Şimdi Ara

Golf gelir; test biter... Golf 6 'yı uğurlarken... (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
4
Favori
8.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu forumda sürekli ağlayanların forumu oldu, neyse...

    fanatik bir trabzonlu olarak biz bile bu kadar ağlamadık yavv



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 20 Temmuz 2012; 21:45:31 >
  • vw, civic ve diğerleri...
  • Durum simdi anlasildi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesazuma

    @cemilkoç

    Almanyadada hep o motor ve donanımlar satılıyor zaten. golfün en ucuzlarının yüzüne bakan yok.

    Almanya'da süs olsun diye üretiliyor 1.4 tsi 'lar zaten, bu kadar yüzeysel olmayın,
    resmi sayfalarından fiyatlarını koydum, sebebi de golf ucuz o yüzden çok satıyor denmesi
    bizde de clio ucuz o yüzden çok satıyor varsayımından bile gitsek 3 katı satmış, fiyatı üzerinden
    bir yere varılamaz, satış sebebi zaten çok açık her yaşın ortalamasına hitap edebilmesi,
    günlük kullanımda rakiplerinden avantajlı olması, yaşı 40 lara yaklaşan biri 1 serisini golf'e
    tercih etmez, 20'li yaşlardaki biri için 1 serisi daha cazip gelebilir,
  • kardesim sen demedin mi golf fiyatlari ayni olmasina ragmen 1 seriainden mercedesten cok satiyo diye. baslangic fiyati golfun cok daha ucuz. almanyadada bu segmentte en cok satilan arabalar bosbeles donanimlilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesazuma

    kardesim sen demedin mi golf fiyatlari ayni olmasina ragmen 1 seriainden mercedesten cok satiyo diye. baslangic fiyati golfun cok daha ucuz. almanyadada bu segmentte en cok satilan arabalar bosbeles donanimlilar.

    Ben senin kardeşin değilim, boş beleş satılıyor dediğin araçların adetlerini kaynak olarak göster,

    burada da 1.6 golf'ün fiyatı en düşük, fakat en çok satılan modelleri donanımlı olanları ve fiyatı yüksek olanlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    Bazı cekemeyenler var ama bence c sınıfının kralı golf'tur.Kim ne derse desin.Kullanmayanlar gelip yorum yapiyor.O kullanisliligi,görüş acılarını,konforu sunan başka c sınıfı araç yok bence.Cam açma dugneleri bile cok kullanışlı.Motoru cok zevkli.Daha ne olsun?
    Hb alırsam golf,sedan alırsam yeni civic alırım bu kadar.Jetta malesef golf kadar özenli ve kaliteli degil.

    +6
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc
    Ben senin kardeşin değilim, boş beleş satılıyor dediğin araçların adetlerini kaynak olarak göster,

    burada da 1.6 golf'ün fiyatı en düşük, fakat en çok satılan modelleri donanımlı olanları ve fiyatı yüksek olanlar


    brother, golf alamanyada genelde evlerin 2. veya 3. arabası olarak alınan, markete falan giderken kolay park yeri bulmak ve pratik olması amacıyla tercih edilen yeterli iç hacmi de sunan bir şehir içi modeli. bu görev için golf artık orada kalıplaşmış bir model. bu nedenle bu sınırlı ihtiyaçları karşılamak için alınan bir araçta kimse donanım falan aramıyor. almanya'ya gitseydin eğer bunu sen de anlardın. anca uzaktan konuşuyorsunuz. almanyada neredeyse her kapının önünde boş oğlu boş bir golf duruyor. bunu sana kanıtlama ihtiyacı hissetmiyorum. almanyaya gidenler bu gerçeği bizzat yerinde görüyorlar zaten. etrafta zibil gibi donanımsız golf var. bir gün gitmek kısmet olursa yesazuma dediydi dersin.




  • en büyük honda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: retro.

    bende sandımki golf 7 geliyor

    +1
  • Yiğidi öldür hakkını yeme, Golf sürüş tarzı ve yol tutuşu çok mükemmel bir Otomobildir, 80 yıllarında Şirket aracı GTI kullanırdım o zamanlar bilen hayran kalırdım, Hitler Motorlu düşük performanlı olmayan Golf kullanması her zaman zevk verir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    en büyük honda.

    "en büyük motor üreticisi honda" olarak düzeltelim onu electrocum. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    en büyük honda.

    Aferin.
  • $u 50/50 agirlik dagilimi Porsche meselesi ve golf
    50/50 iyi bir ozelliktir ama bunun yaninda yere yakinlik vs baska seylerde tabi ki yol tutusu etkiler.Detaya girmeden Porsche golf agirlik dagilimina geleyim elbette Porsche cok iyi yol tutuyor ve agirlik dagilimi 38/62 iken bmw de 50/50 golfte 60/40 burada sorun agirligin onde toplanmasi bununla ilgili detayli yazi okumak isteyene link vereyim ,agirligin arkada olmasi zaman zaman avantaj bile sagliyabilir ama onde olmasi kesinlikle pekcok acidan dezavantajdir bunu neden golf yapiyor derseniz maliyet arkadan itis aktarma organlari vs yerine onden cekis ucuz, diger neden ic hacim bmw 1 serisi upuzun kaput ve kabine yakin dik motoruyla 50/50 saglarken arka koltuk daraliyor.

    `So now you might ask, “Why don’t more cars have a better weight distribution?”, well, in the real world; its hard to make an everyday car like this because it requires moving the engine very far back. This makes for very long front ends and small cockpits with cramped foot wells. This may be ok for a sports car, but is not suitable for an every day car. The other alternative is to have a mid or rear-engine. But those setups also don’t lend themselves to practicality either. I know the readers of the blog really don’t car about practicality, but car manufactures do. Because in reality, they don’t sell many sports cars compared to their other models. `

    golfe bu gozle bakilmali sportif kimlik yuklenmemeli. Sonucta avrupada calisan orta sinifin ihtiyaclari ve odeme gucu dusunulerek uretilmis bir arac.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    mercedesi konforda mı alt etmiş ?

    mercedesin elinden bırakmadıgı ve rakiplerine göz açtırmadıgı konulardan birisi

    bırakın allah askına ya.

    bmw 1 den mercedes b den ne kadar üstün golf ?

    yapılan testler bir köşeye

    mercedes bugün çogu premium markaya parça tedarigi sunan bir firma. porsche gibi.

    böyle bir firmayı kalkıpta skodanın seatın patronun vw ile bir tutmak dogru değil.

    vw dötünde bezle gezerken mercedesin cocugu vardı

    yav arkadaşım, mercedesi severiz de, vw AG yi de bu kadar küçümseme...

    vw AG, isterse bugün mercedesi satın alacak güçte...

    mercedes, şu sıralar oldukça da zorda bir firma, unutmadan, küçük sınıfta hep zarar etti, gitti sonunda a serisini de golf sınıfı bir şekle sokmak zorunda kaldı, renodan motor almaya kalktı...

    2 yıl önce borsa değerinde bir ara vw ag dünyanın en değerli firması bile oldu...

    quote:

    vw AG, isterse bugün mercedesi satın alacak güçte...

    peki bu durum müşterisi 0larak sana ne ifade ediy0r ??

    piyasada mali durumlar değil muhendislik birikimleri yarışır bakış açınızı değiştirin




  • kendini kandırmak bedava dostum ama insanları kandırmak parayla olduğundan yalandan test yapmak zorunda kalıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiven1127

    önce bir golfe sonra bmw'ye oturun sonra karar verin bmw'deki kalite farkı hemen anlaşılıyor

    He canım he...
    Golf bir model , BMW ise marka.
    Zaten bu yazıyı yazarken Golf'ün karşısına BMW markasını yazarak farkında olmadan içinde bulunduğun BMW markasına tapma olayını gerçekleştirmişsin.

    5 serisini söylüyorsan haklısın diyeyim bari.
  • "Dergiler yanlı yayın yapıyor" diyen arkadaşlara sadece gülüyorum, nedenini de açıklayayım.
    Golf 5 çıktığı zaman aynı dergiler Golf 5'i yerden yere vurdular.

    Bombeli tombul tasarımı kimse sevmedi ve iç mekan kalitesinin Golf 4'ten sonra yükseleceği yerde düşmesi karşısında adeta zehir kustular.
    Sonra ne olduğunu hepimiz biliyoruz zaten, Golf liderliği Astra'ya bıraktı.
    Şundan da emin olabilirsiniz dergiler kötüledi diye olmadı bu liderlik değişimi,Golf 5 yeterince iyi değildi, çook az kişi dergilere bakarak tercih belirler.

    Golf 6 gerçekten iyi araba. Tabi bu demek değildir ki Civic alan hata yapıyor veya BMW'yi seçen kazıklanıyor, insanların tercihleri çok çeşitli.
    Fakat Golf 6 bir bütünlük yakalamış zaaflari çok fazla olmayan kaliteli bir model.
    Dergilere gelince, evinde 2 metreküp dergi olan biri olarak konuşuyorum , emin olun oldukça objektifler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    en büyük honda.

    "en büyük motor üreticisi honda" olarak düzeltelim onu electrocum. :)

    her anlamda en büyük ağabey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiven1127

    önce bir golfe sonra bmw'ye oturun sonra karar verin bmw'deki kalite farkı hemen anlaşılıyor

    He canım he...
    Golf bir model , BMW ise marka.
    Zaten bu yazıyı yazarken Golf'ün karşısına BMW markasını yazarak farkında olmadan içinde bulunduğun BMW markasına tapma olayını gerçekleştirmişsin.

    5 serisini söylüyorsan haklısın diyeyim bari.

    konuda geçen araç bmw 1 serisidir böyle saf davranmanız tabiki kötü ama ne yapalım olur böyle şeyler. Onun dışında bmw 1 ve golfe bindiniz mi bilmiyorum ama binipte golf diyorsanız helal olsun zevkler ve renkler tartışılmaz ama direksiyona yada ön panele bir dokunsaymışınız iyi olurmuş.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.