Şimdi Ara

Grande puntodynamic 1.3 dizelmi,Clio3 80 beygir dizel experssionmu? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
3.364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bitirimm

    adam clionun tıkırtıları süngerle kesecek peki hondaların yol sesi neyle kesilecek.....


    Hondanın yol değil lastik sesi arkadaşım. .ok atma ayrıca hemen.ClioIII o segmentte en sewdiğim arabadır.Ama hal böyle olunca linkleri veriyoruz.


    Bitirim fanatiklik yapma bana







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeandan -- 20 Temmuz 2007; 18:45:43 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bitirimm

    adam clionun tıkırtıları süngerle kesecek peki hondaların yol sesi neyle kesilecek.....
    Sen ne komik şeysin öyle Honda'nın yol sesini de ziebart ile keseriz aklını yorma sen , her tarafa sünger sokalamaktan daha sağlıklı ve verimli olacağı kesin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: Loop

    Gp dökülecek gibi duruyo. Nitekim Gp forumuna girerseniz, grandepunto.com du sanırım tam hatırlamıyorum, aracın ne gibi sorunlarla karşılaştığına şahit olabilirsiniz.

    Ben clio3 diyorum.


    clio3 dokulmuyomu acep bak eleman neler yapmis

    http://www.youtube.com/watch?v=U3fiRoDIEvs


    Harbiden ne biçim bi iş bu yaa..Candanın dediği gibi suya girse 2 ton olcak araba




  • Amacım çamur atmak felan değil ama car of the year dediğimiz arabaya bu tip şeyler yakışmıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

    Amacım çamur atmak felan değil ama car of the year dediğimiz arabaya bu tip şeyler yakışmıyor


    ewet dogru ben çamur attı manasında yazmadım zaten. yapılanlar gerçektende olumsuz dikkat çekiyo ve olumsuz yorumlara neden oluyo...ayrıca fanatik deilim yanımda bi cliocu vardı yorumları okuyan.. zaten video yu görünce baya bi bozuldu... zaten herkesin arabası kendine güzel..ayrıca bu türkiye yolları adama arabaya süngerde koydurur yani...
  • ya ne alakası var.. Hafif esnemeler her arabada olur sonuçta genleşme fiziksel bir olay..

    arkadaş fazla bu konuda titizse bu sesleri Clioda da duyup sünger koyar başka arabada da koyar..
  • Plastik uzmanları nereye kayboldu? Fotoğraftan plastik kalitesi hakkında atıp tutanlar vardı bir aralar.

    Tıkırtı olayı D sınıfı araçlarda bile olabiliyor. Fazla abartmamak lazım aslında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkvan -- 20 Temmuz 2007; 19:52:49 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Grande'nin şu an kaydadeğer hiçbir kronik sorunu yok .
    Yukarıda da yazmıştım. Hangisinin tipi, sürüş pozisyonu hoşuna gidiyorsa onu alsın arkadaş. Gerçi pek uğramıyor ama olsun



    Fırsat buldukça buradayım ama daha çok okuyarak fikir sahibi olmaya çalışıyorum.Yorumlarınız çok işe yarıyor özellikle verilen linkler fikir edinmede pay sahibi.Kararım büyük ölçede oluştu ama ufak bir sorun kaldı.PARAAAA
  •  Grande puntodynamic 1.3 dizelmi,Clio3 80 beygir dizel experssionmu?


    Kanıt isteyenlere GP nin plastiğinin Cliodan kalitesiz olduğuna




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 20 Temmuz 2007; 19:57:30 >
  • yanlız benim anlamadığım şey topic ilk açıldığında seçenekler arasında megane 2 de vardı..fakat olay punto-clio tartışmasına döndü..megane 2 varken ben puntonun veya clionun yanından bile geçmem..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    yanlız benim anlamadığım şey topic ilk açıldığında seçenekler arasında megane 2 de vardı..fakat olay punto-clio tartışmasına döndü..megane 2 varken ben puntonun veya clionun yanından bile geçmem..



    sende meganı iyice abarttın bikere tip olarak bence clionunda gp ninde gerisinde bi araç aynı ördeğe benziyor hoş bütün reno modelleri öyle ya neyse
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sharkemre


    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    yanlız benim anlamadığım şey topic ilk açıldığında seçenekler arasında megane 2 de vardı..fakat olay punto-clio tartışmasına döndü..megane 2 varken ben puntonun veya clionun yanından bile geçmem..



    sende meganı iyice abarttın bikere tip olarak bence clionunda gp ninde gerisinde bi araç aynı ördeğe benziyor hoş bütün reno modelleri öyle ya neyse


    bu da enteresan bir yorum oldu..bana sorarsan ördeğe benzeyen arabalar daha çok hb arabalar..bildiğimiz üzere ördeğin kuyruğu çok kısadır..neredeyse yoktur..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sharkemre


    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    yanlız benim anlamadığım şey topic ilk açıldığında seçenekler arasında megane 2 de vardı..fakat olay punto-clio tartışmasına döndü..megane 2 varken ben puntonun veya clionun yanından bile geçmem..



    sende meganı iyice abarttın bikere tip olarak bence clionunda gp ninde gerisinde bi araç aynı ördeğe benziyor hoş bütün reno modelleri öyle ya neyse



    Kardeş clio gp karşılaştırmasındaki yorumlara ses çıkarmam meganeda laf söyletmem.Göster bakalım onun ayarında bir tane yerli araç.Eğri oturalım doğru konuşalım. sen hiç ördekte görmedin galiba,.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

     Grande puntodynamic 1.3 dizelmi,Clio3 80 beygir dizel experssionmu?


    Kanıt isteyenlere GP nin plastiğinin Cliodan kalitesiz olduğuna





    GP'nin resmi clio'nun videosu bunlar ölçü değil ama mide bulandırıyor.Kronik küçük problemler en üst sınıfından en küçüğüne kadar hepsinde var.Yurtdışından gelen çok övdüğümüz araçlarlarda bizim piyasaya göre daha düşük kalitede geliyor.O çok övülen yabancı araçları yurtdışından gelen birisinin aynı model aracıyla karşılaştırma fırsatı bulursanız kaçırmayın.




  • Arkadaşlar şu bilgiyi vereyim hb araç satışları tüm dünyada hızla artmakta dizellede birleşince bu katlanıyor, sedan artık şehir aracı niteliklerine uymuyor hantal ve uzun bu şehirlerde her açıdan dezavantaj.

    Üst sınıf araçlarda dahi plastik sesi ve esnemesi olabilir bunu dert etmemek lazım malüm türkiye yolları korkunç, bunuda değiştiremeyeceğimize göre bu konuya fazla takmamak lazım.Önemli olanın fiyat uygunluğu bunun yanında donanım ve parça kalitesi ve işçilik uygunluğudur.

    Birde lütfen önyargıyla buralara yazı yazmayalım, aracı kullanmayı burak, içine dahi oturmamış kişiler yorum yazıyor lütfen eleştirdiğiniz veya övdüğünüz aracın içine bir oturun ondan sonra eleştirin veya övün.



     Grande puntodynamic 1.3 dizelmi,Clio3 80 beygir dizel experssionmu?


     Grande puntodynamic 1.3 dizelmi,Clio3 80 beygir dizel experssionmu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguz1 -- 22 Temmuz 2007; 13:03:31 >




  • kallabalık aileler genellikle geniş aracları tercih ettiğinden sedan türkiyede daha cok tutuluyor insaların civic focus gibi arabalrın sedanlarını beklmesi örnek verilebilir ben 2 arabdan haric corsa derim fiyat nasıl bilmiyorum 1.4 benzinli otomotik var ablamda cok hosuma gidiyo ve malzeme kalitesi bu iki arabadan da daha iyi sonuc itibari ile bu iki arabadan da yeni ama bu segment arabalardan cok bişey beklememk lazım hepsinin ayrı bir havası var
  • bu işi meslek haline getirmiş ve uzun mesai harcayıp test etmiş kişilerin yorumlarıda önemli, yararlanmak lazım. Yukardaki en kapsamlı testen ve diğer ufak dergilerin yaptığı karşılaştırmadan clio III sürekli galibiyetle ayrılıyor, neden acaba? biraz araştırma yapmakta fayda var,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguz1 -- 22 Temmuz 2007; 13:02:11 >
  • meslek edinseler de hep objektif mi davranıyorlar?
    euro n cap'da 4 yıldız alan ibiza sürüş güvenliği testinde 82 puanla 1.oluyor....
    Ben varya anca bu sonuca gülerim.......
    .

    Bu arada test;benzinli motorlarla yapılmış;aynı testi yine o objektif(?) dergi dizellerle ilgili yapsaydı acaba miadı dolmuş 3 silindirli polo yine 2. olabilecekmiydi?İnanın çok merak ediyorum.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melankolik23 -- 22 Temmuz 2007; 21:26:29 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: melankolik23

    meslek edinseler de hep objektif mi davranıyorlar?
    euro n cap'da 4 yıldız alan ibiza sürüş güvenliği testinde 82 puanla 1.oluyor....
    Ben varya anca bu sonuca gülerim.......
    .

    Bu arada test;benzinli motorlarla yapılmış;aynı testi yine o objektif(?) dergi dizellerle ilgili yapsaydı acaba miadı dolmuş 3 silindirli polo yine 2. olabilecekmiydi?İnanın çok merak ediyorum.....


    Sürüş güvenliğinin neler içerdiğini bi okusaydın arkadaşım zahmet edip, böle saçma sapan konuşmazdın..

    Orda sürücü güvenliğinden bahsedilmiyor, aracın yol tutuşundan, viraj alışından bahsediliyor.




  • Günümüzde b segmenti üretilen biçok arabada böyle şeyler olur olucaktırda nekadar para okadar köfte misali ama c veya d segmenti bi arabada da hala bu sıkıntılar varsa işte o zaman ben şüphe duyarım. Amcamda 2007 model civic var oda bu tıkırtıdan cızırtıdan şikayetçi adam tuttu 40000lira para verdi arabaya tıkırtıdan şikayetçi aracı servise götürdü bunlar normal, ses istemiyosan accord alıcaktın diyede terslemişler. Bende tıkırtılara çok takılan bi insanım hatta sırf bu yüzden torpidoda bişey taşımıyorum. Bu clio videolarıda iyi oldu amcamın arabaya da bu uygulamaları yapalım. Benim arabada da vardı bunlar serviste ne yaptıysalar o tıkırtıları kestiler. Tabi tıkırtı derken çok büyütülecek bişey değil müzik kapalıyken bozuk yolda bile zor duyulan sesler bunlar ama ben böyle şeylere çok takılıyorum orası ayrı.
    Aracımdan genel anlamda çok memnunum 6 viteste apayrı bi zevk motorun performansı ve çekişi çok iyi bundan iyisi daha ne olsun 200 torkun verdiği keyif anlatılmaz. Bayır yukarı 1.6 benzinli arabalara sellektör yaptırıyo namuzsuz.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.