Arkadaşlar merhaba 2015 model Volkswagen Golf 1.2 tsi manuel sahibiyim yüksek viteste yavaş seyrederken gaza yüklenince debriyaj kaçırıyor şikayetiyle sachs marka debriyaj balatası değiştirdim 1 hafta oldu bugün yine kaydırdı 4. Viteste. Başına gelen ya da tecrübesi olan var mi bir kaç kişiden benzer şeyleri duydum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Golf 7 debriyaj sorunu
-
-
Sorun volan da olabilir. Baskıda da olabilir.
-
Debriyajın kaçırdığına emin misiniz? Nasıl bir tepki veriyor araç?
-
Balata kaçırıyor da olabilir tabi turbon gidici de olabilir. Özellikle devirlenirken balata kaçırması gibi hissediyor bazı kullanıcılar. Turbo benzinlerde sık olan bir problem. Aracı bilmiyorum muhtemelen vardır, eğer varsa turbo elektro valfi de olabilir.
@daswagen segmentinin banisi daha üretimden kalkalı 2 sene olmadan volkswagen kalitesine yakışır sorunlarıyla baş göstermiş forumda, acil gelip övmen ve böyle şeylerin her arabada olduğundan japonların yol sesinden falan bahsetmen lazım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: AtesHırsızıBalata kaçırıyor da olabilir tabi turbon gidici de olabilir. Özellikle devirlenirken balata kaçırması gibi hissediyor bazı kullanıcılar. Turbo benzinlerde sık olan bir problem. Aracı bilmiyorum muhtemelen vardır, eğer varsa turbo elektro valfi de olabilir.
@daswagen segmentinin banisi daha üretimden kalkalı 2 sene olmadan volkswagen kalitesine yakışır sorunlarıyla baş göstermiş forumda, acil gelip övmen ve böyle şeylerin her arabada olduğundan japonların yol sesinden falan bahsetmen lazım.
böyle konularda kendini göremiyoruz. ismini segmentinin banisi olarak değiştirmeli bence...
-
1. si Sachs yerine Luk marka takmanız lazımdı bu araçlarda Luk OEM.
2.si volant oynar dediğimiz tip ise onu da değiştirecektiniz
Oynar değil, sabit volant ise Volant torna edilmeliydi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Golf segmentinde bani olarak kalmayıp liderliğini yarım asırdırda öncülüğüyle, referanslığıyla ve kalitesiyle perçinlemiştir, perçinlemeye de devam edecektir.
Şimdi tabi teknik bilmeyenler, bağımsız ve tarafsız otomotiv otoritelerini takip etmeyenler böyle konularda adeta dökülüyor. Bir de cibiliyetlerinin gereğini yapmak suretiyle vizyonu ve misyonu Vag kötülemek olanlar var.
Bi defa Golf’te sabit volant var bu nedenle kolay kolay volant istemez, ayrıca baskı balataya ilaveten bilyeleride kontrol ettirmek gerek vede parça uyumu biraz vakit alabilir. İyi sürüşler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Güzel bir sızma zeytinyağı ile ovulursa birşeyi kalmaz volanin
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tepe zeytinden olması elzemdir. Neticede kalite abidesi Golf’ün volantı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kusura bakmayın da ilminiz yok fikriniz var..
Golf'te sabit volant mı var
Golf 7'lerin de neredeyse hepsi oynar volat.
Baskı balata değişimi yapılırken zaten Debriyaj seti alınıyor ve setin içinde yeni rulman ( bilye ) var.
Bilyeleri demişsiniz kaç bilye var acaba ?
Hepi topu 1 tane rulman var zaten...
Bilmediğiniz , kulaktan dolma bilgiler ile millete yanlış bilgi aktarmayın bence...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Algılarla olgular değişmez. Google’a Golf volant yazan sabit olduğunu görür, Golf sahibi olan bunu bilir, Golf ustası olan bunu bilir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
22 yıllık VW tamircisi ve Vw yedek parçacısı olmayan birine anlat bunları ancak onları inandirabilirsin.
Google golf volant yazmak ile sabit mi oynar mı anlaşılan bildiği ilk defa duyuyorum
Google doktorun duymuştum da Google den tamrci olunduğunu ilk defa görüyorum.
Biz Etka kullanıyoruz, şanzımanı sökmeyeden ancak bu şekilde volat sabit mi düz mü anlayabiliyoruz, siz Google dan bakarak anlayabiliyormuşsunuz valla Bravo.
ETka ya aylık 25 Euro boşuna ödüyoruz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ya beyefendi nereye ne ödediğin, mesleki külliyatın filan beni ilgilendirmiyor. Konuda ki araç 1.2 tsi ve sabit volantlı. Yani siz 22 senelik velev ki VW ustası olsanız bu aracın volantı sabitliğinden vaz mı geçecek ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: daswagen
Ya beyefendi nereye ne ödediğin, mesleki külliyatın filan beni ilgilendirmiyor. Konuda ki araç 1.2 tsi ve sabit volantlı. Yani siz 22 senelik velev ki VW ustası olsanız bu aracın volantı sabitliğinden vaz mı geçecek ?Elinde veri bilgi yok hâlâ sabit volant diyorsun.
Nereden biliyorsun şasi no ile Etka dan mı baktın diyorum yok Google den baktım diyorsun.
Saçmalık.
Araç cjz motor ise çok büyük ihtimalle oynar volattır.
Sökmeden , veya şasi no ile Etka dan bakmadan sabit volant demek cahillikten başka birşey değildir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yürü be daswagen, kim tutar seni!
Makine müh. bilgilerinle segmentinin banisi üstün alman panzer golf hakkında aydınlat bizleri…
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 26 Kasım 2021; 21:26:19 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yüksek viteste yavaş seyrederken örn (80 kmh) Gaza yüklediğinde devir artıyor araç yürümüyor yanık balata kokusu geliyordu. Balata değişti önce sorun yoktu ama bir hafta sonra benzer bi şey yaptı zaten bi daha zorlanmadım günlük kullanımda hiç bir sorun yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
80 kmh hızla giderken gaza yüklenince devir artıyor araç patinaj yapıyormuş gibi oluyor biraz daha uzatırsan debriyaj kokusu gelmeye başlıyor. Muhtemelen turbo değildir diye düşünüyorum. Baskı balata değiştirdim sorun çözülmüş gibiydi bir hafta sonra sanki tekrar benzer bir şey hissettim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İçinden ne çıkarsa onu takalım diye düşündüm içinden sachs marka çıktı 70 binde araba herhalde baskı balata değişmemiştir diye dusunerekten orjinali bu herhalde diye onu alıp taktik ilk etapta sorun görünmüyordu denedim bir kaç kez bi sorun yapmadı ama bir hafta sonra sanki tekrar benzer bir kaydırma hissettim sonra hiç zorlamadım kalkış gidiş vs günlük kullanımda hiç bir sorun yok zaten
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@umitoz45 bey merhaba, son mesajda bahsettiğiniz sorun benim aracımda da var (83000km'de 2015 golf 7 1.4 tsi highline manuel vites). Günlük kullanımda sorun yaratmıyor ancak dediğiniz gibi, 80 km ile 6. viteste giderken dip gaz yapınca önce bi devir artıyor 2000den 3000e, o sırada araba hızlanmıyor, sonra devir tekrar 2000e düşüyor ve araba normal hızlanmasına devam ediyor. Birkaç ustaya sordum baskı balatası dediler ancak henüz yaptırmadım. Çözebildiniz mi acaba sorunu, ne oldu sonradan ? Aradan 3 yıl geçmiş ancak sormak istedim.
Bu arada, aracı geçen hafta aldım. Bursa'dan İstanbul'a gelirken otobanda dip gaz denediğimde böyle oldu. Aradan 1 hafta geçti, 2 gün önce yine otobanda dip gaz yaptığımda bu sefer aynı sorun olmadı araç normal hızlandı. Benden önceki sahibinin debriyajı kullanma şeklindeki hatalardan dolayı mı böyle oldu acaba, şimdi ben normal kullanınca kendi kendine geçici olarak düzeldi mi anlamadım :))))
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozzzy86 -- 13 Kasım 2024; 10:47:52 >
Benzer içerikler
- vw cc 1.4 tsi 160 hp kronik sorunları
- motordan gelen hava kaçırma sesi
- boya ölçüm cihazı tavsiye
- egea 1.4 motor yağı tavsiyesi
- evde akü şarj etme
- bmw 120 fiyat listesi
- id 7
- yeni master
- zeekr türkiye fiyat listesi
- toyota c-hr hybrid fiyat
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X