Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
833.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Örnegin drslim arkadaş farkında olmadan perdeyi yada baglı oldugu kontrolu devre dışı bırakmış olabilir. Klima kilitlenmesinden kasıt nedir anlamadım ama auto tuşuna 2-3 saniye basılı tutarsanız ön yolcu klima kontrolu size geçer, (geriye almak için yolcu tarafındaki +/- tuşarından birine basmanız yeterli olur.) arka klima kontrolünüde klima ekrandaki kişilerin içi dolu hale getirip siz alabilir yada boş hale getirip arka yolculara bırakabilirsiniz gibi...

    jetgranger arkadaşım iyi bilgiler vermişsin tşk. ederim.Klima kilitlenmesinden kastım auto ile kontrolu kendine aldıktan sonra hangi tuşa basarsan bas klimanın autodan çıkmamasıdır.Perdeyi devredışı çıkartmak o kadar kolaysa servis 3 gün boyunca nasıl devreye sokamadıda bağlantılarda hata olduğunu saptayarak düzeltti.Ben gerçekten problem olmayan şeyleri yazmamaya özen gösteririm amaayrıntı yer kaplıyacağı için vermemiştim.Benim amacım aracı kötülemek değil arkadaşları uyarmak.İyi günler




  • Merhabalar

    Ben de geçen sene Haziran ayından beri garnd picasso kullanıcısıyım. Aracım şu anda 26000 km de ve oldukca da uzun yol yaptım. Ufak tefek (motor sıcaklık sensörü ve bagaj kilidi gibi) sorunlar dışında herhangi bir problemle karşılaşmadım. Uzun yolda eski aracım 1.6l benzinli C Max ten yaklaşık 200kg daha ağır olmasına rağmen kesinlikle daha atik. Aracın konforundan ve hernekadar tepkileri biraz yavaşta olsa otomatikleştirilmiş vitesinden oldukca memnunum. Özellikle şehir içinde gerçekten ohh be dedirtiyor. Tabiki yurtdışı versiyonlarında olan dvd oynatıcı gibi aksesuarlar en azından opsiyon olarak sunulsa daha iyi olabilrimiş ama genede sınıfındaki en donanımlı araçlardan biri. Gerçi kendiliğinden kararan dikiz aynası neden koymamışlar onu da çok anlayamadım.

    Arabam siyah. Bu rengin özellikle bu arabaya çok yakıştığını düşünüyorum. Arabayı alır almaz Ziebart'ta diamond gloss uygulatmıştım. Bu sene de tekrar yıllık bakımını yaptırdım ve oldukca memnunum. Ankara'da yaşadığım için servise arabayı almış olduğum Otosay'a götürüyorum. Gerek servis elemanları gerekse yetkili kişiler oldukca ilgili. Ama genede Ankara'da Göral'a götürenlerden de yorumlarını almayı isterim. Aklıma ilk etapta gelenler bunlar. Eğer soru sormak isterseniz seve seve cevaplamaya çalışırım.

    Bu arada sakin kullanımla şehir içinde 7.4lt şehirlerarası (90-110km arası hız ile) ise 5.4lt/100km sarfiyatı gördüm ve bu boyuttaki bir araç için oldukca iyi olduğunu düşünüyorum




  • Benim de geçen pazar günü yaptığım Polatlı - İzmir arası yolculukta 90 -100 km hızda 100 km de ortalama tüketim klima hep açık olarak 5.1 litre oldu. Kışın yaptığım benzer yolculuklarda klima kapalı olarak 4.7 Litreyi görmüştüm. 10 gün sonra bir Ankara seyahatim daha olacak. Yine ölçüp burada paylaşırım.
    Kazasız, arızasız kullanmalar diliyorum.
  • Sevgili arkadaşlar,neredeyse tum yazıları okudum. Kafamda soru işaretleri olmakla birlikte araç bana çok cazip geliyor... Bir de kullanıcılarından birkaç arkadaş biraraya gelip Picasso ile ilgili bir forum sitesi kurarlarsa çok faydalı olur.
  • Ben başlık açmıştım ancak sayın site yöneticisi var diye bildirdi. Picasso C4 lerden çok farklı özellikteki bir araç ve bu başlık onu ifade etmiyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: familyfather

    Ben başlık açmıştım ancak sayın site yöneticisi var diye bildirdi. Picasso C4 lerden çok farklı özellikteki bir araç ve bu başlık onu ifade etmiyor.



    Sevgili arkadaşım, düzeltmeme izin verin. Burası Citroen C4 konusunun işlendiği bölüm değil zaten.
    Burası Citroen C4 Grand Picasso modelinin konuşulduğu bir bölüm. Neyi ifade etmiyor pek anlayamadım. C4 Grand hakkında neyi merak ettiniz de burası yetersiz geldi?
    Burada ilgili tüm kullanıcı ve meraklılar bilgi ve deneyimlerini paylaşıyorlar. Özel olarak bilmek istediğiniz ne varsa burada sorabilirsiniz. Eminim bilenler cevaplayacaklardır..
  • Arkadaşlar Merhaba

    Yaklaşık 7000 km yol yapmış bir picasso kullanıcısı olarak değerlendirme yapmak istiyorum.

    Öncelikle şunu belirtmek isterim seri ve agresif bir otomobil arıyorsanız Picasso kesinlikle sizin için uygun değil. Bir kere arabaya biner binmez hassaslık ve naziklik istediğini belli ediyor. Bu araç hitap ettiği kesime yönelik olarak özel donanımlarla üretilmiş ve bence sınıfında ilkler arasında yerini almış bir araçtır.

    Dış görünüm, Elektronik donanım, Konfor, Malzeme kalitesi ve şehir dışı yakıt tüketim değeri benden 10 üzerinden 9 puan aldı.
    Motor performansı 10 üzerinden 7,5
    Sağlamlık ve şehir içim yakıt tüketimi ise 7 puan aldı.


    Şuana kadar beni en çok üzen tarafı en arka koltuklarda klima havalandırmasının olmayışı ve kelebek camın da bulunmaması. Bir kaç sefer 7 kişi uzun yola çıktık ve en arkadaki arkadaşlar oldukça havasız kaldı.

    Bunun yanında sileceklerin camlar için yeterli boyda olmaması ve sildikten sonra çok büyük bir bölümün kirli kalması, kalan yakıtla gidilebileek mesafe değerinin çok kısa aralıklarla ve birden bire çok farkla değişmesi (Örneğin otoyolda 400 km gösterirken şehir içinde birkaç km yaptıktan sonra hemen 280 gibi bir değere düştüğünü gördüm), stepnesinin aracın kalitesine yakışmayacak şekilde adeta motorsiklet lastiği olması, Arka süspansiyonun çok sert olması göze batan eksiklikleri olarak tespit ettim. Normal koşullarda vitesi 2000 devir olmadan yükseltiyor. Bence 2200 olsaydı daha performanslı olur ve daha az yakıt tüketirdi. Yavuz Hocamın da belittiği gibi araçlar en yüksek torka 1700-2200 devirlerde ulaşır. 1950 devirde vites yükselinde diğer vştesde 1400-1500 devire tekabül ediyor. yani daha fazla gaza basmamız ve yakıt tketmemize neden oluyor.

    Yakıt değerlerine gelince...

    İlk 1500 km genelde şehir içinde kullandım 8,5 lt/100 km
    Sonraki 1500 km 2 sefer Bursa ya gidip geldim (1300 km) 6,3 lt/100 km
    En son 3900 km nin 3400 ü Anadolu gezisi ile geçti 6,4 lt/100 km

    Yani yolun durumuna göre uzun yolda 5-6,5 arası şehir içinde ise 8-10 arası yakıt tüketiyor. Şehir dışında 110 u geçerseniz ve şehir içinde çok dur kalk yaparsanız veya yokuş çıkarsanız yakıt tüketimi oldukça fazla artıyor. Tabii 1550 kg liık bir araba için bu değerler gayet makul diye düşünüyorum.

    Konforlu, donanımlı, şık, kaliteli ve sakin kullnıma uygun bir aile arabası almak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim.

    Hepinize hayırlı günler dilerim.




  • Ha mim ra dostum, yukarıda yazdıklarınızın %90 ına katılıyorum. Kesinlikle sakin kullanılacak donanımlı ve konforlu bir aile aracı C4 Grand Picasso. Ben de alalı bir yıl olmasına karşın özellikle İzmir - Ankara- İzmir arası ağırlıklı olarak 20 000 km yi geçtim. Çok şükür hiç bir sorun yaşamadım.

    Yakıt tüketimi konusunda benim tesbitlerim sürat limitlerine uyarak şehir dışında ortalama tüketim klima kullanma süresine göre 4.7 - 5.3 litre / 100 km , şehir içinde ise 5.8- 6.7 litre/ 100 km. Tabi kullanma alışkanlıkları klima vs. fark ettirir.

    Yol bilgisayarı kalan yakıtla yapılabilecek mesafeyi; belirli sürelerde ölçtüğü son değerleri ortalama alarak belirlemektedir. Uzun yolda alçak tüketim rejiminde aldığı son değerlere göre yaptığı ölçümde 400 km gösterirken şehir trafiğine girdiğinizde bir süre sonra aldığı değerlere göre yeniden ölçüm yapacağından 280 km göstermesi bence çok normaldir.

    Otomatik viteste kullanırken yüksek vitese düşük devirde geçtiği zaman manuel vites kolunun ( - ) tarafına bir dokunuşunuz bu sorunu o anlık giderecektir. Keza acele sollamalarda yine buradan yardım almak çok işe yarıyor aklınızda bulunsun.

    Yorumlarınız için teşekkürler. Kazasız arızasız kullanmalar dilerim.




  • jetranger dostum

    Çalıştığım kurumda nissan navara marka aracı da kullanıyorum. Bu aracın gösterdiği kalan km mesafesi daha tutarlı. Daha az değişken ve sadece kısa mesafe veya süredeki yakıt tüketimini baz almadan formülüze edilmiş. Her iki aracı da aynı yolarda ve aynı sürüş stiliyle kullandım. Picasso 40 km lik yolda 4-5 kez değer değiştirdi ve en düşük ile en yüksek değer arasında %50 ye yakın fark vardı. Navara da ise 2-3 kez değer değişti ve fark %20 lerde idi. Yani bizim arac çok kısa aralıklarla hesaplama yaptığı için değer bir anda oldukça yüksek oranda değişiyor.

    İyi günler dilerim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: jetranger

    Ha mim ra dostum, yukarıda yazdıklarınızın %90 ına katılıyorum. Kesinlikle sakin kullanılacak donanımlı ve konforlu bir aile aracı C4 Grand Picasso. Ben de alalı bir yıl olmasına karşın özellikle İzmir - Ankara- İzmir arası ağırlıklı olarak 20 000 km yi geçtim. Çok şükür hiç bir sorun yaşamadım.

    Yakıt tüketimi konusunda benim tesbitlerim sürat limitlerine uyarak şehir dışında ortalama tüketim klima kullanma süresine göre 4.7 - 5.3 litre / 100 km , şehir içinde ise 5.8- 6.7 litre/ 100 km. Tabi kullanma alışkanlıkları klima vs. fark ettirir.

    Yol bilgisayarı kalan yakıtla yapılabilecek mesafeyi; belirli sürelerde ölçtüğü son değerleri ortalama alarak belirlemektedir. Uzun yolda alçak tüketim rejiminde aldığı son değerlere göre yaptığı ölçümde 400 km gösterirken şehir trafiğine girdiğinizde bir süre sonra aldığı değerlere göre yeniden ölçüm yapacağından 280 km göstermesi bence çok normaldir.

    Otomatik viteste kullanırken yüksek vitese düşük devirde geçtiği zaman manuel vites kolunun ( - ) tarafına bir dokunuşunuz bu sorunu o anlık giderecektir. Keza acele sollamalarda yine buradan yardım almak çok işe yarıyor aklınızda bulunsun.

    Yorumlarınız için teşekkürler. Kazasız arızasız kullanmalar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ha.Mim.Ra -- 23 Ağustos 2008; 22:01:41 >




  • c4 picasso aldım. 2.ci citroenim ve bu fiyata bu özellik ve konfor ve yol tutuşu süper tek kelime ile.

    ama yakıt biraz fazla yakıyor gibi özellikle ilk kalkışta
  • merhaba arkadaşlar.ben de bu aracı inceliyorum ama grand olmayan 5 kişilik modelini.forumda böyle bir başlık yok.o nedenle sizlere danışacağım.bu iki model arasında büyüklük dışında fark var mı?mesela benim en çok kafama takılan süspansiyon.ben de g.punto var ve sevmediğim tek yönü sert süspansiyonları.kaldı ki bu araç biraz spor sayılabilir sert süsp. anlayışla karşılanabilir. ama türkiya yollarında beni rahatsız ediyor.mpv tarzı bir araçtan ise ilk beklentim konfor rahatlık sessizlik.performans ikinci planda.acaba 5 kişik picasso da 7 kişilik kadar sert süspansiyona mı sahip?bi arkadaş daha rahat sanki demişti.belki daha küçük olduğu içiin daha yumuşak olabilir?ikizlerim ne kadar rahat eder?

    ' MPV sınıfında üretilen diğer otomobiller gibi sportif karakterden uzak ve konfora yönelik kullanılmış süspansiyon sistemi rahat bir kullanım sunarken hızlı girilen virajlarda sağa ve sola yatarak biraz da olsa tedirginlik yaratıyor.'

    bu sitede test sonucu bunlar yazılmış.yahu bu adamlar başka araçları mı test ediyorlar yoksa firmadan para mı alıyorlar ben anlamadım.burada bagaja doblolara konulan ağırlıktan bahsediliyor test eden adamlar yumuşak süspansiyonlu diyor.

    neticede forum kullanıcıları en iyi test pilotudur bana göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dişçi79 -- 31 Ağustos 2008; 1:12:59 >




  • herkese merhabalar artık bende 5 kişilik picasso sahibiyim başımdan geçenleri sizlerle paylaşmak istedim

    öncelikle citroen hatta fransız malı bi araba hiç ama hiç aklımda yoktu amacım güzel bir cip almaktı ki aldım . aldığım gün ne marka olursa olsun ciplerin arazi taşıtı olduğu için şehirler arası yolda 70 km hızla radara girdiğini öğrendim ve tamamiyle cip olayından vazgeçtim . sonra binek araba markalarını dolaşırken hondaya takıldım ve yeni çıkan accorda hayran kaldım bir kaç defa test sürüşüne çıktım fakat ne hikmettir ankara honda bayileri olan efe ve boradaki insanların kendini beğenmişlikleri ve sadece amaçları satıyımda ne olursa olsun mantığıyla çalışan bayilik anlayışları yüzünden bırakın accordu hondadan genel olarak soğudum ve internette dolaşırken sizlerin yorumları ile karşılaştım ve arabadan anladığına inandığım abimin tavsiyesi üzerine citroene yöneldim. birde dediğim gibi bir çok insan gibi bende fransız malı bi araça soğuk bakıyordum hatta mpv araç hiç aklımda yoktu ama zaten kendime uygun bi araç arayışı içindeyken denemekten bi zarar gelmez diyerek hemen ertesi sabah citroen ankara göral bayiine vardım ve film başladı.

    c4 picasso 5 kişilik ile ilk karşılaşmamız film gibiydi bende platonik bi aşk doğdu belki oda sevmiştir :) simsiyah öylece durmuş bana bakıyordu (ki ben gerçekten gördüğüm incelediğim arabayı aldım yani showroomdaki aracı aldım ellerinde başka sıfır siyah yoktu çünkü beklemek istemedim) bu kadar romantiklik yeter . araç diğerlerinden tamamıyle farklı bi duruşu var . ve en ayrıcalıklı özelliği her yerinin cam oluşu ferah ötesi hemen mpv sınıfındaki diğer rakiplerini inceledim gittim baktım tek tek ve kesinlikle ama kesinlikle picasso dedim. hem fiyat hem kalite hem kullanışlılık hem otomatik hem dizel hem güzel ..

    ilk gördüğümden 5 gün sonra karaoğlanı satın aldım. diğer bayiler fiyatta indirim yapamayacaklarını söylediler ve deri direksiyon cam tavan metalik siyah aracı 53 bin ytl aldım hayırlı uğurlu olsun dedikten sonra satış temsilcisi ile direk benzinliğe gittik ilk defa kullandığım için (hiç bir yerde test sürüşü yapamadık çünkü ankaradaki bayilerin elinde picasso test aracı yok) müthiş bir keyife kapıldım ve daha orda iyiki bunu almışım dedim çünkü ilk izlenimim cip kullanıyor gibiydim.

    bir kaç gün kullandıktan sonra karaoğlanı iyice kararttım ve llumar marka çizilmez orjinal amerikan dedikleri filmi bütün camlara (% 35 siyahlıkda) ve ön kaput koruma filmini (60 cm) toplam 500 ytl yaptırdım ve maşallah süper oldu. sonra kendi servisinde kapı kollarını ve kapı eşiklerini orjinal c4 picasso nikelaj yaptırdım 100 ytl. servisden zaten iç dış temizlik ve korumalı almıştım.xenon taktırmak istedim ve ısrarla bunun c4 picasso için imkansız olduğunu kesinlikle takamıyacaklarını ve taktırmamam gerektiğini söylediler bende yakın bi zamanda beyaz ampul takmayı düşünüyorum (takan varsa paylaşırsa sevinirim)

    insanın inesi gelmiyor gerçekten keyifli bi araç ve 11 nci günde 2500 ücretsiz bakımı için servise gittim gerçi benimki 2700 olmuştu ama önemli değil bin km farka kadar önemli değilmiş. a-z herşeyile ilgilendiler ve yaptılar. şikayetlerim ; araç çukura kasise girerken hani cam esneme yaparya onun gibi sesler geliyordu cam süngerlerine sprey sıkarak çözdüler otobanda 130 üzeri giderken tedirginlik veriyordu servisdekiler öncelikle bunun daha önceden binek araç kullandığım için bunun sizde yükseklik hissi yarattığı için psikolojik olduğunu yolcularla beraber 1800-1900 kg olan bi araçta imkansız olduğunu viraja rahat rahat girebileceğimi söylediler. ama yinede ön lastiklerin havasını 36 yaptılar arkalara dokunmadılar (34 kaldı) ve bence işede yaradı şimdi gerçekten daha rahat giriyorum virajlara falan. araç rot balansa dahil herşeyi mükemmel dediler ve çıktım şimdi satın alalı 18 gün oldu tam 3500 km de . bi sorun yok gibi maşallah. ve önümüzdeki günlerde 650 ytl karşılığı garantisini 2 yıl daha uzattırmak istiyorum keşke daha ucuz olsaydı ama ne yapalım böyle bi araç için bence garanti çok önemli garanti uzatmasınıda 5 bin kmyi geçtikten sonra yapamadıklarını söylediler bilginize .

    gelelim yakıt konusuna, mükemmel . yeni çıkan araçların artık rodajının yapılarak geldiğini söylediler ve nasıl istiyorsam öyle kullanmam gerektiğini belirttiler yani yok ilk bin km basma şunu geçme sonra 5 binden sonra bas falan hurafe bu yeni modeller için dediler. araç 3500 km ortalama 6,1 gösteriyor. uzun yolda eğerki düzgün kullansam 1100-1200 km gideceğine inanıyorum . şuana kadar doldurduğum depolarda 800 km altında yol yapmadım yakıtı ankara istanbul yolu üstündeki doco totalden almaya özen gösteriyorum çünkü yakıtlar direk avrupadan geliyormuş ve okuduğum yorumlara göre hem gerçekten km olarak fark yaratıyormuş hem motorun ömrünü uzatıyormuş.

    ne marka olursa olsun insan bindiği araca içine sinerek binecek ve ben içime sinerek bineceğim ve bindiğim bi araç aldığımı düşünüyorum verdiğim parayı laf olsun diye demiyorum gerçekten hakeden bi araç . kimse henüz picassoyu bilmiyor çevremdekiler yenimi çıktı bu diyolar reklam eksikliği çok fazla ama böyle daha keyifli meraklı gözler size bakıyor (inşallah hepsi maşallah diyordur.) herkese güzel günler merak ettiğiniz herşeyi buraya yazazrsak eminimki benim gibi araba almak isteyen insanlara bi nebze faydamız omuş olur.




  • HAYIRLI OLSUN ALLAH KAZASIZ BELASIZ BINMELER NASIP ETSIN(amin)
  • hayırlı uğurlu olsun.iyi günlerde kazasız sorunsuz kullanın inşallah.ben de geçen günlerde göral'a picassoyu incelemeye gittim.otoparkta siyah bir 5 kişilik kaput açık bir şekilde yetkili tarafından teslim ediliyordu.aracı sahibine anlatıyorlardı.belki de sizdiniz kim bilir?
    bir de süspansiyon konusu netleşse.sert mi yumuşak mı?mesela çavuş arkadaşımız çok şikayetçi.jetranger abimiz 'süspansiyonun ne demek olduğunu ben bu araçta anladım' dedi.neyse hayırlısı bakalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dişçi79 -- 9 Eylül 2008; 9:42:47 >
  • Arkadaşlar yazılanları okudukça bu forumda sizler gibi bilinçli ve düzeyli arkadaşlarla yazışmaktan ve fikir alışverişinde bulunmaktan gerçekten çok zevk alıyorum. Herkese tutumlarından dolayı teşekkür ederim.

    Gelelim Picasso'nun süspansiyonuna. Bu konunun göreceli olduğuna inanıyorum. Kişiye, beklentilere ve eski alışkanlıklara göre de değişir. Örneğin daha önce çok rahat ve yumuşak süspansiyonlu binek kullanan arkadaşlara sert, sert süspansiyonlu araç kullananlara yumuşak gelebilir.
    Takdir edersiniz ki 7 kişilik, 1.5 ton dan daha ağır ve oldukça yüksek bir araçta çok yumuşak süspansiyon kullanamazsınız. Yollarımızın durumu da ayrı bir konu. Evet araç boş iken süspansiyonun sertliği belli oluyor. Özellikle arka kısımda. Ancak benim bir deyeimimde 5 kişi ve full bagaj yükü ile arabayı kullandığımda süspansiyonun son derece makul sertlikte olduğunu gördüm ve hayret ettim. Eğer araba boş iken bu rahatlıkta olsa full yükte kullanmak, viraja girmek çok daha dengesiz ve güvensiz olurdu.
    Bence taşıma kabiliyetini de göz önüne alıp boş haldeki süspansiyon sertliğini fazla dert etmemek gerek.

    Tüm arkadaşlara kazasız, arızasız kullanmalar diliyorum..




  • bu güzel açıklama için teşekkürler jetranger abi.gerçekten bu forumda paylaşılan objektif bilgiler ve seviye beni de çok mutlu ediyor.
  • cetin66 ve dişci79 iyi dilekleriniz için gerçekten teşekürler.

    jetranger arkadaşın dediği gibi göreceli bi kavram benimde bu aracla ilgili yorumlarınızı okuduğumdaki endişelerimden biriydi süspansiyon ama daha hiç sıkıntı yaşamadım kesinlikle sert falan değil aksine yumuşak geliyor bana hele yüklü olunca daha sessiz oluyor. inanmıyacaksınız ama önceki kullandığım binek araçlara göre kasise çukura girmek daha keyifli. bunlar tabiki benim şahsi görüşlerim kişinin nasıl araba kullandığına, konfor anlayışına göre değişir.
  • işte benim merak ettiğim konulardan biri.acaba 5 kişilik ile 7 kişilik arasında süspansiyon farkı var mı?teknik özelliklerde süspansiyonun ne olduğu yazmıyor.bayiler bu soru karşısında sadece bön bön bakıyor.bir de geçen gün kataloğu incelerken 5 kişilik olanda asr özelliğini göremedim.7 kişilikte var yazıyor 5 kişilkte yok.esp ve birçok özelliği olan 5 kişilikte asr nasıl yok anlamadım.
  • 5 kişilik ile 7 kişilik arasında süspansiyon farkı olmadığını hatta boyut ve az bi ağırlık haricinde iki araç arasında hiç bir fark olmadığını göral servisindeki usta söyledi. fark dediğin gibi asr 5 kişilikte yok bazen dezavantaj olabiliyor mesela yokuş tırmanırken bastığınızda 2 nci hatta 3 ncü viteste bile pati çektiğini görebiliyosunuz veya hızlı kalkışlarda canınızı sıkabiliyor ama aracı kullanmaktan o kadar keyif alıyorsunuz ki "hiç önemli değil" diyeceğiniz bi özellik oluveriyor hemen.

    farklardan bahsetmişken 7 kişilikte 5 li cd changer varmış oda mp3 çalamıyormuş yani track çalıyormuş o yüzden olsa elbette güzel olur ama olmaması çokda önemli değil . bir diğer farkda 7 kişiliğin üçüncü sıra koltukları kesinlikle koltuklar açıkken gereksiz bi alan çünkü ben zannetmiyorumki bi baba çocuğunu oraya oturtsun ve kısa bile olsa yolculuğa çıksın aksine benim yiğen aracı incelerken denemek için (ben oturuyum dedim kesinlikle bırakın sığmayı kapıdan geçemedim bile ) oturdu ve ağladı çok dışlanmış ilgili görmemiş bi bölüm sadece üçüncü sıra koltukları var bu arabanın dercesine tasarlanmış bi bölüm . haaa koltuklar kapalı iken gerçekten 3 oda bi salon evde misafire kalacak yer bulamassanız orda yatırabilirsiniz. bagaj benim için önemli diyenler için çok güzel . tabiki 5 kişilkte küçük değil ben 5 kişi öne arka perdeliği ve pazar arabasını kaldırıp arkaya 7 - 11 yaşlarında dört yiğenimi bindirip 30 ağustos kutlamalarına güle oynaya götürdüm ve tam gün gezdirdim. demek istediğim farzedelim ben 7 kişilik picasso alsaydım 30 ağustosta yine aynısını yapacaktım yani koltukları indirip bagaja oturtacaktım illaki . çocuk sayısı iki dahi olsaydı üçüncü sıra koltuklarda canları sıkılacağı için yine aynı olayı yapardım en azından birdir bir uzun eşşek falan oynayarak yolculuk ederlerdi :) işte bu yüzden ben 7 kişiliğe "GRAND 5 KİŞİLİK " diyorum.

    gelelim bizim karaoğlana ön camlarından önceki esneme yapıyor gibi ses tekrar gelmeye başladı sanırım oto yıkamalardan sonra bu oluyor . servise tekrar götürecem eğerki sprey satıyorlarsa ondan alıp her defasında ben sıkacam . aslında bu sesde can sıkıcı değil ama bu arabada can sıkıyor çünkü camları trafikte kapattığınızda dış dünya ile bağınız kopuyor gibi abartmıyorum sıfır ses bazen arkadaki arabanın korna sesini
    bile duymuyorsunuz hele en keyifliside full teyp sesini açmış bi kro ışıkda yanınıza geliyor ve camları kapattığınızda sanki adamın teybini kapatmış gibi oluyor ve yüzünüzde ufak bi tebessüm oluşuyor işte bundan güzeli yok.




  • cengizabi ve jetranger arabalarını çok seviyorlar.bu aslında çok önemli.insan bir şeyi çok seviyorsa(eşi,işi,arabası,evi,televizyonu vs...) hiçbir kusurunu görmez,görse de önemsemez ve mutlu olur.ama sevmiyorsa dünyanın en iyi arabasını getirin kusurların listesini yazabilir.cengizabi gibi ilk görüşte aşk çok önemli.bizim gibi en azından benim gibi otomobil tutkunları için daha da önemli.herkese picassolarıyla mutlu günler diliyorum.darısı bana...
    şunu da belirteyim ki bu kadar forum arasında en objektiflerden birisi picasso forumu.araçların çok sevilmesine rağmen
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.