Şimdi Ara

Golf gelir; test biter... Golf 6 'yı uğurlarken... (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
4
Favori
8.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    Tabiki MErcedes ve Vw nin marka değerleri ve prestijleri birbirlerinden farklıdır. Ancak şunu söylemeliyim, 2 gün boyunca Kırşehirdeydim. Ankara dönüşünde Kırıkkale içinden çevre yoluna çıkarken çok keskin önce sola sonra sağa iki viraj vardı. Bir Focus ile kapıştık. O viraja girdiğimde hızım yaklaşık 130 km civarıydı ve focus sanırım 70 km hıza kadar düşmek zorunda kaldı. Tabiki yaptığım yanlış ancak, aracın limitlerini öğrenmemde önemli bir fırsat oldu. O viraja Vw Jetta dışında aynı segmentte girebilecek bir babayiğit tanımıyorum. Araç ESP sistemini bile devreye sokmadı. Bir çok araç o virajda o hızla bırakın ESP çalışmasına , savrulup giderdi. Ama çok istikrarlı bir şekilde viraja girdiği hızdan bir kaç km düşerek başarılı bir şekilde çıkış yaptım. O andan sonra Focus zaten bendeki gözü karalığı görmüş olacakki kapışmayı sona erdirdi.

    Burda altını çizmek istediğim nokta şudur ki, Vw gerçekten yüksek limitleri olan kaliteli araçlar. Burada tabiki mercedes ve BMw ile mukayese edilmesi bile bu markanın değerini ortaya koyan en önemli unsurdur kanaatimce.

    Körü körüne fanatizme bence karşıyım akıl ve mantık ölçülerinde her türlü karşılaştırma ve test foruma sadece renk katar. Ve bir arkadaşın dediği gibi bu uslup foruma değer katar.

    Lotus Raikkonen'i kovmuş bu arkadaşı alacakmış viraj alma yeteneği yüzünden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesazuma


    quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    Ben de bir şeyler yazayım dedim ama mevzu mecrasından sapmış.
    Yalnız tek şerhi mercedes b serisi için düşeceğim. Bu araç hakkında test etmeden yorum yapan arkadaşlar çok var anladığım kadarıyla. Bence en yakın bir mercedes bayiine gidin ve aracı test edin. Bakalım araçta süspansiyon konforu namına birşey görecek misiniz? Bir MPV için fazlasıyla sert ayarlanmış (özellikle sport donanımda 17 inç jantlarla bu sertlik iyice rahatsız edici boyuta varıyor) süspansiyonu ile B serisini test eden birinin alışılagelmiş bir mercedes konforundan bahsedeceğine ihtimal vermiyorum.

    profile bir baktimda yeterince vw fanatikligi yapmissin bence. daha birsey yazmaman forumun hayrina olur

    Sen forumun hayır makamı mısın? Neyin forumun hayrına olup olmadığını belirlemek senin uhdene mi bırakıldı?
    Bana fanatik demeden önce yazdıklarımı tekrar bir okumanı tavsiye ederim. Bu şekilde damgalayarak, yaftalayarak yıldırırım diye düşünüyorsan yanılıyorsun arkadaş.




  • Ben Toyotacı olmama rağmen c sınıfında focus un en iyi yol tutan araç diye bilindiğini kabul ederim, focus un 70 le girdiği viraja 130 la giren jetta...neyse ya ne diyim...
  • önce bir golfe sonra bmw'ye oturun sonra karar verin bmw'deki kalite farkı hemen anlaşılıyor
  • Donanım fazla diyen arkaşlar için yazıyorum yeni kasa doblo cady'den daha donanımlı ama millet cady alıyor. Bu testi yapanların mantığını anlamak zor gerçekten neye göre ve kime göre karar veriyorlar.
  • Bu olay sadece f/p açısından olabilir. Yoksa hele hele yeni 1 serisi ile Golf'u karşılaştırmak bile büyük hata. Ciddi bir kalite, motor ve şanzıman farkı var. BMW pahalı diye puan kaybediyor.
  • Bir arkadaş altındaki arabaya bakmadan yorum yazma demiş çok üzüldüm kendisin e

    Vw gitsin conta üretsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    Tabiki MErcedes ve Vw nin marka değerleri ve prestijleri birbirlerinden farklıdır. Ancak şunu söylemeliyim, 2 gün boyunca Kırşehirdeydim. Ankara dönüşünde Kırıkkale içinden çevre yoluna çıkarken çok keskin önce sola sonra sağa iki viraj vardı. Bir Focus ile kapıştık. O viraja girdiğimde hızım yaklaşık 130 km civarıydı ve focus sanırım 70 km hıza kadar düşmek zorunda kaldı. Tabiki yaptığım yanlış ancak, aracın limitlerini öğrenmemde önemli bir fırsat oldu. O viraja Vw Jetta dışında aynı segmentte girebilecek bir babayiğit tanımıyorum. Araç ESP sistemini bile devreye sokmadı. Bir çok araç o virajda o hızla bırakın ESP çalışmasına , savrulup giderdi. Ama çok istikrarlı bir şekilde viraja girdiği hızdan bir kaç km düşerek başarılı bir şekilde çıkış yaptım. O andan sonra Focus zaten bendeki gözü karalığı görmüş olacakki kapışmayı sona erdirdi.

    Burda altını çizmek istediğim nokta şudur ki, Vw gerçekten yüksek limitleri olan kaliteli araçlar. Burada tabiki mercedes ve BMw ile mukayese edilmesi bile bu markanın değerini ortaya koyan en önemli unsurdur kanaatimce.

    Körü körüne fanatizme bence karşıyım akıl ve mantık ölçülerinde her türlü karşılaştırma ve test foruma sadece renk katar. Ve bir arkadaşın dediği gibi bu uslup foruma değer katar.











  • ben kesinlile inanmıyorum bu testlerin objektif olduğuna. golf 7 süper gelse ve 1. olsa belki diyeceğim ama kasa değiştireceği belli olan model bir kaç aylık teknolojileri bile geride bırakıyor. üstüne üstlük BMW ve Mercedes bunlar.
  • su anda autoshowdaki golf yeni a3 1 serisi karsilastirmasini okuyorum ve resmen sinir kupune dondum. boyle zorlama bir sonuc olamaz. golfe karoser alaninda 1 serisinden tam 15 puan fazla vermisler ve golf testi 1 serisinin 7 puan onunde bitirmis. karsilastirmadaki bazi yazilar akul alir gibi degil. bu adamlarin yol tutus testi falan yok mu allasen. yol tutus testi yok ama golf yok arka diz mesafesi ferahlik hissi gibi tiriviri seylerle 1 serisini gecmis. boyle bir rezillik olamaz.

    koltuklar kapaliyken bmwnin bagaji daha buyuk ama golf 2 puan yuksek almis. sanli ticari araba aliyoruz.

    nerde la bu slalom geyik serit degistirme testleri nerde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yesazuma -- 20 Temmuz 2012; 18:00:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf ve Yeni Civic son dönemde bana göre forumca hak ettiği değerleri aşağıya çekmek için en çok uğraşılan araçlar.

    Yeni Trend i30 ve Elantra değil mi ?

    Şu testlerin 1/10'u kadar ehemniyet teşkil etmeyen testlerde Elantra 1. çıkınca milletin gıkı çıkmaz; Golf çıkınca tu ka ka.

    Forumda herkes Yeni Civic'e çamur atar, satış olarak ise Elantra'nın yüzüne bakmayan milletimiz paso Civic alır.

    Kural çok basit, forumdaki elemanlara ateş düşmüşçesine tepki verdiren araçlar gerçekten en iyilerdir.

    Altında dört tekeri olmayan lakin bu işin profu olan sararmış akifsi elemanlar varken forum çok da tın hani.
  • Belli basli markalarda artik gercekten kotu arac yok. Hemen tum araclar belirli bir kalitede, belirli konfor-guvenlik standartlarinda. O bakimdan su ya da bu modelin digerlerinden fersah fersah ustun oldugunu one suremeyiz.

    Bununla birlikte, Golf 6 VW'nin gercekten ozene bezene urettigi bir arac. Marka icin ozel onemi olan bir arac. Diger C sinifi araclarin buyuk cogunlugunu az cok bilen birisi olarak testlerde genellikle ilk sirada cikmasi beni yadirgatmiyor. 1 serisi, B serisi konularinda ise, bence olayi C sinifi araclardan genel anlamda beklentiler baglaminda degerlendirmeli. Golf her yasa, her keseye uyar.

    Markaya ozgu DSG sorunlari disinda da su forumda bir tane yurur aksam, elektronik aksam vs.'ye iliskin, kullanici hatasindan bagimsiz onemli bir Golf 6 sorunu okumadim acikcasi. Mutlaka vardir, ama sorunsuzluk konusunda da gayet iyi bir arac.

    Peder beyde Golf 6 1.4 TSI var. Yasi 65. 40 kusur yillik sofor, belki bir duzine araci olmustur. Arabaya asik desem yeridir. Iki yildir bir kere tik demedi. Tok, kunt, hem konforlu, hem kismen performansli... Gorus acilari genis, ici cok ferah, fren tepkileri, direksiyon tepkileri tam kararinda. Daha ne olsun?

    Fakat bir kez daha vurgulayayim. Farklar ufaktir diger araclarla. Bir baskasi baska bir modeli begenir, anlarim... Abartili tartismaya gerek yok.




  • Bazı cekemeyenler var ama bence c sınıfının kralı golf'tur.Kim ne derse desin.Kullanmayanlar gelip yorum yapiyor.O kullanisliligi,görüş acılarını,konforu sunan başka c sınıfı araç yok bence.Cam açma dugneleri bile cok kullanışlı.Motoru cok zevkli.Daha ne olsun?
    Hb alırsam golf,sedan alırsam yeni civic alırım bu kadar.Jetta malesef golf kadar özenli ve kaliteli degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    Almanlarda çok fanatikler yakın fiyatlardaki japon malı BMW 1 varken, koreli Mercedes varken gidip
    rakiplerinden geride kalan golf'ü 4 kat fazla almışlar sırf alman diye

    Almanya 6 Aylık satışlar

    Pos Model 2012
    1 VW Golf/Plus/Jetta 128,034
    2 VW Passat 46,692
    3 VW Polo 43,116
    4 Opel Astra 38,112
    5 Mercedes C-Klasse 37,566
    6 BMW 3er 33,85
    7 BMW 1er 30,107


    4 kat fazla diyorsunuz da o 128.034 satılan araç sadece golf değil, golf plus ve jetta da işin içinde. Sadece Hatchback 5 kapı Golf'ün satış rakamını gösteren bir sayı yok mu?

    Ayrıca ne bekliyordunuz BMW 1 serisinin Golf'ten daha fazla satmasını mı ? Golf 16 küsür bin eurodan başlarken BMW 1 serisi 21.000eurodan başlıyor.

    Gerçi Passat da Japon BMW 3'ten ve Koreli Mercedes C'den daha fazla satmış. Gerçekten dediğiniz gibi fanatikler galiba. Hatta Polo bile BMW ve Mercedeslerden fazla satmış, bak sen şu işe. Demek ki o kadar fanatikler ki Polo'yu bile Japon BMW 3'e falan tercih etmişler.

    Çok ilginç ya.



    Kısaca cevap verecek olursak, almanya'da jetta satışları yok denecek kadar az, avrupa passat varken jetta'ya pek yanaşmıyor
    ekonomik durumlarıda bize nazaran avantajlı olduğu için, plus zaten çok az satılan model, kaldı ki sayıyı üçe bile bölseniz yinede
    rakiplerinden fazla çıkıyor, ayrıca almanya fiyatlarına bakıp 1.2 105 hp olan ve 3 Kapı modelin fiyatından yola çıkarsanız zaten
    ucuz o yüzden satıyor gibi yüzeysel bir çıkarım olur, benzer donanımları karşılaştırdığınızda fiyat farkları 2-3.000 € civarlarında
    olduğunu da görürsünüz, ve hatta bazı modellerde daha pahalı bile olduğunu görebilirsiniz,

    Almannya Highline Golf fiyatı

    1.4 TSI 118 kW 7-Gang-DSG 6,0 l/100km 139 g/km / C 26.125,00 €

    2.0 TDI 103 kW 6-Gang-DSG 5,3 l/100km 138 g/km / C 28.075,00 €

    Golf R
    2.0 TSI 4 MOTION 199 kW 6-Gang-DSG 8,4 l/100km 195 g/km / F 39.275,00 €

    http://www.volkswagen.de/de/models/golf/CC5.html


    Bmw 1 Serisinin fiyat listeside

    116i 6-Gang 23.100 €

    116i 8-Gang 25.250,€

    118i 6-Gang 26.000,€

    118i 8-Gang 28.150,€

    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/1series/5door/2011/showroom/index.html
    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/_shared/pdf/pricelist/1_SH_5door_pricelist.pdf?download=true



    A Serisi fiyatları


    A 180 CDI BlueEFFICIENCY Limousine 80 kW (109 PS) 4 Zylinder 99 g/km 3,8 l/100 km 6-Gang Schaltgetriebe 26.477,50 Euro

    A 180 BlueEFFICIENCY Limousine 90 kW (122 PS) 4 Zylinder 129 g/km 5,5 l/100 km 6-Gang Schaltgetriebe 23.978,50 Euro

    A 200 BlueEFFICIENCY Limousine 115 kW (156 PS) 4 Zylinder 129 g/km 5,5 l/100 km 6-Gang Schaltgetriebe 27.013,00 Euro

    A 250 BlueEFFICIENCY Limousine 155 kW (211 PS) 4 Zylinder 143 g/km 6,1 l/100 km 7G-DCT automatisiertes 33.498,50 Euro

    A 250 Sport Limousine 155 kW (211 PS) 4 Zylinder 148 g/km 6,4 l/100 km 7G-DCT automatisiertes 36.860,25 Euro


    http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/a-class/w176/configurator/configurator_w176.html?tp_ccci=/dsc_de/globalsessionid/DSC_de66363162716C3D66FF01090704035300/dsc_locale/de_DE/appId/DSC_de/siteLocale/de_DE/P3501ViewBean.jam1%3bjsessionid=0000onHw6x0ZO5pt8aqo0PiZrHb:16anthj8b#_int_passengercars:home:model-navi:configurator_w176




  • @cemilkoç

    Almanyadada hep o motor ve donanımlar satılıyor zaten. golfün en ucuzlarının yüzüne bakan yok.
  • 1 serisinin tek satma sebebi bmw isteyip cok parasi olmayanlarin olmasi yuzunden. @definal'da birtane E87 116i var ve inanilmaz kotu bir araba. burada fiyati gecirmeseler almanyada falan a3, a serisi yerine alinabilir bi araba ama turkiyede gecirince fiyatlari insanlar farkli siniflarda diye dusunuyor ne yazikki
  • Hikaye..
  • Golf güzel,sade mütevazi bir araba ama çok abartlıyor diye düşünüyorum,yabana atılcak araba değil ama Türkiye'de alman sevdalılarının çok olması nedeniyle b.ku çıktı.
  • vw dediğin jetta olur. dört kişi artı bagaj 240 görürsün yer uçağı. rekabetsiz mükemmelliyetçi. bir de civic var fitek motor. harika araç yakıtı kokluyor adeta. dış dünyadan tamamen izole oluyorsun arabada çıt çıkmıyor 200 hp'lik arabaya bedel. almandan şaşmayacan şaşarsan civic alacan arabanın kralı bu paraya bedava
  • Bu nasil bi ego tatminidir anlayamadim ? Altindaki araci surekli konular acarak , iste en iyisi bu , 100 dergi editörù en iyi bunu secmis carr curt etmenin anlami nedir ?

    Adam yazmiyor yazmiyor gelip golf övüp gidiyor.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.