dahilinde adreslerine geri gönderdim düzeltilmek üzere. Kendi gönderi kodları ile ücretsiz yollamamı söylediler. 5 6 gün sonra kargo firmasından geldiler. Kargoyu kabul etmişler ama ödemeyi yapmamışlar. Ödemeyi bana yollamışlar. Lanet olsun dedim parasını ödedim. Bugün 12. gün ve biraz önce bana kargonun ellerinde olmadığını söylediler. :) Kargo firmasını aradım. Kargonun Gold bilgisayarda kime teslim edildiğini öğrendim. O kişiyle bizzat görüşerek kargoyu aldığını teyit ettim. Daha sonra kime verdiğini, oradan kime gittiğini ve en son kimde olduğunu birkaç telefon görüşmesi ile de tespit ettim. En son kargo ulaşmadı bize diyen bayanla görüştüm ve kargonun nerede olduğunu söyledim. Kendi şirketlerinin içindeki bir faturayı bile bulamıyorlar ben onlardan 700 km uzakta kimin masasında olduğunu kendim söylüyorum onlara. Böyle lakayıt böyle işini ciddiye almayan bir firma görmedim. Bugün cumartesi; Çarşamba günü bana muhasebeden Şaban bey'in faturayı değiştirip yollayacağını söylediler. Beni arayacağını da eklediler. Cuma günü aradım Şaban bey yokmuş birkaç haftadır :)

    Yazdıklarımda çok ayrıntıya giremedim, ayrıntısız hali böyle siz düşünün gerisini. Pazartesi günü faturayı değiştirip göndereceklermiş. Bakalım sonunda ipad'i firmalarının önünde parçalatacaklar mı bana.

    Siz siz olun GOLD BİLGİSAYAR'dan online veya şubesinden kesinlikle ürün almayın. Viprotect sigortayı da tavsiye etmem, daha önce Gold'dan aldığım iphone'uma yaptırmıştım. Buna da yaptırayım diyordum ama bu işleyişi gördükten sonra sigortalarının nasıl olduğunu düşünemiyorum. Faturamı göndersinler suya düşürdüğüm telefonumu ücretsiz tamir edip gönderen techpo sigorta'dan sigortasını yaptıracağım ipad'imin.


    Özet: GOLD BİLGİSAYAR tü kaka. Cıss o cıss.

    Bu yazıyı başka bir başlığa yazmıştım 2 gün önce. Her yere kopyalıyorum gold gördüğüm. Bu arada hala faturamı yollamadılar. YALANCILIKTA bir numaralar. Bugün çıkacakmış dediler ama inanmıyorum. Ve fatura tarihi de 16.04 olacak ki artık fatura elime geçse de bir işime yaramayacak çünkü sigorta yaptırma süresini kaçırdım. Bunu sizin yüzünüzden kaçırdım dediğim GOLD çalışanı NURCAN (hanım diyeceğim ama başka şeyler diyorum içimden) ben ne yapabilirim diyor. :) Bir şey yapacak olan adama bağla diyince de kıvırıyor bağlayamam diyor. En sonunda da telefonu kapatıyor. İstanbul'da yaşasaydım Dudullu'ya gidip birebir suratlarına söverdim. Bu kadar şerefsizlik olmaz. 15 günde 1 kere bile muhasebeden birisiyle görüşemedim. Ama her seferinde biz birşey yapamayız muhasebenin işi diyorlar. Aktarmıyorlar aksine oyalayıp telefonu kapatıyorlar. Bir daha yüzde 90 indirim yapsınlar yine de GOLD'dan ürün almam. Haklısınız diyorlar her aramamda. Haklıyım evet. Bildiğim birşeyi hatırlattığınız için teşekkür ederim Gold YALANSAYAR A.Ş.




  • Trabzon Gold bilgisayardan, bilgisayar almıştım Allahtan sorun yok demek ki arızalı olsa servise biie gönderemiycem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bonan61 -- 30 Nisan 2012; 15:19:53 >
  • http://www.gold.com.tr/U200051/Sony-DSC-W630-B-16-1Mp-5xOp-2-7-Lcd-Ekran-Siyah

    Sony W-630 Gold'da %25 indirim ile 317 TL, aynı ürün Teknosa'da 499 TL. Almaya karar verdim, ancak hiçbir mağazalarında yok. Yalnıza online alışveriş ile alabilirsiniz dediler. Gold'dan online alışveriş yapmadım hiç. Yapan var mı? Herhangi bir sıkıntı olur mu acaba kargoda veya garantide. Yanlış ürün yollayıp uğraştırırlar mı beni?
  • Sevgili hrvl bence sen yazılanları yeterince iyi okumamışsın :)) bence sen yol yakınken vaz geç Gold'dan alışveriş yapmaktan. Ben de tek dertli benim sanıyordum, beni de akşam vakti yorgun argın işten çıkıp gittiğim Bahçelievler Gold şubesinin teknik servisinde beklettiler saatlerce. Ekrandaki sorun düzelmeyince "telefonun özelliği böyle" dediler. Peki neden kullanma kılavuzunda bu özellik belirtilmemiş diye sorunca da "biz kullanma kılavuzunu içeren cd yi incelemedik bir de biz inceleyelim" dediler ama ne oldu koskoca Gold da cd yi açabilen bir eleman bulunamadı. Tüketici Haklarına başvurdum tüketici hakları lehimde karar vermiş olmasına rağmen Gold karara itiraz edip beni üst mahkemeye verdi. (Hıhh kaybettiler tabii) Telefonun KVK sız olduğunu ise ne satarken ne de teknik serviste Allah ın bir kulu bile SÖYLEMEDİ. Ben sorunla ilgilenilmeyince Nokia yı aramam neticesinde öğrendim bu durumu ama yılmak yok yola devam nedjo. Böylece kamu bilinci oluşturup insanların GOLD dan ALIŞVERİŞ YAPMAMASINI SAĞLAYABİLİRİZ, ONLARIN NEZDİNDE SADECE ÜRÜNÜ SATANA KADAR DEĞERLİ OLDUĞUNUZU SONRASINDA YÜZÜNÜZE BAKMA GEREĞİ BİLE DUYMADIKLARINI SAÇMA SAPAN BAHANELERLE DURUMU KIVIRMAYA ÇALIŞTIKLARINI HERKES ÖĞRENSİN. Ben de GOLD gördüğüm her yere daha önceden yazıp kaydettiğim metni kopyaladığım gibi yeni forumlar buldukça da konuyu paylaşacağım...
    Telefonun sorunu neydi diye merak edenler için:)) Nokia E72 de ekran panelinin üstündeki menü isimlerinin bazı harfleri (örneğin güvenlik modülü) eksik çıkıyor 10 sn bekleyince tamamlanıyordu. Bilirkişi incelemesinde telefonun niteliğe ve niceliğe aykırı durum içerdiği tesbit edildi. Mahkeme de davayı lehimde sonuçlandırdı. İlgilenenler için İstanbul Adliyesi Tüketici Hakları Mahkemesi dava no: 2011/513
    Eğer bu telefonu kullananlar varsa Nokia tel. no. :0212337 1717 siz de Nokia yı arayıp telefonunuzdaki sorunu bildirebilirsiniz, çünkü ben Nokia yı aradığımda telefonda böyle bir sorunun olduğunu kabul ettiklerini ama şimdiye kadar kendilerini arayan tek kişi olduğumu eğer daha fazla kişi ararsa bu sorunla ilgileneceklerini söylemişleri.




  • Türkan, teşekkür ederim..
    Bu forumda, sözlükte ve Şikayetvar.com'da yazılanları gördükten sonra vazgeçtim zaten.
    50-100 TL fazla veririm, kafam rahat olur en azından..
  • gold tan uzak durun.bana kullanılmış ürün yolladılar ve bozuktu çalışssa önemsemeyecektim.geri yolladım . güya yenisi yollayacaklardı . bir baktım benim geri gönderdiğim bozuk ürünü yine yollamışlar. yine geri yolladım para iadesi isteğimi yazdım.aryıp sormadılar. sonra kargocu geldi yine elinde kutu . ödemeli yollamışlar.11 tl. kabul etmedim elindeki benim geri yolladığımdı. zararın neresinden dönersen kardır dedim. ararlarsa ( aramazlar da) paranızda malınızda sizin olsun diyeceğim...abuk subuk sitelerden alışveriş yapıyorum yıllardır hiç sorun yaşamamıştım taki goldla karşılaşana kadar...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşlar Gold'dan Kartuş Almayı Düşünüyorum.sizce alayım mı?
  • ALMA.
  • Arkadaşlar golddan sipariş edilen bi ürün ne kadar sürede gelir aşağı yukarı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~hsyn~ -- 11 Şubat 2013; 14:50:17 >
  • Gold Bilgisayar mı AMAN TÖVBE...

    Geçenlerde dizüstü bilgisayarım için "KINGSTON 4 GB DDR3 1066 MHZ, 2 adet / 112.11 TL" ram siparişi verdim bu beceriksiz yerden... Ürün sayfasında kargo bedava ve aynı gün teslim yazıyordu (hep buna kanıyoruz ya zaten) neyse havale mi yaptım onayladılar, sipariş sayfasına baktığımda aynı gün "Siparişiniz Sevk Edilmiştir." yazıyordu ohh ne güzel dedim günlerden Perşembe..

    Cuma günü tekrar baktım "Kargo takip" bildirimi gözükmüyor. Destek talebinde bulundum gelen yanıt;

    "Değerli Müşterimiz,Siparişiniz kargoya teslim edilmiştir.
    Kargo firması kendi içerisinde fatura kesmediğinden dolayı kargo takip numaranız oluşmamıştır.Oluştuğunda sipariş takip sayfasında güncellenecek olup,güncelleme sabah saatlerinde yapılmaktadır.
    Saygılarımızla"

    Cumartesi günü yine baktım "Kargo takip" bildirimi gözükmüyor. Destek talebinde bulundum gelen yanıt;

    "Değerli Müşterimiz;Konu ilgili birime iletilmiştir.En kısa sürede kargo takip numaranız güncellenecektir.Yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz.
    Saygılarımızla."


    Bu işin böyle olmayacağını anladım ve şu talebi geçtim Pazar günü;

    "Ürün hangi kargo firmasına / şubesine teslim edildi bilgi verin direkt firma ile iletişime geçeceğim, böyle OLMAZ !"
    Cumartesi verilen yanıt kopyala / yapıştır yapıldı ve bana aynen gönderildi...


    Pazartesi (04.03.2013) günü benim şalterler attı adam oyalıyor belli aşağıdaki talebi attım tekrar;
    "Ürün hangi kargo firmasına / şubesine teslim edildi bilgi verin direkt firma ile iletişime geçeceğim, böyle OLMAZ !"

    Gelen yanıt;
    "Değerli Müşterimiz,Ürününüz yarın stoklara girecektir. Yarın kargoya teslimatı sağlanacaktır. Yaşanan gecikmeden dolayı özür dileriz.

    Saygılarımızla,
    Gold.com.tr"


    İPTAL talebinde bulundun bakalım geri ödemeyi alabilecez mi ?
    (Yazışmamın tüm dökümüde bence mevcut.)

    EEE Ben şimdi ne yapayım Allah'a mı havale edeyim... REZİLLİK resmen !
    İşte Gold.com.tr den alışveriş deneyimim kulağıma küpe oldu, size de bir tecrübe olsun diye yazdım...

    Saygılarımla.




  • Gold mu asla bendede ipad ekran catladigi icin yolladim benden 175 tl istediler yolladim ama hic bir sey yapmadan geri yollamislar.
    Gidin baska yerden alin goldu onermiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tenkolojik ürünleri deneyebileceğiniz ve iyi hizmet alabileceğiniz adres benim tavsiyem SATRUN.devamlı oradan alışveriş yaparım pahalı olsa bile.
  • Nokia Asha 303 alacaktım Gold'da KVK garantili yazıyordu bir arkadaşımın müdahlsiyle 10 lira fark verip daha güvenilir bir siteden satın aldım iyiki de öyle yapmışım.
  • Arkadaşlar lütfen bana yol gösterin lütfen :( Gold bilgisayardan tablet aldım daha 6.ay olmadı. Asus'n bu klavyeli modellerinden TF300TG diye geçiyor. Tabletin klavyesini kullanmamıştık, bir takalım diye takmaya kalktık fakat mandalını zorlamadan çıkardım ve tabletin şarj yerinin dış çerçevesi kırıldı fakat çok küçük bir parça. Ertesi gün kutusu ile Gold'a gidip sigortadan (vip diye bir sigorta yaptırmıştım) faydalanıp dış çerçevesi değişmesi için bıraktım. 1.hafta geçti ürünü almaya gittim ve resmen moralim bozuldu. Bana sanki 5 senelik bir tablet göndermişler. Her tarafı çizik hatta değişmesi gereken dış çerçeve bile derin çizikler içindeydi. Benim verdiğim ürünle alakası yoktu yani. Geri yolladık ama ben pek umutlu değilim. Sigorta belgesinde 1 defaya mahsus değişim oluyormuş fakat siteye baktım aynı üründen var fakat özellik olarak çok farklı. Ben o tableti evde misafirime vermeye utanırım :( bana yol gösterin lütfen.




  • Hayatta cok sansli degil ve basiniza bela almak istiyorsaniz gidin Gold'dan alisveris yapin!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu fırmadan herhangı bırsey almak hata ps3 ıcın kol aldım gelen kol arızalıyı bırakın kurcalanmıs cıktı gerı yolladım..musterı hızmetlerıne durum hakkında maıl atmama ragmen bır yetkılı telefon acmadı..kocaman dedıgımız sırketler dandık ufak dedıgımız bazı sıteler ıse gayet basarılı olabılıyor...
  • Ne pişkin firmaymış :) bozuk kolu once satıyor gerı yolladık..Tamir edip yollamışlar bizi bir kere kazıklarsın GOLD..senden bir daha mal almakmı Allah korusun
  • Gold bilgisayardan bir daha hiç bir şey almam aldığım ürün neden kargolanmadı diye sordum eksik para vermişiniz diyor oysaki 4 gün önceden parayı yatırıp mail attım sonra dönüş yapıyorlar gözden kaçmış bla bla ALLAH BELALARINI VERSİN diyorum başkada birşey demiyorum.
  • Benim anlamadığım bu kadar şikayet var mahkemelere baş vurulmuş peki Devlet ne yapmış bu firma hakkında bu devlet ne işe yarar vergiye gelince takır takır alıyor ancak gücü biz garibanlara yetiyor kes cezayı kapat kapısını baştaki sahtekarlarıda tıka hapse bak bakim başka bir firma çıkıp aynısını yapıyormu ama nerde o adaletli devlet.Malesef temel bozuk sistem çürümüş kokuyor olanda bize oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.