Şimdi Ara

Golf gelir; test biter... Golf 6 'yı uğurlarken... (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
4
Favori
8.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Mercedes ve VW ekonomik değeri karşılaştırılmış aşağıdaki veri herşeyi açıklıyor;

    Mercedes 2011 Marka değeri 15.344 milyar euro
    kaynak:http://www.pclabs.com.tr/2011/05/09/apple-150-milyar-dolari-askin-marka-degeri-ile-2011-yilinin-en-degerli-markasi/

    VW 2011 yılı NET karı 15.8 milyar euro
    kaynak:http://www.bbc.co.uk/turkce/haberler/2012/02/120224_volkswagen.shtml



    Net kar ile marka değeri farklı şeyler. Elmayla armut. Başladık gene.


    Ben aynı şeyler dedim mi? VW 1 yılda elde ettiği net kar bile Mercedes için belirlenen marka değerinden fazla. VW dünyanıın en büyük otomotiv üreticilerinden. Porsche, Seat, Audi gibi markaları bünyesinde barındırıyor. Büyüklük olarak VW ile kıyas bile kabul etmez yukarıdaki rakamları o bakımdan verdim. VW'in 2011 yılı değerinin 300 milyar euro civarında olduğu belirtiliyor. Bunun yanında Mercedes her yıl eriyor ciddi kar kayıpları var.

    Yine dediğim gibi bu araç kalitesi açısından birşey ifade etmez. Mercedes otomotiv dünyasının yıldızıdır. Ama şunu söyleyebilirim ki 3 ya da 5 yıl sonra bu ekonomik göstergeler devam ederse. VW Mercedesi ya da Bmw'yi satın alıp bünyesine katabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmax50 -- 20 Temmuz 2012; 12:26:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kl_emre_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    Tabiki MErcedes ve Vw nin marka değerleri ve prestijleri birbirlerinden farklıdır. Ancak şunu söylemeliyim, 2 gün boyunca Kırşehirdeydim. Ankara dönüşünde Kırıkkale içinden çevre yoluna çıkarken çok keskin önce sola sonra sağa iki viraj vardı. Bir Focus ile kapıştık. O viraja girdiğimde hızım yaklaşık 130 km civarıydı ve focus sanırım 70 km hıza kadar düşmek zorunda kaldı. Tabiki yaptığım yanlış ancak, aracın limitlerini öğrenmemde önemli bir fırsat oldu. O viraja Vw Jetta dışında aynı segmentte girebilecek bir babayiğit tanımıyorum. Araç ESP sistemini bile devreye sokmadı. Bir çok araç o virajda o hızla bırakın ESP çalışmasına , savrulup giderdi. Ama çok istikrarlı bir şekilde viraja girdiği hızdan bir kaç km düşerek başarılı bir şekilde çıkış yaptım. O andan sonra Focus zaten bendeki gözü karalığı görmüş olacakki kapışmayı sona erdirdi.

    Burda altını çizmek istediğim nokta şudur ki, Vw gerçekten yüksek limitleri olan kaliteli araçlar. Burada tabiki mercedes ve BMw ile mukayese edilmesi bile bu markanın değerini ortaya koyan en önemli unsurdur kanaatimce.

    Körü körüne fanatizme bence karşıyım akıl ve mantık ölçülerinde her türlü karşılaştırma ve test foruma sadece renk katar. Ve bir arkadaşın dediği gibi bu uslup foruma değer katar.

    Fanatizme karşı olduğunu söyleyip mesajlarını yeniden okumanı öneririm.

    Focus konusuna gelirsek senin o jettandan her türlü iyi yol tutuşu vardır.Bunu ben söylemiyorum.Fordun tüm araçları sınıfına göre en iyi yol tutan araçlardır.

    Arkadaşım focus kullanmayan birisi değilim. Hem eski kasa Focusu kullandım hemde Yeni kasa C max kullanan biriyim. Her ne şekilde olursa olsun o virajı, o focus, o hızla alamazdı. Bunun neresinde fanatiklik var anlamadım? Mercedes E 350 4 matic o virajı alamazdı demiyorum Focus alamazdı diyorum. Fanatizme karşıyım evet. Bunuda mesajlarımı bir daha okursan görebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sultan Baybars -- 20 Temmuz 2012; 12:26:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Mercedes ve VW ekonomik değeri karşılaştırılmış aşağıdaki veri herşeyi açıklıyor;

    Mercedes 2011 Marka değeri 15.344 milyar euro
    kaynak:http://www.pclabs.com.tr/2011/05/09/apple-150-milyar-dolari-askin-marka-degeri-ile-2011-yilinin-en-degerli-markasi/

    VW 2011 yılı NET karı 15.8 milyar euro
    kaynak:http://www.bbc.co.uk/turkce/haberler/2012/02/120224_volkswagen.shtml



    Net kar ile marka değeri farklı şeyler. Elmayla armut. Başladık gene.


    Ben aynı şeyler dedim mi? VW 1 yılda elde ettiği net kar bile Mercedes için belirlenen marka değerinden fazla. VW dünyanıın en büyük otomotiv üreticilerinden. Porsche, Seat, Audi gibi markaları bünyesinde barındırıyor. Büyüklük olarak VW ile kıyas bile kabul etmez yukarıdaki rakamları o bakımdan verdim. VW'in 2011 yılı değerinin 300 milyar euro civarında olduğu belirtiliyor. Bunun yanında Mercedes her yıl eriyor ciddi kar kayıpları var.

    Yine dediğim gibi bu araç kalitesi açısından birşey ifade etmez. Mercedes otomotiv dünyasının yıldızıdır. Ama şunu söyleyebilirim ki 3 ya da 5 yıl sonra bu ekonomik göstergeler devam ederse. VW Mercedesi ya da Bmw'yi satın alıp bünyesine katabilir.

    Hala elmayla armutu karşılaştırıyorsunuz ne diyim ben size anlamadım ki.

    BMW marka değeri 24.623 milyar
    Mercedes marka değeri 16.111 milyar
    Vw marka değeri 8.519 milyar




  • Unutun bu testleri,parayı koklatan 1. olur.

    Bugun ben araba yapsam o araba dergilerine iki kuruş versem 300 yıllık mercedesden daha yuksek not alırım.

    Kanmayın böyle palavralara...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: kl_emre_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    Tabiki MErcedes ve Vw nin marka değerleri ve prestijleri birbirlerinden farklıdır. Ancak şunu söylemeliyim, 2 gün boyunca Kırşehirdeydim. Ankara dönüşünde Kırıkkale içinden çevre yoluna çıkarken çok keskin önce sola sonra sağa iki viraj vardı. Bir Focus ile kapıştık. O viraja girdiğimde hızım yaklaşık 130 km civarıydı ve focus sanırım 70 km hıza kadar düşmek zorunda kaldı. Tabiki yaptığım yanlış ancak, aracın limitlerini öğrenmemde önemli bir fırsat oldu. O viraja Vw Jetta dışında aynı segmentte girebilecek bir babayiğit tanımıyorum. Araç ESP sistemini bile devreye sokmadı. Bir çok araç o virajda o hızla bırakın ESP çalışmasına , savrulup giderdi. Ama çok istikrarlı bir şekilde viraja girdiği hızdan bir kaç km düşerek başarılı bir şekilde çıkış yaptım. O andan sonra Focus zaten bendeki gözü karalığı görmüş olacakki kapışmayı sona erdirdi.

    Burda altını çizmek istediğim nokta şudur ki, Vw gerçekten yüksek limitleri olan kaliteli araçlar. Burada tabiki mercedes ve BMw ile mukayese edilmesi bile bu markanın değerini ortaya koyan en önemli unsurdur kanaatimce.

    Körü körüne fanatizme bence karşıyım akıl ve mantık ölçülerinde her türlü karşılaştırma ve test foruma sadece renk katar. Ve bir arkadaşın dediği gibi bu uslup foruma değer katar.

    Fanatizme karşı olduğunu söyleyip mesajlarını yeniden okumanı öneririm.

    Focus konusuna gelirsek senin o jettandan her türlü iyi yol tutuşu vardır.Bunu ben söylemiyorum.Fordun tüm araçları sınıfına göre en iyi yol tutan araçlardır.

    Arkadaşım focus kullanmayan birisi değilim. Hem eski kasa Focusu kullandım hemde Yeni kasa C max kullanan biriyim. Her ne şekilde olursa olsun o virajı, o focus, o hızla alamazdı. Bunun neresinde fanatiklik var anlamadım? Mercedes E 350 4 matic o virajı alamazdı demiyorum Focus alamazdı diyorum. Fanatizme karşıyım evet. Bunuda mesajlarımı bir daha okursan görebilirsin.

    Niye alamaz bana söyler misiniz o zaman,focusu kullanan sürücü 70 e indi diye,focus o virajı alamıyor öyle mi?,Jettada olupta focusda olmayan ne var?Focus daha iyi tutunur virajlarda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS



    Arkadaşım Almanya da bütün alman araçları ucuzdur.Taksilerin çoğu Mercedes.O da işi sınıfına mı hitab ediyor?Mercedes taksici arabası mı demeliyiz?Almanyanın albeası mı demeliyiz?

    Bak sana İngiltere fiyatlarını veriyorum 1 serisi ile golf arasında

    118 sportline yani türkiyedeki araç ile Golf 1.4 TSI GT(buradaki highline) arasında 1000 küsür pound fark var.Bmw daha pahalı.Burada ne kadar fark var biliyor musun? 25 bin TL ler civarı

    Asıl bu ülkede millet gereksiz olarak kraldan çok kralcı.Almanlar kendi araçlarına bu aşkı beslemiyor bizimkiler yanıp tutuşuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Mercedes ve VW ekonomik değeri karşılaştırılmış aşağıdaki veri herşeyi açıklıyor;

    Mercedes 2011 Marka değeri 15.344 milyar euro
    kaynak:http://www.pclabs.com.tr/2011/05/09/apple-150-milyar-dolari-askin-marka-degeri-ile-2011-yilinin-en-degerli-markasi/

    VW 2011 yılı NET karı 15.8 milyar euro
    kaynak:http://www.bbc.co.uk/turkce/haberler/2012/02/120224_volkswagen.shtml



    Net kar ile marka değeri farklı şeyler. Elmayla armut. Başladık gene.


    Ben aynı şeyler dedim mi? VW 1 yılda elde ettiği net kar bile Mercedes için belirlenen marka değerinden fazla. VW dünyanıın en büyük otomotiv üreticilerinden. Porsche, Seat, Audi gibi markaları bünyesinde barındırıyor. Büyüklük olarak VW ile kıyas bile kabul etmez yukarıdaki rakamları o bakımdan verdim. VW'in 2011 yılı değerinin 300 milyar euro civarında olduğu belirtiliyor. Bunun yanında Mercedes her yıl eriyor ciddi kar kayıpları var.

    Yine dediğim gibi bu araç kalitesi açısından birşey ifade etmez. Mercedes otomotiv dünyasının yıldızıdır. Ama şunu söyleyebilirim ki 3 ya da 5 yıl sonra bu ekonomik göstergeler devam ederse. VW Mercedesi ya da Bmw'yi satın alıp bünyesine katabilir.

    Mercedes her yil eriyor mu?
    Bir belge gostersene bana bu konuda?2011 yilinda DAIMLER AG en yuksek karini elde etti su ana kadar.sen ise eridigini iddaa ediyorsun,
    birazcik arastirin ya
    mercedesi mercedes olarak degil DAIMLER AG olarak ele al VW yide o sekilde aliyorsun cunku.daimler ag icinde kac tane marka barindiriyor haberin var mi.VW bu gidisle BMW yide Mercedeside alirmis
    peh yavas alsin

    Bunyesinde

     Golf gelir; test biter... Golf 6 'yı uğurlarken...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kl_emre_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: kl_emre_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    Tabiki MErcedes ve Vw nin marka değerleri ve prestijleri birbirlerinden farklıdır. Ancak şunu söylemeliyim, 2 gün boyunca Kırşehirdeydim. Ankara dönüşünde Kırıkkale içinden çevre yoluna çıkarken çok keskin önce sola sonra sağa iki viraj vardı. Bir Focus ile kapıştık. O viraja girdiğimde hızım yaklaşık 130 km civarıydı ve focus sanırım 70 km hıza kadar düşmek zorunda kaldı. Tabiki yaptığım yanlış ancak, aracın limitlerini öğrenmemde önemli bir fırsat oldu. O viraja Vw Jetta dışında aynı segmentte girebilecek bir babayiğit tanımıyorum. Araç ESP sistemini bile devreye sokmadı. Bir çok araç o virajda o hızla bırakın ESP çalışmasına , savrulup giderdi. Ama çok istikrarlı bir şekilde viraja girdiği hızdan bir kaç km düşerek başarılı bir şekilde çıkış yaptım. O andan sonra Focus zaten bendeki gözü karalığı görmüş olacakki kapışmayı sona erdirdi.

    Burda altını çizmek istediğim nokta şudur ki, Vw gerçekten yüksek limitleri olan kaliteli araçlar. Burada tabiki mercedes ve BMw ile mukayese edilmesi bile bu markanın değerini ortaya koyan en önemli unsurdur kanaatimce.

    Körü körüne fanatizme bence karşıyım akıl ve mantık ölçülerinde her türlü karşılaştırma ve test foruma sadece renk katar. Ve bir arkadaşın dediği gibi bu uslup foruma değer katar.

    Fanatizme karşı olduğunu söyleyip mesajlarını yeniden okumanı öneririm.

    Focus konusuna gelirsek senin o jettandan her türlü iyi yol tutuşu vardır.Bunu ben söylemiyorum.Fordun tüm araçları sınıfına göre en iyi yol tutan araçlardır.

    Arkadaşım focus kullanmayan birisi değilim. Hem eski kasa Focusu kullandım hemde Yeni kasa C max kullanan biriyim. Her ne şekilde olursa olsun o virajı, o focus, o hızla alamazdı. Bunun neresinde fanatiklik var anlamadım? Mercedes E 350 4 matic o virajı alamazdı demiyorum Focus alamazdı diyorum. Fanatizme karşıyım evet. Bunuda mesajlarımı bir daha okursan görebilirsin.

    Niye alamaz bana söyler misiniz o zaman,focusu kullanan sürücü 70 e indi diye,focus o virajı alamıyor öyle mi?,Jettada olupta focusda olmayan ne var?Focus daha iyi tutunur virajlarda.

    Teknik açıklamasını yaparmısınız o halde? Focus daha iyi viraj alır diyorsanız bunun tutarlı ve mantıklı açıklamasını yapın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Mercedes ve VW ekonomik değeri karşılaştırılmış aşağıdaki veri herşeyi açıklıyor;

    Mercedes 2011 Marka değeri 15.344 milyar euro
    kaynak:http://www.pclabs.com.tr/2011/05/09/apple-150-milyar-dolari-askin-marka-degeri-ile-2011-yilinin-en-degerli-markasi/

    VW 2011 yılı NET karı 15.8 milyar euro
    kaynak:http://www.bbc.co.uk/turkce/haberler/2012/02/120224_volkswagen.shtml



    Net kar ile marka değeri farklı şeyler. Elmayla armut. Başladık gene.


    Ben aynı şeyler dedim mi? VW 1 yılda elde ettiği net kar bile Mercedes için belirlenen marka değerinden fazla. VW dünyanıın en büyük otomotiv üreticilerinden. Porsche, Seat, Audi gibi markaları bünyesinde barındırıyor. Büyüklük olarak VW ile kıyas bile kabul etmez yukarıdaki rakamları o bakımdan verdim. VW'in 2011 yılı değerinin 300 milyar euro civarında olduğu belirtiliyor. Bunun yanında Mercedes her yıl eriyor ciddi kar kayıpları var.

    Yine dediğim gibi bu araç kalitesi açısından birşey ifade etmez. Mercedes otomotiv dünyasının yıldızıdır. Ama şunu söyleyebilirim ki 3 ya da 5 yıl sonra bu ekonomik göstergeler devam ederse. VW Mercedesi ya da Bmw'yi satın alıp bünyesine katabilir.

    Mercedes her yil eriyor mu?
    Bir belge gostersene bana bu konuda?2011 yilinda DAIMLER AG en yuksek karini elde etti su ana kadar.sen ise eridigini iddaa ediyorsun,
    birazcik arastirin ya
    mercedesi mercedes olarak degil DAIMLER AG olarak ele al VW yide o sekilde aliyorsun cunku.daimler ag icinde kac tane marka barindiriyor haberin var mi.VW bu gidisle BMW yide Mercedeside alirmis
    peh yavas alsin

    Bunyesinde


    Evet eriyor bu yıl 1 milya euro zarar etti. (kaynak:http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/12175377.asp) Daimler altındaki markaların toplam değeri nedir ki? Sen hiç araştırdın mı? Sana daimlerin son 10 yıllık ekonomik verilerini vermek isterim ama vaktim yok çalışıyorum. Netten bakıp bulabilirsiniz bulamazsan pm at ben yardımcı olayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmax50 -- 20 Temmuz 2012; 12:47:41 >




  • golf iyidir, benzinlilerde şu anda en alınası araçlardandır ama testlerde abartıldığı kadar değil.

    Bir arkadaş focusun 70le girdiği viraja jetta ile 130la girmiş. Kendisine buradan saygılarımı sunuyorum.
  • Geçen hafta 2 günlüğüne araç kiralama ihtiyacım oldu.

    Firmaları incelerken, araç grubu ağırlıklı olarak VW ve Audi'den oluşan Central'den sırf test edip deneyimlemek amaçlı Golf Tdi Dsg Highline araç kiraladım. 2 günlüğü 245 liraya geldi, full kaskolu. Aracı kullanırken kendi aracım olan dizel, tam otomatik Kia Ceed SW ile karşılaştırdım.

    Aracı akşam teslim aldım, içine biner binmez sağını solunu kurcaladım ve sakin bir sürüşle bir miktar yol aldım.

    Daha sonra çevreyoluna çıkıp hızımı 120'ye sabitledim. Öncelikle aracın yol tutuşu çok iyi, süspansiyonları orta karar ve tatmin edici,
    ses ve motor yalıtımı iç fena değildi.

    Aslında ortalama c sınıfı kompakt bir araçtan beklenen standart özelliklerde olması gereken bir araçtı.

    Dsg şanzıman tamamen yakıt ekonomisi odaklı çalışıyor, bir anda 7. vitese çıkıyor, ancak ayağınızı gazdan çektiğinizde vitesi düşürmemek
    için bir miktar bocalıyor ve titreme yapıyor, ancak bu çok uzun süreli bir durum değil.

    Eğer performans isterseniz, bana göre çok da hassas olmayan gaz pedalını zorlamanız yeterli, araç bir süre sonra yüksek hızlara çıkıveriyor.
    Eğer performans tatmin etmezse, vitesi sport moduna alıp, yüksek devirlerde daha hızlı bir şekilde sürat yapabilirsiniz.

    Aracın koltukları rahattı acak yan kavrama kısımları açıkcası biraz sıkıştırıyodu, Yaklaşık 1.90 boyunda iri bir insan olarak çok rahatsız etmedi
    ama daha kilolu insanlar bu araçta rahat edemez ki aynı durum Seat Leon için de geçerli. Ancak aracın iç ve tavan genişliği oldukça iyi, kendi aracım olan Kia Ceed ise diz mesafesi genişliğinde daha iyi.

    Koltuğu en aşağı seviyeye indirerek kullandım, bu şekilde olunca hatrı sayılır bir şekilde baş - tavan mesafesi elde ediyorsunuz. Görüş açıları
    da fena değildi. Ancak kendi aracım olan Kia Ceed'in ayna takip oranları daha kullanışlı.

    Bagaj ise sınıfının standartlarında, Kia Ceed SW sahibi olarak bana küçük geldi haliyle :) Sanırım ben bir SW insanıyım...

    Donanım olarak araçta cam tavan ve navigasyon dışında yok yoktu. Ancak klimasını çözerken biraz zorlandım, klimayı sürekli kullanınca ve aacı da sıkıştırınca yakıt tüketimi bariz bir şekilde arttı. Yol bilgisayarı da oldukça kullanışlıydı. Özellikle yol bilgisayarındaki dijital hız göstergesi benim için çok kullanışlı oldu.

    Sonuç olarak büyük bir merakla kullandığım VW Golf bende güzel bir izlenim bıraktı. Ancak dediğim gibi bu aracın sizlere verdiği keyif ve konfor hemen hemen artık bütün C sınıfı araçlarda mevcut.

    Bu aracı teslim edip, uçakla seyahatten sonra kendi aracım olan dizel tam otomatik Kia Ceed'e binince çok büyük bir farklılık hissetmediğimi
    anladım. Ancak yol tutuş ve sessizlik anlamında Golf bir miktar daha iyiydi diyebilirim.

    Fanatik olmadan farklı markaların araçlarını kullanınca oldukça objektif bir keyif alıyorsunuz ve sezarın hakkını sezara rahatlıkla verebiliyorsunuz.

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hangiaraba? -- 20 Temmuz 2012; 12:51:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Mercedes ve VW ekonomik değeri karşılaştırılmış aşağıdaki veri herşeyi açıklıyor;

    Mercedes 2011 Marka değeri 15.344 milyar euro
    kaynak:http://www.pclabs.com.tr/2011/05/09/apple-150-milyar-dolari-askin-marka-degeri-ile-2011-yilinin-en-degerli-markasi/

    VW 2011 yılı NET karı 15.8 milyar euro
    kaynak:http://www.bbc.co.uk/turkce/haberler/2012/02/120224_volkswagen.shtml



    Net kar ile marka değeri farklı şeyler. Elmayla armut. Başladık gene.


    Ben aynı şeyler dedim mi? VW 1 yılda elde ettiği net kar bile Mercedes için belirlenen marka değerinden fazla. VW dünyanıın en büyük otomotiv üreticilerinden. Porsche, Seat, Audi gibi markaları bünyesinde barındırıyor. Büyüklük olarak VW ile kıyas bile kabul etmez yukarıdaki rakamları o bakımdan verdim. VW'in 2011 yılı değerinin 300 milyar euro civarında olduğu belirtiliyor. Bunun yanında Mercedes her yıl eriyor ciddi kar kayıpları var.

    Yine dediğim gibi bu araç kalitesi açısından birşey ifade etmez. Mercedes otomotiv dünyasının yıldızıdır. Ama şunu söyleyebilirim ki 3 ya da 5 yıl sonra bu ekonomik göstergeler devam ederse. VW Mercedesi ya da Bmw'yi satın alıp bünyesine katabilir.

    Mercedes her yil eriyor mu?
    Bir belge gostersene bana bu konuda?2011 yilinda DAIMLER AG en yuksek karini elde etti su ana kadar.sen ise eridigini iddaa ediyorsun,
    birazcik arastirin ya
    mercedesi mercedes olarak degil DAIMLER AG olarak ele al VW yide o sekilde aliyorsun cunku.daimler ag icinde kac tane marka barindiriyor haberin var mi.VW bu gidisle BMW yide Mercedeside alirmis
    peh yavas alsin

    Bunyesinde


    Evet eriyor bu yıl 1 milya euro zarar etti. (kaynak:http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/12175377.asp) Daimler altındaki markaların toplam değeri nedir ki? Sen hiç araştırdın mı? Sana daimlerin son 10 yıllık ekonomik verilerini vermek isterim ama vaktim yok çalışıyorum. Netten bakıp bulabilirsiniz bulamazsan pm at ben yardımcı olayım.

    Bak bakiyim o kac yilinin haberiymis
    az arastirin ya elinizin altinda klavye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    golf iyidir, benzinlilerde şu anda en alınası araçlardandır ama testlerde abartıldığı kadar değil.

    Bir arkadaş focusun 70le girdiği viraja jetta ile 130la girmiş. Kendisine buradan saygılarımı sunuyorum.

    Bendende sana saygılar
  • Fordmuşmuşmuş Kapının önüne koymam Fordu. İkinci el yok, kalite yok, işçilik yok. tırıvırı Ford
  • 2008 yılında az kalsın Porsche, VW'nin %75 ini alıyordu bazı sorunlar yüzünden iş yattı. VW yi gözünüzde o kadar büyütmeyin. Bir de Almanya'da en çok satan vw, polo'dur, golf değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Golf 7'nin piyasaya çıkışı çeşitli nedenlerle 2030 yılına kadar hep ertelense ve o zamana kadar Golf 6'yı her yıl yeni çıkan rakiplerle karşılaştırmalı teste sokmaya devam etseler bile bu testlerin sonucu yine "neredeyse hiç" değişmez.

    Dünyayı hala "golf" gözlüklerinden görmeye devam eden tüm forumdaş ve vatandaşlarıma bu hayırlı ve mübarek gecede acil şifalar ve esenlikler dilerim.

    Birgün tüm bunların yıllardır oynanmakta olan büyük bir oyun ve danışıklı dövüşün bir parçası olduğunu farkedip kendinizi kandırılmış hissettiğinizde bu satırları hatırlayacağınızı umar ve bu vesileyle o gün için üzüntü ve taziyelerimi peşinen sunarım.

    Hayırlı Ramazanlar.

    Haluk Abi ellerine sağlık...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Golf 6 demek kalite demektir, Golf 6 demek detaylara özen göstermek demektir, Golf 6 demek alışkanlık yapmak demektir.

    Torpido gözündeki kadife kaplamadan, kapı içindeki yalıtım detaylarına kadar, yol tutuş ve konforu en iyi kombine eden süspansiyon sistemine kadar...

    BMW ya da Mercedes ile kıyas yapmak-tan ziyade Golf 6'nın neler sunduğunu görmeye davet ediyorum..


    kızgın kumlardan serin sulara gibi olmuş

    Ne golfmüş arkadaş bu forumdaki fanatikler olmasa bu kadar antipati toplamayacak cidden bu araç.

    vw hakkında öyle mesajlar yazılıyor ki anlamak mümkün değil bir tane favorimi yazayım

    "2 havayastıklı polo, 8 hava yastıklı, esp vs li aveodan daha güvenlidir"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    yol tutuşda 1 serisi biraz önde, onun dışında kullanım kolaylığı, konfor, kaaroser, iç mekan genişliği, görüş, ne istersen hepsinde golf


    Bu yazdığın özellikler zaten konfor kriterinin bir parçası değil mi? Hepsini tek tek yazarak ve sadece Golf'ün üstün olduğu yönleri karşılaştırarak nereye varmaya çalışıyorsunuz?

    Şimdi kafamdan 10 tane kriter belirler ve Tofaş Şahin'i, VW Golf'ten daha üstün kılarım. Böyle testler doğru sonucu vermez, testte hangisini 1. yapmak istersen yaparsın, bazıları da buna inanır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Golf 6 demek kalite demektir, Golf 6 demek detaylara özen göstermek demektir, Golf 6 demek alışkanlık yapmak demektir.

    Torpido gözündeki kadife kaplamadan, kapı içindeki yalıtım detaylarına kadar, yol tutuş ve konforu en iyi kombine eden süspansiyon sistemine kadar...

    BMW ya da Mercedes ile kıyas yapmak-tan ziyade Golf 6'nın neler sunduğunu görmeye davet ediyorum..


    kızgın kumlardan serin sulara gibi olmuş

    Ne golfmüş arkadaş bu forumdaki fanatikler olmasa bu kadar antipati toplamayacak cidden bu araç.

    vw hakkında öyle mesajlar yazılıyor ki anlamak mümkün değil bir tane favorimi yazayım

    "2 havayastıklı polo, 8 hava yastıklı, esp vs li aveodan daha güvenlidir"

    golf 6 demek parayı yatırıp ümitsizce beklemek demektir

    golf 6 demek esp siz gezmek demektir

    golf 6 demek servislerde sürünmek demektir

    hepinizi golf 6 almamaya davet ediyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkantasdemir

    Kan çıkar

    Döner bıçaklarını çıkar bak
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.