Şimdi Ara

GT5'de Araclara En İyi Yol Tutuşunu Yapmak.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
2
Favori
2.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar GT5 de bizi en çok zorlayan kısım sanırım virajı en hızlı şekilde alabilmek. aldığımız araclara ayarlanabilen amortisör takıyoruz. bu kısım belkide gt5 ayarlarının en zoru. yükseklik ayarı, kamber vs.

    Tecrübesi olan arkadaşlar bu konuda paylaşıma girerse oyuncular daha iyi tur zamanları yapar düşüncesindeyim.

    Ben genelde aracı 3-5 kademe düşürüp kamberleride yükseltiyorum.

    Deneyipte çok iyi sonuç alan arkadaşlar varsa aramızda bu ayarlarını bizimle paylaşsınlar lütfen.



  • araçlara standart bir ayar uygulama olmuyor her aracın ağırlığı,uzunluğu,genişliği ,çekişi farklı olduğu için bir araca fazla kamber uygularken iyi oluyorsa başka bir araca kamber uygulamamak daha iyi sonuç verir. bu tüm ayarlar için geçerlidir.

    en iyisi ayarlarda bir ayarın kısa açıklamaları var bununla yola çıkarak aracı deneyerek ayar değişkiklikleriyle kendine göre ayar yapabilirsin. gt5 te ki açıklamalar yeterli gelmiyorsa mesela googleye kamber,toe yaz bilgi sahibi olursun bu yola araca istediğin ayarları deneyerek yapabilirsin.

    yada istediğin bir aracın adını googleye yazıp ayar arayabilirsin.
  • Belirli bir ayar yok birol abinin dediği gibi her aracın ayarları degısıktır dostum.
    http://www.gt5-tuning.com/index.php?title=Category:Models
    bu adresten istediğin aracın daha once denenmıs en ıyı ayarları yapabılırsın kendı aracına
  • :D ben yeni aldım oynu bunları bilmiyordum laborgini muricielago 670 aldım virajlarda kayıyodu bunları deneyip yaparım bakalım
    birde bana araba önerir misiniz en iyisi şudur şunu almaya çalış falan ( benimki şuan 834 beygir :D )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi peseq -- 3 Temmuz 2012; 23:12:21 >
  • A-spec yarışlarını yapacaksan ilk önce kolay kolay geçmek istiyorsan bir adet granturismo formula aracı al. makinan online ise çevrimici garajdan alabilirsin fiyatı 5 milyon kredi. param yok dersen çevrimçi yarışlar iyi kredi verir. yok ben yarışlarda biraz başa baş gideyim dersen yarışa girerken rakip listesi yazar oraya bakıp girebileceğin aracları görebilirsin.
    şu aracı al bu daha iyi demk doğru olmaz çünkü a-specte oynasan b-specte oynasan online de oynsan hep aynı araçla oynaman mümkün değil kategorisine göre çok iyi araçlar var. bunlarıda yazmakla bitmez.
    araçların şu bg diyerek o aracın iyi olduğu anlamına gelmez bir araç 800 bg dir ama ağırdır bu araç iyi performas vermeyebilir ama bir arac 600 bg dir kg si düşüktür 800 bg aracı gecebilir.
    geçemediğin yarışlarda yarışın adını yazarak geçemediğin yarış için araç sorabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [-ShaD-]

    Belirli bir ayar yok birol abinin dediği gibi her aracın ayarları degısıktır dostum.
    http://www.gt5-tuning.com/index.php?title=Category:Models
    bu adresten istediğin aracın daha once denenmıs en ıyı ayarları yapabılırsın kendı aracına

    Bilgi ve link için teşekkürler. ingilizcem olmadığından ZR1 in bilgileri konusundada yardımcı olursanız makbule geçer.

    Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM '09
    http://www.gt5-tuning.com/index.php?title=Chevrolet_Corvette_ZR1_%28C6%29_RM_%2709 Avid Racing Factory - Vett'e başlığı ile Mad FinnTuners Co. ne anlama geliyor.

    Birde bugünlerde hoşuma giden kullandığım 2 arac var

    Cadillac Cien Concept '02

    http://www.gt5-tuning.com/index.php?title=Cadillac_Cien_Concept_%2702

    Citroën GT by Citroën Concept ‘08

    http://www.gt5-tuning.com/index.php?title=Citro%C3%ABn_GT_by_Citro%C3%ABn_Concept_%E2%80%9808




  • aynen öyleymiş :D oyun bugatti verdi 1180 bg ama race carların olduğu yarışta sonuncu oldu düz yol olmasına rağmen :D bana race car öenrir misiniz :D
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pisseq

    aynen öyleymiş :D oyun bugatti verdi 1180 bg ama race carların olduğu yarışta sonuncu oldu düz yol olmasına rağmen :D bana race car öenrir misiniz :D

    dostum race carsların hangisini alırsan geçebilirsin zaten modifiye yapınca rakiplerinden güçlü oluyor o dediğin yarışları geçebilirsin bu tamamen senin iyi ve düzgün gitmene bağlı ayrıca virajlı yolda şanzımanı düşür düz yol ise şanzımanı açabilirsin..
  • teşekkürler az sonra para biriktirip alıcam

    bir de şu licence olayı falan çok zor şeyler gold da bitirmek falan imkansız gibi geliyor bana :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [-ShaD-]

    Belirli bir ayar yok birol abinin dediği gibi her aracın ayarları degısıktır dostum.
    http://www.gt5-tuning.com/index.php?title=Category:Models
    bu adresten istediğin aracın daha once denenmıs en ıyı ayarları yapabılırsın kendı aracına


    Güzel bilgiler ..




  • Pistin karakterine göre değişir, sadece GT5'te değil gerçektede aynıdır olay.
    Düzlüğü fazla olan pistlerde spoilerı oldukça yatay yaparsınız rüzgar direnci olmaz araba daha yüksek sürate ulaşır fakat yol tutuş azzalır virajlarda.
    Virajları fazla olan pistlerde spoiler yani arka kanatı asfalta göre dikleştirirseniz rüzgar direnci fazlalaşır daha iyi yol tutuş sağlar.
    Süspansiyon olarak diyeceğimde şudurki asfalt yüzeyinde engebeler varsa eğer yayları yumuşak ayarlayın yani düşük kg baskı geldiğinde hemen esnesinki engebeleri emsin daha az titreşim sağlasın. Engebeleri bol yüzeyli bir pistte yay oranını sertleştirirseniz yani kg kuvveti artırırsanız arabanız yerden havalanır titreşim fazla olur yönlendirmekte zorlanırsanız GT5'te oay böyledir aynı gerçekteki gibi. Ayarları daha da genişletebiliriz tabi şimdilik bu kadar.

    Özgür'den sevgilerle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENGIN3

    Pistin karakterine göre değişir, sadece GT5'te değil gerçektede aynıdır olay.
    Düzlüğü fazla olan pistlerde spoilerı oldukça yatay yaparsınız rüzgar direnci olmaz araba daha yüksek sürate ulaşır fakat yol tutuş azzalır virajlarda.
    Virajları fazla olan pistlerde spoiler yani arka kanatı asfalta göre dikleştirirseniz rüzgar direnci fazlalaşır daha iyi yol tutuş sağlar.
    Süspansiyon olarak diyeceğimde şudurki asfalt yüzeyinde engebeler varsa eğer yayları yumuşak ayarlayın yani düşük kg baskı geldiğinde hemen esnesinki engebeleri emsin daha az titreşim sağlasın. Engebeleri bol yüzeyli bir pistte yay oranını sertleştirirseniz yani kg kuvveti artırırsanız arabanız yerden havalanır titreşim fazla olur yönlendirmekte zorlanırsanız GT5'te oay böyledir aynı gerçekteki gibi. Ayarları daha da genişletebiliriz tabi şimdilik bu kadar.

    Özgür'den sevgilerle

    spoiler olayını geçen gün shiftdriver la oynarken söylemişti. çok faydası var. ben daha çok alttakım ayarlarına takmıştım ki bu spoileri ihmal etmiştim mesela. sert yumuşak olayınada gelince tüm asfalt pistler aynı değilmi bana aynı geliyor yahu.




  • Arkadaslar karanlikta oynanan duz bi yol var internette gercektede orda roll yapigorda oyundaki pistin adi ne solermisiniz gt 5 var bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.