Şimdi Ara

!!!! Golf 6 Xenon YARDIM ACİL !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Golf 6 aracıma 35w xenon kit taktım. herşeyi düzgün uyguladım. xenon lar kontak açıkken sorunsuz çalışıyor fakat arabayı çalıştırınca seri seri yanıp sönmeye baslıyor 10 15 saniye sonrada komple sönüyor ama araç çalışmazken kontak açıp xenonları açınca sorunsuz. Bunun sebebi nedir ne yapabiliriz? teşekkürler.



  • emrecan_1991 E kullanıcısına yanıt
    35W Xenon Kit CanBus devreli olmak zorunda, CanBus'sız kit bu şekilde sorun çıkarır.
  • O araca mtec kit uygun.çin malı can bus özelliği olmayan kitler çok uğraştırır.
  • Evet bende öyle duydum, daha sonra aldığım xenonları iade ettim yerine daha kaliteli olduğunu söyledikleri baska bi kit aldım canbuslu. Markasını tam hatırlamıyorum suan aracım yanımda değil fakat philips üretimi olduğunu söylediler alırken. şimdi ise başka bi problem var, xenonlar bazen sorunsuz çalışıyor bazen ise aracı çalıstırınca ilk 2, 3 saniye araç kendini checkup yaptıktan sonra sol far tık diye sönüyor. ne yapıp etsem bidaha açılmıyor taki anahtarı çıkarıp tekrar takana kadar. Ballastları yer değiştirdim ama yine sol far aynı şeyi yapıyor. Arıza ışığı falan vermiyor ama sinir bozucu oluyor yani farları açınca bazen solun yanmaması gece olunca rezillik, bi sürü uğraştırıyor. Bi aracın herşeyi mi sorunlu olur neden bu problemlem oluyor varmı yine bilgisi olan? Acaba elektrik bağlantısında mı sıkıntı var, yoksa aracın beyninde mi bilmiyorum. vag com a bağlatsam bişeyler yapılabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecan_1991 -- 21 Mayıs 2015; 23:07:34 >
  • Araçta bir sorun yok, siz orjinal olmayan bir dönüşüm yapıyorsunuz. Sorun yaşamanız normal.
    oem bi-xenon far, orjinal valeo balastlar, oem far yükseklik beyni, oem far yükseklik ayar sensörleri ve far yıkamalı dönüşüm yapıp vagcomla kodlarsanız sorun yaşamassınız. Bunun maaliyeti 3000-4000tl civarıdır.
    Sizin yaptığınız dönüşümde sorununuzu sadece mtec kit çözer. Sorunu çözseniz bile karşıdan geleni çok rahatsız edeceğiniz ve kendi aydınlatmanızı düşüreceğiniz için orjinal halini hiç bozmamanız daha iyidir.
  • ES3NT kullanıcısına yanıt
    teşekkürler cevap için. Birde şunu sorayım, daha önceki yorumlarınızda da gördüm, silecek motorunu bozmasıyla alakalı falan, silecek motoruyla ne alakası var farların anlayamadım. Birde şunu sorayım, şu linkte ki montajı aynen uyguladım https://www.youtube.com/watch?v=beNlGogfz3E&index=9&list=WL videonun sonunda vagcom da DRL yi iptal ediyor adam. ben bitek bu işlemi yapmadım montaj yaparken. Acaba problemlerin sebebi bu olabilir mi? DRL ler fazla voltaj çektiği için falan far sönüyor olabilir mi acaba bi mantık yürütseniz?
  • xenon balastları yüksek manyetik alan oluştururlar. Ucuz yalıtımsız balastların yaydığı manyetik enerji silecek motorundaki entegreyi yakıyor. Ama bu golf5 de sık görülen bir durum.
    Drl ile alakası yok bence. Normal halojen ampuller 55w güç çekerken, sizin bahsettiğinizin aksine xenon 35w çeker. Muhtemelen aracınız farı yanmıyor olarak algılayıp söndürüyor. İyi bir elektrikçi o kite direnç falan bağlayıp işi çözebilir ama ne kadar sağlıklı olur bilemem.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ES3NT kullanıcısına yanıt
    Anladım, yani demek istediğiniz direnç Hid resistor, capacitor diye ebay da satılıyor onlarmıdır acaba. Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.