Şimdi Ara

Golf 7 mi yeni 308 mi? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
283
Cevap
2
Favori
18.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İki aracın içine kia ceed premium da ekle. 308 ve golf ten daha kaliteli bir araç ayrıca donanım olarak ihya eder.
  • Kafalar yine çok güzel.

    Ticari model kullanıp da Jetta ile karşılaştırıp oradan elma-armut misali modeller üzerinden marka kıyası yapan mı dersin,

    20 yıllık model 206 üzerinden bu güne çıkarımlar yapan mı dersin,

    içi bomboş tek cümle ile olayı açıkladığını zannedenler mi dersin,

    konu sahibine kolaylıklar diliyorum

    Burada zırvalayan çok, siz gidin iki araçla da test sürüşü yapın. Hangisi içinize siniyorsa, hangisini beğeniyorsanız alın geçin. Uygun donanım-motor kombinasyonu ile tercih edildiğinde ikisi de üzmeyecek araçlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 3 Ocak 2017; 9:13:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spoon!


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: grkankot2


    quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: grkankot2

    Golfün highline'ı bile bomboştur.
    Binici için 308 daha mantıklı olacaktır.
    Golf her yönüyle bu segmentte kaliteli değil ancak BALON bir araçtır.

    benim şimdiye kadar incelediğim araçlar içerisinde golf diğerlerine göre daha kaliteli geldi tabi bana göre. astra, leon, focus, jetta, elantra, octavia ve 308. 308in de kalitesi hoşuma gitti. ama golf de kolay satılan bir araç. adam geçen sene 308 active almış 85bine belki opsiyonludur ama geçen gün bayide 308 style paketler 80bin. 0km de bile fiyat düşürüyor adamlar. ikinci ellerde sıfırına göre ucuza gidiyor. ikinci alınırsa belki o kadar değer kaybetmez.

    Golfün sizin üzerinizde kalite algısı oluşturmasındaki etkenler çevrede konuşulanlardır.Özellikle 50 60 yaşındaki adamların kıraathane muhabbetleri, tok kapı sesi=kalite algısına dayanır.
    Kalitenin hem tanımı hem de örneklemeleri ülkemizde yanlıştır.
    Kalitenin tanımı, müşteri beklentilerine en iyi şekilde cevap vermektir. Hadi ülkemizdeki müşteriler bir araçtan neler bekliyor onları yazalım.
    1:Tasarım: Yıllardır aynı, kendini geliştirememiş bir tasarıma sahip golf. Segmentinin diplerindedir.
    2:Performans: Segmentinde en iyi olamamış bir araç. Kendi ürettiği yan sanayii leondan bile tokat yemektedir.Örnekler çoğaltılabilir bknz:Astra K
    3:Yakıt tüketimi: 1.2tsi motor 1.4t astra k 150hp motoru kadar yakmaktadır. Yan sanayi leon burada gene golfü tokatlamaktadır.
    4:Yol tutuş: Leon burada geride olsa da Astra K "hunharca" yol tutarak golfe bir tokat da bu cephede atmaktadır.
    5:Sorun çıkarma olasılığı: Bu konu üzerinde söylenecek pek bir şey yok 3 harf: DSG
    6:Donanım: Açıp bakılabilir. Yorum yapmayayım ancak highline=boşline
    7:Malzeme kalitesi: Piano black kaliteli malzeme değildir arkadaşlar, plastik üzerine geçirilen bir boyadır sadece.Piano black fetişistleri piyasada bolca bulunmakta.Golfün her aksamı kadifeydi de biz mi beğenmedik? Adam arabaya 30k fazla fiyat veriyor dediği de şu:olsun bende 2 parça fazla yumuşak plastik var Kadifenin metrekaresi kaç para al kaplat keyfine göre.

    Eveeet geldik 2. el muhabbetine. Yazımın en başındaki tanımda da yazdığı gibi Kalite:müşteri beklentilerini karşılamaktır.
    bknz:MÜŞTERİ, satıcı değil.
    2.elde değer kaybetmemesini isteyen adam müşteri değildir, kullanmak için almıyordur.
    Müşteri, sunulan bir ürün ya da hizmetin tüketicisidir.
    Peki neden bu ucube golfün 2.eli iyi. Onu çözebilen insan yok malesef. Tok kapı fetişistleri diye tahmin ediyorum.

    Dipnot: Yukarıda yazılan tüm dezavantajlara rağmen aynı donanım seviyesi araçlarla arasında 20-30k fiyat farkı bulunmaktadır.

    heee. bütün avrupa salak bi sen akıllısın di mi? yahu bir kere 50-60 yaşındaki adamların golf aldığını pek görmedim ben. o yaştakiler genelde sedan araçlar alır. evet tok kapı sesi + kalite golf'te var arkadaşım. sen bunu anlayamıyorsan hiç burada ahkam kesme, arabadan da anlamıyorsun demektir. 1 numaralı oto yazarı clarkson golf için hb'lerin en iyisi derken kim sakar seni...

    son 41 yılın birincisi golf 2015'te 462.000 adet satmış, 308 ise golf'e göre o kadar ucuz olmasına rağmen 158.000 ile 13. sırada. golf tokatlayan astra da 189.000 satışla 9. sırada. golf 8 çıkmak üzere ve hala golf c sınıfı en yakın rakibinin 2 katından fazla satıyor:

    http://focus2move.com/europe-best-selling-cars-2/


    Selamlar,

    Aslında konuya dahil olmak istemiyordum, cunku bir tarafım yok dileyen diledigi aracı alabilir.

    Fakat Clarkson'ın Golf icin en iyisi demesi yine birsey ifade etmez. Tek basına bu işin piridir veya otoritesidir diyemeyiz Clarkson için, keza Porsche 911 içinde sürekli "glorified beetle" der.

    İyi Forumlar.


    bu bir misaldi. ben golf'ü sınıfının lideri olarak nitelendirmeyen tek bir dergide tek bir inceleme görmedim daha. tüm dünyanın kabul gördüğü birşeyin burada tartışılması çok saçma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertnizami

    Imzamdaki golfu kullaniyorum, bugun olsa yine dusunmeden alirdim.

    yakıt durumu nasıl?

    benimki 1.4 ve ist. içi. onunki daha düşüktür: Golf 7 mi yeni 308 mi?

    hocam 30 km/h bir kriter değil bence yakıt tüketimi için.

    benim giulietta'nın da 30 km hız ortalamasında yakıt ortalaması 7.5-8'e falan iniyor. 170 hp ve otomatik bir de.

    ama gel gör ki 22-25 km arası ortalama hıza düşünce yakıt tüketimi de 10'a çıkıyor.

    bence büyükşehir trafiğini gösteren şehiriçi ortalama yakıt değerleri 22-25 km hız arasındaysa gerçekçidir. kriter budur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WalterWhite00 -- 3 Ocak 2017; 11:13:31 >




  • Highline olması koşuluyla Golf 7. Ya da Comfortline alınıp ekstra olarak cam tavan ve U-Ledler de alınmalı. Standart bir Golf ne yazık ki hele ki halojen farları ile çok kötü gözüküyor.

    Edit : 308'in iç mekanı ise boş denilen Golf'ten daha boş bir görüntüye sahip. Sizin için önemli midir bilmem ama klima kontrol tuşlarının bile olmaması iç mekanı aşırı boş gösteriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirrüs -- 3 Ocak 2017; 12:41:19 >
  • Golf 1.4 tsi manuel kullanıcısıyım. Aracımı sıfır aldım ve gerçekten son derece memnunum.

    Benim için güzel ve memnun olduğum özellikler:
    -Yol tutuşu gerçekten çok iyi
    -Direksiyon ve manuel şanzuman yumuşaklığı çok iyi
    -İç dizayn ve malzeme kaitesi özellikle ön konsoldaki, ön göğüsteki ve koltuk içlerindeki plastik kaliteleri gayet başarılı
    -Motorun devir düşükken performansı çok iyi
    -Son hız konusunda çok denememekle birlikte 224 ü gördü ve daha da gidecekti. (4.vites hızı 187 ye dayandı)
    -Herkesin kullanımı farklı olabilmekle birlikte debriyaj ayarı çok iyi hiç bir rampada el frenine yada auto hold a gerek kalmadı (2004 orjinal franzın megane 2 hb kullandım)
    -Şehir içi yakıt tüketimim 6.5-7 litre arasındaki benzinli için bence iyi bir rakam.evim ile iş yerim arası hem yoğun trafik hemde 200 m ye varan kot farkından dolayı rampalardan mevcut

    Memnun olmadığım özellik
    -Bagaj hacmi kullanıslık yönünden çok iyi değil
    -Arka farların led olmaması özellikle highline donanımdaki led göre canımı sıkıyor :)
    -Lastikler highline daki gibi 225/55/R17 olmaması

    Daha önce Audi a4 2.0 tdi F1 7 ileri sanzıman, 2004 Megane2 Hb manuel benzinli ve Citroen C5 1.6 HDi manuel kullanmış biri olarak, her ne kadar pahalı olduğu iddia edilse bence fiyat ve kalitesi dengeli bir araçtır. Ben aracımı 65.500 tl aldığımda hyundai i20 1.4 leri 57-58 lere satıyorlardı.

    Ama yinede 2 araçla da test sürüşü yapıp kendin karar vermelisin. Herkesin zevki ve araçtan beklentileri farklı olabilir.




  • bazarov88 kullanıcısına yanıt
    Görüşleriniz için teşekkürler. Keşke herkes sizin gibi deneyimlerini paylaşsa. Kendi deneyimlerini sizden başka da yazan olmuş ama geneli bir markayı objektiflikten uzak bir şekilde kötülemek peşinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalterWhite00


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertnizami

    Imzamdaki golfu kullaniyorum, bugun olsa yine dusunmeden alirdim.

    yakıt durumu nasıl?

    benimki 1.4 ve ist. içi. onunki daha düşüktür: Golf 7 mi yeni 308 mi?

    hocam 30 km/h bir kriter değil bence yakıt tüketimi için.

    benim giulietta'nın da 30 km hız ortalamasında yakıt ortalaması 7.5-8'e falan iniyor. 170 hp ve otomatik bir de.

    ama gel gör ki 22-25 km arası ortalama hıza düşünce yakıt tüketimi de 10'a çıkıyor.

    bence büyükşehir trafiğini gösteren şehiriçi ortalama yakıt değerleri 22-25 km hız arasındaysa gerçekçidir. kriter budur.

    bu nasıl? aslında genelde 17-19 km hızlarda giderken 9-10 lt yakıyor ama bu değeri nasıl olduysa yakalamışım. muhtemelen açık yolda gittim epeyce, sonra da duraklamada start-stop'ta kaldı çok. 17 km ortalama hızlda 9-10 lt bence çok iyi. boğaz trafiğinde o değerleri alıyorum. tsi bu konuda çok iyi gerçekten.

     Golf 7 mi yeni 308 mi?




  • Tamamen arctan beklenenlerle alakalı bir konu
    Eger donanım önemli değilse sadece konforlu olsun biraz daha geniş olsun az yaksın kolay satıyım diyosan manual golf. DSG garanti yoksa sıkıntı olabilir. Golf yakın zamanda makyaj görücek göz önünde bulundurulmalı.

    Eger kapı sesi daha az tok olsun,yine az yaksın,servisi daha uygun olsun,farklı olayım teknoloji severim diyosan 308. Peugeot artık eski peugeot değil. Marka imajına takılıp 206 207 den gelen yorumlardan etkilenmemek lazım.Alt yapı olarak gayet sağlam araçlar. Eğer 308 alınıcaksa kesinlikle şartlar zorlanıp blue hdi EAT6 alınmalıdır varsın donanımı biraz az olsun. Gerçekten alt yapısı sağlam yeterince hızlı bir şanzıman.Motor zaten HDI serisinin son versiyonuu kesinlikle üzmez.

    Bir iki parça boyaya büyük sıkıntısı yoksa takılmamak lazım yeter ki düzgün boyansın.Hatasız olanların fiyatı şişkin olabilir.

    Bu arada 2015 DS5 1.6 THP EAT6 sahibiyim. Gerçekten memnunum. Önceki araçların HDI c3 ve 308 di onlardan da memnundum.Hiç büyütülecek bir sıkıntı çıkarmadılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bazarov88

    Golf 1.4 tsi manuel kullanıcısıyım. Aracımı sıfır aldım ve gerçekten son derece memnunum.

    Benim için güzel ve memnun olduğum özellikler:
    -Yol tutuşu gerçekten çok iyi
    -Direksiyon ve manuel şanzuman yumuşaklığı çok iyi
    -İç dizayn ve malzeme kaitesi özellikle ön konsoldaki, ön göğüsteki ve koltuk içlerindeki plastik kaliteleri gayet başarılı
    -Motorun devir düşükken performansı çok iyi
    -Son hız konusunda çok denememekle birlikte 224 ü gördü ve daha da gidecekti. (4.vites hızı 187 ye dayandı)
    -Herkesin kullanımı farklı olabilmekle birlikte debriyaj ayarı çok iyi hiç bir rampada el frenine yada auto hold a gerek kalmadı (2004 orjinal franzın megane 2 hb kullandım)
    -Şehir içi yakıt tüketimim 6.5-7 litre arasındaki benzinli için bence iyi bir rakam.evim ile iş yerim arası hem yoğun trafik hemde 200 m ye varan kot farkından dolayı rampalardan mevcut

    Memnun olmadığım özellik
    -Bagaj hacmi kullanıslık yönünden çok iyi değil
    -Arka farların led olmaması özellikle highline donanımdaki led göre canımı sıkıyor :)
    -Lastikler highline daki gibi 225/55/R17 olmaması

    Daha önce Audi a4 2.0 tdi F1 7 ileri sanzıman, 2004 Megane2 Hb manuel benzinli ve Citroen C5 1.6 HDi manuel kullanmış biri olarak, her ne kadar pahalı olduğu iddia edilse bence fiyat ve kalitesi dengeli bir araçtır. Ben aracımı 65.500 tl aldığımda hyundai i20 1.4 leri 57-58 lere satıyorlardı.

    Ama yinede 2 araçla da test sürüşü yapıp kendin karar vermelisin. Herkesin zevki ve araçtan beklentileri farklı olabilir.


    4. vites 187 km? o hızda 6. vites olmalıydı. çok aşırı yakar böyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: bazarov88

    Golf 1.4 tsi manuel kullanıcısıyım. Aracımı sıfır aldım ve gerçekten son derece memnunum.

    Benim için güzel ve memnun olduğum özellikler:
    -Yol tutuşu gerçekten çok iyi
    -Direksiyon ve manuel şanzuman yumuşaklığı çok iyi
    -İç dizayn ve malzeme kaitesi özellikle ön konsoldaki, ön göğüsteki ve koltuk içlerindeki plastik kaliteleri gayet başarılı
    -Motorun devir düşükken performansı çok iyi
    -Son hız konusunda çok denememekle birlikte 224 ü gördü ve daha da gidecekti. (4.vites hızı 187 ye dayandı)
    -Herkesin kullanımı farklı olabilmekle birlikte debriyaj ayarı çok iyi hiç bir rampada el frenine yada auto hold a gerek kalmadı (2004 orjinal franzın megane 2 hb kullandım)
    -Şehir içi yakıt tüketimim 6.5-7 litre arasındaki benzinli için bence iyi bir rakam.evim ile iş yerim arası hem yoğun trafik hemde 200 m ye varan kot farkından dolayı rampalardan mevcut

    Memnun olmadığım özellik
    -Bagaj hacmi kullanıslık yönünden çok iyi değil
    -Arka farların led olmaması özellikle highline donanımdaki led göre canımı sıkıyor :)
    -Lastikler highline daki gibi 225/55/R17 olmaması

    Daha önce Audi a4 2.0 tdi F1 7 ileri sanzıman, 2004 Megane2 Hb manuel benzinli ve Citroen C5 1.6 HDi manuel kullanmış biri olarak, her ne kadar pahalı olduğu iddia edilse bence fiyat ve kalitesi dengeli bir araçtır. Ben aracımı 65.500 tl aldığımda hyundai i20 1.4 leri 57-58 lere satıyorlardı.

    Ama yinede 2 araçla da test sürüşü yapıp kendin karar vermelisin. Herkesin zevki ve araçtan beklentileri farklı olabilir.


    4. vites 187 km? o hızda 6. vites olmalıydı. çok aşırı yakar böyle.

    tabiki o hızda aşırı yakıo da sadece ivlendirme ve son hız deneme içindi hocam :) yoksa o hızda yakıt ibresi yer çekimi etkisinde direk aşağıya iniyor.

    ama 1.4 bir arabanın performansına fikir vermesi için sölemiştim.




  • Golf 308'e göre;
    -Kronik sorunları fazladır
    -Malzeme kalitesi normaldir
    -Daha erken deforme olur(erken salar)
    -Tasarımı sıkıcı ve ruhsuzdur.
    -Donanımı malum azdır
    -Servisi pahalıdır
    -Vw nin marka algısı ülkemizde Pejo'nun gerisindedir
    -Her köşe başında olduğu için can sıkar
    ....
    bunların dışında Golf iyi arabadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grkankot2

    Golfün highline'ı bile bomboştur.
    Binici için 308 daha mantıklı olacaktır.
    Golf her yönüyle bu segmentte kaliteli değil ancak BALON bir araçtır.

    Bunu yıllardır kimse anlamıyor hocam
    reklamı bol tutuyolar millette haa reklamı çok veriyolar demekki iyi diyor.
    Araştırma test etme sıfır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isimsiz44


    quote:

    Orijinalden alıntı: grkankot2

    Golfün highline'ı bile bomboştur.
    Binici için 308 daha mantıklı olacaktır.
    Golf her yönüyle bu segmentte kaliteli değil ancak BALON bir araçtır.

    Bunu yıllardır kimse anlamıyor hocam
    reklamı bol tutuyolar millette haa reklamı çok veriyolar demekki iyi diyor.
    Araştırma test etme sıfır.

    Birgün orta düzey bi lokantada yemek yiyordum yol üstünde, 4-5 kişi konuşuyorlar 30-50 yaş arası öyle çok dikkatlı bakmadım konuşanlara, adam astra aracını satmış, baya bi parasıda varmış kenarda araç konuşuyorlar, volvo s60 mı yoksa passatmıya geldi konu, yancılardan gelen cevaplar(30-50 yaş) passatta tok kapı sesi var, passatı daha kolay satarsın volvo alınmaz, alırsın 90-100 bin tlye kullanıp aynı paraya satarsın zam gelince, daha neler vardı ama o konuşmaları duyunca neden vw araç alınmaz anladım




  • ukubat U kullanıcısına yanıt
    Markası algısı pejonun gerisinde derken umarım ciddi değilsindir
  • Yıllarca Almanya da yaşadım, vw, Almanya da Türkiye deki gibi, premium bir marka olarak değer görmüyor.
    Bizim Türkiye de doğuş otonun satış politikası ve fahiş fiyatları yüzünden yıllarca pahalı olarak satıldığı için, bizim insanımızın gözümde vw, mercedes ya da bmw ile aynı ayar da olarak görülüyor...

    Halbuki kazın ayağı Avrupa da böyle değil, sen burada fiata hangi göz ile bakıyorsan, Alman milleti vw'ya o göz ile bakıyor.

    Kim ne derse desin, malzeme kalitesiymiş yok oymuş yok buymuş yok tok kapı sesiymiş bunları geçin..

    Vw Türkiye de hak ettiği fiyat değerinin kat be kat fazlasına satılıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    Yıllarca Almanya da yaşadım, vw, Almanya da Türkiye deki gibi, premium bir marka olarak değer görmüyor.
    Bizim Türkiye de doğuş otonun satış politikası ve fahiş fiyatları yüzünden yıllarca pahalı olarak satıldığı için, bizim insanımızın gözümde vw, mercedes ya da bmw ile aynı ayar da olarak görülüyor...

    Halbuki kazın ayağı Avrupa da böyle değil, sen burada fiata hangi göz ile bakıyorsan, Alman milleti vw'ya o göz ile bakıyor.

    Kim ne derse desin, malzeme kalitesiymiş yok oymuş yok buymuş yok tok kapı sesiymiş bunları geçin..

    Vw Türkiye de hak ettiği fiyat değerinin kat be kat fazlasına satılıyor.




    kaç kat 5 katmı, 3, yada 2 mi... benim 70 bin aldığım arabaya alman 35 e mi biniyor.
    arkadaşım araştır bi ondan sonra salla... ben merak edip bakmıycam ama sen bi bak opel vw, ing, alm ve tur fiyatlarına sonra paylaş burda hep birlikte öğrenelim, he konuyu maaşlara, alım gücüne falan getirirsen o ayrı, yeri burası değil zaten.

    bi arakadaş var, kaçırmaz böyle konuları, opel ile vw aynı donanım seviyesinde vw 30 k daha pahalı der durur, onun gibi sallamışsın.

    c segmentinde baz donanımda plastik jant kapağı ile sopa gibi el freniyle start stopu olmayan aracın liste fiyatı ne biliyormusunuz. 72000 tl bu araç ne? az yakan çok kaçan opel astraaaaaaa...

    aslında fazla birşey yazmamada gerek yok, imzam yeter...




  • yayengec kullanıcısına yanıt
    Vw fanatiği bir insana ne anlatsan boş, imzandan dem vurmandan belli.

    Sana tok kapı sesi ile mutluluklar
  • https://www.youtube.com/watch?v=3qVZiriD7uc
    burdaki 308 incelemesinde satış müdürü 308i hep golfle karşılaştırıyor
  • Tok kapi sesi denyolugunu burda duydum. Kapisina bakipta arabami alinir lan. Komiksiniz valla. Araba aldim.. neden ? Kapisinin sesi guzel... Kendinizi daha kucultmeyin. Bu isin kapi ile alkasi yok. Araba guzel araba...
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.