Şimdi Ara

Grande puntodynamic 1.3 dizelmi,Clio3 80 beygir dizel experssionmu? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
3.364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yinede fransiz araçlarin kaderi bu olsa gerek diyorum ben kötü işçilik naparlarsa yapsinlar pejo , citroen , reno boye

    japonlarinda lastik sesi özürlü olmasi gibi
    bu işte almanlar biraz daha iyi

    sanirim almanlarla japonlarin motorlari birleşip fransizlardan elektronik sistemleri alip araba gelistirseler güzel olur anca
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop


    quote:

    Orjinalden alıntı: melankolik23

    meslek edinseler de hep objektif mi davranıyorlar?
    euro n cap'da 4 yıldız alan ibiza sürüş güvenliği testinde 82 puanla 1.oluyor....
    Ben varya anca bu sonuca gülerim.......
    .

    Bu arada test;benzinli motorlarla yapılmış;aynı testi yine o objektif(?) dergi dizellerle ilgili yapsaydı acaba miadı dolmuş 3 silindirli polo yine 2. olabilecekmiydi?İnanın çok merak ediyorum.....


    Sürüş güvenliğinin neler içerdiğini bi okusaydın arkadaşım zahmet edip, böle saçma sapan konuşmazdın..

    Orda sürücü güvenliğinden bahsedilmiyor, aracın yol tutuşundan, viraj alışından bahsediliyor.


    Saçma sapan konuşmak mı?
    Ben üstte yazdıklarımı kişi hedef alarak yazmadım zati öyle bir niyetim olsaydı alıntı yapardım....
    Size bir daha yazmıyacağım,lütfen seviyeli olalım!!!!!!!!!!!!!!!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: melankolik23


    quote:

    Orjinalden alıntı: Loop


    quote:

    Orjinalden alıntı: melankolik23

    meslek edinseler de hep objektif mi davranıyorlar?
    euro n cap'da 4 yıldız alan ibiza sürüş güvenliği testinde 82 puanla 1.oluyor....
    Ben varya anca bu sonuca gülerim.......
    .

    Bu arada test;benzinli motorlarla yapılmış;aynı testi yine o objektif(?) dergi dizellerle ilgili yapsaydı acaba miadı dolmuş 3 silindirli polo yine 2. olabilecekmiydi?İnanın çok merak ediyorum.....


    Sürüş güvenliğinin neler içerdiğini bi okusaydın arkadaşım zahmet edip, böle saçma sapan konuşmazdın..

    Orda sürücü güvenliğinden bahsedilmiyor, aracın yol tutuşundan, viraj alışından bahsediliyor.


    Saçma sapan konuşmak mı?
    Ben üstte yazdıklarımı kişi hedef alarak yazmadım zati öyle bir niyetim olsaydı alıntı yapardım....
    Size bir daha yazmıyacağım,lütfen seviyeli olalım!!!!!!!!!!!!!!!



    ortamı germeye gerek yok bence..ben hala megane diyorum..benden başka da diyen yok galiba..ya da olay başka yöne kaydı...




  • türbilans sen haklısın ama şunu unutmamak lazım, megane nın c segmenti ve diğerlerinin b segmenti hb olduğunu.

    Benim yaptığımı arkadaşa tavsiye ederim. 2006 yılında yenilen kasa iç hacmi geniş aynı meganda kullanılan motor ve en üst donanım clioIII, aradaki fiyat farkı tam 3950 ytl idi ben almadan önce(exp 80 bg dci megane), 1-2 özellikte fazla idi mesala mp3, deri vites ve direksiyon,spor iç görünüm, yumuşak plastik kalitesi yüksek ön konsol. Biraz gençsen megane yi 10 sene sonrasına burakmakta fayda var diye düşünüyorum.Artan bu farkla yukardaki hesaba göre hala euro dizele para vermiyorum ve 2 sene civarıda vermeyeceğim. Şunu bu vesile ile ekleyeyim şikayet.comda en az şikayet edilen araçlardan birisi clioIII vede renonun en sorunsuz aracı olduğunu söylüyor çeşitli servis elemanları(kendi konuşmalarım) renonun en proplemsiz aracı olduğu yönündeki inanç perçinleniyor.

    Clio III 80 bg dci diynamique 200 nm tork.




  • bence bu sinifin lideri 207
  • HG
    quote:

    Orjinalden alıntı: Loop


    quote:

    Orjinalden alıntı: melankolik23

    meslek edinseler de hep objektif mi davranıyorlar?
    euro n cap'da 4 yıldız alan ibiza sürüş güvenliği testinde 82 puanla 1.oluyor....
    Ben varya anca bu sonuca gülerim.......
    .

    Bu arada test;benzinli motorlarla yapılmış;aynı testi yine o objektif(?) dergi dizellerle ilgili yapsaydı acaba miadı dolmuş 3 silindirli polo yine 2. olabilecekmiydi?İnanın çok merak ediyorum.....


    Sürüş güvenliğinin neler içerdiğini bi okusaydın arkadaşım zahmet edip, böle saçma sapan konuşmazdın..

    Orda sürücü güvenliğinden bahsedilmiyor, aracın yol tutuşundan, viraj alışından bahsediliyor.


    Gül ve geç..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    Günümüzde b segmenti üretilen biçok arabada böyle şeyler olur olucaktırda nekadar para okadar köfte misali ama c veya d segmenti bi arabada da hala bu sıkıntılar varsa işte o zaman ben şüphe duyarım. Amcamda 2007 model civic var oda bu tıkırtıdan cızırtıdan şikayetçi adam tuttu 40000lira para verdi arabaya tıkırtıdan şikayetçi aracı servise götürdü bunlar normal, ses istemiyosan accord alıcaktın diyede terslemişler. Bende tıkırtılara çok takılan bi insanım hatta sırf bu yüzden torpidoda bişey taşımıyorum. Bu clio videolarıda iyi oldu amcamın arabaya da bu uygulamaları yapalım. Benim arabada da vardı bunlar serviste ne yaptıysalar o tıkırtıları kestiler. Tabi tıkırtı derken çok büyütülecek bişey değil müzik kapalıyken bozuk yolda bile zor duyulan sesler bunlar ama ben böyle şeylere çok takılıyorum orası ayrı.
    Aracımdan genel anlamda çok memnunum 6 viteste apayrı bi zevk motorun performansı ve çekişi çok iyi bundan iyisi daha ne olsun 200 torkun verdiği keyif anlatılmaz. Bayır yukarı 1.6 benzinli arabalara sellektör yaptırıyo namuzsuz.



    Yardımlarınız ve düşünceler için herkese teşekkür ederim.Sezgintr sende benim 6-12 ay içinde almayı düşündüğüm GP1,3 90hp dynamoc'den varmış.Para olayını halledip aracı almadan önce senle görüşüp bilgi almak isterim.Umarım bana yardımcı olursun.Bende Bursa'da oturuyorum,istersen sana mail adresimide verebilirim.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.