Şimdi Ara

Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
2
Favori
13.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güzel paylaşım olmuş



    Benim test ettiğim modelde orta konsoldaki piano black kaplama genel görüşün aksine bana kötü gelmişti; gereğinden fazla alanı kaplıyor ve bana göre aracın genel hatlarıyla çok uyumlu değildi, çok belli ettiği kir - parmak izleri de cabasıydı.

    Sizdeki gri tonlar bana göre aracın sınıfına ve sürücüsüne verdiği sağlamlık hissine daha uygun bir seçim.
  • aracınız hayırlı olsun, güzel bir yazı olmuş, araçta aux var mı, bi resimde gördüm sanki ama tam emin olamadım
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    3. fotoğrafta ekranın alt orta kısmı aux girişi. ekranın solunda dikey olanda sd kart girişi.
  • splendidhdmi kullanıcısına yanıt
    bende kesin orasıdır diye düşünüyordum, emin olmak istedim
  • Güzel bir inceleme olmuş,

    Fiyatlar öyle arttı ki 56 bin tl trendline araca f/p aracı der olduk.

    Hayırlı ugurlu olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı Olsun. Güzel bir tercih olmuş.

    Dsg ise Muazzam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    3. fotoğrafta ekranın alt orta kısmı aux girişi. ekranın solunda dikey olanda sd kart girişi.

    Güzel bir paylaşım olmuş, emKazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
  • Hocam bende de Golf 7 1.4 TSI manuel araç var. Öncelikle aracınız hayırlı olsun. Size bir soru sormak istiyorum. Direksiyonda radyoyu kontrol edeceğiniz tuşlar yokken ekrana doğru eğilerek işlem yapmak zor olmuyor mu? Comfortline direksiyon takılabiliyor mu? @splendidhdmi

    @splendidhdmi
  • Aynı aracın manuel viteslisini kullanıyorum. Benim de yaşadığım şehir Mersin. Güzergahım çok kısa ev ile iş arası 3 km. Dolayısıyla daha motor ısınmadan ben varacağım yere ulaşmış oluyorum. Sadece giderken bir, dönüşte de iki kırmızı ışıkta duruyorum. Buna göre aracım 6-6,5 arasında yakıyor. Ayrıca Mersin, deniz seviyesinde ve kışları da ılıman olduğu için tüketim düşük kalıyor. Benim araçta Michelin lastik var. Yol sesinini pek duymuyorum. Yalıtım gerçekten iyi. Tek sıkıntım dashboard un sol ön tarafından tıkırtı sesi geliyor. Bu ses biraz canımı sıkıyor. Yaklaşık bir ay sonra yıllık bakıma gireceğim için bu sesi pek önemsemiyorum ama yine de canımı sıkıyor. Ben serviste geri park sensörü taktırmıştım. Araç boşline doğru ama güvenlik anlamında en üst donanımla aynı. Dolayısıyla bütçesi fazla olmayan kullanıcılar için tam bir f/p aracı oluyor. Ben neden midline aldım, çünkü aldığım tarihte maalesef henüz comfotline 1.2 ler henüz Türkiye'ye gelmemişti. Mart ayının ortası gibi geldi 1.2 manuel comfortlar. Ben özellikle manuel vites 1.2 almak istediğim için tek seçenek midline plustı. Ben de aldım. Elbette comfortline daki farklar güzel ama güzergâhım kısa ve uzun yola yılda bir veya iki kez çıktığım için çok da sorun etmiyorum.




  • Güle güle kullanın, iyi seçim olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    @splendidhdmi Hayırlı olsun.

    Öncelikle Cruise Control ile başlayayım.VAG Grubu'ndakilerden daha basit bir CC sistemi görmedim şimdiye kadar.(Audi kullanıyordu bildiğim kadarıyla) Kendine çek ve yukarı aşağı ittir bu kadar.

    Şanzıman konusunda da şunu yazabilirim.Hem maksimum torkun düşük devirde verilmesi hem de aracın 1. vitesinin (DSG'den bahsediyorum) çok kısa olmasından dolayı,araç 1. vitese kalkış hariç gerek duymuyor.

    TSI motorlar çok hoşuma gidiyor,LPG'siz de hem ekonomik hem de ekolojik motorlardan...EVS'de (Emisyon Vergilendirme Sistemi-Bundan sonra böyle kısa yazmayı düşünüyorum) olan bir vergi sistemini kullanıyor olsaydık,gerçekten vergisi de fiyatı da düşük olacaktı ama vergi+Doğuş Oto olmak üzere 2 darbe yiyince araç ederinden biraz fazlasına geliyor.

    Onun dışında şanzımanıyla,motoruyla,konforu ve CC sistemiyle tam da benim istediğim tip araçlardan.(Uzun yolda 100-110 km/h saat arasında CC ile seyahat edilecek araçlardan,turbo benzinli olması sebebiyle de devir düşük,gürültü düşük)

    Araç tekrar hayırlı olsun,

    Hayırlı akşamlar,
    Emre.

    hocam cc konusunda c4 ün de hakkını vermek lazım tuşları direksiyonun üstünde pause tuşuna bastığınızda devre dışı kalıyor tekrar aynı tuşa bastığınızda aynı hıza getiriyor aracı uzun yolda nerdeyse tek tuşla araç kullanıyorum büyük rahatlık..




  • 1.2 tsi dsg bende kullaniyorum
    2500km ortalama tuketim 6.7litre gosteriyor ekranda
    Yakiti normal bence ne az nede fazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkayacan

    Mantikli bir opsiyon almissiniz. Acikcasi piano black kaplamayi bende pek sevmiyorum, suan kullandigim aracimda var ve cok fazla toz kir belli ediyor ayrica uzu zaman sonra orjinalligini koruyacagini da sanmiyorum.

    Araciniz tasarruf anlami ile cok iyi bir arac. Ozel olmazsa toplam ne kadara aldiniz yazabilir misiniz buradan veya pm ile..

    Kazasiz guzel gunlerde kullanin, hayirli olsun.

    Edit: ben mesaji yazarken fiyata cevap vermissiniz :)

    bir üstte yazdım. 1.2 Mid+ Hız Sabitleme + Ön Arka Park Sensörü 56.000 TL


    Hayırlı Olsun, İyi Günlerde keyifle aracınızı kullanmanızı dilerim.

    Size bir sorum olacak, bayilerden aldığımız teklif formlarında ve opsiyon listelerinde MidlinePlus donanım paketine Sürüş Konfor Paketi opsiyonu ekletilemiyor, Hız Sabitleyici ve Park Sensörleri ayrı opsiyonlar olarak ekletilebilir gözüküyor. Sizin aracinizda bu opsiyonları ayrı ayrı mı eklediniz acaba yoksa paket olarak eklenebildiyse sipariş anında sistem sorun cikarmadi mı? Israrla Sürüş Konfor Paketi MidlinePlus' a ekletilemez iddiasına sahip çünkü satış danışmanları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkayacan

    Mantikli bir opsiyon almissiniz. Acikcasi piano black kaplamayi bende pek sevmiyorum, suan kullandigim aracimda var ve cok fazla toz kir belli ediyor ayrica uzu zaman sonra orjinalligini koruyacagini da sanmiyorum.

    Araciniz tasarruf anlami ile cok iyi bir arac. Ozel olmazsa toplam ne kadara aldiniz yazabilir misiniz buradan veya pm ile..

    Kazasiz guzel gunlerde kullanin, hayirli olsun.

    Edit: ben mesaji yazarken fiyata cevap vermissiniz :)

    bir üstte yazdım. 1.2 Mid+ Hız Sabitleme + Ön Arka Park Sensörü 56.000 TL


    Hayırlı Olsun, İyi Günlerde keyifle aracınızı kullanmanızı dilerim.

    Size bir sorum olacak, bayilerden aldığımız teklif formlarında ve opsiyon listelerinde MidlinePlus donanım paketine Sürüş Konfor Paketi opsiyonu ekletilemiyor, Hız Sabitleyici ve Park Sensörleri ayrı opsiyonlar olarak ekletilebilir gözüküyor. Sizin aracinizda bu opsiyonları ayrı ayrı mı eklediniz acaba yoksa paket olarak eklenebildiyse sipariş anında sistem sorun cikarmadi mı? Israrla Sürüş Konfor Paketi MidlinePlus' a ekletilemez iddiasına sahip çünkü satış danışmanları.

    Hocam doğru söylenmiş, Midline plus a Hız Sabitleme ve Park Sensörleri ayrı ayrı ekleniyor. Fakat bazı bayiler bana hız sabitlenme eklenmez diye de diretti. Confortline ekletirseniz direksiyondaki tuşlardan kontrol edersiniz midline da koldan.
    Ekleme ile geri viteste aynaların aşağı inmesi fonksiyonuda beraberinde gelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hemide kamanlı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    @splendidhdmi Hayırlı olsun.

    Öncelikle Cruise Control ile başlayayım.VAG Grubu'ndakilerden daha basit bir CC sistemi görmedim şimdiye kadar.(Audi kullanıyordu bildiğim kadarıyla) Kendine çek ve yukarı aşağı ittir bu kadar.

    Şanzıman konusunda da şunu yazabilirim.Hem maksimum torkun düşük devirde verilmesi hem de aracın 1. vitesinin (DSG'den bahsediyorum) çok kısa olmasından dolayı,araç 1. vitese kalkış hariç gerek duymuyor.

    TSI motorlar çok hoşuma gidiyor,LPG'siz de hem ekonomik hem de ekolojik motorlardan...EVS'de (Emisyon Vergilendirme Sistemi-Bundan sonra böyle kısa yazmayı düşünüyorum) olan bir vergi sistemini kullanıyor olsaydık,gerçekten vergisi de fiyatı da düşük olacaktı ama vergi+Doğuş Oto olmak üzere 2 darbe yiyince araç ederinden biraz fazlasına geliyor.

    Onun dışında şanzımanıyla,motoruyla,konforu ve CC sistemiyle tam da benim istediğim tip araçlardan.(Uzun yolda 100-110 km/h saat arasında CC ile seyahat edilecek araçlardan,turbo benzinli olması sebebiyle de devir düşük,gürültü düşük)

    Araç tekrar hayırlı olsun,

    Hayırlı akşamlar,
    Emre.

    hocam cc konusunda c4 ün de hakkını vermek lazım tuşları direksiyonun üstünde pause tuşuna bastığınızda devre dışı kalıyor tekrar aynı tuşa bastığınızda aynı hıza getiriyor aracı uzun yolda nerdeyse tek tuşla araç kullanıyorum büyük rahatlık..

    Hafıza olayı çok güzel. Para olsa da adabtif hız sabitleme olsa tadından yenmez. öndeki araca göre durma işini bile Hız sabitleme yapabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Güzel bir inceleme olmuş,

    Fiyatlar öyle arttı ki 56 bin tl trendline araca f/p aracı der olduk.

    Hayırlı ugurlu olsun.

    otombil sektöründe durum vahim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hemide kamanlı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    @splendidhdmi Hayırlı olsun.

    Öncelikle Cruise Control ile başlayayım.VAG Grubu'ndakilerden daha basit bir CC sistemi görmedim şimdiye kadar.(Audi kullanıyordu bildiğim kadarıyla) Kendine çek ve yukarı aşağı ittir bu kadar.

    Şanzıman konusunda da şunu yazabilirim.Hem maksimum torkun düşük devirde verilmesi hem de aracın 1. vitesinin (DSG'den bahsediyorum) çok kısa olmasından dolayı,araç 1. vitese kalkış hariç gerek duymuyor.

    TSI motorlar çok hoşuma gidiyor,LPG'siz de hem ekonomik hem de ekolojik motorlardan...EVS'de (Emisyon Vergilendirme Sistemi-Bundan sonra böyle kısa yazmayı düşünüyorum) olan bir vergi sistemini kullanıyor olsaydık,gerçekten vergisi de fiyatı da düşük olacaktı ama vergi+Doğuş Oto olmak üzere 2 darbe yiyince araç ederinden biraz fazlasına geliyor.

    Onun dışında şanzımanıyla,motoruyla,konforu ve CC sistemiyle tam da benim istediğim tip araçlardan.(Uzun yolda 100-110 km/h saat arasında CC ile seyahat edilecek araçlardan,turbo benzinli olması sebebiyle de devir düşük,gürültü düşük)

    Araç tekrar hayırlı olsun,

    Hayırlı akşamlar,
    Emre.

    hocam cc konusunda c4 ün de hakkını vermek lazım tuşları direksiyonun üstünde pause tuşuna bastığınızda devre dışı kalıyor tekrar aynı tuşa bastığınızda aynı hıza getiriyor aracı uzun yolda nerdeyse tek tuşla araç kullanıyorum büyük rahatlık..

    Hiç Citroen'e binmedim (çevremde alan yok) fakat siz söyledikten sonra araştırdım,gerçekten o da kolaymış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkayacan

    Mantikli bir opsiyon almissiniz. Acikcasi piano black kaplamayi bende pek sevmiyorum, suan kullandigim aracimda var ve cok fazla toz kir belli ediyor ayrica uzu zaman sonra orjinalligini koruyacagini da sanmiyorum.

    Araciniz tasarruf anlami ile cok iyi bir arac. Ozel olmazsa toplam ne kadara aldiniz yazabilir misiniz buradan veya pm ile..

    Kazasiz guzel gunlerde kullanin, hayirli olsun.

    Edit: ben mesaji yazarken fiyata cevap vermissiniz :)

    bir üstte yazdım. 1.2 Mid+ Hız Sabitleme + Ön Arka Park Sensörü 56.000 TL


    Hayırlı Olsun, İyi Günlerde keyifle aracınızı kullanmanızı dilerim.

    Size bir sorum olacak, bayilerden aldığımız teklif formlarında ve opsiyon listelerinde MidlinePlus donanım paketine Sürüş Konfor Paketi opsiyonu ekletilemiyor, Hız Sabitleyici ve Park Sensörleri ayrı opsiyonlar olarak ekletilebilir gözüküyor. Sizin aracinizda bu opsiyonları ayrı ayrı mı eklediniz acaba yoksa paket olarak eklenebildiyse sipariş anında sistem sorun cikarmadi mı? Israrla Sürüş Konfor Paketi MidlinePlus' a ekletilemez iddiasına sahip çünkü satış danışmanları.

    Hocam doğru söylenmiş, Midline plus a Hız Sabitleme ve Park Sensörleri ayrı ayrı ekleniyor. Fakat bazı bayiler bana hız sabitlenme eklenmez diye de diretti. Confortline ekletirseniz direksiyondaki tuşlardan kontrol edersiniz midline da koldan.
    Ekleme ile geri viteste aynaların aşağı inmesi fonksiyonuda beraberinde gelir.

    Çok Teşekkürler bu durumda Park Asist özelliği Ön Park Sensörleri ile birlikte gelmiş oluyor. Dolayısıyla geri vitese aldığımızda Sağ Dikiz Aynası inmesi özelliği Park Asist'e dahil

    Hocam ; Modellere özel forumlar, Golf başlığı altindaki ;

    VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    başlıklı konumuza sizi de bekleriz değerli katılımlarınızla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar ben de aldım, kapora verdim aracı bekliyorum. İçten içe ve uzun araştırmalardan sonra doğru bir seçim yaptığımı hissediyorum.
  • ortalama sabitlendi 6.6 ya




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi splendidhdmi -- 9 Aralık 2013; 21:17:00 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.