Şimdi Ara

Golf gelir; test biter... Golf 6 'yı uğurlarken... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
4
Favori
8.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5 yıldır otomobil bölümünü takip ederim. Her yıl bu forumda Golf tartışılır durur yeni modellerle karşılaştırılır. Hayatında Golf kullanmamış dışarıdan bakmış kişiler yorumlar yapar Avrupa ve ülkemizde en çok satılan aracı alanların ahmak olduğunu, bunun yerine şu alınır demeyi, şu sorunları var demeyi, 10 hava yastığı bulunan aracın fonksiyonsuz direksiyon olduğu için boşline olduğunu söylemeyi ... çok sever.

    Kim ne derse desin Golf sınıfının kralıdır bu yıllardır böyledir sadece Türkiyede değil Avrupada birçok kişinin tercihidir. Aracın kalitesi için 2000 model bir Golf bulunup incelenebilir. Golf ile zamanında karşılaştırılan modelleri şimdilerde sahibinden'in ücra köşelerinde satılmak üzere aylardır beklediğini görürken golfün 10 yaşındaki bir modelinin bile iyi fiyatlarla satıldığını görmekteyiz.

    Bizim insanımız için bir otomobilin 2. el değeri kim ne derse desin donanımından da , güvenliğinden de önceliklidir. Aylık 2000 lira kazanan memur C sınıfı ortalama bir araç için 3 yıl para biriktirmesi gerekir. Tüm yatırımı o araçtır. Arabanın en az değer kaybetmesi, acil durumlarda kolayca satılabilmesi çok önemlidir. Ülkemizde bunu en iyi sağlayan markaların başında VW gelmekte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmax50 -- 20 Temmuz 2012; 0:56:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    Bugün senin beğenmediğin Volkswagen, Phorshe yi tamamen satın almış bir MARKA dır.

    DODGE, CHERSLER, JEEP, BENTLY, BUGATTİ, LAMBORGHİNİ, SKODA, SEAT, AUDI ye motor entergre eden koca bir MARKADIR hemde.

    Bence fazla küçümsüyorsun. Dünyanın en sağlam ekonomik temeli olan otomobil markasıdır. Ayrıca her sınıfa ve segmente hitabeden otomobil yelpazesine sahiptir. Honda ve Toyotanın ekonomik durumun 5 yıl daha böyle devam etmesi durumunda iflas edebileceği tartışılırken, bugün Volkswagen bir markayı daha bünyesine alıyor. Buna iyi dikkat etmek gerekir.

    Evet Mercedes ve BMW parası olmadığı için alamadı batmak üzere olan Seat'ı,Skoda'yı ve diğerlerini.

    Sırf daha çok para kazanmak için marka koleksiyonu yapıp tek bir teknolojiyi A'dan Z'ye bütün markalarda kullanmak başka,elindeki marka sayısını kısıtlı tutup onları kendi kulvarlarında sürekli geliştirmek başka.

    VW'nin ekonomik temelinin bize ne faydası var?

    Peki ekonomik temelden çıkalım öyleyse.

    2008 yılından bu yana Volkswagen kullanıyorum. Hem güvenlik hem donanımsal özellikleri hem motor kalitesi ve uzun ömürlü olması vs. beni tamamiyle memnun etmektedir. Türkiye şartlarına uygun oluşu ve Türk halkındaki Vw sempatisi ve prestijide buna eklenirse, VW bence küçümsediğiniz kadar basit, uyduruk, kalitesiz araçlar üreten bir marka değildir. Jeep, Dodge ve Chraysler , Volkswagene ait markalar değildir ancak VW motoru kullanan markalardır.

    Görüşlerinizi sebepleriyle belirttiğiniz için teşekkür ederim.

    Ben VW'yi küçümsemiyorum kesinlikle.Uyduruk veya kalitesiz de demiyorum.Bir markayı sevmek güzel bir şeydir,ama bazı insanlar sevdikleri markayı başkalarına da kabul ettirmek için akla mantığa aykırı cümleler kuruyorlar.

    VW Mercedesi istese yarın alır,golf'ün rakibi yok,jetta d segmenti otomobillere tercih edilir vs vs vs.Çoğu cümlede sunulan iddiayı destekleyecek neden yok.
    Laf olsun diye yazılmış şeyler.Benim babam senin babanı döver cümlesi de aynı kapıya çıkıyor.Bu tarz yorumlar da itici geliyor insanlara.Yoksa sanmıyorum ki forumdan herhangi birinin VW ile şahsi bir meselesi olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer
    Ben arabadan performans, sağlam bir motor, sağlam bir şanzıman ve bolca sürüş zevki bekliyorum. Yolda giderken gözler üstümde olsun istiyorum, içine oturduğumda gözüme hitap etsin aynı zamanda da kaliteli olsun istiyorum. Golf bunların hangisini sunuyor bana? Hiç birini.


    o halde Golf size göre değil :)

    zaten alman testlerinin sorunu bu. görüş açısı ile veya romörk çekme kapasitesine, performans veya kalite ile tutup aynı ağırlıkta puan veriyorlar, halbuki bunlar tamamen farklı ayarlanması gereken kriterler. böyle olunca da dengeli özellikleri olan araçlar lider oluyor. özel otomobiller arka planda kalıyor.

    bir alman dergisi BMW 530d ile BMW M5'in testini yapsa yine 530d kazanabilir örneğin. M5'in performans ve yol tutuşta kazandığını, 530 fiyat, yakıt tüketimi, emisyon, konfor vb gibi konularda geri alır. ortaya inanılmaz absürd sonuçlar çıkabilir.


    gerçi Golf'ün şöyle bir mevzusu var, araba gerçekten çok iyi. kimine sıkıcı gelebilir ama doğru motoru seçerseniz, hem sürmesi, hemde performansı ve kalite-konfor olarak da keyif veren bir araç. dolgunluk ve sağlamlık hissi var. Golfün sık test kazanmasında bir problem yok aslında. İngiliz dergilerinin testlerini bile çoğunlukla kazanıyor.

    tabi örneğin 1 serisi dediğiniz gibi daha özel, daha farklı bir otomobil. fiyatı da ona göre :)

    Evet onu anlatmaya çalışıyorum ben de.

    Golf 1. olabilir testlerde ama bu onun en iyi C segment araç olduğunu göstermez bana göre. Sadece dengeli bir araç olduğunu gösterir dediğiniz gibi. Konuyu açan arkadaş yazmış "yol tutuşda 1 serisi biraz önde, onun dışında kullanım kolaylığı, konfor, kaaroser, iç mekan genişliği, görüş, ne istersen hepsinde golf"

    diye ben de cevap verdim bu konuların hepsinde Golf, Ferrari F458'den de öndedir, hatta önde. O zaman Golf, F458'den daha iyi bir otomobil mi demeliyiz yani? Biraz uç bir örnek ama Ferrari alan adam nasıl geniş iç hacimli olsun, görüş alanı geniş olsun demiyorsa, dediğiniz gibi romörk çekme kapasitesine bakmıyorsa BMW 1 alanlar da bunu umursamıyor.

    Beklentiler farklı. Kaldı ki Golf'ün iç mekanı da bana göre sıkıcılıktan öteye geçmiyor, VW'nin bütün iç mekanları gibi.

    Yani yanlış anlaşılmasın Golf kötü bir araba demiyorum gayet güzel bir araç ama BMW 1'den ya da Mercedes B'den iyi bir araç değil. Testlerde birinci olması onu sınıfının en iyisi yapmaz. Sanki Golf her konuda kusursuzmuş gibi lanse ediliyor, ben buna karşıyım:)




  • yeni mercedes b'nin yanında halt yiyecek golf.

    boş boş konuşmayın.

    bmw ve mercedes varken o iş yaş.

    türkiyede böyleyse fiyat politikasından dolayı böyledir golf'ün tercih edilme sebebi.
  • Mercedes ve VW ekonomik değeri karşılaştırılmış aşağıdaki veri herşeyi açıklıyor;

    Mercedes 2011 Marka değeri 15.344 milyar euro
    kaynak:http://www.pclabs.com.tr/2011/05/09/apple-150-milyar-dolari-askin-marka-degeri-ile-2011-yilinin-en-degerli-markasi/

    VW 2011 yılı NET karı 15.8 milyar euro
    kaynak:http://www.bbc.co.uk/turkce/haberler/2012/02/120224_volkswagen.shtml
  • Golf hicbir konuda 1 serisine rakip bile olamaz. BMW ilerde 0.5 serisi cikarirsa belki ona rakip olur.

    Komik olmayin, ideal bir otomobil hepsi bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun burada yorum yazan herkese. Demekki herkes birbirine hakaret etmeden, saçma ve cahilce yorumlar olmadan da tartışılabiliyormuş. 2-3 ay önce bu konu açılsa bilanço 1 sınırsız , 5-6 tane 4 günlük ban, 6-7 kişi de uyarı puanıydı.

    "Herkesin kendi fikridir saygı duymak lazım" ilkesi demek ki ADAM gibi fikir yürüten belirli bir standart üzerinde zeka seviyesine sahip kişilerin ürünü olan düşünceler için geçerliymiş. Bunu da şu alt tarafı 1.5 sayfa olan konuda bile görebiliyoruz.

    Aylar sonra bir VW konusunda "Ya uffff yine VW ni yüceltip diğer markaları itin koltuk altına sokup çıkaracaklar." deyip de yüzümü ekşitmeden çıktığım için inanın çok sevinçliyim. Bana bu duyguyu yaşatmak için forumdan ayrılan arkadaşlara sonsuz teşekkürler.

    İnsanların MANTIĞA DAYANIR ifadelerini okumak zevkli. Forum böyle bir şey işte, kopyala yapıştır merkezi değil.




    Tamam sakinim




  • Golf'le c-max ve qashqai'yi karşılaştırırsanız bazı konularda üstün çıkabilir ama alakasız olmuş birbirileriyle alakasız modeller.
  • Tabiki MErcedes ve Vw nin marka değerleri ve prestijleri birbirlerinden farklıdır. Ancak şunu söylemeliyim, 2 gün boyunca Kırşehirdeydim. Ankara dönüşünde Kırıkkale içinden çevre yoluna çıkarken çok keskin önce sola sonra sağa iki viraj vardı. Bir Focus ile kapıştık. O viraja girdiğimde hızım yaklaşık 130 km civarıydı ve focus sanırım 70 km hıza kadar düşmek zorunda kaldı. Tabiki yaptığım yanlış ancak, aracın limitlerini öğrenmemde önemli bir fırsat oldu. O viraja Vw Jetta dışında aynı segmentte girebilecek bir babayiğit tanımıyorum. Araç ESP sistemini bile devreye sokmadı. Bir çok araç o virajda o hızla bırakın ESP çalışmasına , savrulup giderdi. Ama çok istikrarlı bir şekilde viraja girdiği hızdan bir kaç km düşerek başarılı bir şekilde çıkış yaptım. O andan sonra Focus zaten bendeki gözü karalığı görmüş olacakki kapışmayı sona erdirdi.

    Burda altını çizmek istediğim nokta şudur ki, Vw gerçekten yüksek limitleri olan kaliteli araçlar. Burada tabiki mercedes ve BMw ile mukayese edilmesi bile bu markanın değerini ortaya koyan en önemli unsurdur kanaatimce.

    Körü körüne fanatizme bence karşıyım akıl ve mantık ölçülerinde her türlü karşılaştırma ve test foruma sadece renk katar. Ve bir arkadaşın dediği gibi bu uslup foruma değer katar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sultan Baybars -- 20 Temmuz 2012; 1:27:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer
    Evet onu anlatmaya çalışıyorum ben de.

    Golf 1. olabilir testlerde ama bu onun en iyi C segment araç olduğunu göstermez bana göre. Sadece dengeli bir araç olduğunu gösterir dediğiniz gibi. Konuyu açan arkadaş yazmış "yol tutuşda 1 serisi biraz önde, onun dışında kullanım kolaylığı, konfor, kaaroser, iç mekan genişliği, görüş, ne istersen hepsinde golf"

    diye ben de cevap verdim bu konuların hepsinde Golf, Ferrari F458'den de öndedir, hatta önde. O zaman Golf, F458'den daha iyi bir otomobil mi demeliyiz yani? Biraz uç bir örnek ama Ferrari alan adam nasıl geniş iç hacimli olsun, görüş alanı geniş olsun demiyorsa, dediğiniz gibi romörk çekme kapasitesine bakmıyorsa BMW 1 alanlar da bunu umursamıyor.

    Beklentiler farklı. Kaldı ki Golf'ün iç mekanı da bana göre sıkıcılıktan öteye geçmiyor, VW'nin bütün iç mekanları gibi.

    Yani yanlış anlaşılmasın Golf kötü bir araba demiyorum gayet güzel bir araç ama BMW 1'den ya da Mercedes B'den iyi bir araç değil. Testlerde birinci olması onu sınıfının en iyisi yapmaz. Sanki Golf her konuda kusursuzmuş gibi lanse ediliyor, ben buna karşıyım:)

    Mercedes B öyle başlarda oynayacak bir otomobil değil yalnız. sizde biraz imaja takılıyorsunuz.

    konuyu açan arkadaşın söyledikleri yanlış değil. yani dediği kriterlerde Golf önde olabilir. burda problem bu kriterlere ne kadar önem verildiği. atıyorum 2.0 dizel 120d modeli Golf 2.0 TDI'dan çok daha zevkli bir sürüş vaadediyorsa (ki çok büyük ihtimalle öyle) bir çok kişinin görüş açısı veya biraz daha iyi darbe emişi umrunda olmaz. zira bunlar oturma odası takımı değil, karşısında geçip izleyelim, otomobil dinamik bir nesnedir ve en ön planda sürüş gelmelidir.

    ha tekrar etmekte fayda var. bence dengeli otomobil Auris'tir, Civic'dir, Lancer'dır. tüm özellikleri ile ön plana çıkmazlar ama toplamda başarılı otomobillerdir. Golf'te durum daha farklı veya Focus'ta. bunlar gerçekten hemen hemen tüm nitelikleri ile başa oynayacak araçlar. genel özellikleri daha ilerici. Golfteki sadece magne-ride amortisör opsiyonu bile hayli sofistike bir donanım.

    neden Golf daha ön planda, muhtemelen yenilikleri çabuk sundukları için. 2007 yılında 1.4 turbolu kompresorlu baya ileri teknoloji 170hp motorları vardı. hemen sonra 122lik modeller geldi, onu bir sürü downsized motor takip etti. DSG şanzıman ta 2003'de Golf R32 zamanından beri var. o esnada çoğu üretici 4 ileri otomatik takılıyordu, motorları söylemiyorum. gerçekten çok hızlılar ve hızlı teknoloji geliştiriyorlar, üstelik bu teknolojilerle pazara da yön verdikleri söylenebilir.

    buda güçlü bir imaj oluşturmaya başlıyor zamanla. belki o üreticilerin bu yeni akımlarla ilgili projeleri vardı ama VW çok daha önce davrandığı için "takip edilen" algısı yerleştirdi. Golfte üstüne ağır lokomotif bir model, araba fwd kompakt hb'lerin atası gibi bişey. belli bir tasarım karakteri var, bu sınıfta çok az araçta var bu, 1 serisi ve A3 dışında yok gibi. devasa motor gamı, bir sürü kombinasyon, üstüne biraz da rakiplerinden yüksek fiyat (tüm avrupada böyle), sonuç bu.

    Golfün imajının yüksek olmasını anlıyorum ben. bunu anlamamak asıl garip geliyor bana. abartıp, mokunu çıkarmadığımız sürece çok iyi bir otomobil olduğunu vurgulamakta problem yok. nasıl DSG'nin bazı motorlarının kronik sorunlarını rahatça söyleyip insanları uyarıyorsak, iyi özelliklerinin de hakkını vermek gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 20 Temmuz 2012; 1:32:18 >




  • hayatta bu tür tartışmalara katılmadım sadece uzaktan seyrettim güldüm ama şu vw karşıtı arkadaşları anlamıyorum nedir çekemedikleri? vw dergilere para verip kendini 1. gösteriyor mu göstermiyor mu bilmiyorum ama golf gerçekten güzel araba. aynı şekilde passat da.. uzun süre golf6 tdi kullandım hakkını veriyor araba.. cebimden 100 lira çıkamadığına göre gidip 50 liraya golf alırım bana paramın hakkını fazlasıyla verir.. şu an bir arabaya verebilecek 50-60 liram olsa gider golf alırım düşünmeden en az golf kadar kaliteli ve aynı fiyatta kendini kanıtlamış bir araba gösterin bana gidip alayım.
  • Almanlarda çok fanatikler yakın fiyatlardaki japon malı BMW 1 varken, koreli Mercedes varken gidip
    rakiplerinden geride kalan golf'ü 4 kat fazla almışlar sırf alman diye

    Almanya 6 Aylık satışlar

    Pos Model 2012
    1 VW Golf/Plus/Jetta 128,034
    2 VW Passat 46,692
    3 VW Polo 43,116
    4 Opel Astra 38,112
    5 Mercedes C-Klasse 37,566
    6 BMW 3er 33,85
    7 BMW 1er 30,107
    8 Audi A6, A7 29,899
    9 Mercedes B-Klasse 29,632
    10 Opel Corsa 29,342
    11 VW Tiguan 28,986
    12 VW Touran 27,28
    13 Ford Focus 26,738
    14 Ford Fiesta 26,546
    15 Skoda Octavia 25,768
    16 Mercedes E-Klasse 25,6
    17 Audi A4 24,233
    18 BMW 5er 23,823
    19 Audi A3 23,785
    20 Skoda Fabia 23,589
    21 VW Up! 20,265
    22 Mini 19,743
    23 VW Transporter 18,903
    24 Opel Zafira 17,993
    25 VW Caddy 17,708
    26 Hyundai i30 16,282
    27 Nissan Qashqai 16,044
    28 Smart Fortwo 15,872
    29 Audi A1 15,202
    30 Mercedes A-Klasse 15,11
    31 Seat Ibiza 14,67
    32 Ford C-Max 14,282
    33 BMW X3 14,213
    34 Opel Meriva 14,067
    35 BMW X1 13,677
    36 Audi A5 12,665
    37 Toyota Yaris 12,511
    38 Audi Q3 12,137
    39 Renault Mégane 11,94
    40 Opel Insignia 11,898
    41 Fiat Ducato 11,875
    42 Skoda Yeti 11,61
    43 Renault Clio 11,381
    44 Renault Twingo 11,009
    45 Ford Mondeo 10,889
    46 Ford Kuga 10,537
    47 Dacia Duster 10,176
    48 Fiat 500 9,969
    49 Renault Scénic 9,817
    50 VW Sharan 9,611
    51 Audi Q5 9,521
    52 Hyundai ix35 9,456
    53 Seat Leon/Altea 9,123
    54 Hyundai i20 8,565
    55 Peugeot 207 8,559
    56 Skoda Superb 8,45
    57 Fiat Panda 8,037
    58 Ford S-Max 7,529
    59 Peugeot 308 7,292
    60 Hyundai i10 7,278
    61 Mercedes GLK 7,175
    62 Citroen C4 7,064
    63 Skoda Roomster 6,97
    64 Dacia Sandero 6,915
    65 Mercedes ML-Klasse 6,908
    66 Citroen C3 6,649
    67 Kia Cee’d 6,528
    68 Citroen Berlingo 6,263
    69 Fiat Punto 6,132
    70 Kia Sportage 6,097
    71 VW Touareg 5,739
    72 Toyota Auris 5,705
    73 Kia Rio 5,644
    74 Toyota Aygo 5,631
    75 Nissan Micra 5,587
    76 Mercedes Viano 5,512
    77 Chevrolet Spark 5,33
    78 Nissan Juke 5,318
    79 Honda Jazz 5,317
    80 Suzuki Swift 5,307
    81 Volvo XC60 5,294
    82 Mazda3 5,291
    83 Ford Transit, Tourneo 5,25
    84 Ford Ka 5,058
    85 Mercedes SLK 4,942
    86 Toyota Avensis 4,82
    87 Mazda2 4,68
    88 Mitsubishi ASX 4,653
    89 Mitsubishi Colt 4,55
    90 Porsche Cayenne 4,505
    91 Citroen C1 4,5
    92 Hyundai ix20 4,486
    93 Volvo S/V60 4,481
    94 Peugeot 508 4,306
    95 BMW X5 4,246
    96 Toyota Verso 4,122
    97 Dacia Logan 3,978
    98 Mazda5 3,81
    99 Kia Picanto 3,797
    100 Mazda CX-5 3,789
    101 Seat Alhambra 3,702
    102 Porsche 911 3,664
    103 Peugeot 208 3,625
    104 Ford Galaxy 3,599
    105 Mercedes Vito 3,47
    106 Renault Kangoo 3,467
    107 Peugeot 3008 3,361
    108 Hyundai i40 3,32
    109 Suzuki SX4 3,308
    110 Citroen DS3 3,256
    111 VW Beetle 3,234
    112 Toyota RAV4 3,23
    113 Peugeot 206+ 3,083
    114 Toyota Verso-S 3,072
    115 Chevrolet Orlando 3,064
    116 Alfa Romeo Giulietta 3,019
    117 Audi TT 3,003
    118 Honda CR-V 2,918
    119 Kia Venga 2,916
    120 Volvo V50 2,893
    121 VW Scirocco 2,789
    122 Mazda6 2,777
    123 Honda Civic 2,77
    124 Nissan Note 2,684
    125 VW Eos 2,656
    126 Range Rover Evoque 2,62
    127 Seat Exeo 2,604
    128 Peugeot 5008 2,547
    129 Citroen C5 2,54
    130 Peugeot 107 2,524
    131 Chevrolet Cruze 2,524
    132 Chevrolet Captiva 2,484
    133 Subaru Forester 2,436
    134 Suzuki Jimny 2,355
    135 BMW Z4 2,285
    136 Peugeot Partner 2,26
    137 BMW X6 2,209
    138 Suzuki Grand Vitara 2,189
    139 Chevrolet Aveo 2,179
    140 Volvo C/V70 2,14
    141 Porsche Panamera 2,111
    142 Renault Modus 2,049
    143 Mercedes CLS 2,041
    144 Audi A8 2,027
    145 Audi Q7 1,967
    146 Mercedes S-Klasse 1,91
    147 Opel Vivaro 1,907
    148 Fiat Freemont 1,902
    149 Renault Laguna 1,878
    150 Suzuki Splash 1,835
    151 Skoda Citigo 1,766
    152 Mitsubishi Outlander 1,752
    153 Mercedes Sprinter 1,74
    154 Kia Sorento 1,725
    155 BMW 7er 1,679
    156 Suzuki Alto 1,672
    157 Seat Mii 1,591
    158 BMW 6er 1,568
    159 Opel Combo 1,514
    160 Mazda MX-5 1,463
    161 Jeep Grand Cherokee 1,449
    162 Opel Antara 1,447
    163 Citroen DS4 1,438
    164 Opel Agila 1,429
    165 Hyundai Veloster 1,299
    166 Mercedes SL-Klasse 1,278
    167 Nissan NV200 1,259
    168 Citroen DS5 1,248
    169 Toyota Prius 1,227
    170 Jaguar XF 1,191
    171 Renault Trafic 1,168
    172 Peugeot RCZ 1,16
    173 Jeep Wrangler 1,123
    174 Mitsubishi Lancer 1,102
    175 Honda Accord 1,1
    176 Toyota Land Cruiser 1,085
    177 Range Rover Sport 1,081
    178 VW Phaeton 1,064
    179 Nissan Pixo 1,057
    180 Porsche Boxster, Cayman 1,055
    181 Alfa Romeo MiTo 1,026
    182 Volvo XC90 1,025
    183 Renault Koleos 1,018
    184 Ford Fusion 980
    185 Renault Espace 954
    186 Toyota iQ 918
    187 Fiat Doblo 896
    188 Mazda CX-7 894
    189 Mitsubishi Pajero 887
    190 Nissan X-Trail 869
    191 Hyundai Santa Fe 856
    192 Volvo C30 840
    193 Subaru XV 837
    194 Lexus CT 820
    195 Land Rover Discovery 812
    196 Jeep Compass 760
    197 Lancia Ypsilon 752
    198 Mercedes G-Klasse 719
    199 Subaru Legacy 699
    200 Volvo XC70 687
    201 Land Rover Freelander 682
    202 Hyundai H1-Starex 681
    203 Lada Niva 677
    204 Citroen Jumper 643
    205 Mercedes R-Klasse 612
    206 Fiat Fiorino 606
    207 Citroen Jumpy 604
    208 Opel Ampera 585
    209 Dacia Lodgy 566
    210 VW Crafter 539
    211 Fiat Sedici 530
    212 Kia Soul 521
    213 Range Rover 511
    214 Nissan Pathfinder 503
    215 Mercedes SLS AMG 499
    216 Renault Wind 496
    217 Fiat Bravo 492
    218 Lancia Voyager 470
    219 Infiniti FX 439
    220 Fiat Ulysse, Scudo 429
    221 Chevrolet Camaro 413
    222 Audi R8 407
    223 Peugeot Boxer 402
    224 Alfa Romeo 159, Brera 382
    225 Subaru Trezia 370
    226 Lexus RX 361
    227 Peugeot Expert 360
    228 Kia Optima 352
    229 Nissan 370Z 345
    230 Ferrari 458 Italia 318
    231 Lancia Delta 286
    232 Suzuki Kizashi 284
    233 Hyundai Coupé 284
    234 Mercedes GL-Klasse 269
    235 Peugeot 4008 267
    236 Renault Fluence 261
    237 Jaguar XK 260
    238 Volvo C70 253
    239 Nissan Leaf 249
    240 Citroen C-Zero 247
    241 Renault Master 243
    242 Daihatsu Terios 238
    243 Peugeot 807 237
    244 Citroen C8 235
    245 SsangYong Actyon, Korando 227
    246 Lancia Musa 219
    247 Nissan Murano 212
    248 Honda CR-Z 210
    249 Hyundai ix55 209
    250 Volvo S40 209

    http://bestsellingcarsblog.com/2012/...ull-market-up/




  • Golf ün mükemmel bir araç olarak piyasaya sunulması sadece şişirme. Fiyatına göre kullanılabilecek en iyi araçlardan fakat bir leon kullanıcısı olarak , golfün leondan üstün tarafını göremedim iç mekan dışında .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Dünyada Golf ile basedecek bir otomobil yapılamadıysa tüm markalara yazıklar olsun.Birde yenisi çıkacak artık karşılaştırma için marstan araç getirirler

    golf 7'nin daha kaliteli olacağı kesin mi ?

    Ya jetta gibi olursa? Önceki kasası kaliteliyken yeni kasası 5 para etmez bir araç olursa ne olacak o zaman?

    Kötü olsa ne olur yine her şekilde birinci gelmeyecek mi ?
  • Beni en cok uzen bu testleri gorup o gazla golf alip, onden ceker agirlik dagilimi 60/40 olan bu aracin sanki bugatti sanilarak virajlara girilip parcalanmasi. Bmw 1 serisi 50/50 agirlik dagilimlidir, arkadan itis kalkislarda araci patinajda birakmaz virajda denge yoltutus icin bunlar onemlidir. Agirlikmerkezi esit dagilmalidir. Bmw ic hacim arka kapilarin sivriligi hatta gorunumuyle elestirilebilir ama yol tutus golfte daha iyi diyen ve buna inanan yanilir. Bmw sahibi degilim alacak olsam 1 serisi almam 3 alirim ama kutu gibi tasarimiyla one yigilmis agirlik merkezi ve onden ceker yapisiyla golf halk arabasidir sabah 8 aksam 5 calisan avrupali orta gelirlinin ihtiyacini karsilar bunun disinda golfe fantastik gucler eklemeye onu baska bir sey haline sokmaya calismak komik. Turkiyede Alman arabasi sevdasinin hic baska ulke araci gormeden bu araclarla tanisan alamancilarin etkisi olduguna inaniyorum. Tr, reno 12, sahin, kartal kiskacindayken koye gelen alamanci golfu ve bunun yillara yayilan efsanelesmesi.




  • Canım sıkıldıkça bu konulara girip okuyorum, birçok yazılana da gülüyorum sadece hiç yazmadım böyle bir konuya bugüne kadar fakat bugün sıkıntıdan yazasım geldi Araçlar konusunda çok profesyonel değilim. Fiesta sahibiyim ve bu benim ilk arabam. Annemde de 2012 1.6 105hp dizel manuel golf 6 var. Donanım paketi highline ve navigasyon,geri görüş,sunroof ve renk parası ile 68000 e kasım 2011 de aldık arabayı. Öncelikle eylül ayının 20si gibi sipariş verdik,4 ay sonra geleceğini söylediler fakat yanlış hatırlamıyorsam kasım 12 ya da 14 trafiğe çıkış tarihi. Bir fiesta kullanıcısı olarak golf ile arasında dağlar kadar fark var annemin arabaya ilk bindiğimde direk hissediyorum bunu Arabayı alırken benim gönlümden geçen bmw 1 serisiydi, bmw ye karşı bir sempatim var fakat o zamanlar dizeli yoktu, sonradan da forumda konu açmıştım değiştirmekle ilgili ama yorumlarıda değerlendirdiğimde değmeyeceğini düşündüm çünkü aynı donanımda bir bmw 1 83 bin civarı olacaktı.Karşılaştırmaya bakmadım paylaşılan fakat testteki eski b serisiyle birçok kez bindim, golf eski b serisinden çok daha konforlu ve 10 kere sorsalar golf u tercih ederim. Yeni b serisi hakkında bilgim yok ama tasatım olarak çok geliştirmişler, mercedesi son 3-4 yıla kadar hep iş adamı-baba arabası olarak görmüşümdür bana hitap etmiyordu ama son 2-3 yılda ki tasarımları gerçekten daha spor, daha hareketli görünüyor ve benim gibi düşünenleride kendine çekiyor.

    Çok test sonucu paylaşan arkadaş oldu burada, hadi 20 tanesi yanlış da 1 taneside doğru değil mi? Bazı arkadaşlar bu durumun imkansız olduğunu düşünüyor çünkü görüş belirtirken bile golf ile bmw veya mercedes diye konuşuyorlar, 1 serisi- b veya a serisi diye değil. Fakat benim açımdan, bmw ve mercedes bu segmentteki araçlarına bu yıla kadar fazla önem vermiyordu.(şahsi görüştür) Golf de vw nin en çok kazandığı ve bence vw yi vw yapan araçtır. Doğal olarak fazla önem verip güzel bir iş çıkarmaları normal. Sonuçta dergiler taraflı veya tarafsız bilmiyorum ama golf bu araçlardan iyiyse de az bir farkla iyi, kötüysede az bir farkla kötüdür. Bu yüzden çok fazla parası olmayan biri için 68 bine donanımlı bir golf almak, 80 küsür binlere mercedes a-b veya bmw 1 almaktan daha mantıklı bir tercih olacaktır.

    Fakat şöylede bir durum var 3 aracın benzer donanımları aynı fiyata satışa sunulsa türkiye de golf ün iyide olsa kötüde olsa fazla satılacağını zannetmiyorum en azından benim tercihim bmw 1 olurdu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    Almanlarda çok fanatikler yakın fiyatlardaki japon malı BMW 1 varken, koreli Mercedes varken gidip
    rakiplerinden geride kalan golf'ü 4 kat fazla almışlar sırf alman diye

    Almanya 6 Aylık satışlar

    Pos Model 2012
    1 VW Golf/Plus/Jetta 128,034
    2 VW Passat 46,692
    3 VW Polo 43,116
    4 Opel Astra 38,112
    5 Mercedes C-Klasse 37,566
    6 BMW 3er 33,85
    7 BMW 1er 30,107


    4 kat fazla diyorsunuz da o 128.034 satılan araç sadece golf değil, golf plus ve jetta da işin içinde. Sadece Hatchback 5 kapı Golf'ün satış rakamını gösteren bir sayı yok mu?

    Ayrıca ne bekliyordunuz BMW 1 serisinin Golf'ten daha fazla satmasını mı ? Golf 16 küsür bin eurodan başlarken BMW 1 serisi 21.000eurodan başlıyor.

    Gerçi Passat da Japon BMW 3'ten ve Koreli Mercedes C'den daha fazla satmış. Gerçekten dediğiniz gibi fanatikler galiba. Hatta Polo bile BMW ve Mercedeslerden fazla satmış, bak sen şu işe. Demek ki o kadar fanatikler ki Polo'yu bile Japon BMW 3'e falan tercih etmişler.

    Çok ilginç ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Ne golf miş be.

    +2 arkadaşla okuyozda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saracen

    Beni en cok uzen bu testleri gorup o gazla golf alip, onden ceker agirlik dagilimi 60/40 olan bu aracin sanki bugatti sanilarak virajlara girilip parcalanmasi. Bmw 1 serisi 50/50 agirlik dagilimlidir, arkadan itis kalkislarda araci patinajda birakmaz virajda denge yoltutus icin bunlar onemlidir. Agirlikmerkezi esit dagilmalidir. Bmw ic hacim arka kapilarin sivriligi hatta gorunumuyle elestirilebilir ama yol tutus golfte daha iyi diyen ve buna inanan yanilir. Bmw sahibi degilim alacak olsam 1 serisi almam 3 alirim ama kutu gibi tasarimiyla one yigilmis agirlik merkezi ve onden ceker yapisiyla golf halk arabasidir sabah 8 aksam 5 calisan avrupali orta gelirlinin ihtiyacini karsilar bunun disinda golfe fantastik gucler eklemeye onu baska bir sey haline sokmaya calismak komik. Turkiyede Alman arabasi sevdasinin hic baska ulke araci gormeden bu araclarla tanisan alamancilarin etkisi olduguna inaniyorum. Tr, reno 12, sahin, kartal kiskacindayken koye gelen alamanci golfu ve bunun yillara yayilan efsanelesmesi.

    Porschelerin agirlik dagilimina bakmanizi oneririm,yol tutusu demek 50:50 oranini saglamak demek degildir.bana sorarsaniz bu goz boyamaktan baska birsey degil,
    Konuya donecek olursak bu forumdaki gereksiz fanatik VW cileri forumdan kovalamak lazim.
    Oyle bir anlatiyorlarki arabalarini,ferrari okudum saniyorum.sonra bakiyorum arac golf yada jetta
    neyse VW hicbir zaman bir BMW bir Mercedes edemiyecek..
    Bu arada yukarda bir arkadas VW istese Mercedesi alir va demis.DAIMLER AG nin buyuklugunden bir haber sanirim.yavas alsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öyle en birinci benim falan olaylarına girmek yanlış bence.Fakat 8 ay kullandım Golf 6'yı gencim hani süper bir şoför değilim ama 1.8T Passat'ından Connect'ine kadar bolca sürmüşlüğüm var diyorumki piyasada o sınıfa her ne ad veriliyorsa o sınıfta Golf gibi yol tutuşu tok hissiyatı olan araba çok az vardır.Frene basında tüm karoserin tek bir parça gibi olduğunu hissediyorsunuz.Direksiyon tat veriyor yalıtım 10 numara tasarım hatları eskidi biraz tabi.

    Ha onun dışında varsın sidik yarışına tabi tutulmasın efendim itici oluyor.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.