Şimdi Ara

Grim Dawn (2016) [ANA KONU] (23. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.895
Cevap
34
Favori
108.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eylül sonuna doğru bende tekrardan indireceğim bakalım ne patchler gelmiş diye. Ara ara oynarım sürekli, sıfırdan tekrardan başlamak isteyen arkadaşlar varsa steam ekleyebilirler;http://steamcommunity.com/id/NatGeo
  • Birkaç gün önce aldım ve dün sadece 2 saat kadar oynayabilme imkanım vardı; atmosferi güçlü ve beklentimin üstünde bir oyun olmuş derim.

    Bu kadar imkansızlıklarla böyle bir oyun yapabilmiş olmaları çok iyi; bütçe durumları sıkça karşılaştırılan diğer türdeşi PoE yapımcıları kadar olsaydı keşke diyorum kendi kendime.
  • Diablo 3 ile oyunu karşılaştırabilecek var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobafett

    Birkaç gün önce aldım ve dün sadece 2 saat kadar oynayabilme imkanım vardı; atmosferi güçlü ve beklentimin üstünde bir oyun olmuş derim.

    Bu kadar imkansızlıklarla böyle bir oyun yapabilmiş olmaları çok iyi; bütçe durumları sıkça karşılaştırılan diğer türdeşi PoE yapımcıları kadar olsaydı keşke diyorum kendi kendime.

    Kickstarters dan iyi bütçe topladılar.Bütçe sıkıntılarından bahsetme lüksleri yok.Oyuna ekleyeceğiz dedikleri herşeyi kickstarters la topladılar zaten.
  • DarkEternal kullanıcısına yanıt
    Diablo 3 ten kat kat daha eğlenceli, Diablo 3 ün tek üstün tarafı tamamen seslendirilmiş olması, ki buda ne kadar üstünlük sayılır bilmem.
    En azından hafifi bir zorluğu var başlarda bile, sıkmıyor insanı en baştan.
  • Oyunda göze hitap eden silah ve armor seti bulabilen var mı?Hepsi çöpçü kıyafetleri gibi
  • Oyunu ben de satın aldım 1 haftadır ara ara oynuyorum bugün güncelleme geldi detaylar :
    [Tech]
    Fixed a rare crash caused by fragmenting projectiles
    Fixed a rare crash caused by monsters attempting to navigate to targets outside the world
    Fixed an occasional crash when loading new areas
    Fixed a bug where mouse buttons 4+ would not correctly activate some skills
    Individual damage types on the Character Sheet now include a percentage of Percent Chance damage

    [Game]
    Monster damage adjusted down on Normal and Veteran
    Monster spawn level ranges updated so you are less frequently fighting monsters significantly above your level. Monsters in challenge areas continue to have a boost to their level. In addition, monsters no longer scale up in level based on number of players in a multiplayer session. This should result in a more reasonable/predictable threat when playing with others.
    Health potions adjusted to 35% instant healing, up from 25%, and 40% over time, down from 50%
    Queen Ravna's impale attack has been adjusted to be less bursty

    [Itemization]
    Item loot tables updated so that lower level equipment stops dropping sooner at higher levels
    Affix loot tables updated to provide an increased drop rate of double affix items and rares. This change impacts Champion monsters and above, as well as Chests. The strongest monsters (ex. bosses) drop less single-affix Magic items and more double-affix items and rares.
    Crafting rates improved for Magical quality blueprints, with a reduced rate of single affix Magic items by 25%, increased rate of double affix Magic items by 20% and an increased rate of Rare items by 10%
    Caster weapon loot tables have been overhauled. Caster weapons now favor affixes which match their respective elements. This does not mean that you will never see other affixes (ex. you can still get Officer's on a Chaos wand), but the rate has been significantly reduced.
    Reduced all armor physique requirements by ~5% on Common armor and ~6% on Epic armor (about 60 physique difference on a level 50 Heavy Armor Torso)
    Fixed stat issues with several MI weapons, particularly spectral weapons. When these weapons were changed to use base magic damage + Conversion, their flat variable magic damage was not properly removed in some cases, resulting in overtuned damage. In addition, some weapons had a mismatch of their damage type and what damage they converted to.
    Relic - Juggernaut: reduced chance of Stun duration to 1.5s from 2s

    [Class & Skills]

    Nightblade
    Pneumatic Burst: % Healing increased by 2% by rank 12. Health regeneration increased to 33, up from 25.
    Breath of Belgothian: % Health Regeneration increased to 33%, up from 25%
    Shadow Dance: Defensive Ability bonus scaling increased to 85, up from 75, by rank 12
    Fixed a bug in Amarasta's Blade Burst which prevented weapon damage from being applied correctly

    Arcanist
    Maiven's Sphere of Protection: Conversion removed, % Total damage penalty is now fixed at -25% at all ranks. Added a Casting Speed penalty that scales down with rank.

    Shaman
    Devouring Swarm: reduced Resist Reduction to -75% at rank 16 and -100% at max ultimate rank
    Stormcaller's Pact: increased % Lightning Damage and added flat Electrocute damage for weapon attacks



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi astralll -- 13 Eylül 2015; 2:49:31 >




  • Dün bir nemesis boss kestim aman yarabbi.Öldürene kadar imanım gevredi.
    4k dps ye ulaştım ama yinede zayıf kalıyorum bazı yerlerde.Farm yapmaya devam.
  • ShadowOfDarkness kullanıcısına yanıt
    Hasardan çok hayatta kalmakta önemli bazı düşmanlara karşı. Seviye 50 bossları 2 büyü ile indiren arcanistim var ama tek vuruşta ölyüor gariban Bazı bosslar ölünce tekrar canlanıyor hemen (yanında Eternal veya Undying yazar isminin), baya can sıkıyorlar.
    Farm için önerebileceğim en güzel mekan Chatonic Rift, uzaktan saldıran büyücü tipinde pek düşman yok içeride ve obsidian golemler yavaş olduğu için kolay öldürülebiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Hasardan çok hayatta kalmakta önemli bazı düşmanlara karşı. Seviye 50 bossları 2 büyü ile indiren arcanistim var ama tek vuruşta ölyüor gariban Bazı bosslar ölünce tekrar canlanıyor hemen (yanında Eternal veya Undying yazar isminin), baya can sıkıyorlar.
    Farm için önerebileceğim en güzel mekan Chatonic Rift, uzaktan saldıran büyücü tipinde pek düşman yok içeride ve obsidian golemler yavaş olduğu için kolay öldürülebiliyor.

    act 1-2-3 tamamladım bu yazdığım nemesis boss factionlar var onlarda düşmanlardan en az birini full yapınca spawn oluyor ve nadir çıkıyor.İlk kez karşılaştım bende çok zorlayıcı oldu veteranda oynuyorum.
    şimdi factionlarda respecti geçmeye çalışıyorum.Yeni yüzükler çıktıktan sonra 4k dps sabitleyip dayanıklıkları arttırmaya çalışacağım.
    Gelen nemesis boss şuydu.
    Grim Dawn (2016) [ANA KONU]


    http://www.grimdawn.com/forums/attachment.php?attachmentid=3618&stc=1&d=1407153475

    Grim Dawn (2016) [ANA KONU]




  • ShadowOfDarkness kullanıcısına yanıt
    Arayı iyice kötü yapınca onlardan 3 er tane gelmeye başlıyor aynı anda uyarayım şimdiden
    Respectten sonrası zorluyor ne yazık ki, sürekli bounty yapmak ve sevmedikleri tipleri kesmek lazım. Bu nemesislerde güzel rep. veriyor kesince.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Arayı iyice kötü yapınca onlardan 3 er tane gelmeye başlıyor aynı anda uyarayım şimdiden
    Respectten sonrası zorluyor ne yazık ki, sürekli bounty yapmak ve sevmedikleri tipleri kesmek lazım. Bu nemesislerde güzel rep. veriyor kesince.

    Step of Torments mağrasında gizli bir kapı var skeleton key ile giriliyor.Orayı tamamladınız mı hocam?Ben tamamlayamadım 3-4 defa girdim.Veteranda çok zorluyor. 4K dps ve resistlerde iyi durumda olmasına rağmen bitiremedim.O kadar çok yaratık spawn oluyor ki. Ufacık bir odada aynı anda 4 tane hero spawn oluyor etrafındada 10-15 tane yaratık.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfDarkness

    quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Arayı iyice kötü yapınca onlardan 3 er tane gelmeye başlıyor aynı anda uyarayım şimdiden
    Respectten sonrası zorluyor ne yazık ki, sürekli bounty yapmak ve sevmedikleri tipleri kesmek lazım. Bu nemesislerde güzel rep. veriyor kesince.

    Step of Torments mağrasında gizli bir kapı var skeleton key ile giriliyor.Orayı tamamladınız mı hocam?Ben tamamlayamadım 3-4 defa girdim.Veteranda çok zorluyor. 4K dps ve resistlerde iyi durumda olmasına rağmen bitiremedim.O kadar çok yaratık spawn oluyor ki. Ufacık bir odada aynı anda 4 tane hero spawn oluyor etrafındada 10-15 tane yaratık.

    O hemen girdiğinde sağ taraftaki odaya girme. Orası nam-ı diğer " Death Room " diye geçer. Orada hep ölüyosan son bossu kestikten sonra, oraya gelmeni tavsiye ederim tabi baya zaman kaybı yaratıyor öyle yapınca da.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • O odayı en rahat yeni gelen Shaman ile geçtim geçenlerde, güzel HP regen yetenekleri var, 3 parça set eşyası da vardı o sayede biraz rahat kestim. DPS çokyüksek değildi gerçi düzgün silah bulamadığım için, o yüzden yavaş öldürebildim.
    Tek tek çekmeye çalışmak lazım onları ve oda içerisinde dönerek arayı açarak kesebilirsiniz en rahat uzaktan dövüşen karakteriniz varsa. İlk dalgada gelen baltalı hayalet biraz can sıkıyor, "Swift" olduğu için yardıra yardıra geliyor üstümüze. O ilk kısmı kesince bir grup hero ve yaratık daha çıkıyor bu arada :D

    Orası zor bir mekan ve girmek için de anahtar lazım her seferinde. O yüzden çok kendimden emin değilsem girmiyorum Step of Torments'a. 2 kere tamamen bitirebilimişimdir ölmeden.
    En zor kısmı da o ufak oda aslında, sonrası normal gidiyor, en sondaki boss biraz zorluyor olarak. Yanında nemesisleri de çağırıyor terbiyesiz arada bir :D İsterseniz o kısmı pas geçip son bossa doğru gidebilirsiniz önce, onu kestikten sonra en son girilebilir o odaya.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    O odayı en rahat yeni gelen Shaman ile geçtim geçenlerde, güzel HP regen yetenekleri var, 3 parça set eşyası da vardı o sayede biraz rahat kestim. DPS çokyüksek değildi gerçi düzgün silah bulamadığım için, o yüzden yavaş öldürebildim.
    Tek tek çekmeye çalışmak lazım onları ve oda içerisinde dönerek arayı açarak kesebilirsiniz en rahat uzaktan dövüşen karakteriniz varsa. İlk dalgada gelen baltalı hayalet biraz can sıkıyor, "Swift" olduğu için yardıra yardıra geliyor üstümüze. O ilk kısmı kesince bir grup hero ve yaratık daha çıkıyor bu arada :D

    Orası zor bir mekan ve girmek için de anahtar lazım her seferinde. O yüzden çok kendimden emin değilsem girmiyorum Step of Torments'a. 2 kere tamamen bitirebilimişimdir ölmeden.
    En zor kısmı da o ufak oda aslında, sonrası normal gidiyor, en sondaki boss biraz zorluyor olarak. Yanında nemesisleri de çağırıyor terbiyesiz arada bir :D İsterseniz o kısmı pas geçip son bossa doğru gidebilirsiniz önce, onu kestikten sonra en son girilebilir o odaya.
    Conjurer yapacağım bir dahaki karakterimi.Oynaması çok rahat tam farm yapmalık sınıf.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • Güzel bir karakter ama videodaki eleman totemleri gereksiz yere alıyor bence. Onlar yerine Occultist in curselerini alsa daha iyi, ayrıca güzel de bir heal var o ağaçta ama uzaktan hasar vereceksek ona da gerek yok.
    Benim bir daha ki karakterimde buna benzer olacak (biraz ara vereceğim gerçi, çok oynadık bu ara) Briathorn, Hellhound dan daha yararlı bir summon, +hasar veren buffı aileyi güçlendiriyor :D
    Ayrıca bazı eşyalardan da güzel summon geliyor 2 tane yüksek seviye, onları da aileye davet etmek lazım.

    http://grimcalc.com/build/dDZGaJ



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Oyun çok iyi gelecek gibi, bugün aldım dayanamayıp, atmosfer falan harika, kulaklık takıp dünyadan soyutlanınca daha bir güzel oluyor. Titan Quest kalitesinde, hatta ondan daha iyi olacak diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Depraved Sanctuary'de ilk boyumun ölçüsünü aldım tam da güçlü bosslar ne zaman gelecek derken xD
    İlk boss'u kestim de parmaklıklı odadaki slow çakan büyücü insan mahvetti beni rift açıp kaçtım biraz level alıp tekar deneyeceğim sonra.

    Bu arada riftim varken öldüğümde kasabada görünmüyordu açtığım rift, çözemedim nasıl çalışıyor ?
  • bobafett kullanıcısına yanıt
    Kasabalarda büyük riftleri kullanmak lazım geri dönmek için açtığımız riftlere. Bizim eleman bir tane açabiliyor sadece.
    Oyunun ilk bölümü genel olarak basittir bu arada (Depraved Sanctuary haric :)) İşler 2. bölümden sonra çirkinleşmeye başlıyor.
  • Bir de şöyle bir sorum olacak siberüstat; Explosive Strike'ı aldım fakat ataklarda o skill atanabilecek listesinde çıkmıyor, sadece Fire Strike çıkıyor bunun sebebini anlayamadım ?
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.