Şimdi Ara

Golf 7 1.2 tsi dsg beklentilerimi karşılamadı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
0
Favori
4.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    vosvosun arabaları eskiden daha kaliteliydi

    2005 den sonra ordan burdan yonta yonta bugünlere geldiler

    sorunlu ve ne zaman nerde yolda kalacağı belli olmayan sıradan arabalar bunlar



    Hocam kalite konusunda asinan direksiyon kapi kollari ve vites topuzlari var dedigin tarihten once

    Ben olaya sadece plastik kalitesi olarak bakmıyorum

    mekanik parçalar da önemli

    2005 den sonra sorunlar arttı.





    Mekanik konusunfa sana katiliyorum zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    0-100 8 sn civarı ve premium kalitede bir aracınız var sanırım şu an.

    Forumda herkesin 150-200 beygirlik araci var ve 175nm torka sahip bu aracin motorunu begenmiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir koçtaşa gittim neler olmuş.sonucunda golf un en düşük modeli.beklentinin karşılanmaması normal olabilir.turbo araçlar algıda yanılgı yapabilir.hele dsg de varsa.0-100 ü 16 sn de alan benim 208 bile 1700 den sonra torkunu alınca aslan kesiliyor.arabayı kullanmadığım için yorum yapamayacağım ama arkadaşa yetersiz gelmiş olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    bir koçtaşa gittim neler olmuş.sonucunda golf un en düşük modeli.beklentinin karşılanmaması normal olabilir.turbo araçlar algıda yanılgı yapabilir.hele dsg de varsa.0-100 ü 16 sn de alan benim 208 bile 1700 den sonra torkunu alınca aslan kesiliyor.arabayı kullanmadığım için yorum yapamayacağım ama arkadaşa yetersiz gelmiş olabilir

    Bir gun beraber deneriz abi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 207m kullanıcısına yanıt
    Burada, özel isimleri tenzih ederek ve genel olarak konuşuyorum ki; Yarı amatör (yarı profesyonel demiyorum lütfen dikkat edin) ve gerekli teknik donanım ve donatıdan yoksun kişilerin test yapması çok doğru neticeler vermiyor. Neden derseniz bu arkadaşlar otomotiv sektörünün neresindedir? kaç yaşındadırlar? aktif olarak direksiyona oturup kaç adet farklı araç sürmüşlerdir?kaç kez kendi kazandıkları para ile otomobil almışlardır? hangi farklı iklim ve ülkelerde araç kullanmışlardır? hayata ve kendilerine karşı ne derecede objektiftirler bilememekteyiz.
    Diyeceksiniz ki ; ''bazı yazılı basında ve ticari internet sitelerinde benzeri testleri yapanlar da insan bizim onlardan farkımız ne ki?'' Fark şu ki;onların isimleri cisimleri belli,özgeçmişleri incelemeye ve eleştirmeye açık yani buradaki arkadaşlara nazaran nispeten çok daha şeffaflar. Bir de bilinçli okuyucu iseniz ;belli bir okuma inceleme sürecinden sonra xxxxx dergi grubunun yyyyyy otomotiv grubu ile bir sponsorluk ilişkisi olduğunu anlar ve derginin yorumlarını bir de o süzgeçten geçirip filtre edebilirsiniz. Bu ,çok samimi bir arkadaşınızın abartma huyunu gayet iyi bilmeniz gibi birşeydir. Arkadaşınız ''abı dün filanca araçla 220 km hız yaptım'' diyince siz onun max 180 km sürat yapabilecek kapasitede olup abarttığını gayet iyi bilirsiniz.Burada test yapan arkadaşları o filtreden de geçirmemiz mümkün değildir.
    Öyleyse ne yapalım ? Burada hiç mi test yapıp yayınlamayalım ? Hayır kesinlikle hayır devam edelim test yapmaya ve yayınlamaya. Ancak bu testleri yazarken ve okurken; başta da yazdığım gibi yapılan testler gerekli donanım ve donatıdan yoksun olarak yapıldığı için ne kendimizi (test yapan arkadaşları kastederek) ne de bu testleri okuyarak gereğinden fazla ağır eleştriler yapanları lüzumundan fazla ciddiye almayalım.
    Unutmayalım ki ; teknik ve bilimsel anlamda ölçülemeyen ve bağımsız kuruluşlarca test edilip onaylanamayan tüm veriler ,tamamen subjektiftirler. BENCE diye başlayan cümlelerle ifade edilmelidirler.




  • Golfde 180le giderken dahi yalıtım o kadar iyiki içeri ses falan gelmiyor o süratte.

    Diz mesafeside iyidir golfde , ama sanırım boyun 1.95 o zaman seni e sınıfı long model bir arac keser anca

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Begenmediysen alma buraya ne yaziyosun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @serwerbb
    Halbuki banada aracı sürerken leondan sesi gelmişti. Demekki vw arka ses yalıtımından çalmış. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 102 bglik motoru 15 sene sattılar sonra da şimdi turbolu 105 beygir koydular bunlarda cılkını cıkardı. 1.4 TSI motoru 1.2 fiyatına satmalıydılar 1.2yi hiç koymamalıydılar. Avrupa zaten can çekişiyor. Vw=seat=audi oldu. Seat almak skoda almak en mantıklısı bence ama tabi almışken biraz teknoloji olsun 1.4 Tsi dusunulmeli bu araclarda da
  • Konu Golf olunca fiyatlarına ve opsiyonlarına baktım. Yanılmıyorsam 70 BİN TL verip Golf alıyorsunuz ve manuel klimalı yani otomatik değil.

    Fakat şu 2 BİN 400 TL olan radyo opsiyonu. Bu kadar paraya radyo. Neredeyse kuş serisi fiyatı. Merak ettim.



    Elektrikli Açılır Panaromik Cam Tavan

    2.700 TL



    14 Yönlü ergoActive Koltuk

    980 TL



    LED Stop Lambaları ve Arka Plaka Aydınlatması

    810 TL



    17" Dijon Aluminyum Alaşım Jantlar (Comfortline Donanım)

    480 TL



    18" Durban Aluminyum Alaşım Jantlar

    1.590 TL



    Bi-Xenon Farlar ve LED Gündüz Farları

    2.800 TL



    Sürüş Konfor Paketi (Hız Sabitleyici + Ön-Arka Park Mesafe Sensörü)

    1.270 TL



    Radyo "Composition Media"

    2.400 TL



    Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma Sistemi "Keyless Access"

    910 TL



    Elektrikli Katlanabilir Yan Aynalar

    730 TL




  • Şimdi bu güya golf testi olmuş. Tamamen hikaye. Mesele golfün eleştirisi değil. Ortada bir eleştiri varsa her zaman için eleştirinin eleştirisi de söz konusu olur. Ben de bu eleştirinin tek bir satırına dahi katılmıyorum.

    Yok yalıtımı kötü, diz mesafesi az, performansı zayıf, yol tutuşu ve direksiyonu başarısız deniliyorsa o zaman golfü e sınıfı araçlarla falan kıyaslıyorsunuz herhalde.

    Net söylüyorum eğer golf bu disiplinlerde kötü ise o zaman c sınıfında bir tane iyi araba yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Burada, özel isimleri tenzih ederek ve genel olarak konuşuyorum ki; Yarı amatör (yarı profesyonel demiyorum lütfen dikkat edin) ve gerekli teknik donanım ve donatıdan yoksun kişilerin test yapması çok doğru neticeler vermiyor. Neden derseniz bu arkadaşlar otomotiv sektörünün neresindedir? kaç yaşındadırlar? aktif olarak direksiyona oturup kaç adet farklı araç sürmüşlerdir?kaç kez kendi kazandıkları para ile otomobil almışlardır? hangi farklı iklim ve ülkelerde araç kullanmışlardır? hayata ve kendilerine karşı ne derecede objektiftirler bilememekteyiz.
    Diyeceksiniz ki ; ''bazı yazılı basında ve ticari internet sitelerinde benzeri testleri yapanlar da insan bizim onlardan farkımız ne ki?'' Fark şu ki;onların isimleri cisimleri belli,özgeçmişleri incelemeye ve eleştirmeye açık yani buradaki arkadaşlara nazaran nispeten çok daha şeffaflar. Bir de bilinçli okuyucu iseniz ;belli bir okuma inceleme sürecinden sonra xxxxx dergi grubunun yyyyyy otomotiv grubu ile bir sponsorluk ilişkisi olduğunu anlar ve derginin yorumlarını bir de o süzgeçten geçirip filtre edebilirsiniz. Bu ,çok samimi bir arkadaşınızın abartma huyunu gayet iyi bilmeniz gibi birşeydir. Arkadaşınız ''abı dün filanca araçla 220 km hız yaptım'' diyince siz onun max 180 km sürat yapabilecek kapasitede olup abarttığını gayet iyi bilirsiniz.Burada test yapan arkadaşları o filtreden de geçirmemiz mümkün değildir.
    Öyleyse ne yapalım ? Burada hiç mi test yapıp yayınlamayalım ? Hayır kesinlikle hayır devam edelim test yapmaya ve yayınlamaya. Ancak bu testleri yazarken ve okurken; başta da yazdığım gibi yapılan testler gerekli donanım ve donatıdan yoksun olarak yapıldığı için ne kendimizi (test yapan arkadaşları kastederek) ne de bu testleri okuyarak gereğinden fazla ağır eleştriler yapanları lüzumundan fazla ciddiye almayalım.
    Unutmayalım ki ; teknik ve bilimsel anlamda ölçülemeyen ve bağımsız kuruluşlarca test edilip onaylanamayan tüm veriler ,tamamen subjektiftirler. BENCE diye başlayan cümlelerle ifade edilmelidirler.

    uzun süredir forumda okuduğum en güzel mesajlardan biri. bu mesaj için teşekkür ederim.

    siz yazınca aklıma geldi 20 yıllık araç geçmişimde kendi paramla aldığım ilk aracım renault 9 spring di. öncesinde babamın anadol marka aracı ile öğrendim araba sürmeyi yani bu işte cidden eskiyim. sonrasında 20-25 farklı araç aldım. 8 farklı markadan aldığım 12 sıfır aracım oldu ama her bir aracın kendisine göre iyi ve kötü yanları hep oldu. muhteşem dediğim araçlarda bile sorunlarla karşılaştım. misal ilkbaharda çok yoğun araştırmalar ve geceler boyu forum ziyaretleri, test sürüşleri sonunda toyota auris aldım. 3 gün sonra sattım aracı forumdan birisine.. geçen nisanda golf 7 almak istemiştim ve yoğun ısrarlarım sonucunda satıcı test etmeme izin vermişti. vw deki satış temsilcisi aracı alamayacağımı düşünüyordu çünkü kendisine göre araç muhteşemdi, hiç eleştiri kaldırmıyordu. mesela ben test ederken araç iki kez belirsiz bir şekilde stop etmişti.. neyse ankara vw bayisi eskihisardaki müşteri temsilcisinin aşırı şımarık halleri, aracın beni tatmin etmeyen bazı yönleri ve fiyatının çok pahalı olması sebebi ile hyundai i30 ve auris arasında seçim yapmış ve toyota almıştım. o dönemde forumlarda önerilen her aracı test ettim diyebilirim. ne octaviası kaldı ne lancia deltası yani 15-16 farklı araç test ettim ve forumlarda yazdım ama hiçbir aracı kötülemedim.

    Bir öneri olarak test ettiğim her aracın test sürüşü bittikten sonra ajandama o arabanın artı ve eksilerini yazdım hep ve forumlarda da bu yazdıklarımı referans olarak kullandım. bence doğru bilgi diye birşeyi bizim gibi bireysel kullanıcılardan almak biraz zor çünkü herkesin sahip olduğu ve test ettiği araçlar birbirinden farklı bu sebeple en iyisi herkesin alacağı aracı kendisinin test etmesi.. zaten çok pahalı yakıt kullanan ve vergilerle bir servet halini alan araçların Türk insanının hayatındaki yerini bilen kişi tutup yıkıcı eleştiriler yapmaz araçlar hakkında.
    iyi akşamlar dilerim




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    O beklentiye de burdaki VW fanları yüzünden girmiştir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    Konu Golf olunca fiyatlarına ve opsiyonlarına baktım. Yanılmıyorsam 70 BİN TL verip Golf alıyorsunuz ve manuel klimalı yani otomatik değil.

    Fakat şu 2 BİN 400 TL olan radyo opsiyonu. Bu kadar paraya radyo. Neredeyse kuş serisi fiyatı. Merak ettim.



    Elektrikli Açılır Panaromik Cam Tavan

    2.700 TL



    14 Yönlü ergoActive Koltuk

    980 TL



    LED Stop Lambaları ve Arka Plaka Aydınlatması

    810 TL



    17" Dijon Aluminyum Alaşım Jantlar (Comfortline Donanım)

    480 TL



    18" Durban Aluminyum Alaşım Jantlar

    1.590 TL



    Bi-Xenon Farlar ve LED Gündüz Farları

    2.800 TL



    Sürüş Konfor Paketi (Hız Sabitleyici + Ön-Arka Park Mesafe Sensörü)

    1.270 TL



    Radyo "Composition Media"

    2.400 TL



    Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma Sistemi "Keyless Access"

    910 TL



    Elektrikli Katlanabilir Yan Aynalar

    730 TL


    Yahu herkes 70000 verip almıyor.
    Klima dijital.
    C segmentinde bu kadar opsiyon eklettirip kişiselleştirebileceğiniz başka bir araç yok.
    Ne astra,ne focus,ne negane,hiçbiri...
    Şundan da adım kadar eminim ki bu kadar seçenek veya opsiyonu hangi C segmenti araca eklersem ekliyeyim fiyatı da 3 aşağı 5 yukarı aynı olur.Daha fazla oynamaz.

    2400'lük radyo bence de biraz pahalı olmakla beraber getirdiği ek fonksiyonlar hoş.
    Daha yüksek çözünürlüklü ve parmağınızın yaklaşmasını aldılayan bir ekran.
    Çift SD kart,USb media-in bağlantısı,dışarıdan input'a izin veriyor ayrıca.
    Yani geri görüş kamerası vs için...

    @umutsirvan abi son yorumun hiç hoş değil bence.VW logom olduğu için değil abartıldığı kadar kötü olduğunu düşünmediğim için eleştiriyorum bu konuyu.

    Konu Golf oldumu "oooo 80000 TL,hmmm" tadında mesajlar olursa sürekli bırakında haklı olarak kızalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    Konu Golf olunca fiyatlarına ve opsiyonlarına baktım. Yanılmıyorsam 70 BİN TL verip Golf alıyorsunuz ve manuel klimalı yani otomatik değil.


    Yanılıyorsunuz, 70 BİN TL verip Golf almıyoruz, ve çift taraflı otomatik klimalı yani manuel değil.

    1.2 TSI Comfortline Manuel modelini birkaç ay önce 47.500 TL'ye aldım. Ve klima otomatik.

    Siz her Golf 70 bine alınıyor, her Golf manuel klimalı mı alınıyor sanıyorsunuz?

    Doğrudur. COMF. donanımlı olandarda klima otomatik. Bu bilgi için teşekkür.

    "Siz her Golf 70 bine alınıyor, her Golf manuel klimalı mı alınıyor sanıyorsunuz?" cümlenizi ise size aynen iade ediyorum.




  • 1.2 araba alıyorsan tek tabanca dolaşacaksın, öyle 4-5 kişi doldurup bagajla vs. gezilecek araba değil.
    Genel manada golf 7 bir önceki nesline göre daha 'yontulmuş' bir araç, eksikleri olabilir.
  • V.K. kullanıcısına yanıt
    Comf. donanımda klima otomotik. Bu bilgi için teşekkür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    ""47.500 TL""ye ""0 km 2013 model Golf 1.2 TSI Comfortline"", ""metalik siyah renk seçeneği ve trafik sigortası içinde"" olacak şekilde satın aldım.

    Ve klima çift taraflı otomatik.

    Yukarıda yazdım, daha önce kırk kere de yazdım. Aslında benim ya da senin yazmana da gerek yok. VW sitesine girip "okuduğunu anlamak" yeterli. Ama o kapasite çoğu kişide yok. Öyle görünüyor.

    Siteye girip en alttaki fiyat bakıp "aauuu 70 bin 80 bin liraa" diyen tipler tuhaf ve komik.

    Neyse...

    O kısma hiç girmiyorum.Hadi araç test eden arkadaşın beklentilerini karşılamamışta olabilir.
    Belki çok büyük ve yüksek beklentileri vardı.
    Ama beklentilerini karşılamadı diye itin gö.üne sokmasına gerek yok.
    En nihayetince C sınıfı bir araç.C sınıfında başarılı olduğunu düşündüğüm araçlardan biri.

    Geriye dönük olarak baktığımda gerek eski aracım gerekse şu anki aracım için olabildiğince objektif yorumlar yaptığımı düşünürüm.
    Eğer konu sahibinin amacı eleştirmekse,benimde araçta eleştirdiğim ve eleştirebileceğim noktalar mevcut.
    Ancak burdaki kasıtın farklı olduğunu düşünüyorum.




  • Kardes kastım sen degilsin. @V.K.


    Tek bir cümleden çıkarımlarin olağanüstü. Fanboy vs demedim o senin hüsnü kuruntun. Ayrıca 0-100 10,7 sn olan golf 7 tdı ancak 11,6 sn de çıkıyor. 10,2 sandığın deger muhtemelen 11 sn. Ayrıca sizler hızlanma degince 0-100 den baska bir sey bilmez misiniz ? Günlük kullanımınız drag üzerine falan mı ? Her kırmızı isik yeşil olunca dip gaz mı yapıyorsunuz ?

    4 kişi ( 350 kg ) klima acik performansı iyi degildi aracın. Birebir aynı güzergahta telin tdı dsg daha iyi hızlaniyordu. 0-100 degil olay. Belli bir hızda giderken hızlanmadan bahsediyorum.

    Arka kapı içlerinden gicirtilar geliyor, yol sesi alıyor ve amortisorler gurultulu çalışıyor. Tıpkı tüm c sınıfı araclar gibi. Olay bu kadar basit aslında.

    Ha inanmayan varsa gider beraber test ederiz deneriz. Son derece severim bu tarz buluşmaları.
    @marlboro insanı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Comf. donanımda klima otomotik. Bu bilgi için teşekkür.

    Hocam jetta comfortline da manuel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.