Şimdi Ara

GT5 TEAM CHAMPIONSHIP - KAYITLAR BA$LADI (89. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.073
Cevap
0
Favori
45.879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün de en fazla 1:26:465'e inebildim.. videosunu da kaydettim. videoda sol üstte en iyi zaman 1:26:625 yazıyor ama orada hata var. dikkatlice bakınca finishi geçtiğim anda 1:26:4XX gibi bir rakam görülür.

    Herneyse derdim bu değil tabii ki. Sizlerden ricam şu turu izleyerek hangi noktalarda hata yaptığımı tespit etmeye çalışmanız. dedikerinize göre o virajı daha doğru bir şekilde almaya çalışayım





  • abi benim gördüğüm hata; viraj girişlerin ve çıkışların dışardan-içeri tekrar dışarı olması lazım ama seninkiler dışarda-içeri sonra içerden devam ediyosun bunun nedenide virajlarda çok fren yapıyosun ve geç gaz veriyosun o yüzden çok zaman kaybediyosun bence budur sorun. saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gt35

    abi benim gördüğüm hata; viraj girişlerin ve çıkışların dışardan-içeri tekrar dışarı olması lazım ama seninkiler dışarda-içeri sonra içerden devam ediyosun bunun nedenide virajlarda çok fren yapıyosun ve geç gaz veriyosun o yüzden çok zaman kaybediyosun bence budur sorun. saygılar...


    heh şöyle üstadd paylaş bilgilerini . benim gibi çaylaklık dönemini atlatmaya çalışanların ihtiyacı var.. virajlarda çok fren yapıyor olabilirim ama frenlemezsem araba uçar abi. neden uçar diye emin gibi konşuyorum ? ayarlar ile ilgilidir belki de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zala


    quote:

    Orijinalden alıntı: gt35

    abi benim gördüğüm hata; viraj girişlerin ve çıkışların dışardan-içeri tekrar dışarı olması lazım ama seninkiler dışarda-içeri sonra içerden devam ediyosun bunun nedenide virajlarda çok fren yapıyosun ve geç gaz veriyosun o yüzden çok zaman kaybediyosun bence budur sorun. saygılar...


    heh şöyle üstadd paylaş bilgilerini . benim gibi çaylaklık dönemini atlatmaya çalışanların ihtiyacı var.. virajlarda çok fren yapıyor olabilirim ama frenlemezsem araba uçar abi. neden uçar diye emin gibi konşuyorum ? ayarlar ile ilgilidir belki de


    o zaman işi şöyle çözelim. sen normal yaptıgın kadar fren yap ama normal bastıgından daha önce gaza bas virajdan çıkarken. sorunun çözülücektir bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gt35 -- 29 Nisan 2011; 3:48:03 >




  • hocam sen bu işi biliyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smurf1971 -- 29 Nisan 2011; 9:02:24 >
  • benim gördüğüm tek bir yerde o hatayı yapmışın, genel olarak fena değil ama sanırım fren ve gazda zamanlama problemi olabilir.virajlar daha içten alınabilir.(hoş biz bunu bile yapsak öpüp alnımıza koyacağız)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smurf1971 -- 29 Nisan 2011; 9:14:09 >
  • Abi gaza basmaktan korkma, gaza çok geç ve frene de çok erken basıyorsun yukarıda da denildiği gibi. Gaza daha erken yüklen ve viraj çıkışlarında dıştaki körbleri hedefle. Ayrıca viraja girerken frenden ayağını çekip hemen yarım gaz verme. Aracı boşta bırak çizgiye otursun.
  • aslında yardım çizgilerine uyulursa pek derece yapamıyorsun.
  • Ah psn vah psn.rezillik !
  • sağolun beyler.. dediklerinizi uygulayarak biraz daha cesur kullanayaım bakalım neler olacak
  • hergün işte gaza geliyorum, bi akşam olsun diyorum gt5 in başına geçince foss diye bakakalıyorum,nedir ya??
  • Beyler , ben 1:26,465 dereceyi şu ayarlarla yaptım. bunlara da bi el atıverin fazla oluyorum belki ama var mı bir yanlışım baksanız

    Ayarlanabilir LSD kısmında sırası ile;

    başlangıç torku :20
    gaz hassasiyeti : 25
    Fren hassasiyeti : 35

    Süspansiyon , sol sütundaki değerler sırasi ile (ön / arka) ;

    -10 / -13
    18.8 / 17.8
    7 / 7
    5 / 5
    3 / 3

    Kamber ön / ön arka ;

    1,2 / 0,6

    Toe ;

    0,20 / 0,00

    Frenler (ön / arka)
    7 / 5

    Aero ; FULL
  • hadi bakalım buna hangi babayiğit cevap verecek??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zala

    Beyler , ben 1:26,465 dereceyi şu ayarlarla yaptım. bunlara da bi el atıverin fazla oluyorum belki ama var mı bir yanlışım baksanız

    Ayarlanabilir LSD kısmında sırası ile;

    başlangıç torku :20
    gaz hassasiyeti : 25
    Fren hassasiyeti : 35

    Süspansiyon , sol sütundaki değerler sırasi ile (ön / arka) ;

    -10 / -13
    18.8 / 17.8
    7 / 7
    5 / 5
    3 / 3

    Kamber ön / ön arka ;

    1,2 / 0,6

    Toe ;

    0,20 / 0,00

    Frenler (ön / arka)
    7 / 5

    Aero ; FULL







    Diğer ayarlara birşey diyemem , bende efkan gibi standart ayarlardan yanayım ancak başlangıc torkunun yüksek olması dezavantaj teskil edecektir. Sebebi ise ilk kalkıslarda yada viraj cıkıslarında gaza yüklenildiginde arac daha fazla patinaja kalma eğilimi gösterecek ve tutunma azalacagından tur derecesi negatif anlamda degişecektir. Kendi ayarlarımda baslangıc torkunu 7 lere indiririm. NOT : Turnuvada olmamam yazmamı engellemiyor degilmi arkadaslar.




  • Tabii ki engellemiyor üstad

    verdiğin bilgi için teşekkür ederim. tekrar denerim 7'ye çekerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zala

    Tabii ki engellemiyor üstad

    verdiğin bilgi için teşekkür ederim. tekrar denerim 7'ye çekerek.



    Tesekkürler Zala . Ayrıca resim koyamayacagım ama dün gece 02 lere kadar baya bi turladım ,piste iyice alıstıktan sonra tur derecelerimi 1,25,200 ile 1,26 arasına stabil olarak oturtabildim. Ayar olarakta sadece süspansiyon ön -5 arka ise -2 yaptım. Birşey daha var oda sanzıman vites aralıklarıyla ilgilİ eger uykum gelmeseydi degişik vites aralıkların deneyecektim ama uykususuzluga yenildim:)
  • bak yine gaza geliyorum haa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zala

    Beyler , ben 1:26,465 dereceyi şu ayarlarla yaptım. bunlara da bi el atıverin fazla oluyorum belki ama var mı bir yanlışım baksanız

    Ayarlanabilir LSD kısmında sırası ile;

    başlangıç torku :20
    gaz hassasiyeti : 25
    Fren hassasiyeti : 35

    Süspansiyon , sol sütundaki değerler sırasi ile (ön / arka) ;

    -10 / -13
    18.8 / 17.8
    7 / 7
    5 / 5
    3 / 3

    Kamber ön / ön arka ;

    1,2 / 0,6

    Toe ;

    0,20 / 0,00

    Frenler (ön / arka)
    7 / 5

    Aero ; FULL






    abi dün sana dediğim lsd kısmındaki fren ve gaz ayarları benim şöyle:
    başlangıç torku :40
    gaz hassasiyeti : 5
    Fren hassasiyeti : 5
    gaz hassasiyetinin böyle olmasının sebebi viraj çıkışlarında arabanın arkadan kaymaması. frenin böyle olmasının sebebi ise; ön lastiklerinde arkalara daha yakın oranda erimesi ve genel lastik dengesinin sağlanması. umarım işinize yarar. kolay gelsin. herşey psn için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gt35 -- 29 Nisan 2011; 19:28:40 >




  • Yahu ben stndart ayarlarla sürünce ve kendi ayarlarımla sürünce tur zamanlarımda hiç değişiklik olmuyor. Bende mi bir sorun var yoksa herkes mi böyle?
  • Saat sabahın 4 üPSN kapalı ve ben sıkıntıdan indianapoliste derece yapmaya calısıyorum..Turnuvada yokum ama eger olsaydım diye diye düşünüp turluyorum gece 12 den beri:) genelde derecelerim 1,24 ün baslarına kadar cekildi tabiki tüm yardımlar kapalı olarak, sadece abs 5 de . ama 1.23.646 yaptım son turda ve video kameraya cektim.bi arkadasımız video kameradan nasıl yükleyecegimi söyleyebilirse onuda öğleden sonra kullandıgım ayarları da yazarak ekleyebilirim. Biraz daha kasılırsa 1,22 nin ortaları yada 1.23 ün basları hayal değil. Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Memento-Mori35 -- 30 Nisan 2011; 3:56:37 >
  • 
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.