Şimdi Ara

Golf gelir; test biter... Golf 6 'yı uğurlarken... (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
4
Favori
8.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen yine bizim Golfle uçuyoruz, arkadaşlar falan var uçakta...
  • Vw yi çok ama çok severim ama iş bmw ve mercedesle kıyasa girince orda duracaksın.Bir kere münihli ve bavyeralının ürün gamı hedef kitlesi vw ninkine

    göre çok üstte bu adamlar elit araba yapıyor beyler ve kalite ve konfor konusunda kısıtları yok ama vw öyle mi istese belki onlar kadar konforlu araba

    yapabilir ama sınırlayan şey maliyet çünkü adamın şirket politikası bu yönde kaliteyi ucuza satmak
  • bence bir 1000 golf 10000 diğer marka arabayı yok eder!!!(bizim forumdaki fanatiklerin bunlardan farklı yok bence )





  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    mercedesi konforda mı alt etmiş ?

    mercedesin elinden bırakmadıgı ve rakiplerine göz açtırmadıgı konulardan birisi

    bırakın allah askına ya.

    bmw 1 den mercedes b den ne kadar üstün golf ?

    yapılan testler bir köşeye

    mercedes bugün çogu premium markaya parça tedarigi sunan bir firma. porsche gibi.

    böyle bir firmayı kalkıpta skodanın seatın patronun vw ile bir tutmak dogru değil.

    vw dötünde bezle gezerken mercedesin cocugu vardı

    yav arkadaşım, mercedesi severiz de, vw AG yi de bu kadar küçümseme...

    vw AG, isterse bugün mercedesi satın alacak güçte...

    mercedes, şu sıralar oldukça da zorda bir firma, unutmadan, küçük sınıfta hep zarar etti, gitti sonunda a serisini de golf sınıfı bir şekle sokmak zorunda kaldı, renodan motor almaya kalktı...

    2 yıl önce borsa değerinde bir ara vw ag dünyanın en değerli firması bile oldu...


    güç ve para farklı kavramlar.

    cogu paranın geçmediği yerde bir hatırla bir selamle her işini hallettirebilirsiniz. örnek vermek gerekirse

    vw skoda audiyi seati satın alınca kendini bişey zanetti hepsi bu. seat olsun skoda olsun vw olsun aynı kalitede parçaları farklı isimlerle piyasaya sürüyorlar

    merecedes bugün özellikle f segmentinin sahibi. büyük araçlarıın anlatmaya gerek bile yok. her dalda otomobil dünyasının ilahı olmaya devam ediyor.

    3 gün önce teyzemler geldi hollandadan. abim 12 bin euroya golf almış. golf orada işçi arabası diyor. daha ne deyim

    bizim millet golfe binince premium markaya biniyorum zannediyor. hollandada 8 saat calısan bir işçinin aldıgı maaş 1500 euro civarı

    golfün fiyatı 12 bin euro civarı. burada 800 liraya calısan adam 1 yılda şahine binerken orada golfe biniyor.

    bizim insanlarımızın aylarca sıra beklediği bu kadar para yatırdığı golf orada işçi sınıfı sayılıyor.

    vw hiç bir zaman bmw mercedes benty maybach porsche gibi markaların yanına yaklaşamayacak.

    vw araştırma geliştirme grubu kendini geliştiriyorsa bu markalarda yeniliklerle devam ediyor

    bu kadar vw fanlıgı yapacagınıza biraz volvo fanlıgı yapında arkanızda duralım en azından volvo ele gelir şeyler üretiyor. net ve saglam şeyler ortaya çıkartıyor.

    vw yi gözünüzde büyütmeyin vw ne yapmış allah aşkına ? otomobil tarihinin ilklerine bakın = mercedes

    motor ve şanzıman kalitesine bakın = bmw

    lükse gösterişe bakın rolly roce

    vw halkın arabası işçi sınıfıdır. adı lakabı budur

    ve işçi sınıfı hiç bir zaman patronlarla boy ölçüşemez

    bırakında finalleri tartısalım. vw nin mercedes konforu sunması için çok ekmek yemesi lazım çook.

    bir dsg bir tsi ile olmaz bu işler. onlarında ne olduklarını gördük zaten.

    eleştirmek tartışma yaratmak istemiyorum ama insanın agzını açtırıyorsunuz.

    vw de mercedes konforu ne demek ya? mercedes demek konfor demektir.

    o zaman vw tsi motr ve 7 ileri dsg üretti bir bmw etti
    konforu ve güvenliğide varmış bir mercedes etti
    tasarımıda güzel bir rolly roce etti


    vay be vw. avrupada işçi sınıfı sayılan yüzüne bakılmayan vw sen Türkiye'de ne olmuşsun haberim yok.

    golfe binene vali passata binen başbakan sanıyor kendini hesabı.



    sen hangi sınıftansın çok merak ettim.tipik kapitalist çocuğu edalarıyla mercedesi övmüş.




  • nerde kaldın diye gözümüz yollarda kaldı onboardx vw bi fanatiğini kaybetti diye düşünmeye başlamıştık...

    bu arada cihanaire noldu bilen gören varmı
  • dergilerin sonuçlarına değilde puanlamaları nasıl verdiğinedaha doğrusu işin detayına bakarsanız yapılan testlerin faso fiso olduğunu görürsünüz
    golf kötü arabamı değil ama bence vasat bir araba ve şuanki fiyat politikasıyla tercih edeceğim bir araç değil
    kısaca parasını hakeden bir araç değil(en azından Türkiye'de)
  • Geçende Golf ve Focus'un içinde olduğu bir test vardı ve Focus birinciydi.

    Autocar'ın C-segment sıralamasında da Focus birinci :http://www.autocar.co.uk/car-categories/family-hatches

    Ben de bu testlerin doğru ve objektif olduğunu iddia edersem n'olcak.

    Bir de Japonya ve Uzak Doğu'daki otomobil dergilerindeki testleri çok merak ediyorum. Eminim Avrupa'lı otomobiller o ülkelerin testlerinde hep sonuncudur.

    Sayfa sayfa satış rakamlarının listelenmesi ayrı bir garabet.

    TR'de satış rakamlarını listelersek şöyle olur : 1. Symbol 2. Fluence 3. Linea. Demekki en iyi arabalar bunlar...




  • fanatık deilim ama focus,astra,i30,kia,auris,c4 sınıfları golf den bence total olarak geriler.sadece audi-bmw-mercedes-volvo golf den ustun total olarak.
    golf tam arada kalıyor bu rakıplerinin.fıyatı pahalı dıgerlerıne göre ama audı den ucuz.
    kısacası sınıfında alınabılıyorsa golf.test ettıkten sonra daha ıyı anladım...
  • Testlerin hepsi yanlış, hepsi uydurma, hepsi yalan dolan

    Testleri yapanlar hiç ama hiç otomobilden anlamıyorlar

    Oysa forumdonanım da kullanmadıkları, bilmedikleri, markanın ismini duyunca bir anda tüyleri diken diken olan otomobil uzmanları, test uzmanları, otomobil profesörleri varken ne gerek var oto test uzmanlarına Forumdonanımdakilere ver arabayı ne sonuçlar çıkar gör

    Vw alanların da hiçbiri otomobilden anlamıyor, vw almayanlar ise bu işi çok ama çok iyi biliyor
  • öncelikle kaşkai değil qashqai
  • tüh başını kaçırdık konunun ama yine de yerimizi ayıralım sağlam kavga olur burada
  • golf gelir ben o testi okumam

    yeni kasa adam gibi fiyata gelirse iş yapar. yne doğuş yontmalayn gelirse iş yapmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    mercedesi konforda mı alt etmiş ?

    mercedesin elinden bırakmadıgı ve rakiplerine göz açtırmadıgı konulardan birisi

    bırakın allah askına ya.

    bmw 1 den mercedes b den ne kadar üstün golf ?

    yapılan testler bir köşeye

    mercedes bugün çogu premium markaya parça tedarigi sunan bir firma. porsche gibi.

    böyle bir firmayı kalkıpta skodanın seatın patronun vw ile bir tutmak dogru değil.

    vw dötünde bezle gezerken mercedesin cocugu vardı

    Konfor konusunda B180 fena bir araç değil ama yol tutuşu, motor gücü, tasarımı(bu biraz göreceli) maalesef önündeki yıldıza yakışmıyor. Hatta hiç C sınıfı bir araba gibi de durmuyor, sanki hafif ticari bir araç gibi. Zamanında bir türlü içime sinmeyen GOLF V Plus modeline benziyor. Zaten Mercedes (benim için) E kasadan başlar.

    Hepsi bir yana da şu son cümleniz hiç olmamış..

    Mobil cihazlar konusunda, Apple dötünde bezle gezerken, Nokia da dünyayı sallıyordu ama...




  • Golf 6 demek kalite demektir, Golf 6 demek detaylara özen göstermek demektir, Golf 6 demek alışkanlık yapmak demektir.

    Torpido gözündeki kadife kaplamadan, kapı içindeki yalıtım detaylarına kadar, yol tutuş ve konforu en iyi kombine eden süspansiyon sistemine kadar...

    BMW ya da Mercedes ile kıyas yapmak-tan ziyade Golf 6'nın neler sunduğunu görmeye davet ediyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KadirşinaS_

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    mercedesi konforda mı alt etmiş ?

    mercedesin elinden bırakmadıgı ve rakiplerine göz açtırmadıgı konulardan birisi

    bırakın allah askına ya.

    bmw 1 den mercedes b den ne kadar üstün golf ?

    yapılan testler bir köşeye

    mercedes bugün çogu premium markaya parça tedarigi sunan bir firma. porsche gibi.

    böyle bir firmayı kalkıpta skodanın seatın patronun vw ile bir tutmak dogru değil.

    vw dötünde bezle gezerken mercedesin cocugu vardı

    Konfor konusunda B180 fena bir araç değil ama yol tutuşu, motor gücü, tasarımı(bu biraz göreceli) maalesef önündeki yıldıza yakışmıyor. Hatta hiç C sınıfı bir araba gibi de durmuyor, sanki hafif ticari bir araç gibi. Zamanında bir türlü içime sinmeyen GOLF V Plus modeline benziyor. Zaten Mercedes (benim için) E kasadan başlar.

    Hepsi bir yana da şu son cümleniz hiç olmamış..

    Mobil cihazlar konusunda, Apple dötünde bezle gezerken, Nokia da dünyayı sallıyordu ama...

    O dediginiz eski B serisinde kaldi,
    Yeni B serisi sanziman motor gucu motor secenekleri,yol tutus surus zevki olarak mpvnin otesinde..
    Testleri okursaniz gorursunuz hatta fazla sert oldugu icin elestiriliyor bazi kaybaklarda..Zaten ic mekan kalitesi donanim olarak rakipsiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    Tabiki MErcedes ve Vw nin marka değerleri ve prestijleri birbirlerinden farklıdır. Ancak şunu söylemeliyim, 2 gün boyunca Kırşehirdeydim. Ankara dönüşünde Kırıkkale içinden çevre yoluna çıkarken çok keskin önce sola sonra sağa iki viraj vardı. Bir Focus ile kapıştık. O viraja girdiğimde hızım yaklaşık 130 km civarıydı ve focus sanırım 70 km hıza kadar düşmek zorunda kaldı. Tabiki yaptığım yanlış ancak, aracın limitlerini öğrenmemde önemli bir fırsat oldu. O viraja Vw Jetta dışında aynı segmentte girebilecek bir babayiğit tanımıyorum. Araç ESP sistemini bile devreye sokmadı. Bir çok araç o virajda o hızla bırakın ESP çalışmasına , savrulup giderdi. Ama çok istikrarlı bir şekilde viraja girdiği hızdan bir kaç km düşerek başarılı bir şekilde çıkış yaptım. O andan sonra Focus zaten bendeki gözü karalığı görmüş olacakki kapışmayı sona erdirdi.

    Burda altını çizmek istediğim nokta şudur ki, Vw gerçekten yüksek limitleri olan kaliteli araçlar. Burada tabiki mercedes ve BMw ile mukayese edilmesi bile bu markanın değerini ortaya koyan en önemli unsurdur kanaatimce.

    Körü körüne fanatizme bence karşıyım akıl ve mantık ölçülerinde her türlü karşılaştırma ve test foruma sadece renk katar. Ve bir arkadaşın dediği gibi bu uslup foruma değer katar.

    Fanatizme karşı olduğunu söyleyip mesajlarını yeniden okumanı öneririm.

    Focus konusuna gelirsek senin o jettandan her türlü iyi yol tutuşu vardır.Bunu ben söylemiyorum.Fordun tüm araçları sınıfına göre en iyi yol tutan araçlardır.




  • 18 ay boyunca golf 6 1.4 tsi kullandım, daha sonra aracı kardeşime verip yerine honda'nın göz bebeği olan civic hb 1.8 140 hp (tam otomatik) modelini uzun araştırmalar sonucunda aldım (14.000 km de), honda'nın sahip olduğu muhteşem dış görünüş, donanım ve özellikle ön konsolunu işin içine katmazsam bu iki aracı karşılaştırmam bile sürüş keyfi, sessizlik, hızlanma, konfor, frenler açısından golf fersah fersah ötede, araç yabancıya gitmedi o yüzden sorun yok...
  • söylediklerim sürekli yanlış anlaşılıyor ve attıgım mesajları okuyan yok.

    golfun yurtdısında satılmasının sebebi işçi sınıfa hitap ediyor olması

    hollandada 8 saat çalışan bir işçi 1500 € alıyor

    orda golf sahibi olmanın bedeli ise 12000 €.

    yani bizim ülkemize göre asgari ücretle çalışan bir adam bir yıl boyunca altına dogan alabiliyorken

    orada golf alabiliyor.

    golf oranın işçi sınıfına hitap ediyor. bu yüzden yurt dısında golf satışları yüksek.

    bunu başka anlamları bağlamanın bir anlamı yok.

    vw ye kimse kötü başarızı demedi. canımın sıkıldıgı tek konu gereğinden fazla abartılması sanki golfe binen passata binen premium markaya biniyor gibi gösterilmesi.

    vw seat skoda gibi bir çok markanın sahibi veya ortaıgı. bu demek değildir ki vw büyük patron.

    vw iyi bir yatırımcı sadece bugün porshce hala kendi bildiği şekilde ve kalitesiyle üretim yapıyor.

    vw bu markaları satın aldı veya ortagı diye büyük bir firma olmuyor.

    sürekli yeni şeyler üretmek peşinde hızlı gelişim istiyorlar ama böyle değil

    polo gti ları yag yakıyor deniliyor
    dsg den magdur olanları cogu kez gördük
    aşırı beslemeli motorların motor ömrü aşikar millet 60 bine gelmeden elinden cıkartıyor

    bana gelipte vw iyi demeyin. bakın volvoya. adamlar köklü bir tasarım ve motor değişkliğine gittiler

    ama nasıl yaptılar net oldu. tasarımları şanzımanları motorları kabinleri herşeyiyle net ve saglam birşeyler ortaya cıktı

    sürekli değişiklige gitmektense yavaş ve emin adımlarla ilerlemek daha iyi

    volvo şanzıman ve motor konusunda forda güvendi ha bence iyi yaptı.

    kabin olarak gene isveç çeligini kullandı. yavaş ve emin bir değişklige gitti

    vw ise her yıl ortaya bişeyler atıyor. sonuç = hüsran

    tekrar söylüyorum vw halkın işçinin arabasıdır. hiç bir zaman porshce maybach bently mercedes bmw volvo gibi firmalarla baş edemeyecek.

    bmw 8 ileri şanzıman üretti sonuç= mükemmel
    mercedes aynı firmaya 7 ileri şanzıman yaptırdı sonuç= mükemmel

    vw ortaya tsi diye bir teknoloji attı. bu teknolojinin aga babasını görmek isteyenler bmw nin d modellerine baksın.

    hiç bir konuda başarılı değil bu firma. tasarımlarıda rezalet zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    Almanya 6 Aylık satışlar


    mercedes C ve E serisi rakip BMW leri satışta sollamış.halbuki BMW nin araçları daha yeni.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Mercedes ve VW ekonomik değeri karşılaştırılmış aşağıdaki veri herşeyi açıklıyor;

    Mercedes 2011 Marka değeri 15.344 milyar euro
    kaynak:http://www.pclabs.com.tr/2011/05/09/apple-150-milyar-dolari-askin-marka-degeri-ile-2011-yilinin-en-degerli-markasi/

    VW 2011 yılı NET karı 15.8 milyar euro
    kaynak:http://www.bbc.co.uk/turkce/haberler/2012/02/120224_volkswagen.shtml



    Net kar ile marka değeri farklı şeyler. Elmayla armut. Başladık gene.



    @MB-CLS


    Ayrıca 8 ileri otomatik kimin eseri bir daha araştırın. Aynı şanzıman kaç firmada kullanılıyor.Vw grubu araçlar dahil. (ZF 8HP)
    Mercedesin 7G-Tronic şanzımanı da kendine ait.
    Golf konusunda haklısınız. Golfe binen kendini padişah sanıyor. Alman tofaşı deyince atarlanıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LiveForSpeed -- 20 Temmuz 2012; 12:16:25 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.