Şimdi Ara

Golf 7 1.2 tsi dsg beklentilerimi karşılamadı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
160
Cevap
0
Favori
4.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @umutsirvan ( Kendisi gerçekte abim olur) ile birlikte test sürüşü yaptık. Satınlalmak istediğim ve fanatiği olduğum bir araçtı. Ama önce yolcu olarak arka koltukta sonrasında şöför olarak kullandım. Ama tamamen bir hayal kırıklığı oldu benim için.
    Önce arka koltukta yolculuğumdan bahsedeyim, diz mesafesi dar olan aracın kapı fitilleri ıslık çalıyor resmen inanamadım golf te miyim ben diye. Kapı içlerindeki plastik malzeme gıcır gucur devamlı ötme halinde. Anlayacağınız yol sesi süspansiyonların sesi hepsi birden koro halinde içerde. Test aracı çok mu yıpranmış acaba diye düşündüm sordum 3.500 de imiş. Şaşkınlıkla direksiyon başına geçtim.
    Belki sürüşüyle bu şikayetleri gölgede bırakır diye düşündüm hatta umut ettim ama nafile direksiyon tepkileri çok zayıf ve 1.2 performansı berbat gerçekten dsg 'nin hızı insanı aldatıyor ama göstergeye bakınca gerçekler acı geliyor. Kilometre göstergesinin onar onar artışı zaten aracın acizliğini bize anlatıyormuş ama biz anlamamışız meğer.
    Genel kanaatim böyle abime teşekkür ediyorum fanatiği olduğum satınlalmak için hayaller kurduğum aracın test sürüşü'nde bana katıldığı için.
    Keyifli forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • İyi de ne bekliyordun ku arabadan 4 teker bir direksiyon. Arizalarini bi kenara koyarsak 1.2 tsi dsg den beklenti ne olabilir ki? Ayagini yerden kesecek hos bir araba iste.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0-100 8 sn civarı ve premium kalitede bir aracınız var sanırım şu an.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fordmustanggt2005 -- 27 Ekim 2013; 19:06:48 >
  • Kapi fitili sesi çogu vw nin ortak sorunu ancak, 1.2 motor ekonomi amacli oldugu unutuamali, performans istiyorsaniz 1.4 tsi act 140 ps bakmak lazim, her ihtiyaca uygun seçenek var. Golf 7 de maliyeti ve agirligi dusurmek amacli bazi detaylarin eksikligi kotu oldu ancak yine de sinifinda begenilen ve tercih edilen bir arac. Arka kapi ustu plastigin sert olmasi mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serwerbb

    @umutsirvan ( Kendisi gerçekte abim olur) ile birlikte test sürüşü yaptık. Satınlalmak istediğim ve fanatiği olduğum bir araçtı. Ama önce yolcu olarak arka koltukta sonrasında şöför olarak kullandım. Ama tamamen bir hayal kırıklığı oldu benim için.
    Önce arka koltukta yolculuğumdan bahsedeyim, diz mesafesi dar olan aracın kapı fitilleri ıslık çalıyor resmen inanamadım golf te miyim ben diye. Kapı içlerindeki plastik malzeme gıcır gucur devamlı ötme halinde. Anlayacağınız yol sesi süspansiyonların sesi hepsi birden koro halinde içerde. Test aracı çok mu yıpranmış acaba diye düşündüm sordum 3.500 de imiş. Şaşkınlıkla direksiyon başına geçtim.
    Belki sürüşüyle bu şikayetleri gölgede bırakır diye düşündüm hatta umut ettim ama nafile direksiyon tepkileri çok zayıf ve 1.2 performansı berbat gerçekten dsg 'nin hızı insanı aldatıyor ama göstergeye bakınca gerçekler acı geliyor. Kilometre göstergesinin onar onar artışı zaten aracın acizliğini bize anlatıyormuş ama biz anlamamışız meğer.
    Genel kanaatim böyle abime teşekkür ediyorum fanatiği olduğum satınlalmak için hayaller kurduğum aracın test sürüşü'nde bana katıldığı için.
    Keyifli forumlar...

    ne diyorsun!

    kral çıplak mı gerçekten?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serwerbb

    @umutsirvan ( Kendisi gerçekte abim olur) ile birlikte test sürüşü yaptık. Satınlalmak istediğim ve fanatiği olduğum bir araçtı. Ama önce yolcu olarak arka koltukta sonrasında şöför olarak kullandım. Ama tamamen bir hayal kırıklığı oldu benim için.
    Önce arka koltukta yolculuğumdan bahsedeyim, diz mesafesi dar olan aracın kapı fitilleri ıslık çalıyor resmen inanamadım golf te miyim ben diye. Kapı içlerindeki plastik malzeme gıcır gucur devamlı ötme halinde. Anlayacağınız yol sesi süspansiyonların sesi hepsi birden koro halinde içerde. Test aracı çok mu yıpranmış acaba diye düşündüm sordum 3.500 de imiş. Şaşkınlıkla direksiyon başına geçtim.
    Belki sürüşüyle bu şikayetleri gölgede bırakır diye düşündüm hatta umut ettim ama nafile direksiyon tepkileri çok zayıf ve 1.2 performansı berbat gerçekten dsg 'nin hızı insanı aldatıyor ama göstergeye bakınca gerçekler acı geliyor. Kilometre göstergesinin onar onar artışı zaten aracın acizliğini bize anlatıyormuş ama biz anlamamışız meğer.
    Genel kanaatim böyle abime teşekkür ediyorum fanatiği olduğum satınlalmak için hayaller kurduğum aracın test sürüşü'nde bana katıldığı için.
    Keyifli forumlar...

    Tamamıyla tahrik amaçlı oluşturulmuş hikaye...

    Konu yanlış yere açılmış.

    Edebiyat başlığı altında açılmalıdır.




  • Ben de sasirdim gercekten.Farkli bir arac kullaniyorum sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Golfun yalitim konusunda basarisiz olduguna inanasim gelmiyor gercekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taslama baslamis hemen bu forumda hangi arac olursa olsun elestirmiceksin kardesim

    Birde vag araci oldumu sempatizqnlar bombalamaya baslar hemen


    Konuya gelince fitil olayi benim aracimda da var vag ta kronik olabilir.Suna eminim Sirvanin yaptigi test kadar seninde bir cok arac tecruben vardir anlatamazsin anlamazlar....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw yi ben de pek sevmem ancak golfteki diz mesafesi nasıl yetersiz şaka mısın ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: monoto

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serwerbb

    @umutsirvan ( Kendisi gerçekte abim olur) ile birlikte test sürüşü yaptık. Satınlalmak istediğim ve fanatiği olduğum bir araçtı. Ama önce yolcu olarak arka koltukta sonrasında şöför olarak kullandım. Ama tamamen bir hayal kırıklığı oldu benim için.
    Önce arka koltukta yolculuğumdan bahsedeyim, diz mesafesi dar olan aracın kapı fitilleri ıslık çalıyor resmen inanamadım golf te miyim ben diye. Kapı içlerindeki plastik malzeme gıcır gucur devamlı ötme halinde. Anlayacağınız yol sesi süspansiyonların sesi hepsi birden koro halinde içerde. Test aracı çok mu yıpranmış acaba diye düşündüm sordum 3.500 de imiş. Şaşkınlıkla direksiyon başına geçtim.
    Belki sürüşüyle bu şikayetleri gölgede bırakır diye düşündüm hatta umut ettim ama nafile direksiyon tepkileri çok zayıf ve 1.2 performansı berbat gerçekten dsg 'nin hızı insanı aldatıyor ama göstergeye bakınca gerçekler acı geliyor. Kilometre göstergesinin onar onar artışı zaten aracın acizliğini bize anlatıyormuş ama biz anlamamışız meğer.
    Genel kanaatim böyle abime teşekkür ediyorum fanatiği olduğum satınlalmak için hayaller kurduğum aracın test sürüşü'nde bana katıldığı için.
    Keyifli forumlar...

    Tamamıyla tahrik amaçlı oluşturulmuş hikaye...

    Konu yanlış yere açılmış.

    Edebiyat başlığı altında açılmalıdır.


    +1




  • Serwerbb S kullanıcısına yanıt
    Kardeşim hos geldin. Abi tavsiyesi bu tempo ile gidersen cok ceza alırsın haberin olsun.

    Gerceklerin acı oldugunu biliyoruz. Arka koltuk kısmı gercekten cok gurultulu idi. 4 kişi olunca performans düşüşü olmus gercekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf böyleyse bundan sonra kimseye Golf tavsiye edilmez. Üstelik VWnin en kaliteli modeli.

    Siz başka bir araç denediniz ve bize şaka yapıyorsunuz.
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Henüz buranın huyunu bilmiyor. Hazretlerini eleştirmek zordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kişisel beklentiler farklılık gösterebilir.
  • Orantılı olarak artmayan gösterge panellerinden nefret ediyorum.

    Psikolojik olarak hızlı gittiğinizi hissetmeniz için önce 10'ar arttırıyorlar.
  • Diz mesafesi yetersiz ise c sınıfı sizin için bitmiştir, daha büyük d yada e segmente bakın. 1.2 tsı yetersiz ise 1.6 ya kadar (1.6 dahil) tüm turbo ve atmosferikler size yetmez; 2.0 ve üzerine bakın. Ya konu feyk ya golf diye başka bir şey denediniz veya spor araç kullanıcısı olarak yanlış mecralarda geziyorsunuz, 200 bin lira altında size araç yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Henüz buranın huyunu bilmiyor. Hazretlerini eleştirmek zordur.

    Birazdan top gear sunuculari benide bombalamaya baslar

    Zaten test ten kafasini kaldiramayan arkafaslar var

    Adam gitmis test etmis hayal kurdugu araci bulamamis.Olamaz mi yani.

    Auris le golfu uzunca pespese kullandim iki aracta da hosuma gitmeyen seyler vardi yanimdaydin hocam sende biliyosun.Simdi Aurisi yerden yere vurup golfe bisey demeyeyimmi hele o arka stoplari yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: In absentia

    Diz mesafesi yetersiz ise c sınıfı sizin için bitmiştir, daha büyük d yada e segmente bakın. 1.2 tsı yetersiz ise 1.6 ya kadar (1.6 dahil) tüm turbo ve atmosferikler size yetmez; 2.0 ve üzerine bakın. Ya konu feyk ya golf diye başka bir şey denediniz veya spor araç kullanıcısı olarak yanlış mecralarda geziyorsunuz, 200 bin lira altında size araç yok.

    1.2 TSI 1.6 silindire kadar tüm atmosferik ve turbolardan daha mı performanslı yani?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    kişisel beklentiler farklılık gösterebilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.