Şimdi Ara

Podye İşlemli Arac

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
18.572
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.İkinci el bir araç almak nasip oldu. Araba almayı çok istiyordum. Ama aldıktan sonra bir konu içime dert oldu. Ailemden kimseye de paylaşmadım. Tecrübeli arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var. Araçta eksper raporunda sol ön kilıç saci ve sol ön podyede uc kısımda islemli yazıyor. Araba ağır hasar kayıtlı değil. Fiyat olarak ağır hasarlı araç piyasasında aldım. Kullanimda guvenlik açısından tehlikeli bir durum ortaya çıkarır mi? Bu araç satışta çok zorluk çıkarır mı? Bu araç bşıma bela olur mu? Lütfen yorumlarınızı bekliyorum.




  • Yorumlara bak resmen "ağır hasarlı kazalı araba mı alınırmış üstüne bir de boyalı alsaydın bari" gibi adamın son kuruşuna kadar zar zor biriktirdiği parayla aldığı arabayı burnundan getirir cinsten

    Kardeşim sadece olan şu olur şaseye kadar işlem gördüğü için 2. Elde değer kaybı, kaskonun daha fazla çıkması gibi masraf kalemleri görülür. kazasız bir arabaya göre şase sağlamlığı illaki fark edecektir ama sen ne bunu anlayabilirsin ne de başkası hiçbirimiz o kadar da tecrübeli şoförler araba gurmeleri değiliz . Yani kazalı arabayla kazasız araba arasında öyle eğer alt takım ve süspansiyon direksiyon sistemi iyiyse yol tutuş olarak ve senin A noktasından B noktasına giderken fark yaşamazsın

    Airbag açma konusuna gelirsek açmışta olabilir açmamışta olabilir her şaseye giren araba airbag açacak diye kuralı kim koydu? Veya tam tersi hiçbir hasarı olmadığı halde airbag açmayacak diye kim söyledi?

    65.000₺ ağır hasar kayıtlı Audiye biniyorum araç sağ önden podya değişimi dahil hasar almış ama airbag açmamış. Benim ki istisna olabilir. Çünkü araç tek elden sadece şoför tarafından kullanılmış sağ koltuğunda en ufak bir deformasyon deri kabarması yok 200 bin kmye kadar kullanmış bir araç. Sağ önde yolcu oturmadığı içinde airbag açmamış. Ağır hasar kayıtlı ama airbagler sağlam .

    Şimdi ben ağır hasar kayıtlı arabaya biniyorum tecrübelerim ne yönde diye soracaklarsa söyleyim araba arabadır ve full yetkili servis bakımlı bir şekilde kullanılmış. Kaza onarımı doğuş otoda yapılmamış ama onarılı halini ilk gördüğümüzde gayet cillop gibi araba olduğunu gösteriyordu. Piyasanında 40-50 bin lira aşağısına aldık mis gibi oldu.

    Kardeşim düzenli bakımlarını yaptır alt takımına özen göster bin git bu devirde arabanın ölüsü dirisi artık altın değerinde. Marifet zaten artık arabayı götürmek değil yakıtını koymak

    Kalın kalın yazayım. Podya ile şase ucu aynı şey değildir podya değişti diye şase hasarlı diye bir şey yoktur
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Podye İşlemli Araçlar: Alınır mı, Alınmaz mı?

    Araç satın alırken podye işlemi hakkında bilgi sahibi olmak önemlidir. Podye, aracın alt kısmında yer alan ve aracın şasisine kaynaklı bir parçadır. Podye, aracın yük taşıma kapasitesini artırmaya, mukavemetini sağlamaya ve süspansiyon sisteminin desteklenmesine yardımcı olur.

    Podye işlemli araçlar, orijinal şasisi üzerinde sonradan ek bir podye takılmış araçlardır. Bu işlem, genellikle yük taşıma kapasitesini artırmak veya aracın kullanım amacını değiştirmek için yapılır. Ancak, podye işleminin aracın güvenliği ve performansı üzerinde bazı etkileri olabilir.

    Podye İşlemli Araç Alınır mı?

    Podye işlemli araç alıp almama kararı, aracın kullanım amacına, aracın durumuna ve bütçene bağlı olarak değişir.

    • Aracın Kullanım Amacı: Eğer aracını ağır yükler taşımak veya zorlu koşullarda kullanmak için kullanacaksan, podye işlemli bir araç daha uygun olabilir.
    • Aracın Durumu: Podye işleminin kaliteli bir şekilde yapılmış olması önemlidir. Aksi takdirde, aracın güvenliği ve dayanıklılığı olumsuz etkilenebilir. Aracın geçmişini iyi araştır ve podye işleminin yetkili bir servis tarafından yapıldığından emin ol.
    • Bütçe: Podye işlemli araçlar genellikle standart araçlardan daha pahalıdır. Aracın fiyatını ve bakım maliyetlerini bütçene göre değerlendirmelisin.

    Sağ Kılıç Sacı İşlemli Araçlar

    Sağ kılıç sacı, podyenin sağ tarafında yer alan ve aracın yük taşıma kapasitesini artırmaya yardımcı olan bir parçadır. Sağ kılıç sacı işlemli araçlar, daha ağır yükler taşımak için kullanılabilir. Ancak, bu işlem aracın ağırlık merkezini değiştirebilir ve sürüş dinamiklerini etkileyebilir.

    Podyede İşlem Önemli mi?

    Podye işlemi, aracın kullanım amacına uygun bir şekilde yapıldığında faydalı olabilir. Ancak, kalitesiz malzemeler kullanılması veya yanlış işçilik, aracın güvenliği ve performansı için risk oluşturabilir. Podye işlemli bir araç satın almadan önce, aracın geçmişini araştır ve işlemin yetkili bir servis tarafından yapıldığından emin ol.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Podyede işlem varsa araç ön taraftan ciddi bir hasar almış demektir ve büyük ihtimalle hava yastıkları açılmıştır. Şaseye darbe alan bir araç ne kadar düzgün toplanırsa toplansın eskisi kadar güvenli olmaz.


    Moralinizi bozmak istemem ama keşke böyle bir araç almasaydınız. Piyasası hızlı bir araç değilse satarken de zorlanırsınız. Ucuza almışsınız ucuza vereceksiniz mecbur.


    Masrafsız bir araçsa binin gitsin yapacak bir şey yok.

  • Tramer kaydı 9 bin TL. Ağır hasarlı değil. Yine de airbag açmış olabilir mi ?

  • kenankc K kullanıcısına yanıt
    olabilir, tramer çok şey ifade etmiyor airbag kontrolü yaptırırsanız içiniz rahat eder.
  • kenankc K kullanıcısına yanıt
    Tramere bakmayın adam dışarıdan toplatmıştır arabayı,arabanın iskeleti işlem görmüş sağlam kaza yapmış demek oluyor
  • Sizce şu durumda ne yapabilirim? Bu şekilde kullanmaya devam mı edeyim? Zararım büyük olur mu
  • kenankc K kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun aracınız, kaza ne zaman olmuş bilginiz var mı? Uzun zaman oldu ise ve o tarihten bugüne kadar araç sahipliği çok değişmemişse ve kazadan bugüne kadar epey km yapmışsa, sorunsuz çalışıyor demektir (bence). Siz de bu dediklerime bakın, kendiniz deneyin, gidişinde sorun yoksa, size ekstra masraf açmıyorsa kullanırsınız ama mutlaka hava yastıklarını kontrol ettirin. Alırken piyasadan uyguna alınan, satarken de uyguna satılır ve satılır bir şekilde.

  • Arac 2015 yılında kaza yapmış. 30bin km falan yapmış. Şuan 85bin km de. Ekstra baski balata bitik. Arabanın gidişinde şuan göze çarpan birsey yok. Arabanın kaç kez el değiştiğini bilmiyorum. Airbag kontrol edilirken araca bir zararı olur mu?

  • Son olarak beyinde hata kodu hiç vermedi. Airbag açmış olsa hata kodu verir mi ?
  • Podye denilen bölge tekeri tutan yerdir işlemli olması önemli tabii ama ne kadara alacağınız önemli sonuçta ağır hasarlı araçlarda satılıyor. Siz bir ekspertize baktırın bence airbag açılmış mı diye.

  • kenankc K kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun uygun fiyata aldıysanız kafaya takılacak bir durum yok. piyasada ne araçlar var.


    airbagleri kontrol ettirin sağlamsa sorun yok. kazadan sonra baya bir binilmiş araca zaten çok problem olacağını sanmıyorum.


    alınmış aracı eleştirmeyi çok sevmiyorum. hayırlısıyla binersiniz inşallah

  • Teşekkür ederim. Sagolun

  • Podyede biraz işlem olması çok problem değil. kafanıza takmayın. rahat rahat binin.

  • kenankc K kullanıcısına yanıt

    hasar tarihi ne zaman? Podye hasarı ile 9bin tutar çok makul gelmiyor. Henüz tramer e işlemeden araç satılmış olabilir,


    tramer’den değişen parça listesine erişim var mı?

    airbag değişti mi, kemer fişekleri dedikleri tetik mekanizması değişti mi, direksiyon kutusunda hasar var mı ?

  • Exper ucundaki saci biraz eğilmiş dedi. O an çok önem vermemiştim. Daha sonradan gelen yorumlardan sonra insan kafaya takıyor.

  • kenankc K kullanıcısına yanıt

    7 Yıl 30 bin km binilmiş araca, araç sahipliğini sigortacınız görebiliyor bildiğim kadarıyla. Araç düzgün yapılmış, hava yastıkları açmamış ya da açtıysa bile orijinali yeniden takılmış ve düzgün yapılmışsa (ki bunlara düzgün bir eksper bakacak) içiniz rahat binin, kafaya takıp huzurunuzu bozmayın, arabanızın keyfini sürün.

  • Sigortaciya baktırdım. Araç 12 kez el degismis. Kaza 2015 de olmuş. Ama sahibi 2019 a kadar kullanmış. Alan kişide 2 yıl kullanmış. 2021 yılında piyasanın hareketli olduğu zamanlarda çok el değişmiş. Simdi nasıl yorumlamak gerekir. Kafayı yiyecem

  • Uyguna almışsınız satarken de uyguna satarsınız. Arkadaşların dediği gibi airbag kontrolü yaptırın içiniz rahat etsin. Aracın çekme sorunu var mı, rot ayarına baktırın. Podye işlemliyse olabilir çünkü.
  • 7 yıl 30.000km ? Çok extreme bir araba ise s500 LandCruiser GL G vs. 7 yılda gerçekten bukadar az yürümüş araba bulmak zor, bakın zor diyorum ama imkansız değil tabi, yine de insan kuskulanir.

    12 defa el değişmiş. Galericiler kendi aralarında paslasmis

    Podye hasarlı, 2015 yılında Euro ne kadar? Airbag bir tanesi ne kadar o zamanlar.


    Insan Exper yaptırırken bırakmak istemiyor, ama 12 kez sahibi olmuş bir arabaya da kilometre doğru mu, hasar gerçekten tek hasarı mi var, insan düşünüp durur.


    En iyisi binmek. Zaten Lüks segment bir araba ise elbette alıcısı bulunur.


    Ben almazdım. Podye hasarlarında Airbag veya emniyet kemeri fişeği kesin atar. Bunlar pahalı parçalar, direksiyonda bolluk, kemerde kasmama yoksa iyi haber.

    @kenankc

    Kazadan sonra yatması da enterasan. 2-3 ay binip satarsınız, insanın içinde bu şüpheler varken kolay değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 3 Mart 2022; 12:7:7 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.