Şimdi Ara

Golf gelir; test biter... Golf 6 'yı uğurlarken... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
4
Favori
8.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beklenti meselesi,ben bir türlü VW'lere ısınamadım her ne kadar VW binsem de.Testler de yanlı yağlıyor bu bir gerçek.
  • Premium mu bu Golf?
  • Bu golf cok kücûmseniyo ama kaliteli ve porsche, audi, seat, skoda, lamborghininin sahibi bir alman oto markasinin dünyada en önem verdigi model.basabas gidebilir bence bu modellerle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu testede yüksek puan almış arkadaş

  • BMW 1 serisi itici ve tipsiz olduğu için geri kalmış olabilir.
  • Golf 7 geliyor hala tartışılana bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni top konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer
    Ben arabadan performans, sağlam bir motor, sağlam bir şanzıman ve bolca sürüş zevki bekliyorum. Yolda giderken gözler üstümde olsun istiyorum, içine oturduğumda gözüme hitap etsin aynı zamanda da kaliteli olsun istiyorum. Golf bunların hangisini sunuyor bana? Hiç birini.


    o halde Golf size göre değil :)

    zaten alman testlerinin sorunu bu. görüş açısı ile veya romörk çekme kapasitesine, performans veya kalite ile tutup aynı ağırlıkta puan veriyorlar, halbuki bunlar tamamen farklı ayarlanması gereken kriterler. böyle olunca da dengeli özellikleri olan araçlar lider oluyor. özel otomobiller arka planda kalıyor.

    bir alman dergisi BMW 530d ile BMW M5'in testini yapsa yine 530d kazanabilir örneğin. M5'in performans ve yol tutuşta kazandığını, 530 fiyat, yakıt tüketimi, emisyon, konfor vb gibi konularda geri alır. ortaya inanılmaz absürd sonuçlar çıkabilir.


    gerçi Golf'ün şöyle bir mevzusu var, araba gerçekten çok iyi. kimine sıkıcı gelebilir ama doğru motoru seçerseniz, hem sürmesi, hemde performansı ve kalite-konfor olarak da keyif veren bir araç. dolgunluk ve sağlamlık hissi var. Golfün sık test kazanmasında bir problem yok aslında. İngiliz dergilerinin testlerini bile çoğunlukla kazanıyor.

    tabi örneğin 1 serisi dediğiniz gibi daha özel, daha farklı bir otomobil. fiyatı da ona göre :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 19 Temmuz 2012; 23:26:10 >




  • bu testlere inananlara gülüyorum :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görele Golf 5'ler yeni çıktığında da böyleydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    bu testlere inananlara gülüyorum :))

    Testlere inanıp burda heycanlı heycanlı konu açılanlara daha çok gülüyorum ben
  • Dünyada Golf ile basedecek bir otomobil yapılamadıysa tüm markalara yazıklar olsun.Birde yenisi çıkacak artık karşılaştırma için marstan araç getirirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Bu testede yüksek puan almış arkadaş



    Adamlar önüne gelen kuruluşa para yediriyor.Ne ayak bu VW anlamış değilim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    mercedesi konforda mı alt etmiş ?

    mercedesin elinden bırakmadıgı ve rakiplerine göz açtırmadıgı konulardan birisi

    bırakın allah askına ya.

    bmw 1 den mercedes b den ne kadar üstün golf ?

    yapılan testler bir köşeye

    mercedes bugün çogu premium markaya parça tedarigi sunan bir firma. porsche gibi.

    böyle bir firmayı kalkıpta skodanın seatın patronun vw ile bir tutmak dogru değil.

    vw dötünde bezle gezerken mercedesin cocugu vardı

    yav arkadaşım, mercedesi severiz de, vw AG yi de bu kadar küçümseme...

    vw AG, isterse bugün mercedesi satın alacak güçte...

    mercedes, şu sıralar oldukça da zorda bir firma, unutmadan, küçük sınıfta hep zarar etti, gitti sonunda a serisini de golf sınıfı bir şekle sokmak zorunda kaldı, renodan motor almaya kalktı...

    2 yıl önce borsa değerinde bir ara vw ag dünyanın en değerli firması bile oldu...


    güç ve para farklı kavramlar.

    cogu paranın geçmediği yerde bir hatırla bir selamle her işini hallettirebilirsiniz. örnek vermek gerekirse

    vw skoda audiyi seati satın alınca kendini bişey zanetti hepsi bu. seat olsun skoda olsun vw olsun aynı kalitede parçaları farklı isimlerle piyasaya sürüyorlar

    merecedes bugün özellikle f segmentinin sahibi. büyük araçlarıın anlatmaya gerek bile yok. her dalda otomobil dünyasının ilahı olmaya devam ediyor.

    3 gün önce teyzemler geldi hollandadan. abim 12 bin euroya golf almış. golf orada işçi arabası diyor. daha ne deyim

    bizim millet golfe binince premium markaya biniyorum zannediyor. hollandada 8 saat calısan bir işçinin aldıgı maaş 1500 euro civarı

    golfün fiyatı 12 bin euro civarı. burada 800 liraya calısan adam 1 yılda şahine binerken orada golfe biniyor.

    bizim insanlarımızın aylarca sıra beklediği bu kadar para yatırdığı golf orada işçi sınıfı sayılıyor.

    vw hiç bir zaman bmw mercedes benty maybach porsche gibi markaların yanına yaklaşamayacak.

    vw araştırma geliştirme grubu kendini geliştiriyorsa bu markalarda yeniliklerle devam ediyor

    bu kadar vw fanlıgı yapacagınıza biraz volvo fanlıgı yapında arkanızda duralım en azından volvo ele gelir şeyler üretiyor. net ve saglam şeyler ortaya çıkartıyor.

    vw yi gözünüzde büyütmeyin vw ne yapmış allah aşkına ? otomobil tarihinin ilklerine bakın = mercedes

    motor ve şanzıman kalitesine bakın = bmw

    lükse gösterişe bakın rolly roce

    vw halkın arabası işçi sınıfıdır. adı lakabı budur

    ve işçi sınıfı hiç bir zaman patronlarla boy ölçüşemez

    bırakında finalleri tartısalım. vw nin mercedes konforu sunması için çok ekmek yemesi lazım çook.

    bir dsg bir tsi ile olmaz bu işler. onlarında ne olduklarını gördük zaten.

    eleştirmek tartışma yaratmak istemiyorum ama insanın agzını açtırıyorsunuz.

    vw de mercedes konforu ne demek ya? mercedes demek konfor demektir.

    o zaman vw tsi motr ve 7 ileri dsg üretti bir bmw etti
    konforu ve güvenliğide varmış bir mercedes etti
    tasarımıda güzel bir rolly roce etti


    vay be vw. avrupada işçi sınıfı sayılan yüzüne bakılmayan vw sen Türkiye'de ne olmuşsun haberim yok.

    golfe binene vali passata binen başbakan sanıyor kendini hesabı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MB-CLS -- 19 Temmuz 2012; 23:39:42 >




  • foks fagın
    das auto
    Germany Tofaş
  • 20 yetmez , 1000 tane dergide golf'ü birinci seçse , bmw 1 serisinden üstün otomobil olmadığını görmek zor değil.


    Ayrıca c-max ve QQ ile ne alaka onuda çözemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diferansiyeli kırarsın!

    Premium mu bu Golf?

    Premium diye birşey yok ki..
    Bu sadece bizim hava atmayı seven kafamızın içinde biyerlerde olan bi olgu, sanal bişey aslında.
    Avrupa'da işler böyle değil mesela, adam parası olsa da -ki para var- BMW 1 serisi almıyor (yeterince almadılar da)
    Bana fazladan ne sunuyor diye bakıyor, arkadan itiş sevdalısıysa belki Bmw alıyor
    (arkadan itiş güçsüz motorda hiçbir işe yaramaz Örn:Kuş serisi)
  • kaşkay ile golf ne alaka?
  • Bu arada hocam test 2011 yılının testi ; ben de 1.6 Dci verilerini arıyorum ...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.