Şimdi Ara

Golf gelir; test biter... Golf 6 'yı uğurlarken... (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
4
Favori
8.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Golf 6 TDI da kullandım, C-max TDCI da. Bence c-max çok daha keyifli, ferah ve üstün donanımlara sahip. Sony müzik sistemi, Türkçe sesli kumandası, kokpit ergonomisi, park sistemi, izolasyonu BENCE Golf'ten çok öte. VW'de neden hala 10 sene önceki iç dizaynı korumaya çalışıyorlar..? "zaten çok iyi olanı koruyorlar" demeyin, 10 senede hiç mi önemli gelişme yapılmaz..?

    Ama Alman testlerinde VW'nin / Golf'ün kazanmasına şaşırmıyorum - sonuçta her ülkedeki tüketicilerin farklı beklentileri var. Golf de Alman tüketicisinin beklentisine göre bir araç. Bakın mesela Ford da İngiliz eleştirmenler tarafından çok sevilir. İnanmayanlar Top Gear'da Fiesta'nın test edildiği bölümü izlesinler lütfen. Aynı yaklaşım araç kasa tipi için de geçerli, araçlar aynı ama, Türkiye'de sedanlar çok satarken, Almanya'da H/B ve S/W araçlar pazara hakimdir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Golf 6 demek kalite demektir, Golf 6 demek detaylara özen göstermek demektir, Golf 6 demek alışkanlık yapmak demektir.

    Torpido gözündeki kadife kaplamadan, kapı içindeki yalıtım detaylarına kadar, yol tutuş ve konforu en iyi kombine eden süspansiyon sistemine kadar...

    BMW ya da Mercedes ile kıyas yapmak-tan ziyade Golf 6'nın neler sunduğunu görmeye davet ediyorum..


    kızgın kumlardan serin sulara gibi olmuş

    Ne golfmüş arkadaş bu forumdaki fanatikler olmasa bu kadar antipati toplamayacak cidden bu araç.

    vw hakkında öyle mesajlar yazılıyor ki anlamak mümkün değil bir tane favorimi yazayım

    "2 havayastıklı polo, 8 hava yastıklı, esp vs li aveodan daha güvenlidir"

    golf 6 demek parayı yatırıp ümitsizce beklemek demektir

    golf 6 demek esp siz gezmek demektir

    golf 6 demek servislerde sürünmek demektir

    hepinizi golf 6 almamaya davet ediyorum










    Bomba olmuş bombaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bysecox -- 20 Temmuz 2012; 13:38:40 >




  • onder46ya cok guldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni golfü de eski golfü de hem şöför koltuğu hem yolcu koltugunda hatırı sayılır mesafeler katetmişliğim var...golfü harbiden severim, piyasada bu segmöentte dişli bir seçenek olarak görürüm...

    ama kimse kusura bakmasın b-class osursa 5 golf çıkar..bunu söylememin sebebi kesinlikle ama kesinlikle yıldız fanatikliğimden dolayı değil.

    hatta şu kadarını söyleyeyim etrtafımda şu anda biri golf 5 diğeri 6 kullanıp b-class almak için tırmalayan 2 arkadaşım var. biri çok ama çok ciddi, bugün yarın alır, diğeri ise onun almasını bekliyor gibi. eğer golf böyle b-class dan daha iyi bir arabaysa bu insanlar dangoz mu da gidip b-class alıyor hemde altlarında cillop gibi golf varken.

    almancam olmadığı için google translate eşliğinde kısıtlı bir çeviri oldu. ama resmen zorlanmış be kardeşim.

    en basitinden Antrieb(sürüş) başlığı altında Elastizität(elastikiyet) için verilen puanlara bakın...golf için 10, b-class için 4

    birde teknik verilere bakalım
    0 – 40, 0 – 80, 0 – 100, 0 – 120, 0 – 130 hızlanmalarının alayında 0,5 ile 1 sn arasında farkı koymuş, 60-100 ve 80-120 elastikiyette vitesine göre 2 sn den fazla farkı koymuş b-class...

    ama iş puanlamaya gelince golf 10-b class 4....bravo, , hakkaniyetinizi s..,

    yok işin kötü tarafı önceden küfür edince "şeytana uydum affet Allahım" diyorduk, şimdi şeytanında eli-kolu bağlı, bahane kalmadı yahu yırtmaya

    herneyse herkese hayırlı ramazanlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    Tabiki MErcedes ve Vw nin marka değerleri ve prestijleri birbirlerinden farklıdır. Ancak şunu söylemeliyim, 2 gün boyunca Kırşehirdeydim. Ankara dönüşünde Kırıkkale içinden çevre yoluna çıkarken çok keskin önce sola sonra sağa iki viraj vardı. Bir Focus ile kapıştık. O viraja girdiğimde hızım yaklaşık 130 km civarıydı ve focus sanırım 70 km hıza kadar düşmek zorunda kaldı. Tabiki yaptığım yanlış ancak, aracın limitlerini öğrenmemde önemli bir fırsat oldu. O viraja Vw Jetta dışında aynı segmentte girebilecek bir babayiğit tanımıyorum. Araç ESP sistemini bile devreye sokmadı. Bir çok araç o virajda o hızla bırakın ESP çalışmasına , savrulup giderdi. Ama çok istikrarlı bir şekilde viraja girdiği hızdan bir kaç km düşerek başarılı bir şekilde çıkış yaptım. O andan sonra Focus zaten bendeki gözü karalığı görmüş olacakki kapışmayı sona erdirdi.

    Burda altını çizmek istediğim nokta şudur ki, Vw gerçekten yüksek limitleri olan kaliteli araçlar. Burada tabiki mercedes ve BMw ile mukayese edilmesi bile bu markanın değerini ortaya koyan en önemli unsurdur kanaatimce.

    Körü körüne fanatizme bence karşıyım akıl ve mantık ölçülerinde her türlü karşılaştırma ve test foruma sadece renk katar. Ve bir arkadaşın dediği gibi bu uslup foruma değer katar.

    Bir VW fanının kafa yapısını ve beyin kıvrımlarında ne gibi düşünceler geçtiğini anlamak adına bu mesajı çerçeveletip asmak lazım.

    Özellikle Jetta'nın 130'la girdiği viraja Focus'un ancak 70'le girebilmesinin altına çizerek asmak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    Tabiki MErcedes ve Vw nin marka değerleri ve prestijleri birbirlerinden farklıdır. Ancak şunu söylemeliyim, 2 gün boyunca Kırşehirdeydim. Ankara dönüşünde Kırıkkale içinden çevre yoluna çıkarken çok keskin önce sola sonra sağa iki viraj vardı. Bir Focus ile kapıştık. O viraja girdiğimde hızım yaklaşık 130 km civarıydı ve focus sanırım 70 km hıza kadar düşmek zorunda kaldı. Tabiki yaptığım yanlış ancak, aracın limitlerini öğrenmemde önemli bir fırsat oldu. O viraja Vw Jetta dışında aynı segmentte girebilecek bir babayiğit tanımıyorum. Araç ESP sistemini bile devreye sokmadı. Bir çok araç o virajda o hızla bırakın ESP çalışmasına , savrulup giderdi. Ama çok istikrarlı bir şekilde viraja girdiği hızdan bir kaç km düşerek başarılı bir şekilde çıkış yaptım. O andan sonra Focus zaten bendeki gözü karalığı görmüş olacakki kapışmayı sona erdirdi.

    Burda altını çizmek istediğim nokta şudur ki, Vw gerçekten yüksek limitleri olan kaliteli araçlar. Burada tabiki mercedes ve BMw ile mukayese edilmesi bile bu markanın değerini ortaya koyan en önemli unsurdur kanaatimce.

    Körü körüne fanatizme bence karşıyım akıl ve mantık ölçülerinde her türlü karşılaştırma ve test foruma sadece renk katar. Ve bir arkadaşın dediği gibi bu uslup foruma değer katar.

    Bir VW fanının kafa yapısını ve beyin kıvrımlarında ne gibi düşünceler geçtiğini anlamak adına bu mesajı çerçeveletip asmak lazım.

    Özellikle Jetta'nın 130'la girdiği viraja Focus'un ancak 70'le girebilmesinin altına çizerek asmak lazım.





    As tabi canımsın




  • hikayelere bak , gözükaralığa bak vw performance center

    octavia bile jetta dan daha kaliteli vw kadar başka abuk bir firma mı var

    civic alırım 1 hafta beklemem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: kl_emre_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: kl_emre_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    Tabiki MErcedes ve Vw nin marka değerleri ve prestijleri birbirlerinden farklıdır. Ancak şunu söylemeliyim, 2 gün boyunca Kırşehirdeydim. Ankara dönüşünde Kırıkkale içinden çevre yoluna çıkarken çok keskin önce sola sonra sağa iki viraj vardı. Bir Focus ile kapıştık. O viraja girdiğimde hızım yaklaşık 130 km civarıydı ve focus sanırım 70 km hıza kadar düşmek zorunda kaldı. Tabiki yaptığım yanlış ancak, aracın limitlerini öğrenmemde önemli bir fırsat oldu. O viraja Vw Jetta dışında aynı segmentte girebilecek bir babayiğit tanımıyorum. Araç ESP sistemini bile devreye sokmadı. Bir çok araç o virajda o hızla bırakın ESP çalışmasına , savrulup giderdi. Ama çok istikrarlı bir şekilde viraja girdiği hızdan bir kaç km düşerek başarılı bir şekilde çıkış yaptım. O andan sonra Focus zaten bendeki gözü karalığı görmüş olacakki kapışmayı sona erdirdi.

    Burda altını çizmek istediğim nokta şudur ki, Vw gerçekten yüksek limitleri olan kaliteli araçlar. Burada tabiki mercedes ve BMw ile mukayese edilmesi bile bu markanın değerini ortaya koyan en önemli unsurdur kanaatimce.

    Körü körüne fanatizme bence karşıyım akıl ve mantık ölçülerinde her türlü karşılaştırma ve test foruma sadece renk katar. Ve bir arkadaşın dediği gibi bu uslup foruma değer katar.

    Fanatizme karşı olduğunu söyleyip mesajlarını yeniden okumanı öneririm.

    Focus konusuna gelirsek senin o jettandan her türlü iyi yol tutuşu vardır.Bunu ben söylemiyorum.Fordun tüm araçları sınıfına göre en iyi yol tutan araçlardır.

    Arkadaşım focus kullanmayan birisi değilim. Hem eski kasa Focusu kullandım hemde Yeni kasa C max kullanan biriyim. Her ne şekilde olursa olsun o virajı, o focus, o hızla alamazdı. Bunun neresinde fanatiklik var anlamadım? Mercedes E 350 4 matic o virajı alamazdı demiyorum Focus alamazdı diyorum. Fanatizme karşıyım evet. Bunuda mesajlarımı bir daha okursan görebilirsin.

    Niye alamaz bana söyler misiniz o zaman,focusu kullanan sürücü 70 e indi diye,focus o virajı alamıyor öyle mi?,Jettada olupta focusda olmayan ne var?Focus daha iyi tutunur virajlarda.

    Teknik açıklamasını yaparmısınız o halde? Focus daha iyi viraj alır diyorsanız bunun tutarlı ve mantıklı açıklamasını yapın.



    Jetta Skidpad: 0.82 G

    Focus Skidpad : 0.86 G

    Yani focus jetta dan daha iyi yol tutuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    yeni golfü de eski golfü de hem şöför koltuğu hem yolcu koltugunda hatırı sayılır mesafeler katetmişliğim var...golfü harbiden severim, piyasada bu segmöentte dişli bir seçenek olarak görürüm...

    ama kimse kusura bakmasın b-class osursa 5 golf çıkar..bunu söylememin sebebi kesinlikle ama kesinlikle yıldız fanatikliğimden dolayı değil.

    hatta şu kadarını söyleyeyim etrtafımda şu anda biri golf 5 diğeri 6 kullanıp b-class almak için tırmalayan 2 arkadaşım var. biri çok ama çok ciddi, bugün yarın alır, diğeri ise onun almasını bekliyor gibi. eğer golf böyle b-class dan daha iyi bir arabaysa bu insanlar dangoz mu da gidip b-class alıyor hemde altlarında cillop gibi golf varken.

    almancam olmadığı için google translate eşliğinde kısıtlı bir çeviri oldu. ama resmen zorlanmış be kardeşim.

    en basitinden Antrieb(sürüş) başlığı altında Elastizität(elastikiyet) için verilen puanlara bakın...golf için 10, b-class için 4

    birde teknik verilere bakalım
    0 – 40, 0 – 80, 0 – 100, 0 – 120, 0 – 130 hızlanmalarının alayında 0,5 ile 1 sn arasında farkı koymuş, 60-100 ve 80-120 elastikiyette vitesine göre 2 sn den fazla farkı koymuş b-class...

    ama iş puanlamaya gelince golf 10-b class 4....bravo, , hakkaniyetinizi s..,

    yok işin kötü tarafı önceden küfür edince "şeytana uydum affet Allahım" diyorduk, şimdi şeytanında eli-kolu bağlı, bahane kalmadı yahu yırtmaya

    herneyse herkese hayırlı ramazanlar

    aynen oyle,hem daha agir hem daha yuksek buna ragmen fren mesafesi olsun hizlanma verilerinde olsun,hep ustun B class

     Golf gelir; test biter... Golf 6 'yı uğurlarken...


    edit:en sağdaki golf baştan ikinci B180CDI tam çıkmamış nedense SS de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoLY.oNE -- 20 Temmuz 2012; 14:19:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • paramiz olsa da alsak :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    hikayelere bak , gözükaralığa bak vw performance center

    octavia bile jetta dan daha kaliteli vw kadar başka abuk bir firma mı var

    civic alırım 1 hafta beklemem
    -------------------------



    Yazmıştım ama yazmıyorum anasını satıymm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bysecox -- 20 Temmuz 2012; 14:37:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    mercedesi konforda mı alt etmiş ?

    mercedesin elinden bırakmadıgı ve rakiplerine göz açtırmadıgı konulardan birisi

    bırakın allah askına ya.

    bmw 1 den mercedes b den ne kadar üstün golf ?

    yapılan testler bir köşeye

    mercedes bugün çogu premium markaya parça tedarigi sunan bir firma. porsche gibi.

    böyle bir firmayı kalkıpta skodanın seatın patronun vw ile bir tutmak dogru değil.

    vw dötünde bezle gezerken mercedesin cocugu vardı

    yav arkadaşım, mercedesi severiz de, vw AG yi de bu kadar küçümseme...

    vw AG, isterse bugün mercedesi satın alacak güçte...

    mercedes, şu sıralar oldukça da zorda bir firma, unutmadan, küçük sınıfta hep zarar etti, gitti sonunda a serisini de golf sınıfı bir şekle sokmak zorunda kaldı, renodan motor almaya kalktı...

    2 yıl önce borsa değerinde bir ara vw ag dünyanın en değerli firması bile oldu...


    güç ve para farklı kavramlar.

    cogu paranın geçmediği yerde bir hatırla bir selamle her işini hallettirebilirsiniz. örnek vermek gerekirse

    vw skoda audiyi seati satın alınca kendini bişey zanetti hepsi bu. seat olsun skoda olsun vw olsun aynı kalitede parçaları farklı isimlerle piyasaya sürüyorlar

    merecedes bugün özellikle f segmentinin sahibi. büyük araçlarıın anlatmaya gerek bile yok. her dalda otomobil dünyasının ilahı olmaya devam ediyor.

    3 gün önce teyzemler geldi hollandadan. abim 12 bin euroya golf almış. golf orada işçi arabası diyor. daha ne deyim

    bizim millet golfe binince premium markaya biniyorum zannediyor. hollandada 8 saat calısan bir işçinin aldıgı maaş 1500 euro civarı

    golfün fiyatı 12 bin euro civarı. burada 800 liraya calısan adam 1 yılda şahine binerken orada golfe biniyor.

    bizim insanlarımızın aylarca sıra beklediği bu kadar para yatırdığı golf orada işçi sınıfı sayılıyor.

    vw hiç bir zaman bmw mercedes benty maybach porsche gibi markaların yanına yaklaşamayacak.

    vw araştırma geliştirme grubu kendini geliştiriyorsa bu markalarda yeniliklerle devam ediyor

    bu kadar vw fanlıgı yapacagınıza biraz volvo fanlıgı yapında arkanızda duralım en azından volvo ele gelir şeyler üretiyor. net ve saglam şeyler ortaya çıkartıyor.

    vw yi gözünüzde büyütmeyin vw ne yapmış allah aşkına ? otomobil tarihinin ilklerine bakın = mercedes

    motor ve şanzıman kalitesine bakın = bmw

    lükse gösterişe bakın rolly roce

    vw halkın arabası işçi sınıfıdır. adı lakabı budur

    ve işçi sınıfı hiç bir zaman patronlarla boy ölçüşemez

    bırakında finalleri tartısalım. vw nin mercedes konforu sunması için çok ekmek yemesi lazım çook.

    bir dsg bir tsi ile olmaz bu işler. onlarında ne olduklarını gördük zaten.

    eleştirmek tartışma yaratmak istemiyorum ama insanın agzını açtırıyorsunuz.

    vw de mercedes konforu ne demek ya? mercedes demek konfor demektir.

    o zaman vw tsi motr ve 7 ileri dsg üretti bir bmw etti
    konforu ve güvenliğide varmış bir mercedes etti
    tasarımıda güzel bir rolly roce etti


    vay be vw. avrupada işçi sınıfı sayılan yüzüne bakılmayan vw sen Türkiye'de ne olmuşsun haberim yok.

    golfe binene vali passata binen başbakan sanıyor kendini hesabı.



    amerikada golf dolu(gti) avrupada dolu, korede bile birsuru gordum bu arabanin ciddi fanatizmi var ve ciddi iyi bir arac siz neyin kafasini yasiyonuz?neymis avrupada isci sinifinin arabasiymis o isci sinifi diye hor gordugun avrupalari iscilerin hayat standardi sen ulkenden 50-60 sene, amerikadaki 100 sene ileride! Cok komik simdi o zaman buradaki sahinin statusu neyse golfunde o yani? Gülûyorum yazilanlara biz türkler adam olmayiz biladel ciddi bi eziklik aclik var bizim insanimizda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vw bir hatta iki üst segmenti gereksiz bırakan otomobiller üretir. jetta'yla dört kişi artı bagaj 240 görenler var yer uçağı. asırlık çınar, ömürlük, neo-premium, rekabetsiz mükemmelliyetçi almandan şaşmayacan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bysecox

    -------------------------



    Yazmıştım ama yazmıyorum anasını satıymm

    anlamak var anlamak var.
    birde anlayamamak var
    seninki anlayamamak grubuna giriyor sanirim.
    arkadas orda Vw nin yan firmasi bile Vw den kaliteli demek istemis,sen ne anlamissin bir de kapak feln demissin ne derler tam Epic Fail olmussun be
    Edit: bak sanslisin ben mesji yazmadan kil payi once degistirmissin mesajini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoLY.oNE -- 20 Temmuz 2012; 14:40:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bysecox

    -------------------------



    Yazmıştım ama yazmıyorum anasını satıymm

    arkadas kalite acısından bakmıs, yukarıdaki butun araclar aynı kalitede degilse yaklasımı dogru oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hangiaraba?

    Geçen hafta 2 günlüğüne araç kiralama ihtiyacım oldu.

    Firmaları incelerken, araç grubu ağırlıklı olarak VW ve Audi'den oluşan Central'den sırf test edip deneyimlemek amaçlı Golf Tdi Dsg Highline araç kiraladım. 2 günlüğü 245 liraya geldi, full kaskolu. Aracı kullanırken kendi aracım olan dizel, tam otomatik Kia Ceed SW ile karşılaştırdım.

    Aracı akşam teslim aldım, içine biner binmez sağını solunu kurcaladım ve sakin bir sürüşle bir miktar yol aldım.

    Daha sonra çevreyoluna çıkıp hızımı 120'ye sabitledim. Öncelikle aracın yol tutuşu çok iyi, süspansiyonları orta karar ve tatmin edici,
    ses ve motor yalıtımı iç fena değildi.

    Aslında ortalama c sınıfı kompakt bir araçtan beklenen standart özelliklerde olması gereken bir araçtı.

    Dsg şanzıman tamamen yakıt ekonomisi odaklı çalışıyor, bir anda 7. vitese çıkıyor, ancak ayağınızı gazdan çektiğinizde vitesi düşürmemek
    için bir miktar bocalıyor ve titreme yapıyor, ancak bu çok uzun süreli bir durum değil.

    Eğer performans isterseniz, bana göre çok da hassas olmayan gaz pedalını zorlamanız yeterli, araç bir süre sonra yüksek hızlara çıkıveriyor.
    Eğer performans tatmin etmezse, vitesi sport moduna alıp, yüksek devirlerde daha hızlı bir şekilde sürat yapabilirsiniz.

    Aracın koltukları rahattı acak yan kavrama kısımları açıkcası biraz sıkıştırıyodu, Yaklaşık 1.90 boyunda iri bir insan olarak çok rahatsız etmedi
    ama daha kilolu insanlar bu araçta rahat edemez ki aynı durum Seat Leon için de geçerli. Ancak aracın iç ve tavan genişliği oldukça iyi, kendi aracım olan Kia Ceed ise diz mesafesi genişliğinde daha iyi.

    Koltuğu en aşağı seviyeye indirerek kullandım, bu şekilde olunca hatrı sayılır bir şekilde baş - tavan mesafesi elde ediyorsunuz. Görüş açıları
    da fena değildi. Ancak kendi aracım olan Kia Ceed'in ayna takip oranları daha kullanışlı.

    Bagaj ise sınıfının standartlarında, Kia Ceed SW sahibi olarak bana küçük geldi haliyle :) Sanırım ben bir SW insanıyım...

    Donanım olarak araçta cam tavan ve navigasyon dışında yok yoktu. Ancak klimasını çözerken biraz zorlandım, klimayı sürekli kullanınca ve aacı da sıkıştırınca yakıt tüketimi bariz bir şekilde arttı. Yol bilgisayarı da oldukça kullanışlıydı. Özellikle yol bilgisayarındaki dijital hız göstergesi benim için çok kullanışlı oldu.

    Sonuç olarak büyük bir merakla kullandığım VW Golf bende güzel bir izlenim bıraktı. Ancak dediğim gibi bu aracın sizlere verdiği keyif ve konfor hemen hemen artık bütün C sınıfı araçlarda mevcut.

    Bu aracı teslim edip, uçakla seyahatten sonra kendi aracım olan dizel tam otomatik Kia Ceed'e binince çok büyük bir farklılık hissetmediğimi
    anladım. Ancak yol tutuş ve sessizlik anlamında Golf bir miktar daha iyiydi diyebilirim.

    Fanatik olmadan farklı markaların araçlarını kullanınca oldukça objektif bir keyif alıyorsunuz ve sezarın hakkını sezara rahatlıkla verebiliyorsunuz.

    Saygılarımla...

    +1

    bende test ettıkten sonra sınıfının en mantıklısı dedım.
    cok abartılan ı30 gıttım baktım.test etmedım hatta gerek bıle duymadım.ıc dızaynı klasık uzakdogu.kıa bır nebze olsun daha avrupalı yapıyor tasarımlarını.
    golf un dsg sorunu nasıl ne bıcımde bılemem

    netıcede vw nın en ıyı aracı aracı golf bence.ne passat ne polo ne jetta...




  • Ben de bir şeyler yazayım dedim ama mevzu mecrasından sapmış.
    Yalnız tek şerhi mercedes b serisi için düşeceğim. Bu araç hakkında test etmeden yorum yapan arkadaşlar çok var anladığım kadarıyla. Bence en yakın bir mercedes bayiine gidin ve aracı test edin. Bakalım araçta süspansiyon konforu namına birşey görecek misiniz? Bir MPV için fazlasıyla sert ayarlanmış (özellikle sport donanımda 17 inç jantlarla bu sertlik iyice rahatsız edici boyuta varıyor) süspansiyonu ile B serisini test eden birinin alışılagelmiş bir mercedes konforundan bahsedeceğine ihtimal vermiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    Tabiki MErcedes ve Vw nin marka değerleri ve prestijleri birbirlerinden farklıdır. Ancak şunu söylemeliyim, 2 gün boyunca Kırşehirdeydim. Ankara dönüşünde Kırıkkale içinden çevre yoluna çıkarken çok keskin önce sola sonra sağa iki viraj vardı. Bir Focus ile kapıştık. O viraja girdiğimde hızım yaklaşık 130 km civarıydı ve focus sanırım 70 km hıza kadar düşmek zorunda kaldı. Tabiki yaptığım yanlış ancak, aracın limitlerini öğrenmemde önemli bir fırsat oldu. O viraja Vw Jetta dışında aynı segmentte girebilecek bir babayiğit tanımıyorum. Araç ESP sistemini bile devreye sokmadı. Bir çok araç o virajda o hızla bırakın ESP çalışmasına , savrulup giderdi. Ama çok istikrarlı bir şekilde viraja girdiği hızdan bir kaç km düşerek başarılı bir şekilde çıkış yaptım. O andan sonra Focus zaten bendeki gözü karalığı görmüş olacakki kapışmayı sona erdirdi.

    Burda altını çizmek istediğim nokta şudur ki, Vw gerçekten yüksek limitleri olan kaliteli araçlar. Burada tabiki mercedes ve BMw ile mukayese edilmesi bile bu markanın değerini ortaya koyan en önemli unsurdur kanaatimce.

    Körü körüne fanatizme bence karşıyım akıl ve mantık ölçülerinde her türlü karşılaştırma ve test foruma sadece renk katar. Ve bir arkadaşın dediği gibi bu uslup foruma değer katar.

    Bir VW fanının kafa yapısını ve beyin kıvrımlarında ne gibi düşünceler geçtiğini anlamak adına bu mesajı çerçeveletip asmak lazım.

    Özellikle Jetta'nın 130'la girdiği viraja Focus'un ancak 70'le girebilmesinin altına çizerek asmak lazım.





    +1

    Arkadaşın oruç sanırım başına vurmuş. Amma dayanıksızmış daha iftara çok var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    Ben de bir şeyler yazayım dedim ama mevzu mecrasından sapmış.
    Yalnız tek şerhi mercedes b serisi için düşeceğim. Bu araç hakkında test etmeden yorum yapan arkadaşlar çok var anladığım kadarıyla. Bence en yakın bir mercedes bayiine gidin ve aracı test edin. Bakalım araçta süspansiyon konforu namına birşey görecek misiniz? Bir MPV için fazlasıyla sert ayarlanmış (özellikle sport donanımda 17 inç jantlarla bu sertlik iyice rahatsız edici boyuta varıyor) süspansiyonu ile B serisini test eden birinin alışılagelmiş bir mercedes konforundan bahsedeceğine ihtimal vermiyorum.

    profile bir baktimda yeterince vw fanatikligi yapmissin bence. daha birsey yazmaman forumun hayrina olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Özdemir

    Tabiki MErcedes ve Vw nin marka değerleri ve prestijleri birbirlerinden farklıdır. Ancak şunu söylemeliyim, 2 gün boyunca Kırşehirdeydim. Ankara dönüşünde Kırıkkale içinden çevre yoluna çıkarken çok keskin önce sola sonra sağa iki viraj vardı. Bir Focus ile kapıştık. O viraja girdiğimde hızım yaklaşık 130 km civarıydı ve focus sanırım 70 km hıza kadar düşmek zorunda kaldı. Tabiki yaptığım yanlış ancak, aracın limitlerini öğrenmemde önemli bir fırsat oldu. O viraja Vw Jetta dışında aynı segmentte girebilecek bir babayiğit tanımıyorum. Araç ESP sistemini bile devreye sokmadı. Bir çok araç o virajda o hızla bırakın ESP çalışmasına , savrulup giderdi. Ama çok istikrarlı bir şekilde viraja girdiği hızdan bir kaç km düşerek başarılı bir şekilde çıkış yaptım. O andan sonra Focus zaten bendeki gözü karalığı görmüş olacakki kapışmayı sona erdirdi.

    Burda altını çizmek istediğim nokta şudur ki, Vw gerçekten yüksek limitleri olan kaliteli araçlar. Burada tabiki mercedes ve BMw ile mukayese edilmesi bile bu markanın değerini ortaya koyan en önemli unsurdur kanaatimce.

    Körü körüne fanatizme bence karşıyım akıl ve mantık ölçülerinde her türlü karşılaştırma ve test foruma sadece renk katar. Ve bir arkadaşın dediği gibi bu uslup foruma değer katar.

    Bir VW fanının kafa yapısını ve beyin kıvrımlarında ne gibi düşünceler geçtiğini anlamak adına bu mesajı çerçeveletip asmak lazım.

    Özellikle Jetta'nın 130'la girdiği viraja Focus'un ancak 70'le girebilmesinin altına çizerek asmak lazım.

    Söylenecek başka söz kalmamış.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.