Şimdi Ara

Golf Mk1 Toplamak !!! Anlıyan abilere ihtiyacım var !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
5.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler uzun suredir mk1 ve e21 arasındaydım e21 kasa bi BMW'nin sanki ileride masrafları aşacak gibi duruyo bende efsane ilk seri mk1 bir golf toplamaya karar verdim. Temiz hafif hasarlı kasayı 3.500-4.000 civarına bulabilirim sanırım ortalama önemli olan motor sistemi yani bu kasalara ne tür motorlar oturur ve bana kaça patlar 86 model Jetta motoru takıldığını duydum varmı daha ötesi nereye kadar yolu var bu aracı tamamlamam ne kadar olur toplam yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden hepinize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Facebookta dolanırken tertemiz bir tane gordum

    Mk1 i bilmem ama mk2 parçası var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu kadar tutar demek alıklık olur bu işler koca bir derya tamamen zaman ve elindeki paraya bağlı.
    mk1 efsanedir çok seveni vardır bende severim hafifliği dolayısıyla güzel yürür,2.0 litre vag motor takılırsa o motoru birazda gıdıkladın mı down pipe komple egzoz filtre yazılım intercooler,yazılım vs.harika yürüyen bir araç olur,ama bunun yanında amortisör,ve frenlerede iyi yatırım yapmalısın ki duvardan kazımasınlar :) yani yukarıdada dediğim gibi tamamen zaman ve bütçe meselesi herşey yapılabilir s85 motorda takılır kendi motoruylada toplanır tamamen sana kalmış.
  • Açıkçası bütçen varsa bu işe girilir. Bende almayı düşünüyodum arkadaşım sayesinde vazgeçtim. Adam 4.5bin e aldı. 10bini geçik masraf yaptı. Sürekli ilgi alaka bekleyen bi iş. Bi süre sonra hobisi eziyet oldu. Hevesini aldı o ayrı konu. İlk sefer al masraf yap sonra bin git gibi bi iş değil. Ufal ufal beklenmedik masraflar açıyor ve tanıdıkların yoksa ya da elin bu işlere yatkın değilse tamire giden masraf daha çok artıyor. Bu tip araçlar keyif için binilecek araçlardır. Azcıkta tamirinden anlaman gerekir. Öbür türlü keyiften öte adamı yoruyor. Kağıt üstünde keyifli gözüküyor ama iş pratiğe gelince ve buna harcayacak paran yoksa bezdiriyor adamı. Benden söylemesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uzak durmanı tavsiye ederim
  • Çok sağolun birazda riskli bir iş olduğunu anladım iyice düşünüp öyle kalkışıcam şöyle bir kafadan hesap yapınca bile rakamlar uçuyor farketmeden tekrar sağolun sayenizde yeterli olabilecek kadar fikir sahibi oldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert

    uzak durmanı tavsiye ederim

    Deme öyle be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • fagoldfagold kullanıcısına yanıt
    Bişey değil heves ediyorsun anlıyorum ama gerçekler maalesef böyle dediğim gibi özellikle bütçen kısıtlıysa çok üzer seni öyle 3-5 bine adam ederiz dersen olmaz normal biri isen yani paranın hudutu belliyse cebinde harçlığın kalmaz o derece çünkü incik boncuk devamlı para yer kolay kolayda bitmez haa nasıl olur çok zengin olursun paranın hudutu beli değildir kapitalizmin şanslı piçi richie rich gibisindir kendine ait garajın olur aletlerin olur keyifine hafta sonları çalışırsın basarsın parayı istediğin parçayı alırsın kırsan bir daha alırsın böyle yürür ama diğer türlü sakat iş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fagoldfagold

    Çok sağolun birazda riskli bir iş olduğunu anladım iyice düşünüp öyle kalkışıcam şöyle bir kafadan hesap yapınca bile rakamlar uçuyor farketmeden tekrar sağolun sayenizde yeterli olabilecek kadar fikir sahibi oldum

    Hocam Mobilim video atamıyom. Blue mk1 trailer ya da o tarz bi şey yazsan çıkar belki. Çok hevesim vardı. O video beni bitirmişti. 2 mavi mk1 air falanda var. Otoparkta çekim yapmışlardı. Müzik, motor sesi, görüntü mest etmişti. Rabbit versiyonları ayrı bi güzeldi tabi. Açıp açıp tüm mk1 videolarını izliyodum. Arkadaş isyan ediyodu ama ona kötüsü denk gelmiş diye kandıroypdum kendimi. Sonra mk1 cilerin buluştuğu bi forum var. Orada tüm mk1 restore, tuning konularını okudum. İlk etapta herkes güzel güzel hevesli hevesli yazmıştı. Sonraki sayfalarda şu sorunu çıktı yaptırdım. Şu sorunu çıktı tamirci çözemedi. Yaptırdım olmamış gibi mesajlar sıklaşmaya başladı. İlk etap herşey güllük gülisanlıkken bi süre sonra buzdağının altındaki gerçekler ortaya çıktı. Bi tanesi ile buluştum.adam mk hastası. Dediklerini ilk mesajımda sana yazdım. Param var bunu ikinci aracım hobi olarak sürüyorum dedi. Günlük kullanımda dizel bi aracını kullanıyo. Kendini tatmin etmek içinde haftasonu aradabi mk sını kullanıyodu. Masrafını göze al öyle al dedi. Herşeyini yaptırırsın beklenmedik bi arızası kesin çıkar. Bilen ustasına götürmezsende yorar adamı dedi. O an caydım mk dan. İçimde tutkusu var ama eziyet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fagoldfagold


    quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert

    uzak durmanı tavsiye ederim

    Deme öyle be

    poster al odana as. Maket arabasını internette sipariş ver arabana odana salonuna falan koy... Ama bu işlere girme bi bakmışsın ocagına incir agacı diker bi bakarsın 70 yasına gelmişssin yıllar akıp gitmiş boşa.. Boşver keyfine bak ugraşma boyle şeylerle hayat kısa :D 2005 sonrası hyundai kia falan al adamlar 10 yıl garantili araba satıyorlar kafan rahat binersin.. Nissan ve mazda ömur noyu garantili amerikada bir servis buyuk sukse yapmış o markaları da alabilirsin sanayi yolunu unutursun... arat konuları var zten bu arabaların garantileriyle ve sorunsuzluklarıyla ilgili... Bi komsum mk3 m 4 mu onun gti nı topladı almanyadan akrabası tırla gelir giderken parca falan getirdi adamın bısuru zamanını ve parasını aldı adam bişey olcak diye arabaya binemiyor korkudan. Dedim madem binmeyecen niye topladın posterini al maketini al koy bi yere onu izle bu kadar masrafa gerek yoktu yani :D




  • Masraflı iş değilde nedir ? sayın mracan bey bu işlere daha önce girmediyseniz yada anlamıyorsanız yorumda bulunmayın bence,çünkü masraf konusu çok olmaz demek çok çok yanlış bu işin ucu açık 200.000 lira hatta daha fazla bile harcayabilirsin,işin içine gerçekten girerseniz ne demek istediğimi anlarsınız davulun sesi uzaktan hoş gelir.

    Özetle:Çok masraflı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extrem_015 -- 24 Nisan 2015; 17:31:41 >
  • BMW e21 çok daha nadir ama e30'un bıraktığı intibadan dolayı ben girmezdim. O kadar uğraşıp emek vereceksiniz ama ortaya çıkan şey ne bileyim...
    Mk1 Golf daha sık yapılıyor ama yine de Golfün hafifliği, seriliği ve tatlılığı var diye düşünüyorum. Alternatif olarak eski bir Scirocco'da yapılabilir.

    Tabii 1-2 seneyi ve ciddi meblağı gözden çıkarırsanız.
  • Özet geçiyim ve hevesimi bitiriyim ; Para Para Para Emek Zaman Para Emek Para Zaman Para Para Para

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fagoldfagold

    Özet geçiyim ve hevesimi bitiriyim ; Para Para Para Emek Zaman Para Emek Para Zaman Para Para Para

    Gerçekten iş parada bitiyor. Bir kere en az 2 sene adam akıllı bir proje için. Forumdan @*President* isimli abimiz bir Honda CRX Del Sol projesi üzerinde (Gerçi onunki modifiye projesi ama) 2011 yılından beri çalışıyor. Emek ve para harcıyor.
    Ayrıca arabayı resmen fabrika standartlarında yeniden imal etmeniz lazım ki uğraştığınıza değecek bir sonuç ortaya çıksın. Kaporta ve malzeme işçiliği en önemlisi. Çürüklerin giderilmesi, astar ve boya işlemi, yürüyen aksam, motor ve şanzıman üzerinde çok uzun zamanlar ve işçilik harcanacak, plastik parçalar (Panjur, göğüs v.b) zor bulunacak falan...




  • Aynen mutlak sonuç budur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extrem_015 -- 25 Nisan 2015; 2:47:38 >
  • .mRcan. . kullanıcısına yanıt
    O sizin bildiğiniz,gerçekler tamamen farklı orijinal halde toplansa dahi sizin dediğiniz fiyatlara ancak yalap şalap bir restorasyon olur.

    Passız bir mk1 6.000 civarına anca bulunur ki ne kadar passızda sansanız mutlaka pas çıkacaktır,bunun üzerine kaliteli bir kaportacı paslar ve kaporta aksamı için 1500 lira civarı alır ucuzuna kaçarsanız tüm emeği berbat edersiniz kaportada hatlar jilet gibi olmalıdır unutmayın ki bir aracı gösteren kaportadaki işçiliktir,sonrasında boya işi başlar oda meşakkatlidir pas solüsyonu ziftleme işlemi kaliteli fırın boya için 3.000 lira civarı gider uygun basınçta atılan işçiliği yüksek ve işin duayeni bir boyacıdan söz ediyorum 1.000 liraya da boyanır ama sadece adı boya olur kendisi askeri araçların yüzeyi gibi durur,sıfır 1.8 dx sandık blok 4.000 belkide daha fazla tutar, şanzımanı,göğüslü,koltukları,döşemeci masrafını,yürüyen aksam parçalarını disk kaliper göbek rulmanları dingiller amortisörler fren tesisatı ana merkezi yakıt sistemi depo yenileme yeni camlar panzotlar ses yalıtım ses sistemi stock jantlar yeni lastikler ateşleme sistemi parçalarıı vs.vs.vs bunları ve usta parasını saymıyorum bile bu işlerin fiyatlarıda malum ayırca şunu unutmayın model yılı eskidikçe parça fiyatları yükselir özetle orijinaline sadık kalınarak toplansa geliştirme işine girilmese dahi adam gibi toplama 25.000 lira rahat yer hatta geçebilir bile isterseniz gerçekten bu işlerle uğraşanlar ama hakkıyla yapanlarla bir oturun konuşun 4 jant takıp motor yenilemek gerçek restorasyon değildir bu işler öyle uzaktan yada klavye başından göründüğü gibi kolay değildir almanyadan parçalar öyle ucuza gelmez yok öyle dünya gümrük vergisi var,otomobil dışarıdan göründüğü gibi 4 teker 2 koltuk bir motor değil,binlerce ayrıntısı var söktükçe karşına yeni bişey çıkar.

    Gerçek restorasyonda sizin dediğiniz fiyatlara kesinlikle yapılamaz haa derseniz iyi kötü boya,motora sekman,merdiven altı döşeme o zaman olur onunda piyadaki leşlerden pek farkı olmaz.

    Modifiye işine girmekle pek alakası yok yani modifiye işine girerse zaten abartısız 100.000 lira rahat yer,ayrıca modifiyeye kötü gözle bakmakta anlamsız çünkü modifiye işi evren gibi herşeyi kapsar modifiye demek sadece motoru güçlendirmek mk7 bloğu jantı takmak değildir,fren geliştirmesi,abs,msr,esp gibi sistemler kurmak zaten bunlar birbiriyle bağlantılıdır özellikle esp diğerleri olmadan olmaz,farklı noktalara air bagler,kaliteli amortisörler ki kaliteli coilover seti harika olur,lsd diferansiyel yada awd çekiş sistemi vs.vs bu tür güncel modifikasyonlar hem güvenlik hem sürüş zevki açısından hoş olur.


    Mesela şu e30 projesi gibi bişey yapmak harika olur adam s85 motoru e30 a gömmüş e60 göre bu aracın nasıl yürür bi düşün, mk1dede supercharged takılmış 3.2 litre vr6 makina harika olur,hem güzel bir resital sunar.

    Benim en çok hoşuma giden olay projenin şaka makinası tabanlı ilerletilmesi milletin küçük gördüğü otomobil ile yolda ağızlarına vurmak şunun gibi;




    Buda yukarıda söz ettiğim e30 projesi;






    Edit video linki vs. düzeltme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extrem_015 -- 25 Nisan 2015; 2:30:51 >




  • başka işin gücün mü yok sanayidekileri bol keseden geçindirir durursun okadar masraf yapıp zaman tüketeceğine git mühendisliği doğru düzgün yapılmış güncel yeni teknoloji bir arabanın 2.elini al daha iyi. tercih senin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    O sizin bildiğiniz,gerçekler tamamen farklı orijinal halde toplansa dahi sizin dediğiniz fiyatlara ancak yalap şalap bir restorasyon olur.

    Passız bir mk1 6.000 civarına anca bulunur ki ne kadar passızda sansanız mutlaka pas çıkacaktır,bunun üzerine kaliteli bir kaportacı paslar ve kaporta aksamı için 1500 lira civarı alır ucuzuna kaçarsanız tüm emeği berbat edersiniz kaportada hatlar jilet gibi olmalıdır unutmayın ki bir aracı gösteren kaportadaki işçiliktir,sonrasında boya işi başlar oda meşakkatlidir pas solüsyonu ziftleme işlemi kaliteli fırın boya için 3.000 lira civarı gider uygun basınçta atılan işçiliği yüksek ve işin duayeni bir boyacıdan söz ediyorum 1.000 liraya da boyanır ama sadece adı boya olur kendisi askeri araçların yüzeyi gibi durur,sıfır 1.8 dx sandık blok 4.000 belkide daha fazla tutar, şanzımanı,göğüslü,koltukları,döşemeci masrafını,yürüyen aksam parçalarını disk kaliper göbek rulmanları dingiller amortisörler fren tesisatı ana merkezi yakıt sistemi depo yenileme yeni camlar panzotlar ses yalıtım ses sistemi stock jantlar yeni lastikler ateşleme sistemi parçalarıı vs.vs.vs bunları ve usta parasını saymıyorum bile bu işlerin fiyatlarıda malum ayırca şunu unutmayın model yılı eskidikçe parça fiyatları yükselir özetle orijinaline sadık kalınarak toplansa geliştirme işine girilmese dahi adam gibi toplama 25.000 lira rahat yer hatta geçebilir bile isterseniz gerçekten bu işlerle uğraşanlar ama hakkıyla yapanlarla bir oturun konuşun 4 jant takıp motor yenilemek gerçek restorasyon değildir bu işler öyle uzaktan yada klavye başından göründüğü gibi kolay değildir almanyadan parçalar öyle ucuza gelmez yok öyle dünya gümrük vergisi var,otomobil dışarıdan göründüğü gibi 4 teker 2 koltuk bir motor değil,binlerce ayrıntısı var söktükçe karşına yeni bişey çıkar.

    Gerçek restorasyonda sizin dediğiniz fiyatlara kesinlikle yapılamaz haa derseniz iyi kötü boya,motora sekman,merdiven altı döşeme o zaman olur onunda piyadaki leşlerden pek farkı olmaz.

    Modifiye işine girmekle pek alakası yok yani modifiye işine girerse zaten abartısız 100.000 lira rahat yer,ayrıca modifiyeye kötü gözle bakmakta anlamsız çünkü modifiye işi evren gibi herşeyi kapsar modifiye demek sadece motoru güçlendirmek mk7 bloğu jantı takmak değildir,fren geliştirmesi,abs,msr,esp gibi sistemler kurmak zaten bunlar birbiriyle bağlantılıdır özellikle esp diğerleri olmadan olmaz,farklı noktalara air bagler,kaliteli amortisörler ki kaliteli coilover seti harika olur,lsd diferansiyel yada awd çekiş sistemi vs.vs bu tür güncel modifikasyonlar hem güvenlik hem sürüş zevki açısından hoş olur.


    Mesela şu e30 projesi gibi bişey yapmak harika olur adam s85 motoru e30 a gömmüş e60 göre bu aracın nasıl yürür bi düşün, mk1dede supercharged takılmış 3.2 litre vr6 makina harika olur,hem güzel bir resital sunar.

    Benim en çok hoşuma giden olay projenin şaka makinası tabanlı ilerletilmesi milletin küçük gördüğü otomobil ile yolda ağızlarına vurmak şunun gibi;




    Buda yukarıda söz ettiğim e30 projesi;






    Edit video linki vs. düzeltme.

    Çok ama çok sağol biraz daha ileriye alıcam projeyi dediğiniz gibi modifiye olarak ilk ve en büyük hayalim air süspansiyon motor zaten vr6 taktıracak seviyeye gelirsem emin olun elbet sizinle tanışırım ve yanınıza gelirim en kötüsüde bunların şu anda hayal olması ama bi 5 sene sonrayı kim bilebilir ki 5 sene sonra başlasam hazır hali bi 3 yıl desek 8 sene sonra görüşmek üzere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    başka işin gücün mü yok sanayidekileri bol keseden geçindirir durursun okadar masraf yapıp zaman tüketeceğine git mühendisliği doğru düzgün yapılmış güncel yeni teknoloji bir arabanın 2.elini al daha iyi. tercih senin.

    Bu sevda ve arabaya duyulan hayranlık bambaşka öneriniz için teşekkürler ama benimle duygularınız farklı olduğu için aynı düşünemiyoruz benim için bu araç bütün temiz 2. Ellere bedel seviyede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .mRcan. . kullanıcısına yanıt
    Öncelikle terbiyesizlik yapma sana siz diye hitap eden birine boş konuşuyorsun diyemessin,boş konuşan sensin,sana gerçekleri anlatmaya çalışıyoruz,teşekkür edeceğine terbiyesizlik yapıyorsun.

    Çocuk yukarıda herşeyi yazmış haksızlığının üstünü örtmek için vırvır edip işi uzatıyorsun,kendisi yapsa da başkasına yaptırsa da senin dediğin fiyatlara ancak bi leş elde edersin hoş leşler sana iyi görünüyordur o ayrı konu,çoğu parçanın fiyatını aşağı yukarı yazdım sırf haklı çıkmak için çırpınıyorsun ama nafile,o 1000 liraya alınan jetta çürüksüz olacak kaportası ip gibi olacak öylemi sen kendini kandırmaya devam et,gerçek bilenlerle konuş o senin restore sandığın iyi kötü araba yürütmektir gerçek restorasyon yapnlarla konuş bakalım kaç binlira harcamışlar ne diyecekler sana,biliyorsan konuş feyz alsınlar bilmiyorsan sus adam sansınlar,günün birinde işin içine girersen anlarsın para nasıl akıyormuş,gerçi yazdıklarına bakılırsa tornavida tutmayı bilmeyen hatta bu işleri komple bilmeyen birisin özellikle senin gibi birisinin,benim dediğim fiyatlara bile yapması imkansız.

    Bana gelince tanımadığın birisi için atıp tutmak boş boş konuşmak kolay ben yıllarıdır bu işlerin içindeyim otomobil motosiklet bir sürü aletle uğraştım babam eski tamircilerden yani senin yakaladığın fare kadar benim kedi .....mişliğim vardır rahat ol,boşuna tatava yapma,restore etmek en ince ayrıntıdan en paspal yere kadar devam eder ve ben yaptım mı tam yaparım çoğu işinide kendim yaparım elimden çoğu iş gelir,sanıyorum ki sen klavye başında bilmeden etmeden şu kadara yapılır diye atıp tutanlardansın %90 eline anahtar almamış birisisin,o dediğin firmalar senin gibileri tatmin edecek işler çıkarır,restore etmek demek fabrikadan çıktığı gibi olması hatta daha güzel olması en ufak hatası bulunmaması demek,kendimi anlatmaktan pek hoşlanmam ama illa istiyorsun,merak etme forumda çoğunuzun adını duymadığı teknik bilgiye sahibim adamı illa konuşturuyorsun,senin restorasyon anlayışınla benimkinin uzaktan yakından alakası yok hurda alıp iyi kötü boyayıp onu yürütmekle restorasyon olmaz,ayrıca tutturmuşsun bilr almanya gidiyorsun babanın hayrına gelmiyor o parçalar 100 doların üzerinde ise vergi ödüyorsun daha fazla vır vır yapma kendi yanlışlarını kendine sakla milleti burada yanlış bilgilendirip durma.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.