Şimdi Ara

Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
2
Favori
13.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen Golf 1.2 TSİ
    105 HP 1400 d/d 175 Nm Tork.
    Araçta öncelikle ses yalıtımından bahsedeyim. Dışarıdaki seslere karşı aracın yalıtımı çok iyi. En gürültülü şehir içinde bile araçta sessiz sakin oturabilirsiniz.
    Kapı fitillerinin olduğu yerden kesinlikle ses sızmıyor. Motor sesi aynı şekilde iyi yalıtılmış. Start Stop devreye girmesi sırasında marş sesi geliyor bu husus halledilseymiş nerdeyse motorun çalışması dahi içeri gelmeyecek.
    Golf ten inip rakiplerine binince bariz şekilde yalıtım farkını anlıyorsunuz.

    Yol Sesi konusunda ise ortalamalarda kalıyor. Ne çok iyi ne çok kötü. Continental Ecocontac bozuk asfaltta sesi içeri alıyor ancak genel anlamda araçta bir sessizlik hâkim.
    Motor sesi 3000 devire kadar pek duymazsınız. 3000 devir 7. Viteste araç 140 km hızla gidiyor. 130 Km hızdan sonra rüzgâr sesi gelmeye başlıyor.
    Süspansiyon yol tutuş olarak çok iyi ayarlanmış. Darbe sönümlemeleri iyi sayılır ancak bir miktar ses alıyor. Arka kısımda torsiyon kullanılmış.
    Bozuk yollarda kullanmadığım için konfor yönünden net olarak eleştiremiyorum.

    Detaylara girersek torpido gözü ve kapı içi cepler kumaş döşenmiş kaliteyi belli ediyor. Koltukların altında çekmece var zeminleri yumuşak malzeme ile kaplanmış ses yapmasın diye.
    Direksiyon sol tarafında küçük bir göz var cüzdan vs. koymak için. Vites önündeki göz çok derin ve kullanışlı. Arka koltuklarda kol dayama standart.

    Benim araçta Hız sabitleme ve Ön Arka park sensörleri mevcut. Ekranda kalan mesafeyi görebiliyorsunuz.
    Şehir içi trafiğinde müzik yayınını kesmeden ekranda küçük bir görsellikle devreye giriyor yani sürekli park sensörü kapatmanıza veya açmanıza gerek yok.
    Örnepin Astra cosmoda ki ön park sensörü açıksa ışıklarda felan kapatmanız gerek çünkü önünüzde araç varsa sürekli ötüyor.
    Golfte ise ışıklarda küçük görselle hallediyor işi.
    Aracı geri vitese taktığınızda sağ ayna aşağı iniyor bana en çok yarayan özelliklerden biri de bu oldu.
    Araç geri viteste hareket ettiğinizde müzik yayınını da kesiyor.

    Müzik sistemi tatminkâr sayılır normal bir kullanıcı için 8 Adet hoparlör mevcut. SD kart ile mp3 leri kolayca dinleyebilirsiniz.

    Araçta piano black yerine Fırçalanmış gri iç dekor var. Bu kaplama parmak izi göstermiyor ve bence piano blacken daha güzel.
    Piano black maalesef parmak izini geçtik tozu aynen gösteriyor.
    Ancak sahibinden.com sitesi gibi kalitesiz fotolarda bu gri alan kötü görünüyor o yüzden fotoğraflara bakıp yorum yapanlar midline plusları eleştriyor.

    Bagaj da çift zemin var. Stepnenin olduğu bölüm komple kumaş kaplı, stepne üstündeki kapak dik yaptığınızda duruyor böylece yedek lastiği kolayca çıkarabiliyorsunuz.

    Arabanın yakıt tüketimine gelecek olursak, bir depo ile 750+ km ler rahat yapılır. Depo 50 Litre.
    Ortalama hızım 25-30 km arası mersinin en yoğun yeri taksim oteli ve marina arası mesai saatlerinde kullanıyorum yaklaşık 20 tane ışık var
    arada birde 200 km otoban kullanımı ki otobanda da ortalama 120-140 km gibi hızlarda kullanıyorum.
    Sakin bir rotanız varsa ve tasarruflu kullanım derseniz 800 km leri görür bir depo ile. bu da yaklaşık 6 litre gibi bir ortalama demek.

    Tüketimin bu kadar iyi olmasında DSG faktörü var videoda göreceğiniz üzere aracı max. Tork olan 1400 devirde tutuyor sürekli.
    Vites geçişini anlamak zor. 1. Vitesi sadece kalkışta kullanıyor. Gaza dokunmanızla vites 2 de. Şehir içinde kasislerde dahi aracı 1.vitese kesinlikle düşürmüyor. Videoda dikkatli izlerseniz görürsünüz.
    yani dipgaz gitmiyorsanız 1 den 2 ye geçiş yok gibi bir şey. o yüzden sarsıntı felan aramayın.

    Araçta en güzel özelliklerden birisi AUTO HOLD. Örneğin bir rampada durdunuz ve trafik kitlendi ayağınızı frende tutmanıza gerek yok, gaza basın ve gidin. Arabayı almamda en büyük etken buydu.
    Tam otomatik dizel C segment alacak arkadaşlar gönül rahatlığı ile bu arabayı yani 1.2 TSİ DSG yi alabilir.

    Koltuk döşemeleri yumşak yapıda belliki maaliyeti kısmak için çalmış vovos. uzun yol yapmadığım için tam yorum yapamıyorum. Ergoactiv opsiyonunu var parası olan ekletsin(1800 TL gibi birşeydi)

     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


    Hız Sabitleme ve Sınırlandırma koldan ayarlanıyor.

     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


    Kısa Video: Sakin kullanımda DSG



    Bu aracı Almadan önce Test yaptığım araçlar;

    Kia Ceed 1.6 CRDİ Otomatik bence çok güzel bir araç, donanım baya fazla ama tüketimin bir miktar yüksek olması dizel kahrı çekmeye ne gerek var dedirtiyor.
    ceed iç ve dış tasarım olarak golften daha güzel bir araç. 2. el algısı sebebiyle vazgeçtim.

    Hyundai i30' u kardeşi ceed varken tercih etmek istemem açıkçası.

    Megane EDC kullanamadım, 1.6 CVT çok hoşuma gitti ama atmosferik olması nedeniyle vazgeçtim. CVT yi mutlaka deneyin geçiş yok sarsıntı yok.

    Astra 1.4 140 lık tüketim fazla geldi vazgeçtim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi splendidhdmi -- 18 Kasım 2013; 22:08:28 >







  • hocam o altındaki çarşafımsı şey de nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    hocam o altındaki çarşafımsı şey de nedir?

    böyle geliyor sıfır vosvoslar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    hocam o altındaki çarşafımsı şey de nedir?

    böyle geliyor sıfır vosvoslar.

    Alıntıları Göster
    @splendidhdmi Hayırlı olsun.

    Öncelikle Cruise Control ile başlayayım.VAG Grubu'ndakilerden daha basit bir CC sistemi görmedim şimdiye kadar.(Audi kullanıyordu bildiğim kadarıyla) Kendine çek ve yukarı aşağı ittir bu kadar.

    Şanzıman konusunda da şunu yazabilirim.Hem maksimum torkun düşük devirde verilmesi hem de aracın 1. vitesinin (DSG'den bahsediyorum) çok kısa olmasından dolayı,araç 1. vitese kalkış hariç gerek duymuyor.

    TSI motorlar çok hoşuma gidiyor,LPG'siz de hem ekonomik hem de ekolojik motorlardan...EVS'de (Emisyon Vergilendirme Sistemi-Bundan sonra böyle kısa yazmayı düşünüyorum) olan bir vergi sistemini kullanıyor olsaydık,gerçekten vergisi de fiyatı da düşük olacaktı ama vergi+Doğuş Oto olmak üzere 2 darbe yiyince araç ederinden biraz fazlasına geliyor.

    Onun dışında şanzımanıyla,motoruyla,konforu ve CC sistemiyle tam da benim istediğim tip araçlardan.(Uzun yolda 100-110 km/h saat arasında CC ile seyahat edilecek araçlardan,turbo benzinli olması sebebiyle de devir düşük,gürültü düşük)

    Araç tekrar hayırlı olsun,

    Hayırlı akşamlar,
    Emre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    hocam o altındaki çarşafımsı şey de nedir?

    böyle geliyor sıfır vosvoslar.

    Alıntıları Göster
    Güzel inceleme olmuş, teşekkürler.
    61'de 7'ye attı DSG.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    @splendidhdmi Hayırlı olsun.

    Öncelikle Cruise Control ile başlayayım.VAG Grubu'ndakilerden daha basit bir CC sistemi görmedim şimdiye kadar.(Audi kullanıyordu bildiğim kadarıyla) Kendine çek ve yukarı aşağı ittir bu kadar.

    Şanzıman konusunda da şunu yazabilirim.Hem maksimum torkun düşük devirde verilmesi hem de aracın 1. vitesinin (DSG'den bahsediyorum) çok kısa olmasından dolayı,araç 1. vitese kalkış hariç gerek duymuyor.

    TSI motorlar çok hoşuma gidiyor,LPG'siz de hem ekonomik hem de ekolojik motorlardan...EVS'de (Emisyon Vergilendirme Sistemi-Bundan sonra böyle kısa yazmayı düşünüyorum) olan bir vergi sistemini kullanıyor olsaydık,gerçekten vergisi de fiyatı da düşük olacaktı ama vergi+Doğuş Oto olmak üzere 2 darbe yiyince araç ederinden biraz fazlasına geliyor.

    Onun dışında şanzımanıyla,motoruyla,konforu ve CC sistemiyle tam da benim istediğim tip araçlardan.(Uzun yolda 100-110 km/h saat arasında CC ile seyahat edilecek araçlardan,turbo benzinli olması sebebiyle de devir düşük,gürültü düşük)

    Araç tekrar hayırlı olsun,

    Hayırlı akşamlar,
    Emre.

    Teşekkür ederim.

    90 da sabitlenmiş foto vardı onu koyayim...
     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler




  • Guzel bir paylasim olmus. Fonksiyonel direksiyon olmasada hiz sabitleyicinin yaninda hiz limitleyici aynen geliyor demek. Bence surus konfor paketini opsiyonlatmakla akilli bir secim yapmissiniz. Allah kaza bela vermesin, uzun yillar kullanilicak guzel bir arac olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    @splendidhdmi Hayırlı olsun.

    Öncelikle Cruise Control ile başlayayım.VAG Grubu'ndakilerden daha basit bir CC sistemi görmedim şimdiye kadar.(Audi kullanıyordu bildiğim kadarıyla) Kendine çek ve yukarı aşağı ittir bu kadar.

    Şanzıman konusunda da şunu yazabilirim.Hem maksimum torkun düşük devirde verilmesi hem de aracın 1. vitesinin (DSG'den bahsediyorum) çok kısa olmasından dolayı,araç 1. vitese kalkış hariç gerek duymuyor.

    TSI motorlar çok hoşuma gidiyor,LPG'siz de hem ekonomik hem de ekolojik motorlardan...EVS'de (Emisyon Vergilendirme Sistemi-Bundan sonra böyle kısa yazmayı düşünüyorum) olan bir vergi sistemini kullanıyor olsaydık,gerçekten vergisi de fiyatı da düşük olacaktı ama vergi+Doğuş Oto olmak üzere 2 darbe yiyince araç ederinden biraz fazlasına geliyor.

    Onun dışında şanzımanıyla,motoruyla,konforu ve CC sistemiyle tam da benim istediğim tip araçlardan.(Uzun yolda 100-110 km/h saat arasında CC ile seyahat edilecek araçlardan,turbo benzinli olması sebebiyle de devir düşük,gürültü düşük)

    Araç tekrar hayırlı olsun,

    Hayırlı akşamlar,
    Emre.

    Teşekkür ederim.

    90 da sabitlenmiş foto vardı onu koyayim...
     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


    100 civarı 2000 d/d oluyor o zaman.Gayet yeterli,bir yerde VW'nin 2014-2015 için DSG-10 planladığını duydum..İlk tepkimi tahmin edebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: monoto

    Guzel bir paylasim olmus. Fonksiyonel direksiyon olmasada hiz sabitleyicinin yaninda hiz limitleyici aynen geliyor demek. Bence surus konfor paketini opsiyonlatmakla akilli bir secim yapmissiniz. Allah kaza bela vermesin, uzun yillar kullanilicak guzel bir arac olmus.

    Çok teşekkür ederim. Hız sabitleme ve Sınırlama kolda mevcut. Sürüş konfor paketi ile geri viteste aynaların aşağı inmesi fonksiyonu da gelmiş oluyor. Allah cümlemize kaza bela vermesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    @splendidhdmi Hayırlı olsun.

    Öncelikle Cruise Control ile başlayayım.VAG Grubu'ndakilerden daha basit bir CC sistemi görmedim şimdiye kadar.(Audi kullanıyordu bildiğim kadarıyla) Kendine çek ve yukarı aşağı ittir bu kadar.

    Şanzıman konusunda da şunu yazabilirim.Hem maksimum torkun düşük devirde verilmesi hem de aracın 1. vitesinin (DSG'den bahsediyorum) çok kısa olmasından dolayı,araç 1. vitese kalkış hariç gerek duymuyor.

    TSI motorlar çok hoşuma gidiyor,LPG'siz de hem ekonomik hem de ekolojik motorlardan...EVS'de (Emisyon Vergilendirme Sistemi-Bundan sonra böyle kısa yazmayı düşünüyorum) olan bir vergi sistemini kullanıyor olsaydık,gerçekten vergisi de fiyatı da düşük olacaktı ama vergi+Doğuş Oto olmak üzere 2 darbe yiyince araç ederinden biraz fazlasına geliyor.

    Onun dışında şanzımanıyla,motoruyla,konforu ve CC sistemiyle tam da benim istediğim tip araçlardan.(Uzun yolda 100-110 km/h saat arasında CC ile seyahat edilecek araçlardan,turbo benzinli olması sebebiyle de devir düşük,gürültü düşük)

    Araç tekrar hayırlı olsun,

    Hayırlı akşamlar,
    Emre.

    Teşekkür ederim.

    90 da sabitlenmiş foto vardı onu koyayim...
     Golf 7 1.2 TSİ Midline Plus İzlenimler


    100 civarı 2000 d/d oluyor o zaman.Gayet yeterli,bir yerde VW'nin 2014-2015 için DSG-10 planladığını duydum..İlk tepkimi tahmin edebilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Hocam aracın performansı nasıl yeterli geliyormu size ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xOldof498

    Hocam aracın performansı nasıl yeterli geliyormu size ?

    Hocam 0-100 10.2 sn fabrika verisi var. Daha önce 1.6 multijet 105 Hp 290 nm torklu linea vardı. onun 0-100 11.saniye idi. Bana bu araç daha hızlı geliyor.
    Ancak DSG faktörü etkili ani olarak gaza basınca bir anda 7 den 4 e felan düşürüyor araç hemen hızlanıyor.
    Şöyle diyeyim daha anlaşılır olur. 6 kişi bindiğimizde dahi araç bayılma belirtisi vermiyor. Eski atmosferik 1.6 lardan daha canlı bir motor bu.
  • Araba seçiminizden memnun olduğunuz ve keyif aldığınız belli, hayırlı sürüşler dilerim fakat fırçalanmış bilmemne dediğiniz o konsol kaplamasının Piano Black'ten iyi olduğunu iddia etmek komik ve fanatikçe açıkçası. Birkere çok kötü gösteriyor konsolu. Ne düşünürseniz düşünün, ne söylerseniz söyleyin bunlar aracınızın Boşline versiyon olduğu gerçeğini değiştirmeyecektir. Bu cümlem de aracınızın gayet kaliteli ve güzel bir araç olduğu gerçeğini değiştirmez tabi ki...

    Kazasız belasız eskitin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: xOldof498

    Hocam aracın performansı nasıl yeterli geliyormu size ?

    Hocam 0-100 10.2 sn fabrika verisi var. Daha önce 1.6 multijet 105 Hp 290 nm torklu linea vardı. onun 0-100 11.saniye idi. Bana bu araç daha hızlı geliyor.
    Ancak DSG faktörü etkili ani olarak gaza basınca bir anda 7 den 4 e felan düşürüyor araç hemen hızlanıyor.
    Şöyle diyeyim daha anlaşılır olur. 6 kişi bindiğimizde dahi araç bayılma belirtisi vermiyor. Eski atmosferik 1.6 lardan daha canlı bir motor bu.

    Anladım hocam teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mangalay

    Araba seçiminizden memnun olduğunuz ve keyif aldığınız belli, hayırlı sürüşler dilerim fakat fırçalanmış bilmemne dediğiniz o konsol kaplamasının Piano Black'ten iyi olduğunu iddia etmek komik ve fanatikçe açıkçası. Birkere çok kötü gösteriyor konsolu. Ne düşünürseniz düşünün, ne söylerseniz söyleyin bunlar aracınızın Boşline versiyon olduğu gerçeğini değiştirmeyecektir. Bu cümlem de aracınızın gayet kaliteli ve güzel bir araç olduğu gerçeğini değiştirmez tabi ki...

    Kazasız belasız eskitin

    özellikle bence kelimesini kullandım dikkat edersen. Evet araba boşline ama bu benim bütçemin yetersizliği ile alakalı. Piano blac olayını fakirlikten söylemedim onu okuyanlar anlasın çünkü opsiyon ve dsg ile araç comfortlinedan pahalı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team McLaren

    Araba seçiminizden memnun olduğunuz ve keyif aldığınız belli, hayırlı sürüşler dilerim fakat fırçalanmış bilmemne dediğiniz o konsol kaplamasının Piano Black'ten iyi olduğunu iddia etmek komik ve fanatikçe açıkçası. Birkere çok kötü gösteriyor konsolu. Ne düşünürseniz düşünün, ne söylerseniz söyleyin bunlar aracınızın Boşline versiyon olduğu gerçeğini değiştirmeyecektir. Bu cümlem de aracınızın gayet kaliteli ve güzel bir araç olduğu gerçeğini değiştirmez tabi ki...

    Kazasız belasız eskitin
    3. fotoğraf çok güzel çıkmış siz mi çektiniz internetten mi aldınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -FoundeR-

    3. fotoğraf çok güzel çıkmış siz mi çektiniz internetten mi aldınız?

    benim çekimim daha doğrusu kuzen çekti. canon 5d sanırım makine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: xOldof498

    Hocam aracın performansı nasıl yeterli geliyormu size ?

    Hocam 0-100 10.2 sn fabrika verisi var. Daha önce 1.6 multijet 105 Hp 290 nm torklu linea vardı. onun 0-100 11.saniye idi. Bana bu araç daha hızlı geliyor.
    Ancak DSG faktörü etkili ani olarak gaza basınca bir anda 7 den 4 e felan düşürüyor araç hemen hızlanıyor.
    Şöyle diyeyim daha anlaşılır olur. 6 kişi bindiğimizde dahi araç bayılma belirtisi vermiyor. Eski atmosferik 1.6 lardan daha canlı bir motor bu.

    Alıntıları Göster
    kazasız belasız sürüşler performans tatminkar tabiki içerideki kaplama piano black kadar güzel durmuyor ama en azından piano black gibi tozu büsbütün çekip adamın moralini bozmuyor böylede iyi fakat normal de krom kaplama var sanırım o opsiyon bile değil , şimdi birileri gelecek sorunlu motor sorunlu şanzıman diyip moralinizi bozacak takmayın kesinlikle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -FoundeR-

    3. fotoğraf çok güzel çıkmış siz mi çektiniz internetten mi aldınız?

    Alıntıları Göster
    Güzel bir bilgilendirme olmuş

    Önemli olan sizin beğenmeniz siz kullanacaksınız .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zarinca -- 18 Kasım 2013; 21:34:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan

    kazasız belasız sürüşler performans tatminkar tabiki içerideki kaplama piano black kadar güzel durmuyor ama en azından piano black gibi tozu büsbütün çekip adamın moralini bozmuyor böylede iyi fakat normal de krom kaplama var sanırım o opsiyon bile değil , şimdi birileri gelecek sorunlu motor sorunlu şanzıman diyip moralinizi bozacak takmayın kesinlikle.

    Teşekkürler. bence de güzel ama , yurdumun yıkamacıları güzel bezlerle mahvediyorlar. ben 4 yıl binerim diye aldım.
    Ben adaptif hız sabitlemeyi ve ergoactiv koltukları çok istedim ama araç çok pahalıya gelecekti bütçe yetmedi.
  • splendidhdmi kullanıcısına yanıt
    sağlık olsun ergo aktive koltuklarda çok insanın canını çektiriyor. kim olmasını istemez ki ergo aktive koltuk değilde adaptif hız sabitleme standart olsa güzel olur -du
    Ki vw yapmaz.
    araç her yönden tatmin edecektir sıkıntı olmaz tekrardan kazasız belasız sürüşler.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.