Şimdi Ara

GOLF GOAL VE GOLF PLUS ARASINDAKİ FARK NEDİR?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
19.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhabalar arkadaşlar!

    Biz Golf almayı düşünüyoruz ama Golf Goal mi Golf Plus mı diye cıkmazdayız...

    Golf Goal ve Golf Plus arasındaki fark nedir?

    Sizce Golf Goal mi yoksa Golf Plus mı ?(Midline)


    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler............



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykut u -- 20 Temmuz 2007; 13:08:52 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    GOLF GOAL ve GOLF PLUS Arasındaki Farklar

    GOLF GOAL ve GOLF PLUS, Volkswagen tarafından üretilen iki farklı Golf modelidir. Her iki model de benzer özelliklere sahiptir, ancak bazı önemli farklılıkları vardır.

    GOLF GOAL Nedir?

    GOLF GOAL, Volkswagen Golf'ün temel modelidir. Uygun fiyatlı ve çok çeşitli özellikler sunar. GOLF GOAL, 1,2 litre benzinli veya 1,6 litre dizel motor seçeneklerine sahiptir. Ayrıca, manuel veya otomatik şanzıman seçenekleri mevcuttur.

    GOLF PLUS Neden Tutulmadı?

    GOLF PLUS, GOLF GOAL'den daha büyük ve daha pratik bir model olarak konumlandırılmıştı. Ancak, yüksek fiyatı ve GOLF GOAL ile olan benzer özellikleri nedeniyle beklenen ilgiyi görmedi. Sonuç olarak, GOLF PLUS üretimden kaldırıldı.

    GOLF 5 GOAL

    GOLF 5 GOAL, beşinci nesil Volkswagen Golf'ün temel modelidir. 2003'ten 2008'e kadar üretilmiştir. GOLF 5 GOAL, 1,4 litre benzinli veya 1,9 litre dizel motor seçeneklerine sahiptir.

    Volkswagen GOLF GOAL

    Volkswagen GOLF GOAL, GOLF modelinin temel versiyonudur. Uygun fiyatlı ve günlük kullanım için idealdir. GOLF GOAL, çeşitli motor ve şanzıman seçenekleri sunar.

    GOLF GOAL Özellikleri

    GOLF GOAL, standart olarak aşağıdaki özellikleri içerir:

    • Klima
    • Elektrikli camlar
    • Çok fonksiyonlu direksiyon simidi
    • ESP (Elektronik Stabilite Programı)

    GOLF GOAL Paket

    GOLF GOAL, Trendline, Comfortline ve Highline olmak üzere üç farklı paket seçeneğiyle sunulur. Her paket, ek özellikler ve donanım seviyeleri sunar.

    GOLF GOAL ve GOLF PLUS arasındaki temel farklar, boyutları, pratik özellikleri ve fiyatlandırma seçenekleridir. GOLF GOAL, uygun fiyatlı ve temel bir model arıyorsan ideal bir seçenektir. GOLF PLUS ise daha fazla alana ve pratikliğe ihtiyaç duyanlar için daha iyi bir seçim olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bence ikisi de değil dostum
    kesinlikle TSI almalısın plus a geldi mi bilmiyorum ama tercihlerin arasında zaten golf var o yüzden TSI midiline, bütçen uygunsa da comfortline öneririm kolay gelsin
  • motor 1.6 istiyoruz ve maalesef 1.6 nın TSI sini göremedim

    Bu arada TSI nin FSI arasındaki fark ne???Yakıt lamı ilgili?
  • Golf Plus daha geniştir...
  • TSI aşırı beslemeli 1.4 motordur ve şu an 140hp ve 170hp olmak üzere iki versiyonu bulunmaktadır.FSI ise 1.6 motordur ve 115hp'dir fakat yakın zamanda üretimden kalkacaktır.
  • Galeriye gittiğimizde adam HERŞEY AYNI SADECE 9 CM DAHA YÜKSEK DEDİ!

    Sizce bu doğru mu yoksa daha fark var mı?
  • Bi kere ikisi arasında kasa farkı var bunu belirteyim..Alacaksanız da Golf 5 alın..İmkan varsa da 1.4 TSI Midline+ESP olanından alın..

    Golf Plus için de kendi düşüncem , VW'nni gereksiz araçlarından bi tanesi
  • Golf Plus
     GOLF GOAL VE GOLF PLUS ARASINDAKİ FARK NEDİR?


    Golf 5 Goal vs.
     GOLF GOAL VE GOLF PLUS ARASINDAKİ FARK NEDİR?
  • arkadaşım 1.6 olup olmaması bişey farketmez vw nin 1.4 TSI üretmekteki amacı avrupadaki vergi sisteminden dolayı motoru bir alt vergi dilimine sokabilmektir. turbo ve kompresörü birlikte uygulayarak yüksek güç ve tork sağlayıp keyifli bir kullanım elde etmektir. nitekim yakın zamanda TSI nin 140 ve 170 hp lik versiyonlarına 122hp lik bir motor daha eklenecek ve yüksek ihtimalle 1.6 FSI lar kalkacaktır. 1.4 TSI 140hp ve 220 nm torklu bir motora, 1.6 FSI 115 hp 155nm torklu bir motoru tercih etmek bana açıkçası mantıksız geliyor.
    ama FSI kötü bir motor mu kesinlikle hayır piyasadaki çoğu markanın motorundan çok da farkı yok sonuçta passat gibi bir arabayı bile 0 dan 100 e 11.4 snde çıkaran bir motordan bahsediyoruz ama TSI nın yanında çok sönük kaldığı da çok açık bişey...
    golf mü golf plus mı sorusuna gelince biri yüksek ve daha geniş tasarlanmış, 40küsür tane gözü olan daha çok şehir kullanımı için üretilmiş bir araç
    diğeri ise tam bir C sınıfı kompakt..
    tercihlerinizi belirleyip ona göre alın derim ama şimdi siteden baktım plusta TSI yokmuş..
    benim tercihim kesinlikte golf TSI olurdu şimdiden hayırlı olsun




  • golf goal in tipi daha güsel ama plus da daha geniş
  • peki bizi bunu belli bi zamn sonra satsak hangisine daha cok alıcı bulunur?
  • Tabii ki de Golf 5..Golf Plus'ı hem zor satarsınız hem de çok değer kaybederek satarsınız..Dolayısıyla Golf 5'e yönelin.
  • golf goalü golf'un 2006 dünya kupası zamanında çıkardığı bir donanım seviyesidir.
    golf plus ise, golfun daha yüksek daha çok eşya gözü olan versiyonudur. van versiyonu denilebilir.
    ikisi ayrı otomobilller yani.
     GOLF GOAL VE GOLF PLUS ARASINDAKİ FARK NEDİR?

    bu golf goal


     GOLF GOAL VE GOLF PLUS ARASINDAKİ FARK NEDİR?

     GOLF GOAL VE GOLF PLUS ARASINDAKİ FARK NEDİR?

    bu ikisi golf plus




  • tsı motor 2 tane yada 3 tane gördüm bence bizde tutmadı bu motor buyuk ihtimalle yakıt endişesinden dolayı sonucata turbo ve kompresör var ve biraz asılınca gaza 1.6 dan fazla yakacağı kesin asıl bilmek istediğim 1.4 tsı motor 1.6 ile aynı dilimde yer alıyo yani 1.6 göre bi vergi avantajı yok 140 hp olması sadece avantaj sağlıyo 1.3 olsaydı daha farklı olurdu diye düşünüyorum bence satılırkende aracın 1.6 fsı olması 1.4 tsı olmasından daha avantajlı olcaktır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: selim82

    tsı motor 2 tane yada 3 tane gördüm bence bizde tutmadı bu motor buyuk ihtimalle yakıt endişesinden dolayı sonucata turbo ve kompresör var ve biraz asılınca gaza 1.6 dan fazla yakacağı kesin asıl bilmek istediğim 1.4 tsı motor 1.6 ile aynı dilimde yer alıyo yani 1.6 göre bi vergi avantajı yok 140 hp olması sadece avantaj sağlıyo 1.3 olsaydı daha farklı olurdu diye düşünüyorum bence satılırkende aracın 1.6 fsı olması 1.4 tsı olmasından daha avantajlı olcaktır


    Nerede yaşıyosununz rica etesm ?

    Ayrıca sizi abti Golf TSI'cı bir kullanıcı olarak hatırlıyorum..İnşallah yanılıyorumdur..

    Ayrıca 1390 cm küp hacimli 1.4 tsi motor neden 1.6 sınıfında vergilendiriliyor bir de bunu rica etsem ?

    Son olarak 1.6 fsi motorun 1.4 tsi motordan ne gibi avantajı onu da rica etsem ?

    Teşekkürler..




  • quote:

    arkadaşım 1.6 olup olmaması bişey farketmez vw nin 1.4 TSI üretmekteki amacı avrupadaki vergi sisteminden dolayı motoru bir alt vergi dilimine sokabilmektir.

    Eğer VW bu motoru Türkiye için özel üretmediyse ; vergi dilimiyle alakası yok. Motor hacmine göre değil avrupada vergiler. Ancak 1.4 üretilmesindeki sebep şu olabilir; bu kadar aşırı beslemeli bir motorun silindir blokları atmosferik motorlara göre çok daha dayanıklı olmalıdır, dolayısıyla da maliyeti fazla olur. Bu ekstra maliyeti de 1600cc yerine 1400cc üreterek çıkarmış demek ki. Sonuçta 1400 cc' lik bu motor da 1.6 atmosferik motora kıyasla daha iyi performans verdi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: feanorringeril

    quote:

    arkadaşım 1.6 olup olmaması bişey farketmez vw nin 1.4 TSI üretmekteki amacı avrupadaki vergi sisteminden dolayı motoru bir alt vergi dilimine sokabilmektir.

    Eğer VW bu motoru Türkiye için özel üretmediyse ; vergi dilimiyle alakası yok. Motor hacmine göre değil avrupada vergiler. Ancak 1.4 üretilmesindeki sebep şu olabilir; bu kadar aşırı beslemeli bir motorun silindir blokları atmosferik motorlara göre çok daha dayanıklı olmalıdır, dolayısıyla da maliyeti fazla olur. Bu ekstra maliyeti de 1600cc yerine 1400cc üreterek çıkarmış demek ki. Sonuçta 1400 cc' lik bu motor da 1.6 atmosferik motora kıyasla daha iyi performans verdi.

    1.4 olmasındaki en önemli etken düşük vergi sınıfına girmesidir
    ayrıca downsizing adı verilen hacim küçültme işlemiyle sürtünmeyi azaltıp motorun verimini yükseltmek istemişler
    türkiye de 1.4 ve 1.6 aynı vergi öder ama avrupada durum farklı dediğin gibi olayın vergiyle bi alakası olmasa 1.6 TSI da çıkabilirdi ki ztn çıkacak dedikoduları var ama 1.4 ün yakıt ve vergi avantajını sağlayamayacağı için ya bekletiyolar ya da çıkmıcak...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.