Şimdi Ara

Gothic 1 (2001) [ANA KONU] (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
136
Cevap
2
Favori
6.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Gothic Universe Edition Steamde indirimde

    Gothic 1-2-3 oluyor hepsi 4 dolar.
  • İskelet ordusu savaş esnasında:

    Gothic 1 (2001) [ANA KONU]


    Kahve molası:

    Gothic 1 (2001) [ANA KONU]

    Ordunun kalanı çevredeki hayvanlara saldırmak için gitmiş ve oradan oraya saldırırken çok uzaklaşıp geri dönüş yolunu unutmuştur.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >






  • Nerden çıkardın bu kadar iskeleti hocam:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VII_outLaw



    Nerden çıkardın bu kadar iskeleti hocam:)


    Beş ya da altı tane army-of-darkness büyüsü yaptım. Özellikle orkların yaşadığı bölgede şenlik vardı. Orklar sadece bana vurmaya çalışıyorlardı ama ölüler yolu kapatmıştı. Yol, ölülerin kontrolündeydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tugrul_512bit -- 16 Aralık 2013; 8:00:43 >
  • Büyü özelliklerini hiç bilmem ondan sordum ya :) Görünce o kadar iskeleti şaşırdım doğrusu, Diablo 2'deki Necromancer aklıma geldi direk.

    iyiymiş Gothic 2'yi büyücümü oynasam diyorum.
  • Bu oyunu bitirme serefine maalesef daha demin eristim.Mukemmel bir deneyimdi.Risenin babasi diye biliyorum o sebeple basladim.Neyse galiba serinin en guclu olani 2.oyunumus ona baslamak icin sabirsizlaniyorum.Bu Risen,Gothic tarzi baska oyunlar var midir acaba piyasada yani secimlerin oyunu direk etkilledigi rpgnin doruguna ciktigimiz oyunlar.Maalesef yeni oyunlarla galiba gothic de risen da bozulmus o sebeple istiyorum tavsiye.
  • Zierox kullanıcısına yanıt
    2. oyun serinin en uç noktasıdır ama mutlaka Night of the Raven ek pakedi ile oynayın.
    3 büyük hayal kırıklığıydı ne yazık ki, çok uçtu firma, bazı düzgün yaptığı kısımları yüzüne gözüne bulaştırdı ne yazık ki. Bugün bile bütün yamalarla bile, en uç makinalarda takılıt 3. oyun ve saçma bir bug ile karşılaşabilirsiniz. Görevlerde çok basit MMO tarzı 20 tane kurt öldür, 10 tane deri topladan öteye gidemez. Çok güzel bir harita ve dünya yaratıp, geri kalan kısımları batırdırlar. 3. oyunu pas geçebilirsiniz.
    Gothic 4 diye bir oyun yok zaten.

    Risen 1, 3. oyundan alınan derslerle eskiye dönüş diyebilirim. Mutlaka oynayın. Ne yazık ki 2 den itibaren konsollara göz kırptığı için biraz garip yönlere çekildi oyun ve güzelim dövüş sistemi de bozuldu. (Risen 1 in dövüş sistemi gayet iyidir) Risen 2 ve 3 sıkıcı olmaktan öteye geçemiyor gene ne yazık ki. Korsan temasına biraz hayranlığınız varsa gideri var diyebilirim.

    Yeni yapılan bir oyunları daha var firmanın ELEX diye ama daha düzgün bilgi yok elimizde. Gelecekte geçecek farklı bir dünyada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    2. oyun serinin en uç noktasıdır ama mutlaka Night of the Raven ek pakedi ile oynayın.
    3 büyük hayal kırıklığıydı ne yazık ki, çok uçtu firma, bazı düzgün yaptığı kısımları yüzüne gözüne bulaştırdı ne yazık ki. Bugün bile bütün yamalarla bile, en uç makinalarda takılıt 3. oyun ve saçma bir bug ile karşılaşabilirsiniz. Görevlerde çok basit MMO tarzı 20 tane kurt öldür, 10 tane deri topladan öteye gidemez. Çok güzel bir harita ve dünya yaratıp, geri kalan kısımları batırdırlar. 3. oyunu pas geçebilirsiniz.
    Gothic 4 diye bir oyun yok zaten.

    Risen 1, 3. oyundan alınan derslerle eskiye dönüş diyebilirim. Mutlaka oynayın. Ne yazık ki 2 den itibaren konsollara göz kırptığı için biraz garip yönlere çekildi oyun ve güzelim dövüş sistemi de bozuldu. (Risen 1 in dövüş sistemi gayet iyidir) Risen 2 ve 3 sıkıcı olmaktan öteye geçemiyor gene ne yazık ki. Korsan temasına biraz hayranlığınız varsa gideri var diyebilirim.

    Yeni yapılan bir oyunları daha var firmanın ELEX diye ama daha düzgün bilgi yok elimizde. Gelecekte geçecek farklı bir dünyada.

    Sagolun cevap icin




  • gothic 1 ile ilgili turkce kaynak bulamayanlar için ingilizce bi sıteden google ceviirisini paylaşmak istedim.
    Bölüm 1: Koloni'ye Hoş Geldiniz
    Hapishane kolonisinde ilk tanıştığın kişi Diego. Koloni içindeki durumu açıklar ve size üç

    farklı kampdan bahsedecek. O, Gomez tarafından kontrol edilen Eski Kampın bir parçası ve

    sizi katılmaya teşvik edecek.
    Vadiye giden yolu izleyin. Pick up Eski Sword yol boyunca ve onu donatmak.
    Sonunda, Yeni Kampın avcıları ve üyeleri Ratford ve Drax'la tanışacaksınız. Ratford

    yararlı bazı tavsiyeler verecek ve Drax bir fiyatına bulma endişesi öğretebilir Bira ve

    cevher için size birkaç hayvan oyma becerileri öğretebilir. Fiyatlar dik gibi gelebilir,

    ancak bir zamanlar parayı alabildiğinizde hayvan pençesi ve kürk satarak çok para

    kazanabilirsiniz.
    Yol biraz ilerleyecektir. Köprüden çıkın ve Eski Kampın kuzey kapısını göreceksiniz .
    Dışarıdaki halkın etrafındaki Eski Kamp'ın üyeleri ile görüşün, görevler ve eğitim alın ve

    mal takası yapın. Thorus sana kaleye henüz izin vermeyecektir.
    Oyunun başında, Koloni'deki canavarların çoğuyla savaşacak kadar zayıfsınız, bu nedenle,

    güçlü olduğunuza kadar basit görevler yürüten üç kampa yakın durun. Bataklık Kampına

    güvenle girmek için Eski Kampın güney ucundaki Baal Parvez ile konuşun . Sana orada

    eskortluk yapacak, tecrübe ederken yol boyunca canavarları da öldürecek. Eğer alırsak

    Simillarly, Thorus Quest'i , onun tehlike Mordrag uyarmak ve o kadar eşlik etmesini

    sunacak Yeni Camp .
    Bir sonraki bölüme geçmek için üç kampdan birine katılmanız gerekir.
    Eski Kampa Katılmak
    Eski Kampa katılmak için, Kalenin girişinde Thorus ile konuşun ve sizi Diego'ya

    gönderecektir.
    Kampa katılma hakkında yakınlarda Diego ile konuş. Onay almak için "İnanç Testi" ni

    gerçekleştirmeniz ve Camp'in diğer etkili üyelerinden onay almalısınız.
    Kampın Dış Cephesi'ndeki bir çok kişi size onay verme arayışında:
    Thorus - Throus' Görev
    Scatty - Kirgo'ya meydan oku ve sonra Kharim Scatty'nin lehine kazanmak için bölgede bir

    ikiliye meydan oku. Bunun için aslında Kharim'i yenmek zorunda değilsiniz, ancak bunu

    yapmak Scatty'yi desteğinde çok hevesli kılacaktır.
    Parmaklar -, gizlice Kilit Toplama veya Yankesici ve verdiği destek için kendisine

    konuşmayı öğrenin.
    Dexter - Ona Tarifi getirin .
    Whistler - Sana onun için Fisk'den bir kılıç almak için 100 cevher vereceğim. Fisk 110

    isteyecektir, ancak Whistler fark için yeniden bir araya gelecektir. İade kılıcı onun

    lehine için ona.
    Sly - Find kayboldu bekçi onun için.
    İnanç testini tamamlamak için, Eski Kamp'dan Yaşlı Ocaka kadar kuzeybatıya gidin. Bulma

    konusunda yardıma ihtiyacınız varsa , Old Camp'deki Graham'dan bir harita alabilirsiniz .
    Yarıya kadar mayın Hakkında size onun verecektir Ian bulacaksınız listesi . Testi

    başarıyla tamamlamak için listeyi Diego'ya döndürün.
    İnanç Testi'ni tamamladıktan ve kampın en az dört veya beş diğer üyesinin onayını aldıktan

    sonra Diego'ya kampdaki saygınlığınızı sorun ve size katılacak kadar desteğiniz olduğunu

    söyleyecektir.
    Thorus'a Diego'nun onayı olduğunu söyle ve Gomez'i görmek için kaleye girmenize izin

    vereceksin. Kapı koruyucusu geçmenize izin vereceksin.
    Kalenin içine girdikten sonra , tapınağının önünde Milten'a Ateş Sihirbazlarına Mektup ver

    . Ödülünüzü almak için Torrez ile konuşın.
    Kale avlusunu geçin ve Raven'ı karşılayacağınız ana salona girin. Sizi Gomez'a kadar

    götürür.
    Hizmetinizi Gomez'e sunun; size neden layık olduğunuzu soracaktır. Ona yaptığınız kişileri

    anlatın (fakat Y'Berion'un adını vermeyin, çünkü size inanmaz) ve o sizi bir Gölge

    yapacaktır.
    Zırh ve misyon almak için tekrar Raven ile konuş . Araştırmak için Sörf Kampına gitmenizi

    isteyecek.
    Yeni Kampa Katılmak
    Yeni Kampa katılmak için Rogue Lares'in lehine ihtiyacınız var . Kabul edilmeden önce

    sadakatini kanıtlamanız gerekiyor.
    Içinde Diego konuş Eski Camp İnanç Testi almak ve daha sonra almak için katılma konusunda

    List Eski Mine ian 'dan.
    Listeyi New Camp'e getirin ve Roscoe size Lares'i görmesine izin vereceksin. Lares listeyi

    uzatıp sizden malzemeleri pusuya düşürecek şekilde Diego'ya vermenizi isteyecektir.
    Dönüş Eski Camp ve Diego vermek genişletilmiş listesi .
    Lares'le işinizi bildirin ve yağma payınızı almak için sizi Gorn'a gönderir.
    Lares lehine kazanmak için yapabileceğin birkaç şey daha var. Bunu yaparsanız Thorus'

    Görev ama Mordrag yardımcı tercih, sana onun verecektir yüzüğü . Bu yüzüğü Lares'e getir.
    Lares'e sana başka ne yapabileceğini sor ve Baal Isidro'nun otunu alıp satmasını ve ona

    gelir vermesini söyleyecek. Baal Isidro'dan yabancı otların nasıl alınacağını öğrenmek ve

    sonra Lares 400 cevheri vermek için Weed Tüccarı için hazırlık çalışmalarını okuyun .
    Yeni Kampa sadakatinizi ispatladıktan sonra, Lares sizi Rogue yapacak ve size biraz zırh

    verecek . İş için Mordrag'a gönderir.
    Cronos ile cevher höyüğünün üstünde konuşun ve Sihirbazlar Ateşine vermek için bir mektup

    ve kaleye girmenizi sağlayacak bir muska vereceğiz .
    Yeni Kampa lokali girin ve Mordrag ile konuşun. Soruşturmak için seni Swamp Camp'e

    gönderir.
    Başının üzerinde Eski Camp ve Thorus konuşun. Sahip yana Cronos' muska , senin kaleye

    girmek izin verir.
    Her iki ver Ateş Sihirbazlar Yönelik Yazı ve Cronos' harfi Milten için. Torrez, sizi ilk

    ödül için ödüllendirecek ve Cronos, Yeni Kampa geri döndü sizi ikinci kez ödüllendirecek.
    Kardeşliğe Katılmak
    Kor Kalom İhvan üyesi olma konusunda konuşmak adam, ama dört gurulara onayını kazanmak

    için gereken Bataklık Camp ilk. Kampın kuzeybatı bölümünde Joru ile konuş ve ona

    Fortuno'dan aldığın swampweed oranını ver. Gurusu etkilemek için bazı öneriler vereceğim.
    Namib - Kampın girişine yakın olan Lester'a kampdaki başka bir yere gideceğini sorun. Onu

    izleyin ve efendisinin Baal Namib'in menzilinden çıktıktan sonra, Lester'a desteğini nasıl

    alacağını sorun. Size ne yapılacağını söyleyecektir. Lester'ın ana kapısına dönmesini ve

    tekrar onunla konuşmasını sağlayın. Söyleyeceğini söylediği şeyleri söyledikten sonra,

    Baal Namib seninle konuşacak. Ona kampa katılmak istediğinizi ve onun desteğini vereceğini

    söyleyin.
    Tyon - Canavass Yeni Kamp'ta Baal Kagan'ın müşterileri ve bir ödül için kardeşliğe

    katılmada kendisinden yardım isteyin. Sana bir hazır rüya çağrısı vereceğim . Ver

    Hazırlanan Dreamcall içinde tapınak avlusunda Baal Tyon için Bataklık Camp . Uyandığında

    vizyonundan bahsedecek ve sana destek sözü verecektir.
    Tondral - Kardeşlik için Yeni Ruh Bul .
    Orun - toplayın Swampweed Hasat .
    Kadar - Uyku büyüsünü öğrencilerinden birine kaydedin . Bir alabilirsiniz Uyku kaydırma

    Baal Kagan adlı yeni Camp için müşterilere reklâm veya getirmek için Bataklık kampında

    Baal Örün dan Swampweed Hasat .
    Beş yetkiliden en az dört tanesi size destek verdikten sonra, Swamp Kampının kuzeydoğu

    köşesindeki simya laboratuvarında Cor Kalom ile konuşun ve size bir Acemi hazırlayın ve

    size biraz zırh verin .
    Cor Kalom'a daha iyi bir hoş geldiniz demiş olursanız, sizi Gomez'e götürmek için kendi

    yoldan çıkarmanız için size biraz yabani ot verelim . Bununla , Milton'a Ateş

    Sihirbazlarına Mektup vermek için Eski Kampa kaleyi girebilirsiniz.
    2. Bölüm: Minecrawler'ın Yuvası
    Gurus'a odaklanın
    Bölüm 2, loncalara katıldıktan sonra Swamp Kampının girişinde Lester'a konuştuğunuzda

    başlar . Guruların bir odağı arıyor olduklarını ve Y'Berion'la kendiniz konuşmanızı

    önerir.
    Bataklık Kampının kuzey ucundaki tapınağa girin. Lester'ın adından bahsedin ve muhafızlar

    sizi geçmesine izin vereceğim.
    Tapınağın arka tarafındaki Y'Berion ile konuşın ve kendisine geri getirmenizi istediği

    Focus'un bulunduğu yeri gösteren bir harita vereceğiz .
    Bataklık Kampı'ndan ayrılın ve haritada belirtildiği gibi sağdaki uçurumdan devam edin.

    Uçurumun sonunda, okyanusa bakan Nyras'ı göreceksiniz.
    Nyras odak taşını buldu, fakat kendine saklamak istiyor, bu yüzden sana saldıracak. Onu

    elendikten sonra, odak noktasını bedeninden alın.
    Odak noktasını tekrar Y'Berion'a getirin. O bir ile ödüllendirecek muska sen bataklık

    kampın üyesi değildir ve Kor Kalom gönderecek eğer.
    Kuzeydoğu köşesinde Cor Kalom en simya laboratuvarı git Bataklık Camp ve ona vermek odağı

    . O zaman daha güçlü bir sekresyon bulmak için Eski Madende bulunan minecrawler yuvasını

    bulmanı söyleyecektir. Ondan 5 Işıklı pul veya 5 iyileştirici iksiri koaksiyonsuz hale

    getirebilirsiniz .
    Minecrawler'ın Sekizi
    Kuzeybatı kesiminde Eski Maden için yol olun koloninin ve şaft merkezinin yakınında Ian'a

    konuşur. Onun cevher öğütücü bozuldu ve ona yeni bir dişli çarkı bulmadığınız sürece size

    yardım etmeyecek.
    Yan tünellerden birinin şaftın alt kısmında küçük bir yoldan üç Minecrawler ile çevrili

    eski bir tezgah bulacaksınız. Merdiveni kendi ortalarına doğru tırmanmak yerine, mağaranın

    yanındaki çıkıntıyı takip ederseniz Minecrawlers'a güvenle yaklaşabilirsiniz. Eski

    değirmenin yanında bir Dişli çarkı bulacaksınız .
    Dişli çarkını Ian'a getirin, sizi Asıgh'a yönlendirecek, Asghan, kapıyı minicrawler

    yuvasına götürüyor.
    Madenin tabanındaki Asghan ile konuş ve ona Ian'dan şifre ver. Ancak, ona yedekleme

    yapmadıkça kapıyı açmaz.
    Madende, onlara sorarsanız size yardımcı olacak üç templers vardır: Gor Na Kosh, Gor Na

    Vid (size yardım etmeden önce şifa iksiri isteyecektir) ve Gor Na Bar.
    Size yardım etmek için en az iki tapınak bulunduğunda, Templar'lar geldiğinde tekrar

    Asghan'la konuşun ve kapıyı açmanıza izin vereceğim.
    Kapıyı açmak için vincini çevirin ve bir grup Minecrawler fırtınaya çıksın. Bütün

    Minecrawler yıkıldıktan sonra, tünellere devam ederken müttefikleriniz girişe geri

    dönecek. Yolunuzu bulmak için bir meşale veya hafif bir büyüye ihtiyacınız olacak.
    Tünelin sonunda Minecrawler Queen'i bulacaksınız. Öldür onu, ve odadaki Minecrawler

    Yumurtalarını al .
    Tünelden çıkın ve başarınızı hem kapıda hem de Ian'daki tapınakçılar için raporlayın.
    Eski Kampa mensupsanız, muhafızlardan biri, Eski Madeni terk ederken Thorus'un sizi görmek

    istediğini söyleyecektir.
    Eski Kampa geri dön ve Thorus ile konuş. Sana, muhafızlarından biri olarak bir yer teklif

    edecek. Kabul ederseniz, bir kılıç ve biraz zırh almak için kalede Taş ile konuşun .
    Sihirbaz olmak istemiyorsanız, Thorus'u hemen söyleyin ve ardından sizi test edecek kalede

    Corristo ile konuşun. İlk iki sorusuna "evet" ve "Innos" cevabını verin ve üçüncü

    sorusunun ilk üç cevabından birine geçin. Merdivenin üstüne onu takip et ve Ateş magican

    olmak ve bir alma için yemini Fire Robe .
    Yeni Kampa üye iseniz, Jarvis size, Yeni Kampa girerken Lee'nin sizi görmek istediğini

    söyleyecektir .
    Rahibe'nin kuzeybatı köşesindeki Lee'ye konuşun, size bir Paralı asker bulacaksınız. O da

    sana biraz zırh verecek .
    Bataklık Kampında , Minecrawler Yumurtalarını Cor Kalom'a götür ve ödülünü seçmenize izin

    vereceksin : Spirit iksiri , 100 cevher, bir Esansiyel Yaşam iksiri , Hafif bir rün veya

    Taş Kırıcı .
    Bataklık Kampına mensupsanız, Baal Cadar'ın üstündeki eğitim alanındaki Cor Angar ile

    konuşun ve size bir templan yapacaktır. Yakın sizin alma için Gor Na Toth ile konuş zırhı

    .
    Almanak
    Cor Kalom'a daha sonra ne yapması gerektiğini sorun ve sizi Sleeper'ın nasıl

    çalıştırılacağını açıklayacak bir Almanak bulmak için bir görev gönderir.
    Tapınak avlusunda Talas ile konuş ve sonra da Almanak'ın kendisinden çalınan mağaranın

    yolunu takip et.
    Köprüyü geçin ve Siyah Goblinler mağarasına girin. Girişten sağa doğru giderken,

    aradığınız Almanak'ı içeren bir çift göğüslü küçük bir oda bulacaksınız .
    Geri Talas izleyin Bataklık Camp ve vermek Almanak başka bir ödül almak üzere Kor Kalom: 5

    Sihirli Enerji iksirler Extract , 300 cevher veya 3 Uyku kaydıran .
    Y'Berion'un Sleeper'ı toplamak için ayini yapacağı gece tapınak avlusuna gidin.
    Bölüm 3: Eskiçağ Gücünün Yapıtları
    Orc Mezarlığı
    Korkutucu Y'Berion cesedinin yanındaki Cor Angar ile konuş. Vizyondaki görüntüleri

    araştırmak için sizi Orc Mezarlığına gönderecek.
    Tapas tapınağında tekrar Talas ile konuşursan, seni orc mezarlığına götüren köprüye

    götürebilir. Yeni silahlar ve zırhlar artık mevcut olacak, bu nedenle devam etmeden önce

    bazı yeni ekipman satın almak isteyebilirsiniz.
    Köprüyü geçin ve mezarlık girişine giden yolu takip edin. Açmak için vinç kutusunun

    girişindeki sola doğru çevirin.
    Şölendeki bazı sokaklarda, mumyaları bulacaksınız. Çok sayıda iksir ve diğer malları

    bulmak için mumlarla arama yapın.
    Mağaranın içinden devam edin ve nihayetinde orklar tarafından saldırıya maruz kalan Baal

    Lukor'u bulacaksınız. Onları yenmeye yardım ettikten sonra, o da seninle birleşecek.
    Baal Lukor'la tanıştığınız odada, nereye geldiysen, üç çıkış var. Önce sağdaki tünelden

    geçin ve sonunda kilitli bir hücre bulacaksınız. Yanındaki köşedeki duvarda açmak için bir

    anahtar var. İçinde olan bir parşömen yarısı Baal Lukor vermek gerekir.
    Orta odaya dönün ve orta geçidi girin. Sonunda parşömenin diğer yarısını bulacaksınız .

    Baal Lukor'a da verin, iki parçayı birbirine uydurabilir, ancak çeviremezsiniz.
    Tekrar merkez odasına döndüğünüzde, duvarlara oyulmuş rünleri kullanarak kaydırmayı

    çevirebilecektir. Orc Teleport Kaydırma.
    Şimdi sol kanalı al. Orc Savaşçısının ayakta durduğu geniş odada durduğunuzda, Baal Lukor

    garip bir şey fark edecektir. Onu duvara kadar izleyin ve size Orc Teleport Spell'i

    vereceğiz .
    Dökme Orc ışınlar Yazım duvarın diğer tarafına ışınlanma. Büyüyü tamamlamak için ileri

    düğmesini birkaç saniye basılı tutmanız gerektiğini unutmayın.
    Duvarın diğer tarafında duvarı alçaltmak için yakındaki vinçleri çevirin ve Baal Lukor'un

    size tekrar katılmasına izin verin.
    Mezar odasına salondan yaklaştığınızda, Baal Kador kemikler ve küller olduğunu

    keşfettiğinde sana saldıracaktır. Onu yere devirdikten sonra , ortadaki büyük taştan Kılıç

    alabilirsin . Orc Mezarlığını bırakın.
    Y'Berion için Şifalı Otlar
    Bataklık Kampı'nın tapınak avlusunda Cor Angar'a geri dönün ve ona Orc Mezarlığı'nda neler

    olduğunu anlatın. O, Y'Berion'u iyileştirmek için bataklıktan güçlü şifa verici otlar

    toplammanızı isteyecektir.
    Bataklığın içinde yetişen Şifalı Otlar'ın beşini topladıktan sonra (eğer daha önceden

    toplanmadıysanız) Cor Angar'a geri dönün.
    Maalesef yardımınız çok geç ulaştı ve Y'Berion öldü. Görünüşe göre, o öldükten önce Cor

    Angar'a Sleeper'ın kendisinin sandığı kişi olmadığını ve sömürgecikten kurtulmak için Su

    Sihirbazları'na bağlı kalmalarını söyledi. Dolayısıyla, Cor Angar size Odak Noktasını ve

    Almanak'ı Su Sihirbazları'na getirmenizi söyleyecek ve size Cor Kalom'un sandığı için bir

    anahtar vereceğiz. Ayrıca sihirli bir şekilde tapınak avlusuna her an dönebilmenize izin

    verecek bir rün vereceğim.
    Yeni Kampın Kaçış Planı
    Cor Kalom'un laboratuvarına girin ve Lab Anahtarını kullanarak sağdaki göğsü açın . Al

    Odak ve Almanak .
    Eski veya Yeni Kampların bir üyesi iseniz ve henüz Raven veya Mordrag'a haber

    vermediyseniz, şimdi bunu yapmak için iyi bir zaman olacaktır.
    Baş Yeni Camp ve cevher Höyük üstünde, büyük mağara merkezinde Cronos, konuşun. Ona

    Kardeşlik'in aslında bir kemancıyla konuştuğunu ve şifre vereceğini söyleyin.
    Mağaranın üst seviyesine gidin, Lee'nin koridorunu geçin ve su sihirbazları alanına girmek

    için korumalara "Tetriandoch" şifresini verin.
    Suyun Sihirbazlarının lideri olan Saturas'a haber ver ve ona Almanak ve Focus ver. Diğer

    dört odak bulmayı teklif edin ve size konumlarını gösteren bir harita ve bu yere geri

    dönmenizi sağlayacak bir kaydırma vereceğim . Ayrıca, simyager olan Riordian ile bir sürü

    ücretsiz iksir almak için konuşun.
    Taş Halkasının Altına Odaklanın
    Yeni Kampın hemen dışındaki dağların sağındaki yolu takip edin, sonunda Eski Kamp'tan

    Yangın Sihirbazı olan Milten ile tanışacaksınız. Güçlü bir tılsım almanızda yardımını

    isteyecek ve size sihirli bir kaydırma vereceğim .
    Milten'ı mezarlığa götür ve iskeletleri yen. İşleri kolaylaştırmak için, hasar almayacağı

    için saldırılarını kendiniz yerine Milten'e yoğunlaştırmak için düşmanları bulmaya

    çalışın. Cast Ölümsüz Ölüm Milten Guardian verdiğim büyü.
    Orc Talisman'ı ve anahtarı Guardian'ın cesedinden alın . Milten için Talisman verin ve

    kullanmak anahtarını içeren göğüs açmak için odak .
    Troll Canyan'da odaklanın
    Eski Kampın kuzey kapısından, köprü boyunca kuzey yolunu takip edin ve yol batıdan ormana

    doğru döndüğünde, dağların kuzeyine doğru devam edin.
    Vadi ne zaman dalarsa, Diego'yu bulacağın sol şubeyi al. O sizin neden orada olduğunuzu

    bilir ve önümüzdeki düşmanları yenmek için yardım isteyecektir.
    Al Shrink Canavar büyü kaydırma iskelet tarafından yerden ve Troll üzerine attı. Orc

    Teleport büyüsü gibi, Troll büzüşmeye başlayana kadar büyüyü bir süre tutmanız gerekir.

    Küçüldükten sonra, öldürmesi oldukça kolay olmalı.
    Vadinin kuzey ucuna doğru devam edin. Vincini çevirmeye çalıştığınızda, vincin sıkıştığını

    fark edeceksiniz. Diego ile konuş ve o vinç senin için tamir edecek. Odak kapısını açmak

    için çevirin.
    Diego'yu mağara girişine kadar takip edin. İçindeki Harpileri yenip odak noktasını

    kaideden alın.
    Manastır Harabelerine Odaklanın
    Eski Kampın kuzeydoğu nehri boyunca, Eski Manastıra giden yolda Gorn'la tanışacaksınız.

    Manastırda hazine aramak istiyor ve seninle birleşecek.
    Sonunda bir mağara olan kanyonun içine ve arkasına Gorn'u izleyin. Aldığınızdan emin olun

    Meatbug verilirse içine Transform ve anahtarın .
    Kanyondan ayrılıp Gorn'la tanıştığınız yere geri dönün. Düşen ağacı kanyona götürün ve

    manastır kapılarının yolunu izleyin.
    Mağarada bulduğunuz Köpekböceği Dönüştürme kaydırmasını kullanın ve kapının sağındaki

    duvardaki boşluğun altına koşuşturun . Doğal formunuza dönmek için diğer tarafa

    geldiğinizde vurun. Kapıyı açmak için vinç kullanın ve Gorn yeniden birleşecektir.
    Manastırın arka tarafında, bir Gölge Karakol tarafından korunan bir mağara bulunmaktadır.

    Anahtar daha önce bulunan kapının kilidini olacak ve bulacaksınız odağı içeride sandıkları

    birinde.
    Mağarayı terk ettiğinizde, avluda bir Juvenile Troll bulacaksınız. Gorn'la birlikte

    öldürdükten sonra kalıntıları keşfetmeye devam edebilmek için sizi terk edecektir.
    Dağda Kalede Odaklanma
    Son Odaya ulaşmak için en kolay yol, koloninin güneydoğu kesimindeki dağlara, 2. bölümde

    Almanak'ı bulan Black Goblin mağarasının üzerinde başlayan bir yoldan dağlara

    tırmanmaktır. Bu yol Bloodhounds ile doldurulur.
    Dağlara doğru küçük bir yol yol açacak. Solda, yalnızca çekiçleri hasar gören bir Golem

    tarafından korunan bir köprü var. Zaten yoksa, çatalın sağında, solunda ise Orc Çekiç

    içeren bir mağara olacak .
    Köprünün diğer tarafında kale içinde bulunan bir belgeye el koymak isteyen Lester ile

    görüşeceksiniz. O size katılır.
    Odak için kaideyi göreceğiniz Dağ Kale'sine giden yola devam edin, ancak ulaşılamaz.
    Mountain Fort'un ana katının arkasındaki kütüphanede bir sandığın içinde bir anahtar

    bulacaksınız. Göğsün yanında, üç İskelet tarafından korunan birkaç iksir içeren bir odaya

    geçiş yapacak bir kol bulunur.
    Odada ana girişin yanında bir sonraki merdivene kadar merdiven var. Lester'ı merdivenden

    izleyin ve balkona bir göğüs açmak için anahtarı kullanın. Içinde Lester'ın aradığı Tapu

    Sicilini bulacaksınız.
    Ver Tapu Lester ve o sana birkaç verecektir Telekinezi parşömenlerini karşılığında.
    Balkonun çıkıntısına tırmanıp Focus platformuna bakınız. Üzerinde Telekinesis Cast odak

    kendinize doğru getirmek için. Almak için ana zemine inmeniz gerekecek.
    Odak Taşı Ara
    Dört odağını Yeni Kamp'ta Saturas'a getirin . Ona sadık bir şekilde ulaşmak için verdiğin

    teleport kaydırmasını kullanın . Ona dört odak verdikten sonra, 20 maden ödülünü almak

    için Riordian ile konuşun ve 1000 cevheri almak için Cronos'a konuşun.
    Saturas ile tekrar konuşun, sana bir iyilik daha isteyecek. Maden Höyüğünü patlatmak için

    Ateş Sihirbazlarının yardımına ihtiyacı vardır ve onlardan yardım etmeye ikna etmenizi

    isteyecektir. Sana Su Rüyeri Sihirbazlarına Teleport vereceğiz, ışını kullandıklarında

    odanın odasına teleport edecektir .
    Bölüm 4: Xardas
    Ateş Sihirbazlarının Yardımları
    Eski Kampın Kuzey Kapısına yaklaşırken, Milton'un kapı ile köprü arasındaki yolu

    izlediğini göreceksiniz. Söyleyecekleri epey bir hikayesi var!
    Güney Kapısı önünde Diego ile konuşın ve size kampta olanlarla ilgili daha fazla ayrıntı

    verecektir. Yangın Sihirbazlarının tamamı kesildi ve Eski Kampçılar Serbest Maden'e karşı

    bir sürpriz baskın yapmak üzere.
    Saturas'a dönün ve olanları anlatın. Bütün Yangın Sihirbazları öldüğünden beri 13.

    Sihirbaz Xardas'tan bahsedecek ve güneydeki Orc Toprakları'nın ortasındaki kulesinde onu

    bulmanızı rica edecektir.
    Eğer bir paralı iseniz bunu arzu ve size verirsen, Saturas size Su bir Magician yapacak Su

    Robe . Eski Kampa mensupsanız, Mercenary olmak için Lee ile konuşun ve size biraz zırh

    verin .
    Saturas'ın yanında duran Gorn'la konuşun ve Diego'nun buluşma yerinde buluşmak istediğini

    söyleyin. Ardından Kordonun Eski Kampçılara karşı korunmasına yardımcı olmak için ayrılır.
    Yerleştirmeden önce, Cronos'tan bazı Ateş ve Buz büyü satın alın.
    Büyücü olarak Xardas
    Xardas kulesi Orc Lands'ın kalbinde. Eski Kamp'tan güneye doğru izlerini takip edin

    (uzaktan görebilmeniz gerekir) kuleye doğru ve batıda biraz ilerleyin. Kulesine giden

    geçidin girişinde bir iskelet ve Eski Battle Axesi bulacaksınız .
    Geçişi tamamlamak için üç golemden her birini öldürmeniz gerekiyor. Stone Golem'i yok

    etmek için bir çekiç kullanın, Fire Golem'i yok etmek için Fire büyü ve Ice Golem'i yok

    etmek için Ice veya Lightning büyü. Üç kalbe de sahip olduğunuzdan emin olun.
    Xardas kulesinin içinde bir Alev Demon bulacaksınız. Ona üç golem kalbi verin, size bir

    ışıltılı rune vereceğim .
    Teleportasyon rengini kullanın ve sonra Xardas Kulesi'nin tepesine tırmanın. Xardas'ı

    kütüphanesinde orada bulacaksınız.
    Durumu Xardas'a açıklayın ve bariyer sorununun çözümünün cevher höyüğü değil Orcs ve

    Sleeper ile birlikte olduğunu söyleyecektir. Size, Uykusuzluk hakkında daha fazla bilgi

    verebilen, dışarıda kalmış bir Orc Şaman bulmanızı söyleyecektir.
    Banished Orc Shaman
    Xaraz'ın kulesini, bir ışınlama rını veya kulenin kuzey tarafındaki küçük göle dalmak

    suretiyle bırakın.
    Ur-Shak'ı bulacağınız kuzeydoğuya doğru geniş dağın tepesindeki yıkık kaleye gidin. Ona

    saldıran üç orkestan yenmesine yardım edin.
    Savaştan sonra, Orc kasabasının altındaki Sleeper ve tapınağı hakkında daha fazla bilgi

    edinmek için Ur-Shak ile görüşün. Kasabadan sıyrılmadan geçmek için, Free Mine'deki

    arkadaşından bir Ulu-Mulu almanızı önerir. Ayrıca, o sana onun verecektir Talisman ve

    haritanızda Ork topraklarda dolduracaktır.
    Öğrendiklerinizi Xardas'a rapor edin. Engeli aşmanın yolunun Orc Tapınağı'ndan geçtiğini

    size söyleyecektir.
    Ulu-Mulu'yu ara
    Yeni Kampa geri dönün ve Özgür Maden yolunda Gorn'la tanışın. Madenden gizli bir saldırı

    düzenleyip Size Özgür Madenin Anahtarı'nı vermenizi rica edecektir .
    Devam etmeden önce Gorn, sahte Wolf'un madene girmeden önce sizinle konuşmak istediğini

    söyleyecektir. Minecrawler'ın Plate Armour görevine başlamak için Wolf ile konuşun .
    Serbest Maden'in girişine vardığınızda, eski arkadaşınız Jackal ile kavga etmeniz gereken

    iki muhafızla karşılaşacaksınız. Sadece onları bu sefer yere devirmek yeterli değil;

    Onları öldürmek zorundasın.
    Kullanım Ücretsiz Mine Anahtarı , girişin yanındaki binanın kapısını açıp mayın giriş açın

    ve sonra girmek için vinç çevirmek.
    Madenin altına inin, yol boyunca tüm muhafızları öldürün. Bir platformda, Orc Slave

    Tarrok'u bulacaksınız. O incindi ve tıbbını bulmanı isteyecek.
    Geldiğiniz gibi geri dönün, ancak platformu çalıştırmak yerine, Minecrawler Warrior'yı

    takip edin. Arkasında kaya çıkıntıya tırmanıp bulacaksınız Ork Tıp bir kitap ve bazı

    mantar ile birlikte bir çatlak içinde.
    Orc Medicine ile Tarrok'a dönün ve sizin için bir Ulu-Mulu yapmayı kabul edecektir .
    Ulu-Mulu'yu yapmak için, oyundaki en zor düşmanlardan bazılarına dört kupa toplamış

    olmanız gerekir. Eğer bu canavarları zaten öldürdüyseniz, canlanacaktır:
    Shadowbeast Boynuzu - Eski Kampın nehri boyunca ormanın güney ucunda ve Taşların

    Çevresinin hemen kuzeyinde bulunan bir mağarada bir Shadowbeast bulacaksınız.
    Ateş Dilleri - Yangın Kertenkeleleri, Orc Kenti girişinin hemen güneydoğusunda ve

    koloninin doğu kıyısındaki batıkta bulunabilir.
    Bir Swampshark Dişleri - Bataklık Kampının güneyindeki bataklıkta Swampsharks

    bulacaksınız.
    Troll Tusk - Başka bir Troll bulmak için Diego'lu bir Troll'u öldürdüğünüz Troll Kanyonuna

    geri dönün.
    Free Madende bulunan Tarrok'a dört kupayla birlikte geri dönün ve size bir Ulu-Mulu

    vereceğim .
    Bölüm 5: Portalın Koruyucuları
    Uyuyan Tapınağı'nın Yolu
    Beşinci Bölüm, Ulu-Mulu'yla birlikte Serbest Mayın'tan çıktığınızda başlar. Yeni Kampdaki

    Wolf'a konuşarak , Paletli Plaka Zırhınızı alınız .
    Orc Ülkesindeki köprüyü Orc Kasabasına geç. Ulu-Mulu'nun donanımlı olduğu sürece , Orklar

    size saldırmaz.
    Kapıyı tapınak alanına açmak için vinç kullanın.
    İndirgenmiş bir portcullis, Uyuyan Tapınağı'na girmenizi engelliyor. Yakınlardaki bir

    tünelin sonunda odalardan birinde Orc Teleport Scroll bulacaksınız . Portcullis'in diğer

    tarafına ulaşın ve tapınağa girin.
    Kapıları birkaç tane olan geniş bir odaya geldiğinizde, bir geçiş açmak için duvardaki

    sütunlardan birindeki bir düğmeye basın.
    Yan odada, önünde ve arkasındaki kapılar kapanacak ve yanındaki kapılar açılacaktır.

    İskeletleri yok edin ve diğer kapıları tekrar açmak için hücrelerin her birindeki

    düğmelere basın.
    Yan odada her biri önünde büyük renkli kafatası bulunan üç anahtar bulacaksınız. Ana

    odadaki kapıları yükseltmek için anahtarları şu sırayla çevirin: kırmızı, sarı, mor.
    Bir önceki odaya dönün ve alt kapıyı geçip Temple Minecrawlers ile karanlık bir koridora

    girin. Çataldan sağa dönün ve daha sonra geçitten bir Tapınak Muhafızı ve birkaç iskeletle

    başka bir odaya tırmanın.
    Yan odada üç düğmeyi de çevir. İlk iki anahtarın her birini değiştirdikten sonra bir

    Lesser Demon görünecek ve üçüncüyü değiştirdikten sonra undead Orc Shaman Varrog-Kadorg

    görünecek. Öldür onu ve Işık Bıçağını cesedine götürün . Geçidi açmak ve tünele dönmek

    için Garip Tapınakta kullanın.
    Çataldan sağa doğru gidin ve daha geniş bir geçidi engelleyen bir kapıyı gördüğünüzde

    bulduğunuz geniş odaya tırmanın. Odanın karşısında, birkaç kapı daha açan başka bir

    anahtar bulacaksınız. Temple Guard'la birlikte yan odada, birkaç geçiş daha açmak için

    anahtarı sola doğru çevirin.
    Bir önceki odaya dönün ve açılan ilk kapıdan geçin, arkasından Orc Şamanlarından birini

    bulacaksınız: Varrag-Hashor. Onu yendikten sonra, Dünyanın Yırtıcısını vücudundan al .

    Tekrar açmak ve önceki odaya dönmek için girişi Garip Tapınakta kullanın.
    Odanın bir tarafında, yüksekliği giderek artan bir dizi sütun bulacaksınız. İkincisine

    atlayın ve gerisini daha üst seviyeye ulaşmak için koşturun.
    Kapıyı açmak için düğmeye basın ve üçüncü ölümsüz Orc Şaman, Varrog-Unhilqt'ı karşılamak

    için koridorun altına devam edin. Onu öldürün ve almak Zamanın Blade bedeninden. Eğer

    odanın dışına çıkamazsanız, odanın arka tarafındaki papaya tırmanıp daha sonra ızgarayla

    bloke edilmeyen deliğe düşersiniz. Tabutu 'kullan' ve kapı tekrar açılacaktır. Ne yazık

    ki, çukurdaki sivri uçlar muhtemelen bir miktar hasara neden olacak, ancak bir süre sonra

    kaybolacaktır.
    Bir önceki odaya dönün ve daha önce tırmanmış olduğunuz sütunlardan aşağı inmek yerine

    başka bir büyük odaya ulaşmak için yakınlardaki tünelden geçin.
    Bir köşede, yere delikli bir oda bulacaksınız. Odanın hemen dışından bir yay koyun ve

    hedefi duvarda yukarıya doğru kaldırın. Kapı tekrar açıldıktan sonra odanın içine girin ve

    duvarlardan biri başka bir hedefi ortaya çıkarmak için aşağı inecektir. Bu hedefe de aynı

    isabet ettiğinde yakındaki diğer odayı bloke eden kapılar açılacaktır.
    Bu yan odada Templar'ın arkasındaki geçidi açmak için doğru sırayla çevirmeniz gereken üç

    anahtar var. Lesser Demon göründüğünde siparişin yanlış olduğunu anlarsın. Önce odanın en

    ucundaki anahtarı, daha sonra kapıya en yakın olanı ve en sonunda da ortadaki anahtarı

    çevirin.
    Gor Boba sizin ilerlemenizi engelliyor ve onu öldürmek zorunda kalacaksınız.
    Bir sonraki odaya geçin ve daha sonra sağdan sola doğru bir geçitten geçerek lav gölünün

    ve ortadaki büyük bir adanın bulunduğu geniş bir odaya girin. Gölün kenarında, içinde her

    biri bir anahtar bulunan üç oda bulacaksınız. Üç düğmeyi de çevirirseniz, adaya giden bir

    köprü görünür.
    Sıkıştığından odayı doğrudan adaya girmeyin. Bunun yerine odanın yanındaki bir delikten

    içeri girin.
    İçinde dördüncü ölü Orc Şamanını bulacaksınız: Varrag-Ruuushk. Onu öldür ve Vücudundan

    Şeytan Saldırısı al. Ayrıca, lahitten Garip Kılıç al. Yeterince hızlı hareket ederseniz,

    ön girişten çıkabilirsiniz.
    Bir önceki bölgeye dönün ve oraya doğru lav gölü bulunan başka bir odaya girmek için sağa

    gidin.
    Alanın ortasındaki anahtarı çevirirseniz daha düşük bir seviyeye ineceksiniz.
    Koridoru geçin ve kapıyı bir sonraki alana açmak için sol taraftaki anahtarı veya sağdaki

    anahtarı çevirin. Sol taraftan birini çevirirseniz birkaç canavar ortaya çıkar, ancak

    birkaç güçlü iksir içeren bir odaya açılan kapı da açılır.
    Platformu geri getirmek ve üst seviyeye geri dönmek için duvardaki anahtarı kullanın,

    ardından açık olan kapılardan devam edin.
    Devam edin ve son undead Orc Şaman, Grash Varrag-Arashut tarafından korunan uygun

    tapınağın girişine erişeceksiniz. Ona birkaç kez vurduktan sonra, karakteri silahıyla

    herhangi bir hasar vermediğini ve çabucak ayrılması gerektiğini söyleyecektir.
    Orch Shaman'ı öldürmeden önce çabucak kaçın ve Uyuyan Tapınağını tamamen terk edin.

    Kulesinde Xardas'a dönmek için ışınlama rününü kullanın.
    Sihirli Kılıç Uriziel
    Uyuyan Tapınağında bulduğunuz Garip Kılıcı Xardas'a gösterin . Bunu Uriziel olarak görecek

    . O onun eski kulenin gönderecek anahtarın o silahı güç için gerekli formülü oluşturur

    iken,.
    Xardas'ın kulesinden doğuya dağların tepesine doğru göle gidin ve gölün ortasındaki kule

    kalıntılarına yüzün. Kuleye girin ve yer altı bir mağarayı bulmak için derine dalın.
    Karmaşık arka tarafında sandıklar birinde bulacaksınız Antik cevher Armor ve Ateş

    Sihirbazlar için Teleport .
    Zırhı giy ve Xardas'a geri dön. Sana formülü vereceksin , ancak sihirbazın senin için büyü

    yapması için sihirbaza ihtiyacın olduğunu uyarıyorum.
    Yeni Kampa geri dönün ve Milton'un Saturas'ın yanında durduğunu bulacaksınız. Ona yardım

    etmesini ve ardından kütüphaneye gitmesini isteyin. Ne yapmak istediğinizi açıkladıktan

    sonra, size yardımcı olmayı kabul eder.
    Saturas'ın odağının ötesine geçin ve cevher höyüğüne uygulayın. İkisiniz geldiğinde ,

    Uriziel'deki cevher höyüğünden gücü aktarmak için ritüel uygulayacaksınız .
    6. Bölüm: Uyuyan Tapınağı
    Uyuyan Tapınağı'na geri dönmeden önce Eski Kampa geri dönmek için Teleport'u Sihirbaz Ateş

    Rengine kullanın . Gomez'u öldür ve Zindan Anahtarını bedeninden al . Barakalardan zindana

    girin ve Taş'ı hücresinden kurtarmak için anahtarı kullanın. Eğer cephanelikte onu

    karşılamak, o güçlendirecektir Antik cevher Zırh bile yapmaya daha güçlü .
    Ork Kasabasına geri dönün (orklarla savaşmaktan hâlâ Ulu-Mulu'yu kullanırsanız) , tünelin

    ucunda, ilk bulduğunuz tapınak girişinin yanındaki başka bir Orc Teleport Kaydırması

    bulacaksınız . Alternatif olarak, kullanabilirsiniz Telekinesis kapmak için Figurine

    sadece kapıyı açmak için anahtarı çekin sağlayacak tapınağa girişinin önünde büyük kaide

    üstünden. Bununla birlikte, yakında orkların hepsi size büyü atar atmaz saldırır.
    Varrag-Arashut'u daha önce öldüremediğin Grash için tapınağın içinden geçeceksin. Güçlü

    Uriziel ile şimdi onu öldürebilmelisin ve Vücudundaki Kovalamacanın Bıçağını aldın .
    Tapınak binasına girin ve kapıyı açmak için her Garip Tapınak üzerindeki ölü ork

    şamanlarından aldığınız kılıçları kullanın.
    Bir sonraki salonda Xardas'la tanışacaksın. Uyarıcı yakında olduğunu ve uyanmasını önlemek

    için ne yapmanız gerektiğini söyleyecektir sizi uyaracaktır.
    Bu odadan iki koridor Sleeper'ın odasına gidecek ve diğer ikisi ork mumyaları içinde

    birkaç güçlü stat artan iksir bulacak odalara götürecek. Devam etmeden önce bu iksirleri

    içtiğinizden emin olun.
    Nihayet İç Kutsal Alanı'na ulaştığınızda, Cor Kalom'u ve Uyuyan'ı uyandırmak için nihai

    haklara giden birkaç acemiyi bulacaksınız. Sleeper'a gitmeden önce hepsini öldüreceksin.

    Size gelince düşmanları ele geçirirken, Sleeper'ın güçlü ateş toplarından gizlemek için

    odanın arkasındaki büyük sütunlardan birinin arkasına gizleyebilirsiniz.
    Uyuyan'ın platformunun çevresinde, Orkların beş Kalp Tapınak Bulacaksınız. Her biri, daha

    önce öldürdüğünüz undead ork şamanlarının kalbini tutar. Her biri beş ork bıçaktan biriyle

    yürekleri deldiğinizde, bir Şeytana Lordu görünecektir. Bir sonraki ork kalbe geçmeden

    önce Şeytan Lordu öldür. Yine, İblis Efendileri ile savaşırken Sleeper'in ateş toplarından

    güvende olabilmek için büyük sütunlardan birinin arkasına saklayabilirsiniz. Beş kalbe

    delildikten sonra Sleeper'ı kendi alanına geri götüreceksiniz ve bariyer düşecektir.
    Google Çeviri
    Orijinal metin
    Return to the Orc Town (wielding the Ulu-Mulu if you still want to avoid fighting the

    orcs) and you'll find another Orc Teleport Scroll at the end of the tunnel next to the

    temple entrance where you found the first one.
    Daha iyi bir çeviri ile katkıda bulunun




    Aaron's Chest
    Eski Madenin tepesine yakın olan Snipes, Aaron'u göğsünden uzaklaştırmak için 10 cevheri önerecek.
    Yakındaki Aaron ile konuşun ve ona Ian'ın onu görmek istediğini söyleyin, ancak nedenini bilmiyorsunuz.
    Aaron ayrıldıktan sonra, sana söz verdiği 10 cevher için Snipes'le tekrar konuş ve 30 cevher için sunduğu anahtarı satın al .
    Aaron'ın göğsünü açın ve içinizde cevher, şifa pulu ve bir şişe bira bulabilirsiniz .
    Madende aşağıya doğru gidin ve Aaron'u Ian'ın yanında bekliyor bulacaksınız. O çok mutlu değil! Ona 20 cevher için anahtarını sat.
    Baloro'nun Silahı
    Free Mine'in en üst seviyesinde Baloro'yu göreceksiniz, Baloro, ona birtakım yiyecek maddeleri getirirseniz mükemmel bir silah vereceğiz: 5 elma , 2 şişe pilav , 5 şişe bira , 3 ekmek ekmeği , 2 Peynir parçaları ve 2 demet üzüm .
    Bu maddeler koloni boyunca bulunabilir. Kamplarda ve evlerde bulunan çeşitli tüccardan satın alınabilir ve diğer insanlardan alınabilirler.
    İstediği tüm eşyalarınız olduğunda Baloro'ya geri dönün. Bununla birlikte, sizin için silahı olmayacak ve naibetinize gülecek.
    Müşterilerin Tebrikleri
    Yeni Kampı'nda Baal Kagan ile konuş ve onun bataklığı satmasına yardım et. Sana 10 verecek örnekleri dağıtmak.
    Kampdaki 10 farkly haydut veya paralı askere numuneleri verin. Her biri sana 10 cevheri verecekler.
    100 cevheri, üç kaydırır (üç: Tüm 10 örneği dağıtmıştır ve ardından size ödül seçebilir sonra Baal Kagan dön Charm , Rüzgarın Yumruk , Pyrokinesis , Uyku , Telekinezi ) veya bir öğe size Guru Baal Tyon en verecek Kardeşliğe katılmak için destek.
    Ghorim'in Değiştirilmesi
    Güneybatı köşesinde Ghorim Bataklık Camp onun ne kadar bitkin söyleyecektir ve onun yerine Harlok üzerinden göndermek isteyecektir.
    Fortuno'nun yanındaki kampın kuzeydoğu kısmında Harlok'u bir boru ile bulacaksınız. İşini yapmayı reddedecektir.
    Harlok'u yere ser ve o geldiğinde Ghorim'in yerine geçmeyi kabul edecektir.
    Ghorim'in bulunduğu bölgeye geri dönün ve Baal Orun yaptığınız şey için sana teşekkür edip kendinize bir görev verin .
    Horatio the Peasant
    Yeni Kampın Pirinç Sahalarında Horatio'ya kibar olun ve size ona iyi bir sebep verirseniz size daha fazla vurmanın nasıl öğretileceğini söyleyecektir.
    Tavernanın demirbaşında Yeremya'ya seslenin; Rice Lord'dan ne kadar nefret ettiğini size söyleyecektir. Horatio'nun muhtemelen ona bir ders verebileceğini, ancak inançlarından dolayı bunu yapmayacağını söylüyor.
    Horatio'ya geri dönün ve ona daha güçlü olmak istediğinizi söyleyin, böylece Rice Lord'a bir ders verebilirsiniz ve gücünü + 5 eğitir.
    Baraj gönüllüsü
    Ortasında barajın üzerinde Yeni Camp Eğer Homer, tasarlanmış ve baraj inşa adamı buluşacak. Zayıflatan Lüker'ı öldürmeyi teklif et.
    Gölün kuzey ucunda Dam Lurker'ı bulacaksınız. Öldürün ve penisini Homer'a gösterelim.
    Toplantı
    4. Bölüm'deki Old Camp'in güney kapısı dışında Diego'yu bulduktan sonra kendisine ve Milton'un planlarının ne olduğunu sorun. Gorn ve Lester'ı Eski Kamp'da olup bitenler hakkında uyarmasını ve onlarla her zamanki yerinde buluşmalarını isteyecektir.
    Yeni Kampın en üstünde, Saturas'lı Gorn'u bulacaksınız . Diego'nun mesajını ver.
    Lester, önceki bölümde onunla tanıştığın Stone Fortress'in kütüphanesinde. Diego'nun mesajını ona da ilet.
    Minecrawler'ın Tabla Zırhı
    4. Bölümde Serbest Madeni ele geçirmek için Gorn'la ayrılmadan önce, Wolf'un madene gitmeden önce sizinle konuşmasını istediğini bildirir .
    Wolf, ondan biraz zırh yapabilmesi için ona minecrawler zırh plakaları getirmenizi rica eder ve size bu plakaları Minecrawler Warriors'dan nasıl çıkaracağınızı öğretecektir.
    Ücretsiz Mine en az 8 Minecrawler Warriors öldür ve onların toplamak Zırh Plakaları .
    Kurt 15 Zırh Plakasını verin ve yeni zırh üzerinde çalışmaya başlayacaktır.
    Paletli Tabla Zırhını almak için bir sonraki bölümde Wolf'a tekrar konuşın .
    Kardeşlik İçin Yeni Ruhlar
    Bataklık Kampının güneydoğu köşesinde Baal Tondral'a yaklaşın ve size kısa bir süre boyunca ders verecektir . Ayrıca kardeşlik için yeni ruhlar bulmanızı isteyecektir.
    Kampın kuzeybatı kesiminde Melvin'i bulacaksınız; Arkadaşına Dusty'nin kalmış Old Camp'den aldığını söyleyecek misin?
    Eski Kampa girin ve dış halkanın güney ucunda Dusty ile konuşun. Muhafızlara rüşvet vermek ve onu Bataklık kampına kadar götürmek için ihtiyacı olan 100 cevheri ödemeyi teklif edin.
    Eski Kampı güney kapısından bırakın ve sizi tehdit ettiğinde korumaya 100 cevher verin.
    Dusty ile birlikte bataklık kampında doğudan doğu yolunuzu çekin ve Baal Tondril ile tekrar konuşun. Size yeni bir disiplin getirdiğiniz için teşekkür eder ve Kardeşliğe katılma konusundaki desteğine söz verir.
    Tarikli Reçete
    Eski Kampaki Dexter sizden Guru Kalom'dan bir tarifi almayı isteyecektir.
    Doğuya doğru Bataklık Kampı'na gidin ve kuzeydoğu köşesinde Alchemy Laboratuvarı'na girin. Eğer tarif için Kalom'a sorarsanız, sizi reddedecektir.
    Laboratuarda sol taraftaki kutuyu (sağa, sağa, sola, sağa) tıklayın ve tarifi alın .
    Eski Kampa dönün ve Dexter'a tarifi verin .
    Korkak kulübesi
    In Yeni Camp , kalacak bir yer hakkında Gorn sormak ve o Shrike, sahtekar, izinsiz olarak mercanary kulübelerden birini aldığını söyleyecektir. Gorn, onu götürürseniz size teklif edecektir.
    Yakınlarda Shrike'ye saldırıp tekrar tekrar kalktığında kaybolmasını söyle.
    Başarınızı Gorn'a bildirin. Artık o kulübede ne zaman istersen de yatabilirsiniz.
    Snaf'ın tarifi
    Kuzey tarafında aşçı Snaf konuşun Eski Camp . Denemek istediği yeni bir tarifi var ama onun için bazı malzemeler toplamak istiyor.
    Kampın doğu tarafındaki kalenin duvarına doğru yıkılmış bir binada üç Köfte bulacaksınız. Onları öldür ve Bugmeat'ı al .
    Cehennem Mantarları , kampın güney kapısının hemen dışında bulunabilir . En az beş tane toplayın ve Snaf'a geri dönün.
    Snaf'a aradığı 8 maddeyi verin, size üç kere Meatbug Ragout vereceğim . Onu gördüğünüzde size her gün üç porsiyon daha vermeye devam edecektir.
    Yabancı
    Koloni'nin doğusundaki Sis Kulesi'nin altındaki mağarada Skeleton Mage'yi yenip Chromanin'in kalıntılarında bulunan kitabı okuyun .
    İkinci kitap, Eski Kampın güneyindeki Orc Lands güneyinde yüksek dağın tepesindeki harabelerdeki yıkık kulenin üstünde bulunur. En üste gelmek için çıkıntının ucundan çıkıntıya kadar atlamanız gerekecek.
    Üçüncüsü Eski Höyüğün kuzeyindeki nehri ikiye bölen geniş höyüğün doğu tarafında bulunur.
    Dördüncü, ıssız balıkçı kulübesinin karşısındaki Yeni Kampın dışındaki gölün yanında bulunur.
    Beşinci koloninin doğu tarafındaki sahilde bulunan gemi tarafından bulunur.
    İlk kitabı bulmak için Skeleton Mage ile savaştığınız Sis Kulesi'nin altındaki mağaraya dönün. Altıncısı ve son kitabı taşıyan bir ceset bulacaksınız. Okuduğunda iki iskelet mage'leri ve bir dizi iskelet ortaya çıkacak ve size saldıracak. Ne yazık ki, nihayet bu zorlu görevi tamamlamak için büyük bir vahiy ya da hazine yok.
    Swampweed Hasat
    Harold'u Ghorim'in yerine ikna ettikten sonra , Baal Orun bataklıktaki acemilerden yabani ot toplamak için sizden ücret alacaktır.
    Kampın hemen güneybatısındaki bataklığa girin ve sana 50 Swampweed verecek olan Balor'u bulacaksın . Ona bastığınızda ona 50 cevher verirseniz, New Camp'den Cipher'den bahsedecek ve sizden swampweed hasatını satın almak isteyebilir.
    Bataklığın güneydoğu köşesinde Viran ile konuş ve bataklıkta hasat isteyin. O tamamen sana güvenmiyor ve yanındaki tüm kan felaketlerini öldürerek sadakatini kanıtlamanı isteyecek.
    Tüm kanfırları 20 adımda öldürün ve hasatın yarısı için Viran'a geri dönün.
    Kampa tekrar girin ve Swampweed'i kuzeydoğu köşesinde Cor Kalom'a verin.
    Başarınızı Baal Orun'a bildirin ve onayını almak ve Uyku Kaydı almak için .
    Gomez'e Yabancı Ot Getirmek
    Cor Acam'ı bir Acemi'yle yaptıktan sonra daha iyi karşılamak için Corom Kalom'u Bataklık Kampında tiksersen, Gomez'e vermek için biraz ot yapacak.
    Eski Kamp'ta kaleye girişte Thorus'a yaklaşın ve kendisine otu gösterdikten sonra kaleye girmenize izin vereceksin.
    Ana tutmaya girin ve 500 ore karşılığında mutfaktaki Bartholo'ya yabancı ot verin.
    Görevinizi tamamlamak için cevherle birlikte Swamp Camp'teki Cor Kalom'a geri dönün .
    Thorus'un Görevi
    Diego'ya Eski Kamp'a katılma hakkında konuştuktan sonra, kaleye girişte tekrar Thorus'la görüşün ve ona ihtiyaç duyduğu bir şey olup olmadığını sorun. Onu biraz itmeniz gerekecek, ancak sonunda size Yeni Kampın bir üyesi olan Mordrag'ın yanına diken dikmeniz rica olunur.
    Eski Kampın güney kapısı Mordrag'ı bulacaksınız . Ona saldırmak yerine, kendisini içinde bulunduğu sıkıntıdan uyarın ve sonra onu Yeni Kamp'a kadar takip edin. Yol boyunca düşmanları öldürecek, ancak ölümler için hala deneyim puanı alacaksın.
    Eğer ulaştığında Yeni Kampı'na , Mordrag sana onun verecektir yüzüğü . Bunu New Camp'deki Lares'e erişmek için Roscoe'ye gösterebilirsiniz.
    Onların katılmasını desteklemek için Başarınızı Eski Kampa geri döndürün .
    Ulbert'in Hafızalı
    Ulbert, Eski Mezakadaki depoları korur. Ona bir içki ver, çok daha kooperatif olacak. Göğüslerin anahtarı ortadan kayboldu.
    Aleph'i madenin tepesine yakın bir yan geçidinde bulacaksınız. Satın anahtarı 30 cevher için onun üstünden.
    Depo Odasına dönün ve Ulbert'i uzaklaştırın. Ardından sandığı açmak için anahtarı kullanabilirsiniz. Içinde cevher, kaydırmalar ve yiyecek bulacaksınız.
    Bir dahaki sefere Ian'ın yanında duran Ulbert'e yaklaştığınızda, ızgara et olmadığını hayal kırıklığına uğratacaktır. Hatanızdan dolayı özür diledikten sonra, görevine geri dönecek, hiçbiri daha akıllıca değil.
    Koruyucu Muhafız
    Sly, Eski Kamp'ın batı tarafında, bekçi Nek'in kayıp olduğunu ve ona bakmanızı rica edeceğini söyleyecektir.
    Kampın kuzeydoğu kısmında, yokluğunda Nek'in görevlerini devralan Fletcher'ı bulacaksınız. Bölgedeki kazıcılardan birinin Nek'in nerede olduğunu bildiğine inanıyor.
    Snaf'la konuş, aşçı. Görünüşe göre Nek, kampın dışında Cehennem Mantarları arıyor gönderdi.
    Eski Kapı'yı güney kapısından bırak. Molleyatların korunduğu güneydeki bir mağarada Nek'in cesedini bulacaksınız.
    Al Tılsımı'nı NEK vücudundan ve Sly verin Eski Camp . O, Diego'ya kefil olmayı kabul eder.
    Su taşıyıcı
    New Camp'teki Pirinç Tarlaları'nın üstünde, Lefty köylülere suyu dağıtmanızı isteyecektir ve reddederseniz size saldırır.
    Yakınlardaki Rice Lord ile konuş ve ona Lefty'nin gönderildiğini söyle. Size 12 şişe su vereceğiz .
    Sahada köylünün 12'sine su verin ve Lefty'ye dönün. Size bunun yeni işiniz olduğunu ve her gün bunu yapmanızı isteyecektir. Bir gün özlersen, sana saldırır. İşten çıkmanın tek yolu onu yere devirmektir. Geri döndüğünde ona köylülere su dağıtmanın işi olduğunu bildirin.
    Weed Tüccarı
    Yeni Kamp'ta Baal Kagan ile konuşın ve yardımcısı Baal Isidro'nun yaban mersini satmasına yardım etmek yerine bütün gün lokalde asılı durduğunu söyleyin.
    Meyhaneye girin ve Baal Isidro'ya Kagan'ın yerini almasını planladığını söyleyin. Sana onun otunu da verecek ona da bir içki teklif et.
    Baal Isidro ile tekrar konuş ve ona karından payını ver. Aslında, 200 cevheriniz var olduğu sürece otları satmanız gerekmiyor.
    Alternatif olarak, onu etkilemek ve Rogue'a katılmanıza yardımcı olmak için, Larry'ye yabancı ot (400 cevher) değerini verebilirsiniz.
    Aslında, hem Isidro'ya 200, hem de Lares 400 cevher verebilirsiniz. Ot sattıktan sonra 200 cevher kısa olacak, ancak daha fazla deneyim puanı alacaksınız.
    Weed Monopoly
    Cor Kalom sizi Swamp Kampı için Acemi'ye getirince, Yeni Kamp'ta rakip ot üretimini bastırmasını söyleyecek.
    New Camp yabani ot üreticileri, New Camp'in hemen doğusunda bulunan göle yakın küçük bir mağarada bulunur. Jacko'yu içinde bulundukları sorun hakkında uyarıp temizleyecek.
    Başarınızı tekrar Cor Kalom'a bildirin.




  • bide ingilizce bir site vereyim gothic 1ile ilgili ordanda translate yaparak turkceye cevirebilirsiniz.

    (http://strategywiki.org/wiki/Gothic/Walkthrough)
  • gothic 1 kontrol tuşları:

    itemi alma ctrl+yukarı ok tuşu

    merdivene cıkma-inme : ctrl+yukarıok tuşu ve ctrl+aşagıok tuşu

    silah çekme-geri alma: space tuşu

    silah cekili iken yerdeki itemi alamassınız.silahı geri cekmeniz gerekir.

    çanta : tab tuşu
    oyuna basında sılah bulunca cantayı acıp sılahı elımıze almamız gerekır. cantada ıken ctrl+yukarı tusu ıle alabılırız kılıcı yada yayı

    tıcaret yaparken ctrl+ sagok ve ctrl+sol ok tusları ıle ıtemlerı tranfer edebılırız.

    gorev listesi: N tuşu

    zıplama : sol alt tuşu
  • Oyun sürekli hata verip kapanıyor. Oynamayı çok istiyordum bu seriyi. İlk oyunu atlarsam çok şey kaybeder miyim?
  • Yönetici olarak çalıştır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • başlık ve ilk mesaj yenilendi
  • Oyun çok zor ama çok da zevkli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesle konuşup görev almak hata mı? Birinci bölümü uzatıyorum galiba

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.