Şimdi Ara

Google One - Yıllık Üyelik Uzatma Yöntemi (Sona Erdi) (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
599
Cevap
118
Favori
90.685
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vodafone Pay Mobil Ödeme ile her ay 100 tl iade ediyor!

  • galiba olmuyor artık. 200 gb alıp 100 gb düşürdüm. yenilenmeyi 1 sene sonra gösteriyor. beni 200 gb olarak gosterıp 1 sene sonra sızden 100 gb parası cekecegiz diyor

  • Youtube aynı şekilde yıllık uzatılıyor mu bilen var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 2 tb aldik, geri 100 gb düşürmek istediğimde 2024 de yeni tarife bu fiyatta olacak diyor. Boşu boşuna 2 tb almış olduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üyeliğimin hangi tarihte biteceğini nereden görüyorum?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • atesoku kullanıcısına yanıt

    Bende eylül 15te 2tb alıp, 200gb düşürdüm sorun olmadı. Deşifre oldu herhalde yöntem.

  • Benjamin_1985 B kullanıcısına yanıt

    Büyük ihtimalle yeni kapatmışlar. Ben boşuna 2tb almış oldum iptal de yok. Yeni alacak olanları bilgilendirmek istedim:)

  • besiktasjk87 kullanıcısına yanıt

    ögeyi denetle demek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamamen patladı mı artık, son zamanlarda deneyen var mı

  • DisconnectusErectus35 kullanıcısına yanıt
    Hocam dün denedim olmadı, paycell kampanyası ile 1.5 yıl 200gb 150 tlye geldi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • radyohead R kullanıcısına yanıt

    ben de baktım ama en fazla 2 tb görünüyor


    ekleme : 2tb lik plana geçtikten sonra 5,10tb gibi planlar da yükseltme seçeneklerinde çıktı fakat buradaki arkadaşların yazdığı gibi bir durum olabilir diye 5tb lik yıllık pakete geçip 2 ye düşürmek istemedim riskli diye . 5tb lik yıllık pakete yükseltip tekrar 2 ye düşürüp süreyi uzatan olursa haber verebilirse çok iyi olur




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Boomcu -- 23 Eylül 2023; 15:40:55 >
  • mastraxe M kullanıcısına yanıt

    hocam nasıl yaptığını yazabilir misin ? bir de bu paycell sadece turlcell sahipleri tarafından mı kullanılabiliyor ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boomcu kullanıcısına yanıt
    Hocam paycelli herkes kullanabiliyor ama bazı kampanyalar Turkcell'lilere özel geliyor oda Turkcell mobil ödemeden dolayı sanırım, çünkü ödeme yöntemi olarak Turkcell/paycell seçeneği ile ödedim. Ben ilk başta 100 gb yıllık paket aldim, paycell 25 tl kupon verdi daha sonra paketimi 200gb pakete yükselttim paket bitimine 6 ay eklendi.
    En son düşürme seçeneğine baktım orda 2 yıl değil hala 1.5 yıl yazınca bıraktım. Sonuç olarak 150tl civarına 200gb 1.5 yıllık yapmış oldum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şu anda 5 yıllık alabiliyor muyuz?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Var mı deneyen arkadaşlar?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 5tb alıp 2tb 'ye düşürmüştüm 5 yıllık 2028'e kadar 2tb gösteriyor aşağıdaki adresde.


    Simdi tekrar 5tb alıp tekrar 2tb'ye düşürsem 10 yıl olurmu?



    myaccount.google.com
    Google Account
    https://myaccount.google.com/intro
  • yöntem olmuyormu artık 2 tb aylık aldım sonra 5 tb yıllık aldım düşmüyor 1 yıl diyor? yapan varmı

  • Artık olmuyor arkadaşlar. En azından bende olmuyor.


    • "İlk ödemeniz XXX XXX 2027 tarihinde alınacaktır" şekline dönüştürmüşler. Ödemeyi şimdiden almıyor artık.


    Boşuna denemeyin artık... Konuyu açalı 5 ay oldu. Bu zamana kadar halletseniz iyi olurdu.

  • Bence önemli bir bilgilendirme olacak herkes için.

    Son güncel durum şu şekilde:

    2047'ye kadar 100 gb lık plan satın almıştım.


    Şu an 100 gb lık paketteyim (%75 dolu) ve yakında 200 gb lığa zaten geçeceğim diye şimdiden 200 gb alarak denemek istedim.

    Ancak 100 gb lık pakete geri dönemiyorum. 100 gb lık pakete geri dönmem ancak 200 gb lık paketin süresi bittiğinde (2037'de) mümkün olacakmış.


    Bununla ilgili müşteri desteğiyle yazıştım, feedback de göndereceğim.


    Savım şu, ben yanlışlıkla 200 gb lık pakete geçtim, müşteri hizmetlerinden bu yanlışlığı düzeltmelerini istedim, en son yaptığım 200 gb lık satın alımı iptal ederek. Ama böyle bir prosedürün olmadığını söylüyorlar.


    Buradaki esas mesele/sorun ise şu bana göre;

    ben GDrive'ı yedek depo olarak kullanmak istiyorum. Yani günü geldiğinde, 1,5 terabytelık dosya atmak isteyeceğim zaman 2 tb lık aboneliğe geçiş yapacağım. İlgili dosya ile işim bittiğinde de tekrar 200 gb aboneliğe geri dönmek isteyeceğim elbette - boşuna kullanmadığım üst pakete neden para ödeyeyim.

    Google diyor ki, 2 tb lık pakete geçtiğin anda (mesela yıllık abonelikte) süre sonuna kadar kullanmasan da alt pakete geçemezsin, yalnızca üst paketin süresi tamamlandığında alt pakete geçebilirsin. Ama bu cloud depolama böyle birşey olmamalı.

    Uzun süreli satın almanın önüne geçebilmek için böyle bir düzenleme yapmışlar ama bu haliyle uzun süreli abonelik almış ben ve benim gibi esnek abonelik yapmak isteyecek herkesi mağdur eden bir düzenleme olmuş.


    Eğer çözüm bulamazsam, dosyalarımı saklamak için bahsettiğim sebeple asla bu hesapla GDrive kullanmam artık. İhtiyacım olacak kadar süre ve miktarda abonelik alırım.

    Bu (artık 2037'de bitecek) aboneliği de, çözüm elde edemezsem, sadece fotoğraf arşivlemek için kullanacağım gibi.




    Merak eden olursa diye ilgili yazışmayı da aşağıya kopyalıyorum:

    Alıntı

    metni:
    Oct 16, 2:36 AM (Pacific Time) 2:38:00 AM Caloy: Caloy joined the conversation2:38:00 AM Me: Me joined the conversation2:38:04 AM Caloy: Hi Me. Thanks for being a Google One member. My name is Caloy. If you need to refer to this chat interaction in the future, please note the following Case ID: 3-405XXXXX. How are you today?2:38:15 AM Me: thanks2:38:33 AM Me: I'm on a 200 gb storage plan. Just ugraded from 100 gb.2:38:50 AM Me: But I want to downgrade back to 100 gb. And I can not do this.2:39:00 AM Me: can you please help with this?2:39:37 AM Caloy: I understand that you need help in downgrade your storage. Rest assured that I'll do my best to help you.2:39:41 AM Caloy: Let's work on this together!2:39:49 AM Caloy: Before we continue, are we working with the email address cangumuskaya@gmail.com?2:40:03 AM Me: yes. cangumuskaya@gmail.com it is2:40:08 AM Caloy: Thanks for confirming your email address.2:40:15 AM Caloy: May I know when did you upgrade your storage?2:40:31 AM Me: just 10 min. ago.2:41:28 AM Caloy: I see. Thanks for the information.2:41:40 AM Caloy: Let me check your account first.2:42:00 AM Me: please.2:42:30 AM Caloy: Please gave me 3 - 5 minutes to check your account.2:42:44 AM Me: sure, I'll be waiting.2:43:24 AM Caloy: Thanks.2:48:09 AM Caloy: Thanks for patiently waiting.2:48:32 AM Me: no problem2:52:03 AM Caloy: Upon checking here that you have upgraded you're plan to 200GB.2:52:38 AM Caloy: And when you downgrade it has to wait until the 200GB subscription is done then it will take effect the 100GB as a renewal.2:54:02 AM Me: but I don't want to use 200 gb for now. I'd like keep on using 100 gb. Till the next time I'll need to upgrade later on.2:54:24 AM Me: As I realized I have just 78 gb data in use now.2:55:41 AM Me: and why can't I downgrade? question: I may need to add some files, in time; so that I may need to upgrade into 200 gb. But when I will delete those files, I will need to go back to 100 gb again.2:55:55 AM Me: In fact, I was just testing this possibility.2:56:00 AM Caloy: I see. I understand. But when downgrading it would take effect after the plan expires first.2:56:28 AM Caloy: Upgrade may take effect right away but downgrading isn't.2:57:34 AM Me: Then can you please help cancel the last 200 purchase I bought 10-15 min. ago? And I'll keep on using the 100 gb plan. Till 2047 as I bought it like that.2:59:32 AM Caloy: If cancel the 200GB it will still active until the 200GB expires.2:59:51 AM Caloy: That's the time you can select a new plan again.3:00:11 AM Caloy: As it will use first all the remaining days you've paid for 200GB.3:03:28 AM Caloy: Not to rush you, are you still there?3:03:30 AM Me: I get that but please let me kindly note that my request is: I want my account to be back again in 100 gb plan.As it was 15 min. ago. I bought 200 gb (upgraded) BY MISTAKE.3:04:25 AM Me: just like that: you go to a dressing store, you like the M sized dress. It fits you well. But you try L size just to be sure of it.3:04:48 AM Caloy: I understand clearly what do you want.3:04:48 AM Me: And the salesman tell you that you'd have to go for L from now on because you tried L. Does that make sense to you?3:05:05 AM Caloy: But it's possible for us to downgrade it right away.3:05:14 AM Caloy: Or modify the subscription for you.3:05:22 AM Me: I want to keep my storage plan with the previous 100 gb plan as it was before the worng purchase.3:05:27 AM Caloy: As that's how's the process when downgrading again.3:05:38 AM Caloy: We can't revert back what you made last 15 mins ago.3:06:20 AM Me: We can't revert back what you made last 15 mins ago: but that wrongdoing affects me lose 15 years of my plan!3:06:38 AM Me: my mistake: because I relied on the flexibility of your systems.3:07:04 AM Me: yet I was expecting I'd receive some support on this.3:08:30 AM Caloy: I'm sorry if you feel that way I was just telling you the process when you downgrade your plan again. If you want to get it back to 100GB you can but after the 200GB renews again.3:10:12 AM Me: can you please help create a customer complaint/request report for further investigation of this problem?3:12:23 AM Me: Note that, the main problem is, if I ever trust GDrive and upload a 1,5 tb file. In order to keep it, I'll have to upgrade into 2 tb plan. But if I ever want to delete that file and revert back to 200 gb, you're suggesting this is not possible! And sorry for that but I refuse to agree such policy!3:13:07 AM Caloy: Yes. That is correct. That's how the downgrading works.3:13:22 AM Caloy: I am suggesting you what the process of downgrading says.3:13:36 AM Caloy: Beside we don't have a complain department to get to you so.3:13:46 AM Caloy: Feel free to send a product feedback instead.3:14:00 AM Caloy: Is there anything else about Google One that I can assist you today?3:15:07 AM Me: How can I raise this concern about this policy to any supervisors who decide about these? Any mail address I can write to?3:15:42 AM Me: Because, on the other hand, it seems I'll need to escalate this to consumer rights court as well.3:15:51 AM Caloy: You can send a product feedback regarding this and our Google team could take a look of your ideal work when downgrading.3:16:25 AM Caloy: Once again this is Caloy. Thanks again for contacting Google One Support Team. Have a great day!3:16:28 AM Caloy: Caloy left the conversation3:16:29 AM Caloy: Thank you for contacting Google One chat support. Your chat session is now complete.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savatager -- 16 Ekim 2023; 13:29:40 >




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.