Şimdi Ara

Golf gelir; test biter... Golf 6 'yı uğurlarken... (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
4
Favori
8.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: kl_emre_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: kl_emre_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    Tabiki MErcedes ve Vw nin marka değerleri ve prestijleri birbirlerinden farklıdır. Ancak şunu söylemeliyim, 2 gün boyunca Kırşehirdeydim. Ankara dönüşünde Kırıkkale içinden çevre yoluna çıkarken çok keskin önce sola sonra sağa iki viraj vardı. Bir Focus ile kapıştık. O viraja girdiğimde hızım yaklaşık 130 km civarıydı ve focus sanırım 70 km hıza kadar düşmek zorunda kaldı. Tabiki yaptığım yanlış ancak, aracın limitlerini öğrenmemde önemli bir fırsat oldu. O viraja Vw Jetta dışında aynı segmentte girebilecek bir babayiğit tanımıyorum. Araç ESP sistemini bile devreye sokmadı. Bir çok araç o virajda o hızla bırakın ESP çalışmasına , savrulup giderdi. Ama çok istikrarlı bir şekilde viraja girdiği hızdan bir kaç km düşerek başarılı bir şekilde çıkış yaptım. O andan sonra Focus zaten bendeki gözü karalığı görmüş olacakki kapışmayı sona erdirdi.

    Burda altını çizmek istediğim nokta şudur ki, Vw gerçekten yüksek limitleri olan kaliteli araçlar. Burada tabiki mercedes ve BMw ile mukayese edilmesi bile bu markanın değerini ortaya koyan en önemli unsurdur kanaatimce.

    Körü körüne fanatizme bence karşıyım akıl ve mantık ölçülerinde her türlü karşılaştırma ve test foruma sadece renk katar. Ve bir arkadaşın dediği gibi bu uslup foruma değer katar.

    Fanatizme karşı olduğunu söyleyip mesajlarını yeniden okumanı öneririm.

    Focus konusuna gelirsek senin o jettandan her türlü iyi yol tutuşu vardır.Bunu ben söylemiyorum.Fordun tüm araçları sınıfına göre en iyi yol tutan araçlardır.

    Arkadaşım focus kullanmayan birisi değilim. Hem eski kasa Focusu kullandım hemde Yeni kasa C max kullanan biriyim. Her ne şekilde olursa olsun o virajı, o focus, o hızla alamazdı. Bunun neresinde fanatiklik var anlamadım? Mercedes E 350 4 matic o virajı alamazdı demiyorum Focus alamazdı diyorum. Fanatizme karşıyım evet. Bunuda mesajlarımı bir daha okursan görebilirsin.

    Niye alamaz bana söyler misiniz o zaman,focusu kullanan sürücü 70 e indi diye,focus o virajı alamıyor öyle mi?,Jettada olupta focusda olmayan ne var?Focus daha iyi tutunur virajlarda.

    Teknik açıklamasını yaparmısınız o halde? Focus daha iyi viraj alır diyorsanız bunun tutarlı ve mantıklı açıklamasını yapın.



    Jetta Skidpad: 0.82 G

    Focus Skidpad : 0.86 G

    Yani focus jetta dan daha iyi yol tutuyor.

    yalandır o testler jettanın esp açmadan 130 la girebildiği viraja anca 70 le girebilen aracın jettadan daha iyi yol tutmasına imkan yok.

    ford bu ya. tırıvırı ford @gökhan özdemir'in tabiriyle. kapının önüne konmaz...



    kapak güzel.




  • 2011 model golf tdi dsg highline aracim vardi.

    Bu yil sattim ve bmw 1.16 almaya karar verip borusan otoya gittim. Gittigim gun bmw test arabasi yoktu ve mini cooper festivali vardi. Bende cooper s testi yaptim ve arabaya bayildim agzim kulaklarimda indim arabadan. Ayni hafta kosiflerde de cooper s testi yaptim kosiflerde pepper paket borusanda chili paket vardi jantlar pepper da 16 chili de 17 konfor farkini gormek icin. Ordada tekrardan bayildim arabaya super zevkli bir alet. Ertesi hafta borusana tekrar gittim bmw 1.16 testi icin neyse test araci geldi kullanmaya basladim golf tdi dsg ile karsilastiracak olursam yeni araba olmasina ragmen frenlerden ve arka kapi tarafindan ses geliyordu. Yuksek hizlarda bariz sesli bir araba golfe gore. On konsol highline golf urbanline bmw ya gore malzeme kalitesi ve birlestirmeler 10 basar koltuklar resmen ufacik bmw da golfun koltuklari cok cok iyi. Ic mekan golf de bariz buyuk ve ferah. Bmw nun otomatik vitesi ayni zamanda cooper s in de otomatik vitesi dsg den kat kat konforlu ve gaz tepkileri olarak golfden on kat daha hizli ben dsg den cok daha yavas vites degistirdigini dusunmuyorum ama bmw otomatigi saheser ve dsg nin en sevmedigim ozelligi yokuslarda geri kacirma hem cooper da hem bmw de yok. benzinli dizel motor farkida vardir ama dsg de gaza basinca yarim saniyelik belkide daha fazla gecikme var. yol tutus konusunda bir fark goremedim bmw de yatiyordu yana, yana yatmayan cooper s inanilmaz bir viraj kabiliyeti var. bmw motorunu karsilastirmiyorum tsi kullanmadim cunku. Direksiyon cooper s mukemmel bmw 1 gayet iyi vw golf hissiz bir direksiyona sahip. Golf bircok yonden bmw 1 den iyi araba kalite hissi guvenlik hissi olsun , ama surus konusunda bmw 1 den az biraz geride o da direksiyon sisteminin ruhsuzlugundan kaynakli diger bakimdan daha sessiz daha konforlu daha genis. Suspansiyon konforu olarak bmw nun vw dan geri kalir yani yok gayet konforlu, isin ilginc yani 16 jantli mini cooper s de gayet suspansiyonlari konforlu iceriye darbeleri yuvarlatarak veriyor ama cooperda ayni suspansiyon nerdeyse hic yatmadan sportif ruhuda var cok basarili 17 jantli cooper s bariz cok sert ve konforsuz, bmw ile vw arasindaki konfor farki koltuktan ve sessizlikten ileri geliyor. Spor his alacaksaniz bmw nun buyuk motorlu araclarini veya benim gibi cooper s alip agziniz kulaklarinizda viraj donup gaza basacaksiniz. Golfu artik fazla yol yapmadigim icin sattim bmw 1 i golfun sportif eksikligi yoktur diye denedim ama golfe rakip olsun diye orta sinif bir aile arabasi yapmis bmw. Ben de cooper s alip aradigim sportif ruhu buldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    "Dergiler yanlı yayın yapıyor" diyen arkadaşlara sadece gülüyorum, nedenini de açıklayayım.
    Golf 5 çıktığı zaman aynı dergiler Golf 5'i yerden yere vurdular.

    Bombeli tombul tasarımı kimse sevmedi ve iç mekan kalitesinin Golf 4'ten sonra yükseleceği yerde düşmesi karşısında adeta zehir kustular.
    Sonra ne olduğunu hepimiz biliyoruz zaten, Golf liderliği Astra'ya bıraktı.
    Şundan da emin olabilirsiniz dergiler kötüledi diye olmadı bu liderlik değişimi,Golf 5 yeterince iyi değildi, çook az kişi dergilere bakarak tercih belirler.

    Golf 6 gerçekten iyi araba. Tabi bu demek değildir ki Civic alan hata yapıyor veya BMW'yi seçen kazıklanıyor, insanların tercihleri çok çeşitli.
    Fakat Golf 6 bir bütünlük yakalamış zaaflari çok fazla olmayan kaliteli bir model.
    Dergilere gelince, evinde 2 metreküp dergi olan biri olarak konuşuyorum , emin olun oldukça objektifler.

    +1




  • Golf iyi bir araba olabilir ama Mercedesle Bmw ile kıyaslamak neyin kafası anlamadım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Mysterious_

    Golf iyi bir araba olabilir ama Mercedesle Bmw ile kıyaslamak neyin kafası anlamadım..

    Bu forumda İ30 ile 1 serisi karşılaştırılınca İ30 daha iyi diyenler oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Slippery Soap

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Mysterious_

    Golf iyi bir araba olabilir ama Mercedesle Bmw ile kıyaslamak neyin kafası anlamadım..

    Bu forumda İ30 ile 1 serisi karşılaştırılınca İ30 daha iyi diyenler oluyor

    gerçekten yazacak bişey bulamadım.
  • GOLF 6 kasasının görünümü , tasarımı 2012 yılı için çok yaşlı ve eski , farın içine 3-5 led koymakla olmaz . Acil olarak yeni bir tasarıma ihtiyaç var !

    Gerçek testlere bakarsanız BMW 1 serisinin önde olduğunu görürsünüz.

    VW nin bir modeli, BMW nin hiçbir modelinden üstün olamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    GOLF 6 kasasının görünümü , tasarımı 2012 yılı için çok yaşlı ve eski , farın içine 3-5 led koymakla olmaz . Acil olarak yeni bir tasarıma ihtiyaç var !

    Gerçek testlere bakarsanız BMW 1 serisinin önde olduğunu görürsünüz.

    VW nin bir modeli, BMW nin hiçbir modelinden üstün olamaz.

    Ne kadar da garip bir dusunce... Yani siz diyorsunuz ki bmw 1 serisi vw tuareg, pheton, w12 coupe gibi araclardan daha iyidir ??? Gercekten cok ilginc.
    İnsanlar markalari neden gozunde bu kadar buyutuyo anlamadim. Tamam bmw cok iyi marka, cok iyi surus zevki, cok iyi bir imaji ve kalitesi var ama sizce de biraz abartmiyor musunuz?
    Bu testler kisisel begenilere gore yapilmiyor hepsinin kriterleri var. Ha siz hala vw nin para vererek bu dergilere boyle yazdirdigini dusunuyosaniz gercekten hic tartismayalim. Ailemde golf de var bmw 1 de var hatta iki aracin da bi eski kasalari da vardi. Ben bir bmw "hayraniyim" ama golf "genel olarak" bmw 1 den daha basarili bir arac. Hele ki Turkiyede aralarindaki fiyat farkini dusununce...
    Bu arada bu "gercek testler" hangileriymis ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Haydaa 1 serisi nasıl golf den daha iyi yol tutar. Olacak iş değil (!)
  • Bu konuyu üst başlık yapsınlar, Allah Allah!
  • Konuyu açan arkadaş bir yazışmamızda bana "VW sevdiğimi nereden çıkardın?" diye sormuştu

    http://forum.donanimhaber.com/m_19810765/mpage_3/tm.htm
  • Burada sözde "premium" (katılmıyorum) kompaktların bir karşılaştırması var, güzel kıyaslar ve bilgiler var. Hangi aracın, hangi anlamda diğerlerine ne üstünlüğü var detaylıca okunabilir.


    http://www.caradvice.com.au/265228/premium-hatchback-comparison/
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.